|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Frank heeft toch een mond hij kan ook spelers eruit gooien dan had ie eerder bij het bestuur om versterking moet vragen,iedereen zag al voor de winterstop dat het zo niet langer ging,dat ziet ieder. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: mag ik ook de spelers noemen die minder zijn geworden onder hem? is makkelijker nl....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 21:40 schreef joduh het volgende:zoals frank daar is neergezet had je net zo goed pipo de clown er neer kunnen zetten als hij nie dood was man...... Scherp ouwe.....Cor Witsche(pipo).....Richard en Rob Witsche.....en de lamlullen maar roepen dat Joduh dom is..........Whahahahahahahahaha ik weet wel beter,en met mij nog een paar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tamata, Pieters, Engelaar, Lens, Derijck, Tyton, Bouma....genoeg zo ? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 21:34 schreef remco k het volgende:[..] Dat zijn basisspelers die stuk voor stuk gaan zeiken als ze op de bank zitten.. Ebecilio was afgelopen seizoen in een aantal wedstrijden nog de grote held. Nec uit om er maar 1 te noemen.. Hij speelt nu minder als voorheen, maar dat doen ook de basisspelers.. Elke speler vindt het kut om op de bank te zitten...vind ik een gezonde instelling....eriksen vertonghen en andere weten dat ze spelen want er is niks beters....geen gezonde competitie onderling...dat is nodig om te presteren...dat maakt spelers scherp... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Ik mis ook een beetje de flair bij De Boer , waarmee hij begon . Hoor nu spelers van van Utrecht zeggen "we wisten dat het goed zat" , toen we de Boer hoorde zeggen dat hij hoopte dat het zou worden afgelast. Dat hoort niet bij Ajax, als je trainer dat zegt hoe kan je dan verwachten dat het team er wel vertrouwen in hebt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door sebas79 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:11 schreef sebas79 het volgende:Ik mis ook een beetje de flair bij De Boer , waarmee hij begon . Hoor nu spelers van van Utrecht zeggen , toen we de Boer hoorde zeggen dat hij hoopte dat het zou worden afgelast. Dat hoort niet bij Ajax, als je trainer dat zegt hoe kan je dan verwachten dat het team er wel vertrouwen in hebt yep!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:11 schreef sebas79 het volgende:Ik mis ook een beetje de flair bij De Boer , waarmee hij begon . Hoor nu spelers van van Utrecht zeggen "we wisten dat het goed zat" , toen we de Boer hoorde zeggen dat hij hoopte dat het zou worden afgelast. Dat hoort niet bij Ajax, als je trainer dat zegt hoe kan je dan verwachten dat het team er wel vertrouwen in hebt Absoluut struisvogel gedrag |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
Wat frank zich kan aantrekken is het feit dat hij bulykin niet vanaf minuut 1 inzet en voor de wedstrijd aangeeft dat het beter zou zijn als wedstrijd afgelast werd. Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen vertrouwen in je elftal hebt. Grote blunder van hem! Maar geen ontslag waardig. de bank van Ajax is gewoon huilen met de pet op! Is gewoon te belachelijk voor woorden. Ik denk dat we allemaal het onder ogen moeten zien en moeten erkennen dat we al jaren subtop zijn en dat we dat ook jaren nog zullen zijn. We hebben gewoon geen breedte, we denken dat jeugd alles oplost. Maar dat is dus niet zo en zal ook nooit meer zijn. Eens in de drie jaar kampioen en cl en af en toe de beker. Dat wordt de toekomst van ajax. Zoals we eigenlijk al bezig zijn sinds 2000. Zelfs onder Cruijff zal het de eerste jaren nog zo zijn! Het duurt gewoon jaren om jeugdbeleid aan te passen en toe te passen en daarna pas de vruchten van te plukken. En dan heb ik hè niet eens over het wegkopen van onze talenten door grotere clubs. En zelfs al lukt het ons om super jeugd op te leiden en te behouden, dan nog moet jeugd langzaam gebracht worden in het eerste van Ajax, dat een gepokt en gemazelde team moet zijn waarin jeugd zich nog verder kan ontplooien totdat het moment is dat ze goed genoeg zijn om de kar trekken. Nu word jeugd vanaf het moment dat ze een beetje potentie tonen meteen in de eerste gezet en wordt van ze verwacht dat ze meteen met mede jeugdspelers de kar trekken,,, en vaak worden ze Ook nog eens op posities gezet waar ze nog nooit gespeeld hebben. Dat is de realiteit bij Ajax, al jaren en het zal alleen maar erger worden ben ik bang. |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
