BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat de tweede speler op iedere positie even goed moet zijn als de eerste is natuurlijk onzin. Iedere positie dubbel bezet hebben betekend ook niet dat je het complete elftal kan vervangen voor andere speler..
Ik vind vn wel...dan praat je over dubbele bezetting
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:00 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik vind vn wel...dan praat je over dubbele bezetting
Helemaal niet, je praat over een dubbele bezetting als je op iedere positie een speler hebt die kan invallen en met behulp van de ervaren vaste basisspelers een goede pot kan spelen om op die manier beter te worden..

Dat is iets anders als het hele elftal kunnen vervangen zonder kwaliteit in te leveren..

Dat kan zelfs Real Madrid of Barcelona zich niet veroorloven..
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet, je praat over een dubbele bezetting als je op iedere positie een speler hebt die kan invallen en met behulp van de ervaren vaste basisspelers een goede pot kan spelen om op die manier beter te worden..

Dat is iets anders als het hele elftal kunnen vervangen zonder kwaliteit in te leveren..

Dat kan zelfs Real Madrid of Barcelona zich niet veroorloven..
Dan kan je er net zo goed een f- ie neerzetten....
Ajax heeft te weinig backup met kwaliteit...is gewoon een feit...
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:06 schreef hippy het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Als de volle basis fit is, dan is het geen enkel probleem als alleen Boerigter geblesseerd is, dan zou je prima Ebecilio of Ozbiliz op die plek neer kunnen zetten, als Janssen dan in goede doen is kan hij die jongen mee trekken in zijn spel. Dat geldt op iedere positie, het wordt een ander verhaal als je slechts 2 spelers in de basis hebt staan die op hun normale basisplek spelen. (was vandaag het geval). Dat kan een Barcelona of een Madrid ook niet opvangen..

Dus helemaal geen feit, slechts jou mening, dat zijn twee heel verschillende dingen.
marius
 marius - zondag 05 februari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
maar welke spelers zijn er volgende week er weer dan? Vertongen zobizo, sulejmani mis? Boilesen? Alderweireld? Boerrighter? wie weet dat?
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Als de volle basis fit is, dan is het geen enkel probleem als alleen Boerigter geblesseerd is, dan zou je prima Ebecilio of Ozbiliz op die plek neer kunnen zetten, als Janssen dan in goede doen is kan hij die jongen mee trekken in zijn spel. Dat geldt op iedere positie, het wordt een ander verhaal als je slechts 2 spelers in de basis hebt staan die op hun normale basisplek spelen. (was vandaag het geval). Dat kan een Barcelona of een Madrid ook niet opvangen..

Dus helemaal geen feit, slechts jou mening, dat zijn twee heel verschillende dingen.
Ebicilio en ozbiliz zijn het niet eens waard om zijn schoenen te poetsen man
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Jij wilt dus zeggen dat ebecilio en ozbiliz voor net zoveel gevaar als boerrigter...absolute kul...
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 18:51   quote  deeplink  
En als janssen in zijn goeie spel is...ja en als blind een solo van de ene naar de andere kant maakt....als als als
marius
 marius - zondag 05 februari 2012 - 18:54   quote  deeplink  
wat remko bedoelt(denk ik) is dat je het beste elftal er staat en boerighter alleen nie dan spelen ozbiliz of ebecilio funcioneren ook goed!
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:54 schreef marius het volgende:
wat remko bedoelt(denk ik) is dat je het beste elftal er staat en boerighter alleen nie dan spelen ozbiliz of ebecilio funcioneren ook goed!
Heb je vandaag wel gekeken kerel...geen balaaname acties te lang doorbreien geen voorzet....a vond ik ozbiliz beter dan ebecilio...ik vind appels met peren vergelijken....ze functioneren nauwelijks...
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:49 schreef hippy het volgende:
Jij wilt dus zeggen dat ebecilio en ozbiliz voor net zoveel gevaar als boerrigter...absolute kul...
Zoals ik al zei.. Lezen is ook een vak..
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 05 februari 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Moet snel wat veranderen anders komt Europeesvoetbal halen nog in gevaar.
Ik mag het misschien niet zeggen maar omdat de Boer ook raadselachtig lult,
Wordt volgens mij pannenkoek 2.Het is niet anders
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei.. Lezen is ook een vak..
Ja wiskunde ook...0.5 plus 0.5 is een...qua kwaliteit zijn ebecilio en ozbiliz maar een speler...boerrigter zie ik als volwaardig ajax speler... Als hem dus wisselt voor die andere twee sta je kwalitatief met 10.5 speler op het veld...zo zie ik het...narsingh zou een goeie aankoop zijn....beerens had ik al veel eerder bij ajax willen zien...goeie zet van az
Oceanu
 Oceanu - zondag 05 februari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:59 schreef hippy het volgende:

[..]

