|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als jij verder eigenlijk niks toevoegt en alleen zegt dat het fout is. Wat er dan fout is vervolgens niet zegt dan weet ik ook niet wat er fout is. Dan vraag ik mij af waarom je dan reageert als je vervolgens eigenlijk niks toevoegt. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Jij bent waarschijnlijk zo'n supporter die zegt dat het beter moet maar niet weet hoe. Zegt dat de boer moet oprotten terwijl niet weet of dat de situatie nou verbeterd. Vertel wat is je oplossing? Jij wilt de boer kwijt want volgens jou bakt hij er niks van? Wie moet hem vervangen? Luister zeikspleet, heb het in meerdere topics aangegeven en dat blijf ik in tegenstelling tot jou niet 10 keer uitleggen. Jij moet in de realiteit mee. Lees de topics nog eens door en dan zie je waarom ik er klaar mee ben.
Verder ben ik wel klaar met jou. Stel voor voorlopig niet meer te reageren op elkaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vond jou alternatief gisteren ook wel goed eigenlijk gap. Dat broertje van hem. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Samen vind ik ook goed....misschien wel beter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Komt misschien dat 95 gehalte weer op Peet |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:51 schreef Loetje het volgende:[..] Luister zeikspleet, heb het in meerdere topics aangegeven en dat blijf ik in tegenstelling tot jou niet 10 keer uitleggen. Jij moet in de realiteit mee. Lees de topics nog eens door en dan zie je waarom ik er klaar mee ben. Verder ben ik wel klaar met jou. Stel voor voorlopig niet meer te reageren op elkaar. Ahh dit is weer zo onzinnige reactie. Voegt totaal niets toe.
Jij bent waarschijnlijk iemand die het leuk vind om de behang van de muur te trekken en weigert om zelf te gaan behangen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja een raar jaar was dat....beetje dubbel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 19:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ahh dit is weer zo onzinnige reactie. Voegt totaal niets toe. Jij bent waarschijnlijk iemand die het leuk vind om de behang van de muur te trekken en weigert om zelf te gaan behangen Volgens mij ben ik duidelijk. Al die vragen heb ik meermaals beantwoord en is terug te lezen. Verder vind ik je strontittitant. Je zult vast een goede gozer zijn in het leven maar lijkt me gewoon verstandig niet meer op elkaar te posten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 19:20 schreef Loetje het volgende:[..] Volgens mij ben ik duidelijk. Al die vragen heb ik meermaals beantwoord en is terug te lezen. Verder vind ik je strontittitant. Je zult vast een goede gozer zijn in het leven maar lijkt me gewoon verstandig niet meer op elkaar te posten. Dit is je 2de reactie waarin staat dat je eerder al die vragen had beantwoord en dat je geen zin hebt dat nog een keer te doen.
Maar je hebt wel zin om vrijwel 2x precies het zelfde te zeggen. Terwijl dit al op deze pagina staat. En ik moet zoeken in 20 tellend pagina's en ik weet niet wanneer je dit zei en ik vrij weinig informatie heb wat ik nou precies zoek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 19:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dit is je 2de reactie waarin staat dat je eerder al die vragen had beantwoord en dat je geen zin hebt dat nog een keer te doen. Maar je hebt wel zin om vrijwel 2x precies het zelfde te zeggen. Terwijl dit al op deze pagina staat. En ik moet zoeken in 20 tellend pagina's en ik weet niet wanneer je dit zei en ik vrij weinig informatie heb wat ik nou precies zoek. Omdat je weer hetzelfde zei, vandaar nog een bevestiging. Kennelijk lees je het ook niet.
Verder mag en moet je posten wat je wil. Dit is mijn laatste reactie op jou. Ben je kotsbeu |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
De boer is wat het is: EEN ECHTE AJACIED!! Dus credits voor het leven! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Daar ben ik het mee eens!!