Frank wil graag positiespel spelen maar in deze fase van Ajax KAN DAT GEWOON NIET. want we hebben te weinig kwaliteit voor dat, dan moet je opportunistischer gaan spelen met bulykin maar dat durft die lafaard niet. Overegens kun je hem ook aanrekenen dat hij die mislukte prutser van een vermeer erin laat staan. Die fucking circus arties heeft je al zoveel punten gekost in wedstrijden en je weet die is weer een belangrijke die je perse moet winnen en blijft die hem opstellen en gooi je dus dei 6 miljoen voor Cillesen over de rigel. Ook is het de taak van de coach om zijn spelers te motiveren, hij is er als coach verandwoordelijk voor dat zijn spelers zonder enige beleving op het veld staan. je traint een hele week daarin heb je alle tijd om die motivatie erin te krijgen en als hem dat niet lukt of het echt aan die lamlendige spelers ligt dan moet hij dat gewoon eerlijk zeggen opstappen en toegeven dat hij gefaald heeft als coach van Ajax. PUNT! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Laten we voorop stellen dat iedereen het beste voor heeft met de ras Ajacied Frank de Boer. Alleen kunnen sijn fouten toch niet genegeerd blijven. Ook de mensen die alle schuld afschuiven op de blessuregolf moeten eens kritisch naar de Boer gaan kijen. Je kan niet de schuld blijven geven aan de afwezigen... Utrecht speelde immers ook met veel afwezige. De Boer maakt op het moment de verkeerde beslissingen die Ajax simpelweg veel punten kosten. Dat puntverlies moet je ook de coach aanrekenen!! Fouten de Boer in mijn ogen: - basisopstelling niet goed. Al maanden houdt hij vast aan zelfde spelers die wedstrijd na wedstrijd ver te kort schieten. De namen zijn bekend. Waarom geen verandering? Gister had Bulykin iig moeten starten!! Is de enige ongeveer die een goal kan maken, en het is gebleken dat als hij speelt Ajax tot scoren kan komen. - wisselbeleid. Nooit iets verrassends of een goede tactische zet. Gister laat hij pas in de 77min Bulykin warm lopen. Kom op gasten dat is echt een blunder!! Je moet gvd nog 2x scoren en dan ga je de rus pas brengen in de laatste 10 min!! Ja en dan staat het in de 80ste min opeens 0-2 en wordt Bulykin gebracht.gaat nergens over en is een zeer grote fout van de Boer! 75 minuten lang geen schot op goal geweest en dan zo lang wachten met een spits brengen!! Niet goed te praten! - het probleem Vermeer. Vermeer kost Ajax punten! Beide keren tegen Utrecht en in andere wedstrijden een zeer onrustige keeper. Het zit bij Vermeer. Iet goed in zn kop dus hop keeperswissel! We hebben immers een prima vervanger op de bank. Cilissen is gehaald omdat Ajax en de Boer een meevoetballende keeper willen hebben. Waarom speelt Vermeer dan nog? 9 van de 10 van zijn uitschoppen belanden bij de tegenpartij. - uitspraken van de Boer. Hij moet zich schamen en eens harde uitspraken gaan doen. Na elke verlies pot zegt de Boer doodleuk dat Ajax beter was en als we 1 of 2 keer gescored hadden we gewoon makkelijk gewonnen hadden. Hoe kan je het uit je strot krijgen? Gister zei hin dit weer. Ajax was de bovenliggende partij.. Als als als Blablabla. Frank Ajax heeft in eigen huis geen 1 kans gecreeerd tegen Utrecht dat 15de staat. Utrecht had zelfs nog meer kansen dan Ajax. Ajax kan idd een balletje rondspelen achterin. Heet dat domineren??? Altijd maar dat slappe gelul! Ik kan dat niet meer verdragen!! je hebt gvd kansloos verloren van een team dat door bijna alle andere ploegen in de eredivisie simpel wordt verslagen. En utrecht miste ook veel spelers dus geen gelul over blessures. Je creeerd nu eenmaal niks als je met Ebicilio speelt! Die loser met zn Neymar kapseltje heeft nu al flink wat wedstrijden gespeelt en hoeveel goals en assists precies??? - kwestie El Hamdaoui. Heb altijd achter de Boer gestaan in deze, maar toch gaat de Boer ook hier niet helemaal vrijuit. El Ham is een teri gleijer maar De hele kwestie kost Ajax geld en punten. Hier is een coach ook verantwoordelijk voor. Lastige spelers als El hamdaoui, ibrahimovic of Balotelli zijn moelijk te handelen maar kunnen wel wedstrijden voor je beslissen. - vertoonde