|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Eens en dan mag de Boer het volgend jaar nog een keer proberen met een sterke selectie. Mits hij zelf nog meer door de mand valt Kom op zeg. De basis is prima maar zelfs dan bakt de boer er niks van. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wat een topic zeg, zijn er ook al 7 van, wat wil je als je 7 basisspelers mist, jong ajax stond vandaag op het veld... heb echt inzet gezien... maar we komen nu ook kwaliteit tekort, het enige wat ik frank aanreken is dat hij niet eerder risicos genomen heeft! welke andere trainer laat jong ajax winnen van het eerste elftal van utrecht, zijn er weinig, geloof me! Er stond vandaag ook een Utrecht B in het veld vriend....dat is nog zuurder! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik vond koppers gezien zn ervaring een van de betere...echte amsterdamse bluf...maakte wel wat foutjes, maar 100% inzet.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:37 schreef hippy het volgende:[..] Dit is het meeste trieste....het zou zo moeten zijn de scouts spelers voordragen en dat de trainer beslist wie er komt...die werkt met het elftal Zo zou het zeker niet moeten zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:39 schreef EUMD het volgende:Wiet vindt dat de Boer weg moet heeft echt geen verstand van voetbal. Wees blij dat we een trainer hebben die een systeem probeerd te voetballen in plaats van op goed geluk voetbal. Wat kan de Boer er nou aan doen dat de kealiteit van het team wat er nu staat middenmoot is in de eredivisie!? Oke, Ebecilio hoeft er van mij ook niet in, en Bulykin mag ook best eens vanaf het begin starten, maarja... Dan nog moeten spelers die het eerste van Ajax halen geacht worden om een bal over 4 meter naar de juiste kleur te kunnen spelen. Dus kan je dat de Boer kwalijk nemen? Blijkbaar kunnen sommige de druk niet aan, en de Boer gaat ze heus wel vervangen hoor. Die weet echt wel wat ie doet. Eerst lopen we allemaal te piepen dat we de jeugd langdurig een kans moeten geven, nu staan ze erin en gaan we ineens zeggen dat Koppers moet oprotten!?! Schei uit zeg... En Blind is niet de kwaliteit die we moeten nastreven, maar uit nood moten we het er wel mee doen. Frankie ziet hem ook niet als basisspeler hoor. Sjonge jonge zeg... Denk eens na mensen! +1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dat is een non-analyse... slaat helemaal nergens op wat hij zegt. Dat roept hij ook bij ieder gelijkspel of verlies. Er zat geen plan achter, da's veel erger. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Kom net weer terug uit een treurig kille en lege ArenA. Weer een zondag naar de knoppen.Ik reken het de jonkies nog niet eens zo zeer aan , maar wat had de Boer voor ogen met z'n begin opstelling. Waarom niet gelijk Buly en Lodeiro erin, dat zijn de enige 2 die nog aardig in vorm zijn, en scoren, maar nee: we zetten ebecilio en ozbiliz erin met een de Jong die kompleet uit vorm is( wordt nog wel aanvoerder gemaakt) Maar het is gewoonweg dramatisch. Nee vertrouwen weg, kampioenschap weg, en de kakkerlakken die ons uit lachen. KUT KUT KUT. Vechten voor europees voetbal via de plee offs. Niet normaal. ga jullie schamen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Stanley rot lekker zelf op, nep Ajacied. Sinds jaren een echte AJAX trainer. Kan Frank er wat aan doen dat er 7 basisspelers ontbreken. Met een fit elftal waren we fluitend kampioen geworden en nu zal dit wat moeilijker gaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:Dat is een non-analyse... slaat helemaal nergens op wat hij zegt. Dat roept hij ook bij ieder gelijkspel of verlies. Er zat geen plan achter, da's veel erger. vind ik ook...beetje goedkoop.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ajax is gewoon op alle fronten het spoor bijster. Frank de boer maakt keer op keer de foute keuzes en krijgt zijn spelers niet gemotiveerd. Volgens mij zijn dat de belangrijkste punten voor een ajax. Ik heb Frankie hoog zitten maar niet meer als trainer van AJAX1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:47 schreef anti010 het volgende:Kom net weer terug uit een treurig kille en lege ArenA. Weer een zondag naar de knoppen.Ik reken het de jonkies nog niet eens zo zeer aan , maar wat had de Boer voor ogen met z'n begin opstelling. Waarom niet gelijk Buly en Lodeiro erin, dat zijn de enige 2 die nog aardig in vorm zijn, en scoren, maar nee: we zetten ebecilio en ozbiliz erin met een de Jong die kompleet uit vorm is( wordt nog wel aanvoerder gemaakt) Maar het is gewoonweg dramatisch. Nee vertrouwen weg, kampioenschap weg, en de kakkerlakken die ons uit lachen. KUT KUT KUT. Vechten voor europees voetbal via de plee offs. Niet normaal. ga jullie schamen. Klopt!