BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 februari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:40 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

Ja maar als de trainer bv ontslagen word, zit de volgende trainer met de troep van de vorige! dus als je een beetje een goed beleid hebt dan is het geen probleem, maarja dat laat bij ajax ook ten wense over
Het ligt ook aan het beleid dat is zeker.. Maar de trainer gaat ook niet vrijuit in deze.
Hij heeft op dit moment een selectie waar te weinig in zit maar waarom is er niemand aangetrokken deze winter? Als ik de Boer was had ik met mijn vuist op de tafel geslagen en
versterkingen aangetrokken.( Kijk naar bv. Twente die verkopen een sterke speler en er komen gelijk twee nieuwe. Ook kopen ze al in voor eventueel vertrek in de zomer op te kunnen vangen.) Hij speelt met een tactiek die wij en zijn spelersgroep kun snappen. Misschien dat Messi en co het wel voor hem uitkunnen voeren. Opstellingen wissels corners El Ham bij de reserves zijn toch allemaal bedenksels van meneer de Boer. Ok wie is er eindverantwoordelijk?
moatje
 moatje - zondag 05 februari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Haha ok
sebas79
 sebas79 - zondag 05 februari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:39 schreef EUMD het volgende:
Wiet vindt dat de Boer weg moet heeft echt geen verstand van voetbal. Wees blij dat we een trainer hebben die een systeem probeerd te voetballen in plaats van op goed geluk voetbal.
Wat kan de Boer er nou aan doen dat de kealiteit van het team wat er nu staat middenmoot is in de eredivisie!? Oke, Ebecilio hoeft er van mij ook niet in, en Bulykin mag ook best eens vanaf het begin starten, maarja... Dan nog moeten spelers die het eerste van Ajax halen geacht worden om een bal over 4 meter naar de juiste kleur te kunnen spelen. Dus kan je dat de Boer kwalijk nemen?
Blijkbaar kunnen sommige de druk niet aan, en de Boer gaat ze heus wel vervangen hoor. Die weet echt wel wat ie doet.
Eerst lopen we allemaal te piepen dat we de jeugd langdurig een kans moeten geven, nu staan ze erin en gaan we ineens zeggen dat Koppers moet oprotten!?! Schei uit zeg... En Blind is niet de kwaliteit die we moeten nastreven, maar uit nood moten we het er wel mee doen. Frankie ziet hem ook niet als basisspeler hoor. Sjonge jonge zeg... Denk eens na mensen!
Systeem ????? Het is juist goed geluk voetbal, er zit juist helemaal geen gedachte achter. Denk dat jij er niet zoveel verstand van hebt
EUMD
 EUMD - zondag 05 februari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
En van Rhijn en Koppers deden het inderdaad niet minder dan de "gevestigde orde". Of dat positief of negatief is weet ik echter nog niet... Dat het veel zegt weet ik wel.
T-imothy
 T-imothy - zondag 05 februari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
Niet negatief bedoelt maar Koppers speelde een redelijke wedstrijd. Je kunt niet van zo een jongen verwachten dat hij het team op sleeptouw neemt.

Laten we eens beginnen met het weggeven van vermeer. Want wees nou eerlijk, voor een keeper die zulke blunders maakt krijg je nog geen stuiver. Verder is blind daadwerkelijk toe aan een bril, speelde koppers zoals ik net al zij een redelijke wedstrijd (lees REDELIJK) en vind ik van Rhijn zeker een pluspunt voor de toekomst. Anita heeft de kwaliteiten niet, de lengte niet en de kracht niet. Het enige wat deze jongen heeft is mentaliteit en helaas, met alleen mentaliteit kom je er niet.
Het hele middenveld mag vervangen worden. Iedereen geeft aan dat Eriksen ajax-waardig is. Maar wees nou eerlijk. Die jongen heeft in dit seizoen ook nog geen deuk in een pakkie boter gespeeld. Afgezien van zijn no-lookpasses die hij 1 keer in een wedstrijd laat zien wordt je er ook niet super vrolijk van. Janssen mag met een grote strik richting Arhnem toe. Hij zit volgens mij daar met zijn gedachten al een half seizoen en slaat hij zichzel voor zijn hoofd dat hij en contract heeft getekend bij Ajax in plaats van Vitesse. Het nadrukkelijk tonen van zijn scheenbeschermers in de wedstrijd tegen N.E.C liet dat toch wel duidelijk blijken.