EEN ECHTE AJACIED EEN BETERE IS ER NIET!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Zolang jij supporter bent, gaat die slogan niet meer op! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 19:32 schreef Loetje het volgende:[..] Omdat je weer hetzelfde zei, vandaar nog een bevestiging. Kennelijk lees je het ook niet. Verder mag en moet je posten wat je wil. Dit is mijn laatste reactie op jou. Ben je kotsbeu Ik stel de vragen opnieuw omdat je de vragen niet beantwoord.
Dan zeg je dat je dat ooit wel gedaan hebt. Prima, maar dan blijf ik volgens jou onzin vertellen want dat weer leg je niet wanneer ik dat vraag. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Omdat je een lul bent. Reden genoeg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 19:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik stel de vragen opnieuw omdat je de vragen niet beantwoord. Dan zeg je dat je dat ooit wel gedaan hebt. Prima, maar dan blijf ik volgens jou onzin vertellen want dat weer leg je niet wanneer ik dat vraag. Je bent al 16 pagina's in discussie dan heb je toch wel een idee hoe dat hij er over denkt? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij een bange poeperd bent bleeeehh
Heb je vandaag ook je krulslofjes weer aan? Vergeet je kleedje niet he, 0 x vergeten is een goede krulslof! 1 × vergeten en allah is je vergeTen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Jij een bange poeperd bent bleeeehh Heb je vandaag ook je krulslofjes weer aan? Vergeet je kleedje niet he, 0 x vergeten is een goede krulslof! 1 × vergeten en allah is je vergeTen! Allah is machtig....pffff |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ook met een nijptang om zn worsie? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Post verwijderd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Duitse voorbereiding
"Ik voel me sterk, zei de doelpuntenmachine, die baat heeft bij het beulswerk in de zomer. "We hebben een echt Duitse voorbereiding gehad, waarin we vaak drie keer per dag trainden: in de ochtend lopen, dan een veldtraining en in de namiddag of vooravond gecombineerde kracht-, loop- en veldtraining. Het waren lange dagen en ik ben blij dat die voorbij zijn, aldus Huntelaar. Bron
Kunnen de verhalen over te hard trainen bij Ajax dan de kast in?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 11:20 schreef Eide het volgende:Duitse voorbereiding"Ik voel me sterk, zei de doelpuntenmachine, die baat heeft bij het beulswerk in de zomer. "We hebben een echt Duitse voorbereiding gehad, waarin we vaak drie keer per dag trainden: in de ochtend lopen, dan een veldtraining en in de namiddag of vooravond gecombineerde kracht-, loop- en veldtraining. Het waren lange dagen en ik ben blij dat die voorbij zijn, aldus Huntelaar. BronKunnen de verhalen over te hard trainen bij Ajax dan de kast in? gelijk heb je... je moet alleen wel een goed balans vinden tussen hard trainen en goed rusten.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hoe kan het dan dat als ik ook weer afgelopen zaterdag kijk ik een vermoeid ogende spelers groep zie of ligt dat aan mij en lijkt dat maar zo, of zou het komen door de leeftijd van deze toch hele jongen groep ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat dat niets met fitheid of moeheid te maken heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 11:20 schreef Eide het volgende:Duitse voorbereiding"Ik voel me sterk, zei de doelpuntenmachine, die baat heeft bij het beulswerk in de zomer. "We hebben een echt Duitse voorbereiding gehad, waarin we vaak drie keer per dag trainden: in de ochtend lopen, dan een veldtraining en in de namiddag of vooravond gecombineerde kracht-, loop- en veldtraining. Het waren lange dagen en ik ben blij dat die voorbij zijn, aldus Huntelaar. BronKunnen de verhalen over te hard trainen bij Ajax dan de kast in? Nee dat denk ik niet.. Er zit een groot verschil in leeftijd en dus ook in fysieke gesteldheid. Niet iedere leeftijdscategorie kan je op dezelfde manier belasten om de perfecte fitheid te verkrijgen of behouden.
daarnaast hoeft het niet fit zijn niet te komen door te hard te trainen, maar op een verkeerde manier trainen en zit het hem denk ik volledig in de balans tussen training en rust.. |
|
|
|