Heb je vandaag wel gekeken kerel...geen balaaname acties te lang doorbreien geen voorzet....a vond ik ozbiliz beter dan ebecilio...ik vind appels met peren vergelijken....ze functioneren nauwelijks...
Exact, ze functioneren nauwelijks. Omdat met zoveel invallers het hele elftal niet draait. Als iedereen fit is en alleen ebecilio iemand moet vervangen, is er weinig aan de hand. De Boer mist al het hele seizoen minimaal 1 speler uit de as van het elftal. En daar staan doorgaans de beste spelers.
jeffafca
 jeffafca - zondag 05 februari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
ik zweer jou, dit ligt echt niet aan frank de boer. ajax moet sowieso nog wat versterkingen halen, paar goeie verdedigers. en 1 goeie vleugelaanvaller. en hopen dat de blessures gauw ophouden.want dit is echt knudde voetbal. Danny blind kunnen ze maar beter ook gratis wegdoen want daar heb je ook geen donder aan.
hippy
 hippy - zondag 05 februari 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:03 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Exact, ze functioneren nauwelijks. Omdat met zoveel invallers het hele elftal niet draait. Als iedereen fit is en alleen ebecilio iemand moet vervangen, is er weinig aan de hand. De Boer mist al het hele seizoen minimaal 1 speler uit de as van het elftal. En daar staan doorgaans de beste spelers.
Dat komt omdat het team niet "dubbel bezet" is... Kwalitatief te zwakke spelers op de bank....
GWM
 GWM - zondag 05 februari 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Het jammere van Ajax is te weinig karakter, ze staan er wel maar geloven nergens meer in, en dan die lul verhalen hoe goed ze wel zijn en hoe hard dat ze trainen.
Frank nu is de tijd gekomen om te bewijzen aan alle supporters van Ajax dat jij zo goed ben als dat er gezegd wordt.

Dus schijt aan namen en stel eens een spits op, en zet Theo is op de plaats van eriksen dat is het proberen waard en stel die jongen van blind maar niet meer op want hij doet z,n naam eer aan,
Een trainer mag ook weleens op tenen van zogenaamde sterspelers gaan staan maar zelfs die snappen niet wat er moet gebeuren.
Ouwehoeren over het kampioenschap dat kunnen ze maar het kampioenschap behalen dit seizoen dat gaat niet meer met zulke sterren.

`succes voor de rest van het seizoen en als het niet meer gaat met je dan stap je gewoon op of maak je die 10 jaar vol ?????????

gr,GWM
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:20 schreef GWM het volgende:
Het jammere van Ajax is te weinig karakter, ze staan er wel maar geloven nergens meer in, en dan die lul verhalen hoe goed ze wel zijn en hoe hard dat ze trainen.
Frank nu is de tijd gekomen om te bewijzen aan alle supporters van Ajax dat jij zo goed ben als dat er gezegd wordt.

Dus schijt aan namen en stel eens een spits op, en zet Theo is op de plaats van eriksen dat is het proberen waard en stel die jongen van blind maar niet meer op want hij doet z,n naam eer aan,
Een trainer mag ook weleens op tenen van zogenaamde sterspelers gaan staan maar zelfs die snappen niet wat er moet gebeuren.
Ouwehoeren over het kampioenschap dat kunnen ze maar het kampioenschap behalen dit seizoen dat gaat niet meer met zulke sterren.

`succes voor de rest van het seizoen en als het niet meer gaat met je dan stap je gewoon op of maak je die 10 jaar vol ?????????

gr,GWM
Theo en Erikssen spelen naast elkaar, waarom zou je Theo vanaf rechts laten spelen??
morkanne
 morkanne - zondag 05 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Ik begrijp best dat het lastig is dat er spelers geblesseerd zijn maar het verlies kan toch niet aan de blessure van Boerrigter (afgelopen jaar jupiler league)en de schorsing van Jan Verthongen liggen. Een trainer moet een ploeg op scherp kunnen zetten en niet zeggen dat het beter is om af te gelasten. Ik zeg trainer vervangen en je hebt als bonus gelijk een spits erbij.
jodocus
 jodocus - zondag 05 februari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:26 schreef morkanne het volgende:
Ik begrijp best dat het lastig is dat er spelers geblesseerd zijn maar het verlies kan toch niet aan de blessure van Boerrigter (afgelopen jaar jupiler league)en de schorsing van Jan Verthongen liggen. Een trainer moet een ploeg op scherp kunnen zetten en niet zeggen dat het beter is om af te gelasten. Ik zeg trainer vervangen en je hebt als bonus gelijk een spits erbij.
ik zeg doennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 05 februari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
VOETBAL IS SIMPEL
ALLEEN IS HET ZO MOEILIJK OM SIMPEL TE VOETBALLEN
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:26 schreef morkanne het volgende:
Niet aan de blessures van Boerrigter en de Schorsing van Vertonghen..