spel en het beter worden van spelers. De ajaxspelers worden alleen maar slechter! Ook voor de jeugd is dit geen goede werkomgeving. Ze krijgen nu volop kansen in Ajax1 maar het is een wereld van veschil als je in een goed team mee mag gaan draaien dan in een waardeloosteam. Kijk nu naar Ebicilio die wordt per wedstrijd slechter. Waar hij vorig jaar nog wel eens iets leuks in huis had is het nu Ajax onwaardig. Het voetbal dat de Boer wil spelen kan niet met de spelers die nu in de eerst 11 staan. Speel het dan ook niet!! Train erop maar speel in de westrijd met een ander strijdplan!! Tegenstanders moeten maar beetje druk zetten op onze verdediging en Ajax gaat de fout in. - motivatie. Spelers komen al ongemotiveerd het veld op! Ook hier schiet de Boer te kort. Na het debacel in Utrecht moet je die gasten toch opvreten thuis!! Hij moet dingen gaan omzetten en kritischer zijn ook op zichzelf!! Anders is hij niet geschikt om nu Ajax coach te zijn.
Kortom genkeg redenen waar de Boer te kort schiet. Dit kan toch niet genegeerd blijven. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Dat Frank de Boer als trainer nog een ontwikkeling moet doormaken, ok. Die kerel wordt wel een hele goede en ik heb het liefst dat hij dat bij Ajax wordt. Daarnaast vind ik de argumentatie om hem weg te sturen niet heel sterk. - De basisopstelling zou niet goed zijn, wie moet hij dan opstellen? - Buylikin is inderdaad een goede afmaker, maar kan hij ook een hele wedstrijd aan? Erg hard loopt hij in de minuten dat hij speelt ook niet. Bovendien komt zijn inbreng het voetbal van Ajax ook niet ten goede. Het is leuk als je nu hotseknotse voetbal gaat spelen en daar een keer een wedstrijd mee wint, maar dat is totaal geen basis om op verder te bouwen. Tegen Utrecht waren de intenties goed, maar miste de kwaliteit. Wil je dat verbeteren dan moet je juist zorgen voor continuïteit. - Vermeer presteert de laatste tijd minder, maar volgens mij hebben we aan Vermeer heel lang een hele goede gehad. Ga je hem nu wisselen, dan is het ook over. Vermeer heeft de kwaliteiten, maar het loopt momenteel niet. Wissel je hem nu, dan kan je hem net zo goed meteen wegsturen, een keeper heeft vertrouwen nodig. - Je wil harde uitspraken van De Boer. Die kerel ziet ook dat zijn elftal momenteel kwaliteit te kort komt, maar ga je ze afbranden na een wedstrijd waarin ze het wel probeerden, maar niet konden, dan wordt het zelfvertrouwen er niet beter op, daar gaat niemand van groeien. Het is juist zijn taak om spelers in dit soort tijden te beschermen. Juist als het goed gaat moet hij kritisch zijn en ze prikkelen, doet hij overigens ook. - Iedereen stond achter De Boer in het gezeik rond El Hamdoui, nu het slecht gaat zou hij opeens geen gelijk meer hebben? - Het is lastig spelers beter te maken in de huidige situatie. Niet alleen missen er continue spelers door blessures wat dus ook de omgeving om beter in te worden beïnvloed. De Boer mag een groot compliment krijgen voor hoe hij zich staande houd in de huidige crisis bij Ajax, maar denk maar niet dat het echt geen invloed op hem, het elftal en dus de resultaten heeft.
De Boer werkt momenteel binnen een club waar alles op zijn kop staat. Leuk als je dan naar hem gaat kijken, maar je kunt hem pas wat verwijten als hij binnen een goede structuur niet weet te presteren. Focus je niet op hem, maar op het bestuur. Eerst moet er weer rust en een goede organisatie zijn, pas dan kan je ook weer hoge verwachtingen bij het voetbal hebben. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Frank heeft de afgelopen zich heel netjes opgesteld. Heeft alle ellende die er bij Ajax afspeelde kunnen afschermen van zijn team. Nu door blessures en andere oorzaken lukt hem dit even niet. En nu moet hij dan maar weg. Dit is toch het laatste wat Ajax kan gebruiken als dit gebeurt. Dan is de ellende helemaal niet meer te overzien. |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
laat eerst het bestuursprobleem maar eens opgelost worden dat gaat al een hoop schelen want mr ten have en co maken de club kapot |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 10:52 schreef dennis s het volgende:laat eerst het bestuursprobleem maar eens opgelost worden dat gaat al een hoop schelen want mr ten have en co maken de club kapot Is correct dennis s.