Over de voorhoedespelers die er vandaag stonden nog maar niet te spreken.

Er zijn op dit moment spelers bij ajax die de kwaliteiten hebben om in het eerste te spelen. Het enige wat ik mis bij deze jongens is inzet. Het de longen uit het lijf lopen en net dat stapje meer te doen. Daar waar de een een steek laat vallen pak jij hem op. Helaas moet ik ook toegeven dat ik de Boer hierin ook een rol vind spelen. Ik zal geen thuiscoach spelen maar je moet toch concluderen dat hij als hoofdtrainer van ajax wat moet doen aan de mentaliteit. Tevens zou hij ook moeten zien dat sommige jongens die goed spelen niet op de bank horen te zitten.

Bulykin, 7 schoten op doel en 5 doelpunten. Misschien een optie om deze jongen in de spits te zetten? Lodeiro speelde een paar zeer goede wedstrijden. Nee we zetten daar Ebicilio neer die nog geen duit in een zakkie speelt. Nog niet te spreken over zijn hanenkamkompaan aan de andere zijde van het veld die nog minder klaarspeelde.

Zoals hierboven al werd aangegeven. Enoh was waarschijnlijk de beste speler op het veld. En dat moet toch wel iets aangeven.

Ik denk dat er vandaag 8 spelers zijn geweest die een onvoldoende haalde. Drie voldoendes en dan houdt het toch eigenlijk al op.......

Nogmaals, ik denk dat de kwaliteiten er wel zijn om mee te draaien bovenin. Maar doe aub wat aan de mentaliteit.

Doch moeten we concluderen dat het wegsturen van de trainer totaal geen effect zal hebben. Dat hebben we al jaren gedaan.
Herman1983
 Herman1983 - zondag 05 februari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:49 schreef nora het volgende:

[..]