Wel aan de blessures van Boerigter, van der Wiel, Boilesen, Alderweireld, Sulejmani, Ooijer, Sigthorson en de schorsing van Vertonghen..
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:27 schreef AFCA MARCO het volgende:
VOETBAL IS SIMPEL
ALLEEN IS HET ZO MOEILIJK OM SIMPEL TE VOETBALLEN
Jij mag nooit meer naar de "25 beste" kijken op SBS..
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 05 februari 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Doe allemaal eens normaal,julie zijn toch niet blind je ziet toch wat voor
voetbal ze het hele jaar op de tweede helft na in de Arena neerleggen.
Voor mij is deBoer gewoon pannenkoek2 klaar,hij zegt gewoon we waren de
bovenliggende partij,is die bijziend geworden niemand beweegt.Ik ga niet elke
speler afzonderlijk af maar Blind die is heel erg.Ebisilio treurig,het was zo koud
dat mijn tranen bevroren.Nooit zijn ze aanspeelbaar altijd aan de verkeerde kant
aan het verdedigen. Amsterdam wil van Ajax een homoclub maken nou elf
mietjes hebben we al.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 05 februari 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Ik bedoelde te zeggen tweede helft tegen Vitesse,ik ben zo kwaad op dat slappe
gedoe,dat ik die zin niet goed afmaakte,sorry.
joduh
 joduh - zondag 05 februari 2012 - 20:37   quote  deeplink  
allemaal gelul frankieboy!!!!!!!je bent voor mij nog steeds een godenzoon man,maae evenals marco v B........ook jij bent en wordt geen toptrainer gap......kies eieren voor je geld en ga van je centjes genieten ouwe!!!!!!!je blijft toch een held bij ons als voetballer......het ga je goed ouwe........kap er lekker uit jezelf mee.....
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:37 schreef joduh het volgende:
allemaal gelul frankieboy!!!!!!!je bent voor mij nog steeds een godenzoon man,maae evenals marco v B........ook jij bent en wordt geen toptrainer gap......kies eieren voor je geld en ga van je centjes genieten ouwe!!!!!!!je blijft toch een held bij ons als voetballer......het ga je goed ouwe........kap er lekker uit jezelf mee.....
En wie dan?? En gaan we die dan ook weer slachtofferen net zoals alle trainers sinds van Gaal??
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 05 februari 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Frank was een geweldige voetballer klaar,daarom kreeg hij de kans net als Wouters
net als vBasten maar trainer zijn is een ander vak en we zijn geen club
om maar even uit te proberen of het gaat lukken,dat is toch niet zo raar.
Helaas.
joduh
 joduh - zondag 05 februari 2012 - 20:49   quote  deeplink  
pindakaas! potje bier,kom maar hier......
El Gappo
 El Gappo - zondag 05 februari 2012 - 21:01   quote  deeplink  
Niet te geloven die domme sufferds hier. Zet Guardiola op zijn positie en dan stonden we nu eerste zeker. Te veel pech, blessures zorgen gewoon voor een piep jong team waar veel druk op staat en weinig vertrouwen op bouwt. Komende zomer zorgen dat ze vertrekkende spelers goed invullen, beetje scouten ook karakter/ervaring. Verder komt er ook veel goede jeugd aan. Keertje stoppen met janken en achter je club gaan staan ipv dat gezeik altijd. Als je elke week nieuwe coaches en spelers wilt, ben je niet lekker, dan wordt het namelijk nooit wat.
Kijk maar in woordenboek wat supporter betekent...ben ook boos, doet pijn dit...maar wartaal helpt niemand(behalve Willie).
joduh
 joduh - zondag 05 februari 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:01 schreef El Gappo het volgende:
Niet te geloven die domme sufferds hier. Zet Guardiola op zijn positie en dan stonden we nu eerste zeker. Te veel pech, blessures zorgen gewoon voor een piep jong team waar veel druk op staat en weinig vertrouwen op bouwt. Komende zomer zorgen dat ze vertrekkende spelers goed invullen, beetje scouten ook karakter/ervaring. Verder komt er ook veel goede jeugd aan. Keertje stoppen met janken en achter je club gaan staan ipv dat gezeik altijd. Als je elke week nieuwe coaches en spelers wilt, ben je niet lekker, dan wordt het namelijk nooit wat.
Kijk maar in woordenboek wat supporter betekent...ben ook boos, doet pijn dit...maar wartaal helpt niemand(behalve Willie).
pff gelukkig dat jij wel slim ben man...houdt het weer een beetje in evenwicht hiero!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 05 februari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij mag nooit meer naar de "25 beste" kijken op SBS..
hahahaha Cruijff is koning
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 16:11 schreef hippy het volgende:

[..]

Blind vond ik vandaag wel goed spelen
Om toch een beetje positief te blijven...Ja..maar ook van Rhijn...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 16:16 schreef Guyt het volgende:

[..]

Kan zijn maar je ziet snel genoeg of het echt wat word of niet.Zelfde vind ik van Klaassen ben ik ook niet kapot van.Jongens als Boilesen en van Rhijn die staan dr gelijk.Of je zou kunnen zeggen ze zijn dr nog niet klaar voor dat is gepaster denk.
Eens!
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 05 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
@ElGappo
Wat nu elke week nieuwe spelers wie dan Boerrigter had bij Zwolle al een naam
dat ie vaker geblesseerd was dan dat ie speelde,hadden ze kunnen controleren
bij oud Ajax speler en Zwolle trainer Jan Everse,ach niet belangrijk
geld genoeg.Sigthorsson precies het zelfde probleem,Cillissen speelt alleen
bekerwedstrijden oja doen we ook niet meer aan mee.Ajax staat zesde,we worden
door heel Nederland belachelijk gemaakt.Ik zou zeggen Frank op naar het
rechter rijtje.Niemand van de supporters weet wat Alhamlap heeft geflikt,dat is
toch niet normaal.We leven toch niet in Rusland,we zitten met z'n allen
iemand te veroordelen en we weten niet waarom,ja hij zou lastig zijn,o dat is erg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat de tweede speler op iedere positie even goed moet zijn als de eerste is natuurlijk onzin. Iedere positie dubbel bezet hebben betekend ook niet dat je het complete elftal kan vervangen voor andere speler..
Nee maar het gat tussen 1 en 2 is wel heel erg groot...daar mag je je als topclub wel aanrekenen...dit gezegde zegt voldoende "je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten" we spelen niet in de Jupiler leaque tenslotte...nee we willen C.L. voetballen....in Eindhoven zijn ze een stuk sterker geworden...hun selectie is ruim te noemen...dat betaald zich terug...
gabri
 gabri - zondag 05 februari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
ALLE NEP SUPPORTERS OPROTTEN ALTIJD JE CLUB BLIJVEN STEUNEN OOK IN SLECHTE TIJDEN .8 BLESSURES KOM OP ZEG . STEUNEN JULLIE CRUIJFF OF NIET DAN STEUNEN JULLIE OOK FRANKIE. OF NIET
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 05 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 14:51 schreef EUMD het volgende:
De Boer geeft mensen ook de tijd om hun kans wel/niet te pakken. Zo heb je ook in de groep geen discussies. Vermeer zal eruit gaan, Ebecilio is al geen basisspeler meer. Hij heeft noodgedwongen weer een kans gekregen na de blessure van Boerrigter. Die kans heeft ie niet gepakt, maar hij heeft wel een echte kans gehad. Het had ook zomaar kunnen zijn dat hij ineens wel beter ging spelen en de potentie laat zien die hij wel heeft (de Boer kent hem heel goed uit de A1). En dan hadden we allemaal geroepen; goed he een trainer die de jeugd laat staan en echt de kans geeft. Ik ben het erg wel mee eens dat Ebecilio een van zn laatste kansen gehad moet hebben, maar dat zal de trainer ook wel zien hoor. Want natuurlijk is 0-2 verliezen triest, maar Utrecht heeft ook maar 1 kans gehad he (fout Vermeer is geen kans), en die kwam ook nog omdat Ajax alles op alles ging spelen. Neemt niet weg dat het dra-ma-tisch was hoor. Maar probeer maar eens met 9 echte jonkies tot een goeie prestatie te komen als er toch al zo'n druk op het spel en de resultaten van Ajax staat...
Uithuilen en doorgaan! Dit seizoen is toch voorbij, dus heb liever dat er mensen overduidelijk door de mand vallen, dan kan het doorselecteren beginnen!
+1000