Dat de vele kapiteins op het schip dat Ajax heet, rollebollend over straat gaan, heeft alles te maken met de interne organisatie van Ajax. Sinds het moment dat Ajax naar de beurs ging, is er nooit echt geïnvesteerd in een goede structuur. Er is geen goede connectie ontstaan tussen de voetbalclub en het beursgenoteerde bedrijf.
Als de structuur de kern van het probleem is, dan ligt daar toch ook de oplossing. Ajax is primair een voetbalclub en daar moet het bedrijf en de RVC zich naar voegen. Het probleem is natuurlijk dat iedereen daar een andere mening over heeft. Iedereen zegt: ik doe het voor de club, maar ze bedoelen allemaal iets anders.
Als de interne organisatie niet verandert, blijf je dezelfde fouten tegen komen. Dan blijft Ajax een vulkaan aan emoties, zakelijke afwegingen en sportieve argumenten, die iedere dag weer kan ontploffen. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
@Herman
Met deze argumentatie zal Ajax inderdaad alleen maar verder afzakken en zal er ook niks veranderen. Ajax gaat al maanden op dezelfde voet verder en speelde eigenlijk alleen goed in de Champions League (motivatie..??). De Boer houdt vast aan zelfde patronen en spelers die nu absoluut niet uit de verf komen dus verandering!! Maar er gebeurd niks! Zelfde opstelling, zelfde speelwijze, geen lef met wissels, zelfde woorden achteraf en geen versterkingen halen!! Dit doordat er gedacht wordt dat het allemaal wel goed komt omdat er zoveel blessures zijn...
- qua opstelling. Wel beginnen met Bulykin, Cilissen en Lodeiro! Kon bij Ado toch ook prima 90 min spelen (en zo niet wissel je hem voor Klaassen na 75 min). En tempo is nu niet dusdanig hoog dat je helemaal kapot gaat in 90 min. Het moge toch duidelijk zijn dat het middenveld totaal niet uit de verf komt. Moet je daar dan tot in den treuren mee doorgaan? Cilissen gewoon beter dan Vermeer op het moment. Laat Lodeiro maar van links komen, die zal daar vaker een man voorbij gaan dan Ebicilio.
- Bulykin brengen in de 80ste minuut..?? terwijl je al de hele tweede helft 2 goals moet maken en met de 11 die toen speelde absoluut niks creëerde vind jij wel ok? Zijn inbreng komt in mijn ogen Ajax nu juist wel ten goede want als hij erin komt gebeurd er iets en vallen er opeens goals. - Je hoeft geen hotsknotse voetbal te gaan spelen. Dat is het andere uiterste. Het ontzettende trage positiespel en balbezit dat Ajax nu speelt zit geen verrassing in. Makkelijk te verdedigen en bij 1 tegen aanval is de defensie alweer in de problemen. Moet je dan ten kosten van punten daar aan vast blijven houden? Ajax creëert al weken niks en hebben het elke pot moeilijk. Hierdoor mis je straks nog Europees voetbal. Ook door de blessuregolf moet je je speelwijze misschien iets aanpassen om wel tot resultaat te komen nu je de kwaliteit mist om het beoogde spel ten uitvoer te brengen. Lijkt mij toch vrij logisch.. - Vermeer is al het hele seizoen een onrustige keeper. Grote blunders en onrust bij elke terugspeelbal. Dit straalt ook uit op je verdediging. Zet hem maar een tijd aan de kant en laat hem zich terug knokken. Daarvoor heb je Cilissen toch ook gehaald? Zodat er concurrentie is onder de keepers en ze elkaar daardoor kunnen maken. Blijkbaar mag Vermeer fout op fout maken... Zijn vertrouwen is nu nul en daardoor vliegen er ook telkens zo gemakkelijk goals in. Al 30 tegentreffers!! Kan je wel aan vast blijven houden maar laat hem zich maar weer terug knokken. Stekelenburg kwam ook sterker terug na de periode dat Vermeer onder van Basten opeens 1ste keus was. Op dit moment kost het punten en zorgt Vermeer voor veel onrust in de verdediging. Dus wisselen! - Begrijp dat hardere uitspraken het moraal van je team naar beneden kunnen halen. Je moet alleen niet vergeten dat het hier om Ajax1 gaat. Daar is de druk altijd enorm en na dit soort resultaten kan je niet zeggen als coach dat je de bovenliggende partij was als je de slechtste pot van het seizoen hebt gespeeld. Geen 1 kans in 90 minuten thuis tegen een zeer matig Utrecht. Clubs laten Ajax langzaam rondspelen achterin omdat ze weten dat als ze een keer druk zetten op de verdediging Ajax vanzelf de fout maakt. De Boer zegt