Jongens hij maakt FOUTEN en niet 1x maar meerdere keren ,hij stelt al weken de verkeerde keeper op ,we hebben een spits en hij stelt de Jong op in de spits die over het hele seizoen in een wedstrijd 2 doelpunten heeft gemaakt hij zet Anita weer rechtsback wat hij totaal niet kan ,hij stelt steeds weer Ebicilio op die niet 1x zijn man voorbij komt en alleen maar terug speelt,elke andere speler is beter dit zijn allemaal min punten toch ??
Hij heeft ook alleen maar rechtsbacks die het niet kunnen en wie had hij voor Ebecillio op moeten stellen dan?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 februari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:51 schreef EUMD het volgende:
De Boer geeft mensen ook de tijd om hun kans wel/niet te pakken. Zo heb je ook in de groep geen discussies. Vermeer zal eruit gaan, Ebecilio is al geen basisspeler meer. Hij heeft noodgedwongen weer een kans gekregen na de blessure van Boerrigter. Die kans heeft ie niet gepakt, maar hij heeft wel een echte kans gehad. Het had ook zomaar kunnen zijn dat hij ineens wel beter ging spelen en de potentie laat zien die hij wel heeft (de Boer kent hem heel goed uit de A1). En dan hadden we allemaal geroepen; goed he een trainer die de jeugd laat staan en echt de kans geeft. Ik ben het erg wel mee eens dat Ebecilio een van zn laatste kansen gehad moet hebben, maar dat zal de trainer ook wel zien hoor. Want natuurlijk is 0-2 verliezen triest, maar Utrecht heeft ook maar 1 kans gehad he (fout Vermeer is geen kans), en die kwam ook nog omdat Ajax alles op alles ging spelen. Neemt niet weg dat het dra-ma-tisch was hoor. Maar probeer maar eens met 9 echte jonkies tot een goeie prestatie te komen als er toch al zo'n druk op het spel en de resultaten van Ajax staat...
Uithuilen en doorgaan! Dit seizoen is toch voorbij, dus heb liever dat er mensen overduidelijk door de mand vallen, dan kan het doorselecteren beginnen!
Eens en dan mag de Boer het volgend jaar nog een keer proberen met een sterke selectie.
Mits hij zelf nog meer door de mand valt
Loetje
 Loetje - zondag 05 februari 2012 - 14:55   quote  deeplink  
wat een topic zeg, zijn er ook al 7 van, wat wil je als je 7 basisspelers mist, jong ajax stond vandaag op het veld... heb echt inzet gezien... maar we komen nu ook kwaliteit tekort, het enige wat ik frank aanreken is dat hij niet eerder risicos genomen heeft!
welke andere trainer laat jong ajax winnen van het eerste elftal van utrecht, zijn er weinig, geloof me!
moatje
 moatje - zondag 05 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
wat een topic zeg, zijn er ook al 7 van, wat wil je als je 7 basisspelers mist, jong ajax stond vandaag op het veld... heb echt inzet gezien... maar we komen nu ook kwaliteit tekort, het enige wat ik frank aanreken is dat hij niet eerder risicos genomen heeft!
welke andere trainer laat jong ajax winnen van het eerste elftal van utrecht, zijn er weinig, geloof me!
Mee eens
clarens1
 clarens1 - zondag 05 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:49 schreef moatje het volgende:
Wat denk je tegen man united met dit team wat de uitslag wordt
dan wordt het wel een nulletje of 5.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens hij ziet het gewoon niet...Hij heeft zich ook niet hard gemaakt om op tijd spelers binnen te halen...
Hij wisselt niet goed en niet op tijd...Bulykin kwam veel te laat...als je achter staat moet je in de rust en echte spits brengen en niet 10 minuten voor tijd.
En toch zou ik het kut vinden wanneer hij bedankt...
Ben het met je eens alleen dat laatste zinnetje niet.
De Boer is een goede speler geweest die het wel zag de selectie duidelijk niet..
Een goede speler is nog geen goede trainer
moatje
 moatje - zondag 05 februari 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:54 schreef T-imothy het volgende:
Niet negatief bedoelt maar Koppers speelde een redelijke wedstrijd. Je kunt niet van zo een jongen verwachten dat hij het team op sleeptouw neemt.

Laten we eens beginnen met het weggeven van vermeer. Want wees nou eerlijk, voor een keeper die zulke blunders maakt krijg je nog geen stuiver. Verder is blind daadwerkelijk toe aan een bril, speelde koppers zoals ik net al zij een redelijke wedstrijd (lees REDELIJK) en vind ik van Rhijn zeker een pluspunt voor de toekomst. Anita heeft de kwaliteiten niet, de lengte niet en de kracht niet. Het enige wat deze jongen heeft is mentaliteit en helaas, met alleen mentaliteit kom je er niet.
Het hele middenveld mag vervangen worden. Iedereen geeft aan dat Eriksen ajax-waardig is. Maar wees nou eerlijk. Die jongen heeft in dit seizoen ook nog geen deuk in een pakkie boter gespeeld. Afgezien van zijn no-lookpasses die hij 1 keer in een wedstrijd laat zien wordt je er ook niet super vrolijk van. Janssen mag met een grote strik richting Arhnem toe. Hij zit volgens mij daar met zijn gedachten al een half seizoen en slaat hij zichzel voor zijn hoofd dat hij en contract heeft getekend bij Ajax in plaats van Vitesse. Het nadrukkelijk tonen van zijn scheenbeschermers in de wedstrijd tegen N.E.C liet dat toch wel duidelijk blijken.