De Boer kan er niet veel aan doen. Johan heeft het al voorspeld. Leuk dat er 8 spelers uit eigen jeugd staan, maar de kwaliteit laat te wensen over. Kun je De Boer niet kwalijk nemen.
joduh
 joduh - zondag 05 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:27 schreef gabri het volgende:
ALLE NEP SUPPORTERS OPROTTEN ALTIJD JE CLUB BLIJVEN STEUNEN OOK IN SLECHTE TIJDEN .8 BLESSURES KOM OP ZEG . STEUNEN JULLIE CRUIJFF OF NIET DAN STEUNEN JULLIE OOK FRANKIE. OF NIET
pffffffffffff gabri? kom op ouwe.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:06 schreef hippy het volgende:

[..]

Klopt je wordt met een goede basis geen kampioen...je moet van het onverwachte uitgaan....maar goed de Boer leert aldoende...
gabri
 gabri - zondag 05 februari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Harm helemaal gelijk . En dat bedoeld Cruijff nou ook. Maarja iedereen ziet het hier anders schijnbaar. De tijd dat er gelijk weer een toppertje klaar stond is voorbij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:54 schreef marius het volgende:
absoluut niet...als Messie of Xavi niet speelt...uhhhh you have a problem....
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee maar het gat tussen 1 en 2 is wel heel erg groot...daar mag je je als topclub wel aanrekenen...dit gezegde zegt voldoende "je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten" we spelen niet in de Jupiler leaque tenslotte...nee we willen C.L. voetballen....in Eindhoven zijn ze een stuk sterker geworden...hun selectie is ruim te noemen...dat betaald zich terug...
Kan in de selectie van PSV niemand noemen die gelijkwaardig is aan de basisspeler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 19:43 schreef hippy het volgende:

[..]

Ja wiskunde ook...0.5 plus 0.5 is een...qua kwaliteit zijn ebecilio en ozbiliz maar een speler...boerrigter zie ik als volwaardig ajax speler... Als hem dus wisselt voor die andere twee sta je kwalitatief met 10.5 speler op het veld...zo zie ik het...narsingh zou een goeie aankoop zijn....beerens had ik al veel eerder bij ajax willen zien...goeie zet van az
Wat betreft Beerens en Narsingh helemaal mee eens...
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 05 februari 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Noem mij 1 speler die onder Frank de Boer beter geworden is 1 maar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 februari 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:08 schreef jeffafca het volgende:
ik zweer jou, dit ligt echt niet aan frank de boer. ajax moet sowieso nog wat versterkingen halen, paar goeie verdedigers. en 1 goeie vleugelaanvaller. en hopen dat de blessures gauw ophouden.want dit is echt knudde voetbal. Danny blind kunnen ze maar beter ook gratis wegdoen want daar heb je ook geen donder aan.
Dat had hij al moeten doen....te laat...vorige week nog gezegd...niet kopen kost je miljoenen....de titel en je supporters....
gabri
 gabri - zondag 05 februari 2012 - 21:34   quote  deeplink  
nee joduh ik heb gelijk , iedereen loopt maar gelijk te zeiken. Natuurlijk was het nie goed maar dat soort periodes zitten er ook tussen. En de trainer weg sturen is toch niet de oplossing of wel dan
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 19:43 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat zijn basisspelers die stuk voor stuk gaan zeiken als ze op de bank zitten..

Ebecilio was afgelopen seizoen in een aantal wedstrijden nog de grote held. Nec uit om er maar 1 te noemen.. Hij speelt nu minder als voorheen, maar dat doen ook de basisspelers..
joduh
 joduh - zondag 05 februari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:34 schreef gabri het volgende:
nee joduh ik heb gelijk , iedereen loopt maar gelijk te zeiken. Natuurlijk was het nie goed maar dat soort periodes zitten er ook tussen. En de trainer weg sturen is toch niet de oplossing of wel dan
ik zit niks gelijk te zeiken gabri.......ook frank is een held voor mij!!!!alleen wat heeft hij nou echt geweldig gedaan ,gepresteer en goed geanaliseerd na een wedstrijd????
zijn wisels zijn al vanaf begin af aan zwaar discutabel........over zijn gebruik(lees misbruik) van janssen maar niet te beginnen?zijn aankopen?????

je kan niet ineens toptrainer zijn gabri!!!!!hij had rustig in de jupliler moeten beginnen,denk ik!!!!
joduh
 joduh - zondag 05 februari 2012 - 21:40   quote  deeplink  
zoals frank daar is neergezet had je net zo goed pipo de clown er neer kunnen zetten als hij nie dood was man......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

0.0120961