dan gister doodleuk: 'Als we er 1 of 2 hadden gemaakt dan hadden we de pot makkelijk gewonnen'. Ja hehe!! Maar die maak je dus niet, je komt niet eens in de buurt! - Ik zeg dat ik ook achter de Boer sta omdat ik El Hamdaoui niet kan uitstaan, maar waar 2 vechten hebben er 2 schuld. Ik kies hier ook de kant van de Boer, maar de hele kwestie is natuurlijk niet heel handig opgelost. Het kost Ajax punten en daar gaat het uiteindelijk om. Ook al wil ik die Mocro nooit meer in een Ajaxshirt zien. - De blessures zijn een feit. Misschien ook deels te wijten aan de manier van trainen. En wie is daar verantwoordelijk voor..?? Het heeft dus alles te maken met kwaliteit van de selectie. De blessuregolf is extreem maar de vervangers schieten dermate te kort dat het Ajax onwaardig is. Spelers ogen ongemotiveerd en dik (Micky, Ebicilio en Janssen), daar is een coach toch verantwoordelijk voor? Vorig jaar was er ook gezeik in het bestuur en rondom Ajax maar toen werden ze kampioen. Ik denk dat wat er in de bestuurskamers afspeelt niet al te veel invloed heeft op het team. De 11 die starten maken zich bij begin van fluitsignaal echt niet druk om Ten Have of Cruijff. Sfeer is wel kut en dat heeft misschien zijn doorwerking, maar daar moet de coach dus opstaan om ze spelers er van af te schermen en te motiveren om op het veld te strijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Gruber -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ja, de Boer ontslaan! Het liefst vandaag nog, dan winnen we komend weekend, en dan vegen we United van de mat.
Nee even zonder gekheid, wat een EMO gelul.
Hoeveel trainers hebben we al versleten de afgelopen jaren? Denk je dan echt dat nog een trainerswissel DE oplossing is??
Ben je echt zo naief om te denken dat er ondanks de trainers die wij versleten hebben, het probleem niet elders ligt?
Ajax is al tijden ziek, met een jeugdopleiding die het af legt tegen onze vrienden uit Rotterdam. Met een bestuur die de club steeds verder kopje onder duwt. Met een trainer die naast de basis 11, het moet doen met kwalitatief slechte spelers.
Ja, dat houdt in dat Ebecilio speelt. Ja, dat houdt in dat Blind speelt. Ja, dat houdt in dat Enoh (speelde niet eens zo slecht gisteren) speelt.
Dat de Jong de voorkeur krijgt boven Bullykin begrijp ik volkomen. De Jong is een betere voetballer, en is meer een aanspeel punt, waar Bullykin een echte afmaker is.
Laten we AUB kappen met al die EMO topics die na elk puntverlies als paddenstoelen uit de grond schieten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ja en worden we kampioen en winnen de EL |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 11:37 schreef Booya4Afca het volgende:Ja, de Boer ontslaan! Het liefst vandaag nog, dan winnen we komend weekend, en dan vegen we United van de mat. Nee even zonder gekheid, wat een EMO gelul. Hoeveel trainers hebben we al versleten de afgelopen jaren? Denk je dan echt dat nog een trainerswissel DE oplossing is?? Ben je echt zo naief om te denken dat er ondanks de trainers die wij versleten hebben, het probleem niet elders ligt? Ajax is al tijden ziek, met een jeugdopleiding die het af legt tegen onze vrienden uit Rotterdam. Met een bestuur die de club steeds verder kopje onder duwt. Met een trainer die naast de basis 11, het moet doen met kwalitatief slechte spelers. Ja, dat houdt in dat Ebecilio speelt. Ja, dat houdt in dat Blind speelt. Ja, dat houdt in dat Enoh (speelde niet eens zo slecht gisteren) speelt. Dat de Jong de voorkeur krijgt boven Bullykin begrijp ik volkomen. De Jong is een betere voetballer, en is meer een aanspeel punt, waar Bullykin een echte afmaker is. Laten we AUB kappen met al die EMO topics die na elk puntverlies als paddenstoelen uit de grond schieten. Winnetoe mag niet eens op de bank zitten ook al hebben we bijna niemand. Lodeiro was een veel beter alternatief geweest en De jong had mooi op de plek van Janssen kunnen spelen waardoor je ruimte hebt voor ECHTE spits. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
goedemorgen allemaall, uit woede heb ik dit topic aangemaakt en niet naar omgekeken. Nu blijkt in korte tijd heel veel op gereageerd te zijn.