Er zijn op dit moment spelers bij ajax die de kwaliteiten hebben om in het eerste te spelen. Het enige wat ik mis bij deze jongens is inzet. Het de longen uit het lijf lopen en net dat stapje meer te doen. Daar waar de een een steek laat vallen pak jij hem op. Helaas moet ik ook toegeven dat ik de Boer hierin ook een rol vind spelen. Ik zal geen thuiscoach spelen maar je moet toch concluderen dat hij als hoofdtrainer van ajax wat moet doen aan de mentaliteit. Tevens zou hij ook moeten zien dat sommige jongens die goed spelen niet op de bank horen te zitten.

Bulykin, 7 schoten op doel en 5 doelpunten. Misschien een optie om deze jongen in de spits te zetten? Lodeiro speelde een paar zeer goede wedstrijden. Nee we zetten daar Ebicilio neer die nog geen duit in een zakkie speelt. Nog niet te spreken over zijn hanenkamkompaan aan de andere zijde van het veld die nog minder klaarspeelde.

Zoals hierboven al werd aangegeven. Enoh was waarschijnlijk de beste speler op het veld. En dat moet toch wel iets aangeven.

Ik denk dat er vandaag 8 spelers zijn geweest die een onvoldoende haalde. Drie voldoendes en dan houdt het toch eigenlijk al op.......

Nogmaals, ik denk dat de kwaliteiten er wel zijn om mee te draaien bovenin. Maar doe aub wat aan de mentaliteit.

Doch moeten we concluderen dat het wegsturen van de trainer totaal geen effect zal hebben. Dat hebben we al jaren gedaan.
dit klopt helemaal volledig mee eens
EUMD
 EUMD - zondag 05 februari 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:53 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Systeem ????? Het is juist goed geluk voetbal, er zit juist helemaal geen gedachte achter. Denk dat jij er niet zoveel verstand van hebt
Nee hoor. Er zit een gedachte achter die de spelers (nog) niet uit kunnen voeren. Dat kost bloed, zweet en tranen.
En nu weer van trainer wisselen is nou net de kortetermijnvisie die ons de afgelopen 15 jaar niks structureels heeft opgeleverd.
Liever nog 2 jaar ploeteren en dan de zaak weer redelijk op de rails hebben ipv. de aankomende jaren op goed geluk hit-and-miss seizoenen beleven.
moatje
 moatje - zondag 05 februari 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:56 schreef clarens1 het volgende:

[..]

dan wordt het wel een nulletje of 5.
Voor de rust
afcaunited64
 afcaunited64 - zondag 05 februari 2012 - 14:59   quote  deeplink  
dit seizoen is al voorbij laten we nu maar cillissen opstellen goed voor wat wedstrijdritme vermeer blijft toch de fouten maken koppers was goed janssen voegt op dit moment ook niet veel toe van Rhijn gewoon laten staan de boer hoeft van mij absoluut niet weg maar mag best weleens met Buylikin beginnen en niet delaatste minuten steeds.
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
En ik vind dat ajax te veel jeugd scout en te weinig spelers zoals groningen...21 22 23 jaar en met een beetje body....vandaag verloren door een blunder en teveel balverlies....ook vind ik dat als je tegen een fysieke ploeg speelt moet je buly gebruiken waar ie voor gehaald is....stormram...had vandaag nodig...achterlijn halen en binnenkoppen...altijd dat gebrei door het midden...ik vond dat de jonkies het uitstekend hebben gedaan...anita, ebicilio en eriksen hebben gefaald....enoh was fantastisch...bijna altijd een oplossing naar voren...dat had eriksen te weinig...komt ook omdat er geen spits liep...kort gezegt verdiend verloren,omdat we niks creeeren... Dat ligt aan de boer...dat de boer zich aanrekenen, want dat komt door de opstelling...geen spits dus trekken vleugels naar binnen.... Voor iemand die de ajax gedachte terug wil brengen heeft de boer gefaald....
afcaunited64
 afcaunited64 - zondag 05 februari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
dit seizoen is al voorbij laten we nu maar cillissen opstellen goed voor wat wedstrijdritme vermeer blijft toch de fouten maken koppers was goed janssen voegt op dit moment ook niet veel toe van Rhijn gewoon laten staan de boer hoeft van mij absoluut niet weg maar mag best weleens met Buylikin beginnen en niet delaatste minuten steeds.
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Van mij hoeft de boer ook niet weg...maar hij moet gewoon weer een echte 4 3 3 gaan spelen en niet zoals oranje met naar binnen snijdende vleugels...
ajax till i die
 ajax till i die - zondag 05 februari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:00 schreef afcaunited64 het volgende:
+1
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 15:07   quote  deeplink  
En kan iemand eriksen eens leren een corner te nemen....ik denk dat ik ze nog beter voor krijg....5 genomen en 5x geen gevaar
Boilesen
 Boilesen - zondag 05 februari 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:07 schreef hippy het volgende:
En kan iemand eriksen eens leren een corner te nemen....ik denk dat ik ze nog beter voor krijg....5 genomen en 5x geen gevaar
vind je het gek met niemand langer dan 1.80 voor de goal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:54 schreef Herman1983 het volgende:

[..]

Hij heeft ook alleen maar rechtsbacks die het niet kunnen en wie had hij voor Ebecillio op moeten stellen dan?
voor Ebecilio? Iedereen behalve Ebecilio....
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 05 februari 2012 - 15:10   quote  deeplink  
Volgende week rollen we NAC op.. Alderweireld is weer fit en Vertonghen is ook weer terug. Boilesen maakt morgen zijn rentree en vd Wiel is mogelijk ook weer fit.
moatje
 moatje - zondag 05 februari 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:07 schreef hippy het volgende:
Daar ben ik.mee eens tcorners zijn echt slecht van ajax
moatje
 moatje - zondag 05 februari 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Weet iemand.hoe het zit met al die.blessure wie er bijna terug kunnen komen

boilisen .van der wiel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Geen excuses...jong of oud wij zijn Ajax en dat straalde ze echt niet uit....
De Boer mag zich dit aanrekenen...hoe vaak wordt er hier gezegd...neeeeee weer Ebecilio...ongelooflijk hij stelt hem elke week weer op...
Boilesen
 Boilesen - zondag 05 februari 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geen excuses...jong of oud wij zijn Ajax en dat straalde ze echt niet uit....
De Boer mag zich dit aanrekenen...hoe vaak wordt er hier gezegd...neeeeee weer Ebecilio...ongelooflijk hij stelt hem elke week weer op...
kan wel Ajax zijn, maar we moeten gewoon niet keer op keer denken dat die jeugd van ons goed genoeg is om meteen mee te doen. Kwestie van nog te weinig kwaliteit en angst in het spel. Die angst zag je vooral bij Koppers en Ozbiliz, die twee durfden geen risico te nemen alles veilig en langzaam.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:54 schreef T-imothy het volgende:

Volledig mee eens!!!!
moatje
 moatje - zondag 05 februari 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:10 schreef Grasmaaier het volgende:
Volgende week rollen we NAC op.. Alderweireld is weer fit en Vertonghen is ook weer terug. Boilesen maakt morgen zijn rentree en vd Wiel is mogelijk ook weer fit.
Dus dan hebben wd de verdediging weer terug dan
afcaunited64
 afcaunited64 - zondag 05 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
laten we ons nu maar richten op manchester united competitie is toch bekeken en laten we dan daar maar laten zien dat ajax nog steeds ajax is met snel aanvallend spel laten we daar de geblesseerde maar voor sparen en laten we in de competitie maar met de jeugd doorgaan en laten we nu alvast voor volgend seizoen chivu, narsingh, en bijvoorbeeld elm van az mits haalbaar halen.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 05 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
Dat gezeur dat Frank er niks aan kan doen en die blessures bla bla. FRank kan er wel degelijk wat aan doen. Wij kunnen allemaal zien dater versterking nodig is. Wij hebben een bank van niks. Andere clubs hebben bij blessures spelers die het op kunnen vangen. Frank wil het opvangen met jeugdspelers die niet goed genoeg zijn! En maakt daarbij ook de ene belachelijke beslissing na de andere!! Hij vind dat er kwaliteiten genoeg zijn. Nou we kunnen toch allemaal zien dat dat NIET zo is!! Hij wilde geen versterkingen!!! Die zijn WEL nodig!! ALs je weet dat Ebecilio officieel rechtsbuiten is en Ozbiliz linksbuiten maar ze dan toch weer verkeerd neerzet waardoor alles constant naar binnenof terug gaat dan snap je er geen drol van! ANita maar blijven misbruiken als links en rechtsback terwijl hij op de positie van Enoh hoort te spelen. En ga zo maar door. Elke week weer!!! Jol zou nu allang moeten vertrekken van die mensen die nu F de Boer maar blijven steunen. Waarom mag Frank wel blijven? OMdat ie een echte Ajacied is? Iedere andere trainer was het haasje geweest maar Frank niet. Nou bij mij wel! Ik ben er helemaal klaar mee. Helemaal klaar met die misselijkmakende foute beslissingen elke week weer. Idiote opstellingen en het blijven roepen dat er genoeg kwaliteit is. Zelfs met alle spelers fit was het voetbal niet om aan te zien. Dat ellenlange slakkengangetje achterin. Dat eeuwige heen en weer tikken van de bal in een tempo waar iedereen bij in slaap valt. Ik ben er klaar mee! Ik heb geen geld om elke week in het stadion te zitten maar als dit zo doorgaat zeg ik Eredivisie Live op en blijf ik ook niet meer thuis voor dit Ajax zolang F de Boer daar nog zit!! Ik schaam me kapot voor dit Ajax!! Elke keer weer die afgang!

F. de Boer....oprotten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Ajax_fan --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:10 schreef Grasmaaier het volgende:
Wat schieten we daar mee op ???? HET SEIZOEN IS NAAR DE KLOTEN!!!!!!
Time to go
 Time to go - zondag 05 februari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Ik zeg Louis van Gaal en Co aan het roer !
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 05 februari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:17 schreef afcaunited64 het volgende:
laten we ons nu maar richten op manchester united competitie is toch bekeken en laten we dan daar maar laten zien dat ajax nog steeds ajax is met snel aanvallend spel laten we daar de geblesseerde maar voor sparen en laten we in de competitie maar met de jeugd doorgaan en laten we nu alvast voor volgend seizoen chivu, narsingh, en bijvoorbeeld elm van az mits haalbaar halen.
Nee joh. Er is kwaliteit genoeg volgens de Boer. Die heeft geen versterking nodig die gaat volgend seizoen gewoon door met waar hij nu mee bezig is. Ajax nog meer de vernieling in helpen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:16 schreef Boilesen het volgende:

[..]

kan wel Ajax zijn, maar we moeten gewoon niet keer op keer denken dat die jeugd van ons goed genoeg is om meteen mee te doen. Kwestie van nog te weinig kwaliteit en angst in het spel. Die angst zag je vooral bij Koppers en Ozbiliz, die twee durfden geen risico te nemen alles veilig en langzaam.
Klopt....door wie komt dat ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:17 schreef afcaunited64 het volgende:
Ja mar dan moeten we ook weer niet te veel verkopen.....laten we Jan toch zeker houden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:18 schreef Time to go het volgende:
Die aub niet....laten we dan de Boer maar houden...
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 05 februari 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die aub niet....laten we dan de Boer maar houden...
10 keer liever een v gaal die tactisch weet wat ie moet doen dan een de Boer die er geen hol van begrijpt e dan maar weer hetzelfde doet als de week ervoor wat dus punten heeft gekost!
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:08 schreef Boilesen het volgende:

[..]

vind je het gek met niemand langer dan 1.80 voor de goal
[/
Dan moet je hem kort houden...en de combinatie aan gaan...dat leer je in de c-tjes....voor en deens talent van het jaar moet dat geen probleem zijn....en als de bal goed aangesneden wordt kan je er verdedigers van 3 mtr neerzetten, en jij 1.50. Als je meespringt wordt altijd gevaarlijk...
clarens1
 clarens1 - zondag 05 februari 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:18 schreef Time to go het volgende:
daar begin ik ook langzamerhand aan te denken.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 februari 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Koppers speelde wel naar voren blind de hele eerste helft niet! Blind gaf alles te zacht en breed
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:22 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

10 keer liever een v gaal die tactisch weet wat ie moet doen dan een de Boer die er geen hol van begrijpt e dan maar weer hetzelfde doet als de week ervoor wat dus punten heeft gekost!
Ik moet wel zeggen dat hij vreselijk eigenwijs is...en dat heeft ons idd veel punten gekost...ik vond de beleving vandaag ook onder de maat van zowel de trainer als ook de ass. trainer maar ook op het veld was er nauwelijks beleving....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 februari 2012 - 15:28   quote  deeplink  
de boer nog een half jaar geven en als ie die domme keuzes blijft maken opdonderen
afcaunited64
 afcaunited64 - zondag 05 februari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
volgend seizoen cillissen,chivu,vertonghen(maar zal wel verkocht worden),van Rhijn,een goeie rechtsback kopen met ligeon als backup,elm(Mits haalbaar),rits,eriksen(als hij niet verkocht wordt),boerrigter,sighorsson,narsingh,als basis dan lijkt me alles voor mekaar.
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Ja we moeten concluderen dat de boer nog niet geschikt is om zijn ploeg zodanig op te peppen dat ze de ballen uit hun broek rennen...
Wat ik raar vind, zo een grote icoon van de club, daar doe je toch alles voor...dan rest er maar een conclusie...ze kunnen niet beter voetballen dan dit...een pijnlijke conclusie...maar waar...
EUMD
 EUMD - zondag 05 februari 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:22 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ach man in het jaar dat van Gaal wegging werden we ook 4e... Reden? Heel erg veel blessures. En toen was er alsnog meer kwaliteit.
En toen ie begon werden we ook 3 jaar lang geen kampioen voordat de successen begonnen. Gewoon door de zure appel heen bijten dus, en Frank zijn gang laten gaan. Ieder jaar doorselecteren en binnen 2 jaar weer kampioen worden.
Massageman
 Massageman - zondag 05 februari 2012 - 15:33   quote  deeplink  
naast een uitermate zwak optreden van deze selectie kun je de boer in ieder geval verwijten nog steeds vetrouwen in vermeer te hebben, iets wat de spelers allang zijn verloren en daardoor slecht spelen.
De boer heeft er echt wel een systeem in maar het begint vanachteruit. Weg die vermeer dus, dat is het grootste probleem.
Guyt
 Guyt - zondag 05 februari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

voor Ebecilio? Iedereen behalve Ebecilio....
Blind ook aanfluiting
EUMD
 EUMD - zondag 05 februari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 15:29 schreef afcaunited64 het volgende:
volgend seizoen cillissen,chivu,vertonghen(maar zal wel verkocht worden),van Rhijn,een goeie rechtsback kopen met ligeon als backup,elm(Mits haalbaar),rits,eriksen(als hij niet verkocht wordt),boerrigter,sighorsson,narsingh,als basis dan lijkt me alles voor mekaar.
Dit jaar hebben we ook Cillessen, v/d Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Eriksen, de Jong, Janssen, Boerrigter, Sulejmani en Sighthorsson... Als Frank LANGDURIG met een fitte selectie zou falen dan is het misschien een ander verhaal, maar nu...
Guyt
 Guyt - zondag 05 februari 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik vind die Koppers ook niet zo best hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

0.0069930