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoe moet het dan wel zijn ?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:47 schreef thomASS het volgende:Stanley rot lekker zelf op, nep Ajacied. Sinds jaren een echte AJAX trainer. Kan Frank er wat aan doen dat er 7 basisspelers ontbreken. Met een fit elftal waren we fluitend kampioen geworden en nu zal dit wat moeilijker gaan. De insteek was dat ie elke positie dubbel bezet had...dan betekent dat je gelijkwaardige spelers heb....de boer gaat te veel uit van de jeugd...dat ze het niveau aan kunnen...maar dat is nie zo...kortom slecht ingekocht...en dat het elftal niet fit is is zijn schuld, hij is trainer...maar ik blijf de boer steunen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik zit nu engels voetbal te kijken heerlijk...tempo en een steijdplan |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Dikke duim.....strijdplan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat de trainer 1 van de stemmen is om een speler wel of niet aan te schaffen.. Een trainer is een passant, en de opvolger zit met de gebakken peren als zijn voorganger slechte spelers koopt.. Spelers kopen hoort bij het beleid van een club, en dat mag niet afhankelijk zijn van een passant.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:47 schreef thomASS het volgende:Stanley rot lekker zelf op, nep Ajacied. Sinds jaren een echte AJAX trainer. Kan Frank er wat aan doen dat er 7 basisspelers ontbreken. Met een fit elftal waren we fluitend kampioen geworden en nu zal dit wat moeilijker gaan. ja , daar kan hij wat aan doen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:52 schreef hippy het volgende:[..] De insteek was dat ie elke positie dubbel bezet had...dan betekent dat je gelijkwaardige spelers heb....de boer gaat te veel uit van de jeugd...dat ze het niveau aan kunnen...maar dat is nie zo...kortom slecht ingekocht...en dat het elftal niet fit is is zijn schuld, hij is trainer...maar ik blijf de boer steunen... Boerrigter en Sigtorsson dikke pech... Janssen...verkeerd beoordeeld ? De jeugd komt er wel alleen is het gat nog te groot voor sommige posities..... Bijvoorbeeld de rechtsback positie ligeon is nog niet zo ver...Koppers is nog niet zo ver....Klaassen is nog niet zover... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Utrecht is ook heel slecht op het moment.Ken je nagaan wat het niveau van AJAX is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:57 schreef remco k het volgende:[..] Dat de trainer 1 van de stemmen is om een speler wel of niet aan te schaffen.. Een trainer is een passant, en de opvolger zit met de gebakken peren als zijn voorganger slechte spelers koopt.. Spelers kopen hoort bij het beleid van een club, en dat mag niet afhankelijk zijn van een passant.. Ben ik het mee eens...kijkend naar bijvoorbeeld Jol en zijn kornuiten... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:57 schreef remco k het volgende:[..] Dat de trainer 1 van de stemmen is om een speler wel of niet aan te schaffen.. Een trainer is een passant, en de opvolger zit met de gebakken peren als zijn voorganger slechte spelers koopt.. Spelers kopen hoort bij het beleid van een club, en dat mag niet afhankelijk zijn van een passant.. Het aannemen van een trainer hoort ook bij het beleid van de club...een trainer moet kunnen beslissen over de halen spelers...natuurlijk wel in overleg...dat snap ik... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:23 schreef uitnoord het volgende:de Boer heeft het trainersvak geleerd om juist niet te zien wat het publiek ziet, WEG MET DE BOERRRRRRRRRRR Complete onzin, dit ligt in 1e instantie bij het bestuur. Ondanks dat spelers zeggen dat het geen invloed heeft (zullen ze moeten zeggen), speelt het echt wel mee. Als je het weet dat je huis in brand staat, speel je gewoon uberhaupt niet lekker. Dat uit zich op het veld door niet met passie en overtuiging te spelen. Laat aub het bestuur eindelijk kleur bekennen, zodat het bij Ons Aller Ajax alleen nog maar over het voetbal hoeft te gaan! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:32 schreef AFCAMylife het volgende:Donder godverdomme eens een keer op met iedere keer dat gelul over dat de boer weg moet! de Boer kan niks aan de blessures doen, en hij kan er ook niks aan doen dat de jeugd uitermate zwak is(op van Rhijn na) en hij kan er ook niks aan doen dat de miljoenen in de knip blijven! Donder zelf op.Frank de Boer aardige jongen maar te onervaren.Zelfs toen die al die blessures niet had was het ook niet denderend.Vind het wel makkelijk om het daar steeds op te gooien. Iedereen is zo onzeker als de pest.Kampioen balletje terug tikken zijn ze. AJAX voetbalt achteruit ipv vooruit.Ben dr klaar mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:49 schreef nora het volgende:[..] Jongens hij maakt FOUTEN en niet 1x maar meerdere keren ,hij stelt al weken de verkeerde keeper op ,we hebben een spits en hij stelt de Jong op in de spits die over het hele seizoen in een wedstrijd 2 doelpunten heeft gemaakt hij zet Anita weer rechtsback wat hij totaal niet kan ,hij stelt steeds weer Ebicilio op die niet 1x zijn man voorbij komt en alleen maar terug speelt,elke andere speler is beter dit zijn allemaal min punten toch ?? Je vergeet Blind. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:07 schreef Guyt het volgende:[..] Donder zelf op.Frank de Boer aardige jongen maar te onervaren.Zelfs toen die al die blessures niet had was het ook niet denderend.Vind het wel makkelijk om het daar steeds op te gooien. Iedereen is zo onzeker als de pest.Kampioen balletje terug voetballen zijn ze. AJAX voetbalt achteruit ipv vooruit.Ben dr klaar mee. Juist...als je az twente en psv ziet...altijd naar voren...alleen in noodgevallen terug |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt. maar zonder langte kom je ook niet heel ver als ze wel goed zijn |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Blind vond ik vandaag wel goed spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Geen excuses...jong of oud wij zijn Ajax en dat straalde ze echt niet uit.... De Boer mag zich dit aanrekenen...hoe vaak wordt er hier gezegd...neeeeee weer Ebecilio...ongelooflijk hij stelt hem elke week weer op... weinig alternatieven he |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Klopt word daar zo vreselijk moe van. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:17 schreef Ajax_fan het volgende: Dat gezeur dat Frank er niks aan kan doen en die blessures bla bla. FRank kan er wel degelijk wat aan doen. Wij kunnen allemaal zien dater versterking nodig is. Wij hebben een bank van niks. Andere clubs hebben bij blessures spelers die het op kunnen vangen. Frank wil het opvangen met jeugdspelers die niet goed genoeg zijn! En maakt daarbij ook de ene belachelijke beslissing na de andere!! Hij vind dat er kwaliteiten genoeg zijn. Nou we kunnen toch allemaal zien dat dat NIET zo is!! Hij wilde geen versterkingen!!! Die zijn WEL nodig!! ALs je weet dat Ebecilio officieel rechtsbuiten is en Ozbiliz linksbuiten maar ze dan toch weer verkeerd neerzet waardoor alles constant naar binnenof terug gaat dan snap je er geen drol van! ANita maar blijven misbruiken als links en rechtsback terwijl hij op de positie van Enoh hoort te spelen. En ga zo maar door. Elke week weer!!! Jol zou nu allang moeten vertrekken van die mensen die nu F de Boer maar blijven steunen. Waarom mag Frank wel blijven? OMdat ie een echte Ajacied is? Iedere andere trainer was het haasje geweest maar Frank niet. Nou bij mij wel! Ik ben er helemaal klaar mee. Helemaal klaar met die misselijkmakende foute beslissingen elke week weer. Idiote opstellingen en het blijven roepen dat er genoeg kwaliteit is. Zelfs met alle spelers fit was het voetbal niet om aan te zien. Dat ellenlange slakkengangetje achterin. Dat eeuwige heen en weer tikken van de bal in een tempo waar iedereen bij in slaap valt. Ik ben er klaar mee! Ik heb geen geld om elke week in het stadion te zitten maar als dit zo doorgaat zeg ik Eredivisie Live op en blijf ik ook niet meer thuis voor dit Ajax zolang F de Boer