Ik ben niet tegen Frank de Boer, oud speler die het voetbal weer terug bracht na de periode Jol. En dat het fundament niet deugt blijkt wel uit het aankoop en verkoopbeleid van de laatste tig jaar. En daar kan Frank niets aan doen. of dat wij met buitenspelers zitten van Heerenveen niveau en dat Heerenveen speelt met spelers An Ajaxniveau!!!!
Maar het aantal blessures, het wisselbeleid, speltactiek, de beleving van de spelers en het halstarrig vasthouden aan opvattingen en spelers ( op bepaalde posities) is wel zijn verantwoordelijkheid!!!
En daarom zakt hij voor mij keihard door het ijs!
Wil je een specifieke speler als Janssen, faciliteer je aanwinst dan. Stem je middenveld hierop aan, of stel hem niet op als je ziet dat hij tekort komt om welke reden dan ook... Maar blijf hem niet opstellen en al helemaal niet als hij honderd procent fit is.
En kijk eens een wedstrijdje terug en kijk eens kritisch naar de inbreng van bepaalde spelers, ik zeg bijvoorbeeld Anita. Of blind, enoh, ebecillio. Of Sulemani!!!
Of vraag je eens af waarom je Bulykin wilde hebben????
liever een niet fitte luie Sulemani dan een ijzervreter als Bulykin die een waanzinnig scoringspercentage heeft.
Of een Lodeiro die zich doodvecht...
Nee Frank je opstellingen, tactiek en wissels deugen niet dus ben je HELAAS ongeschikt!!!!!!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 12:01 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Winnetoe mag niet eens op de bank zitten ook al hebben we bijna niemand. Lodeiro was een veel beter alternatief geweest en De jong had mooi op de plek van Janssen kunnen spelen waardoor je ruimte hebt voor ECHTE spits. Lodeiro is niet eens een linksbuiten man. De Jong komt te kort om op het middenveld uberhaupt een rol van betekenis te kunnen spelen, dat weet jij, dat weet ik, dat weet ook de Boer. |
|
|
|
|
tine
|
|
|
kijk als je een bedrijf heb? met 11 man personeel. en er zijn er 9 ziek! dan kan het bedrijf ook niet werken!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 12:02 schreef Stanley het volgende:goedemorgen allemaall, uit woede heb ik dit topic aangemaakt en niet naar omgekeken. Nu blijkt in korte tijd heel veel op gereageerd te zijn. Ik ben niet tegen Frank de Boer, oud speler die het voetbal weer terug bracht na de periode Jol. En dat het fundament niet deugt blijkt wel uit het aankoop en verkoopbeleid van de laatste tig jaar. En daar kan Frank niets aan doen. of dat wij met buitenspelers zitten van Heerenveen niveau en dat Heerenveen speelt met spelers An Ajaxniveau!!!! Maar het aantal blessures, het wisselbeleid, speltactiek, de beleving van de spelers en het halstarrig vasthouden aan opvattingen en spelers ( op bepaalde posities) is wel zijn verantwoordelijkheid!!! En daarom zakt hij voor mij keihard door het ijs! Wil je een specifieke speler als Janssen, faciliteer je aanwinst dan. Stem je middenveld hierop aan, of stel hem niet op als je ziet dat hij tekort komt om welke reden dan ook... Maar blijf hem niet opstellen en al helemaal niet als hij honderd procent fit is. En kijk eens een wedstrijdje terug en kijk eens kritisch naar de inbreng van bepaalde spelers, ik zeg bijvoorbeeld Anita. Of blind, enoh, ebecillio. Of Sulemani!!! Of vraag je eens af waarom je Bulykin wilde hebben???? liever een niet fitte luie Sulemani dan een ijzervreter als Bulykin die een waanzinnig scoringspercentage heeft. Of een Lodeiro die zich doodvecht... Nee Frank je opstellingen, tactiek en wissels deugen niet dus ben je HELAAS ongeschikt!!!!!!! Bullykin is gehaald als 3e spits (pinchhitter), niets meer niets minder. Op het moment dat je voetballend niet tot kansen komt, heb je totaal niets aan Bulykin aangezien hij geen kaatser is, noch een meevoetballende speler. Hij is slechts een afmaker..