daar nog zit!! Ik schaam me kapot voor dit Ajax!! Elke keer weer die afgang! F. de Boer....oprotten!! ga jij er zitten dan, wat een onzin, je bent een supporter of je bent het niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: heeft net 2 wedstrijden gespeeld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vond dat wel meevallen, vergelijk iedere speler die er vandaag instond, waren ze nog in het voordeel |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Kan zijn maar je ziet snel genoeg of het echt wat word of niet.Zelfde vind ik van Klaassen ben ik ook niet kapot van.Jongens als Boilesen en van Rhijn die staan dr gelijk.Of je zou kunnen zeggen ze zijn dr nog niet klaar voor dat is gepaster denk. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja zo erg is het als ik blind goed vond spelen...dan was de rest echt slecht....enoh is een held vandaag... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zonder lengte normaal met Vertongen, Alderweireld, de Jong,en Bulikyn lengte zat hoor.Waardeloze vrije trappen en corners neemt ie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Hahahahaha nee dank je heb vreselijke koppijn en de boosdoener is jawel hoor DE BIER.Half 5 thuis en ging 5 uur pas slapen.half 10 dr weer uit pfffff. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Onvoorstelbaar Enoh was de beste !!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:22 schreef Guyt het volgende:[..] Hahahahaha nee dank je heb vreselijke koppijn en de boosdoener is jawel hoor DE BIER.Half 5 thuis en ging 5 uur pas slapen.half 10 dr weer uit pfffff. Dat had ik vorige week...ben toen ook maar weer aan het bier gegaan...ging goed |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ja en toen de volgende dag was je nog beroerder zeker hahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:52 schreef hippy het volgende:[..] De insteek was dat ie elke positie dubbel bezet had...dan betekent dat je gelijkwaardige spelers heb....de boer gaat te veel uit van de jeugd...dat ze het niveau aan kunnen...maar dat is nie zo...kortom slecht ingekocht...en dat het elftal niet fit is is zijn schuld, hij is trainer...maar ik blijf de boer steunen... Dat de tweede speler op iedere positie even goed moet zijn als de eerste is natuurlijk onzin. Iedere positie dubbel bezet hebben betekend ook niet dat je het complete elftal kan vervangen voor andere speler.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:16 schreef Guyt het volgende: [..] Kan zijn maar je ziet snel genoeg of het echt wat word of niet.Zelfde vind ik van Klaassen ben ik ook niet kapot van.Jongens als Boilesen en van Rhijn die staan dr gelijk.Of je zou kunnen zeggen ze zijn dr nog niet klaar voor dat is gepaster denk. weet ik niet, opzich speelde koppers niet slecht, maar zon jonge speler heeft eigenlijk een ervaren speler naast zich nodig aan wie die zich kan optrekken en dat was ook niet het geval, hij stond er vandaag helemaal alleen voor en dat vind ik nog te hoog gegrepen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:20 schreef Guyt het volgende: [..] Zonder lengte normaal met Vertongen, Alderweireld, de Jong,en Bulikyn lengte zat hoor.Waardeloze vrije trappen en corners neemt ie. had er over vandaag, normaal zijn ze ook niet veel, ook tevaak korte corners trouwens |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Ajax steunen in mindere tijden, daarin herken je de echte Ajaxsupporter. Welke trainer had het in deze situatie beter gedaan. Zeker die jonge jongens kunnen wel wat steun gebruiken, i.p.v dat ze na 1 of 2 wedstrijdjes al worden afgebrand. Steun Ajax en steun Cruijff!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] had er over vandaag, normaal zijn ze ook niet veel, ook tevaak korte corners trouwens Altijd dat is een feit;). |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 16:30 schreef remco k het volgende:[..] Dat de tweede speler op iedere positie even goed moet zijn als de eerste is natuurlijk onzin. Iedere positie dubbel bezet hebben betekend ook niet dat je het complete elftal kan vervangen voor andere speler.. Dan is je selectie niet dubbel bezet op elke positie....dubbele bezetting betekent dat wel degelijk...degelijke vervangers voor elke positie...niet jeugdspelers die net komen kijken... |
|
|
|