Dan kan hij wel 5 uit 7 kansen verzilverd hebben, maar als je zijn doelpunten stuk voor stuk nakijkt zijn het allemaal spitsendoelpunten waar een bal van de zijkant kwam, of een keeper een bal tegen hem aan schoot.
Bullykin voegt dan 0,0 toe aan de speelwijze die de Boer bij Ajax wilt spelen. Dat het niet lukt door blessures en spelers die simpelweg het niveau niet hebben, kan je de Boer vrij weinig aanrekenen.
Het is een vicieuze cirkel..
- Loopt het niet, krijgt men blessures, krijg je veel blessures is de kans groot dat je kwaliteit inleverd.
Aan al dit soort EMO gehuil hebben wij niets aan, heeft Ajax niets aan.
Het echte probleem zit op bestuurlijk niveau, en daar moeten we ons op concentreren en er alles aan doen , wat er morgen ook wordt besloten, 10 Februari moet DE juiste beslissing genomen worden. |
|
|
|
|
tine
|
|
|
ik denk dat er 2 of 3 wel kunnen spelen! maar gewoon niet willen, die kijken nu al verder dan Ajax! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:54 schreef T-imothy het volgende:Niet negatief bedoelt maar Koppers speelde een redelijke wedstrijd. Je kunt niet van zo een jongen verwachten dat hij het team op sleeptouw neemt. Laten we eens beginnen met het weggeven van vermeer. Want wees nou eerlijk, voor een keeper die zulke blunders maakt krijg je nog geen stuiver. Verder is blind daadwerkelijk toe aan een bril, speelde koppers zoals ik net al zij een redelijke wedstrijd (lees REDELIJK) en vind ik van Rhijn zeker een pluspunt voor de toekomst. Anita heeft de kwaliteiten niet, de lengte niet en de kracht niet. Het enige wat deze jongen heeft is mentaliteit en helaas, met alleen mentaliteit kom je er niet. Het hele middenveld mag vervangen worden. Iedereen geeft aan dat Eriksen ajax-waardig is. Maar wees nou eerlijk. Die jongen heeft in dit seizoen ook nog geen deuk in een pakkie boter gespeeld. Afgezien van zijn no-lookpasses die hij 1 keer in een wedstrijd laat zien wordt je er ook niet super vrolijk van. Janssen mag met een grote strik richting Arhnem toe. Hij zit volgens mij daar met zijn gedachten al een half seizoen en slaat hij zichzel voor zijn hoofd dat hij en contract heeft getekend bij Ajax in plaats van Vitesse. Het nadrukkelijk tonen van zijn scheenbeschermers in de wedstrijd tegen N.E.C liet dat toch wel duidelijk blijken. Over de voorhoedespelers die er vandaag stonden nog maar niet te spreken. Er zijn op dit moment spelers bij ajax die de kwaliteiten hebben om in het eerste te spelen. Het enige wat ik mis bij deze jongens is inzet. Het de longen uit het lijf lopen en net dat stapje meer te doen. Daar waar de een een steek laat vallen pak jij hem op. Helaas moet ik ook toegeven dat ik de Boer hierin ook een rol vind spelen. Ik zal geen thuiscoach spelen maar je moet toch concluderen dat hij als hoofdtrainer van ajax wat moet doen aan de mentaliteit. Tevens zou hij ook moeten zien dat sommige jongens die goed spelen niet op de bank horen te zitten. Bulykin, 7 schoten op doel en 5 doelpunten. Misschien een optie om deze jongen in de spits te zetten? Lodeiro speelde een paar zeer goede wedstrijden. Nee we zetten daar Ebicilio neer die nog geen duit in een zakkie speelt. Nog niet te spreken over zijn hanenkamkompaan aan de andere zijde van het veld die nog minder klaarspeelde. Zoals hierboven al werd aangegeven. Enoh was waarschijnlijk de beste speler op het veld. En dat moet toch wel iets aangeven. Ik denk dat er vandaag 8 spelers zijn geweest die een onvoldoende haalde. Drie voldoendes en dan houdt het toch eigenlijk al op....... Nogmaals, ik denk dat de kwaliteiten er wel zijn om mee te draaien bovenin. Maar doe aub wat aan de mentaliteit. Doch moeten we concluderen dat het wegsturen van de trainer totaal geen effect zal hebben. Dat hebben we al jaren gedaan. Perfect verwoord genoeg aanmerkingen op de Boer over zijn beslissingen maar hij hoeft niet weg wat ik hoop is dat die zg ervaren trainer naast hem ,zich toch wat meer mag laten gelden aan Frank over zijn opstelling en wissels. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:54 schreef Herman1983 het volgende:[..] Hij heeft ook alleen maar rechtsbacks die het niet kunnen en wie had hij voor Ebecillio op moeten stellen dan? Voor Ebicilio kan je iedereen opstellen .B.V Aisatti en/of Lodeiro of Obiliz naar links en Lukoki op rechts verschillende mogelijk heden ,zijn allemaal geen kanjers maar alles is beter als Ebicilio. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 12:11 schreef tine het volgende:kijk als je een bedrijf heb? met 11 man personeel. en er zijn er 9 ziek! dan kan het bedrijf ook niet werken!! Gelukkig dat Ajax geen bedrijf is met maar 11 man.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 14:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wat een topic zeg, zijn er ook al 7 van, wat wil je als je 7 basisspelers mist, jong ajax stond vandaag op het veld... heb echt inzet gezien... maar we komen nu ook kwaliteit tekort, het enige wat ik frank aanreken is dat hij niet eerder risicos genomen heeft! welke andere trainer laat jong ajax winnen van het eerste elftal van utrecht, zijn er weinig, geloof me! Inderdaad dat wordt hem niet kwalijk genomen maar inzet en naar voren spelen en druk zetten kunnen jongens van 20 ook ,dus dat kan je Frank wel kwalijk nemen de eindeloze tikkies terug komen mijn strot uit ,zo kom ik ook aan 64% balbezit maar zonder 1 schot op doel en dat mag je Frankie wel kwalijk nemen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 15:00 schreef hippy het volgende:En ik vind dat ajax te veel jeugd scout en te weinig spelers zoals groningen...21 22 23 jaar en met een beetje body....vandaag verloren door een blunder en teveel balverlies....ook vind ik dat als je tegen een fysieke ploeg speelt moet je buly gebruiken waar ie voor gehaald is....stormram...had vandaag nodig...achterlijn halen en binnenkoppen...altijd dat gebrei door het midden...ik vond dat de jonkies het uitstekend hebben gedaan...anita, ebicilio en eriksen hebben gefaald....enoh was fantastisch...bijna altijd een oplossing naar voren...dat had eriksen te weinig...komt ook omdat er geen spits liep...kort gezegt verdiend verloren,omdat we niks creeeren... Dat ligt aan de boer...dat de boer zich aanrekenen, want dat komt door de opstelling...geen spits dus trekken vleugels naar binnen.... Voor iemand die de ajax gedachte terug wil brengen heeft de boer gefaald.... Absoluut waar ook van Halst liet het weer zien Eriksen en Jansen wordt het spelen moeilijk gemaakt omdat ze geen aanspeelpunt hebben in de spits die zat namelijk op de bank en de Jong is GEEN spits loopt ook weg in de spits en is niet balvast als hij een bal in zijn voeten krijgt denkt hij ook alleen maar achteruit en de zo lopen er vele ,en dat zijn toch zaken die je de trainer mag aanrekenen. Ik ga er van uit dat hij nu eindelijk zijn les heeft geleerd en wat meer naar voren gaat voetballen met Bully in de spits. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 10:24 schreef Herman1983 het volgende:Dat Frank de Boer als trainer nog een ontwikkeling moet doormaken, ok. Die kerel wordt wel een hele goede en ik heb het liefst dat hij dat bij Ajax wordt. Daarnaast vind ik de argumentatie om hem weg te sturen niet heel sterk. - De basisopstelling zou niet goed zijn, wie moet hij dan opstellen? - Buylikin is inderdaad een goede afmaker, maar kan hij ook een hele wedstrijd aan? Erg hard loopt hij in de minuten dat hij speelt ook niet. Bovendien komt zijn inbreng het voetbal van Ajax ook niet ten goede. Het is leuk als je nu hotseknotse voetbal gaat spelen en daar een keer een wedstrijd mee wint, maar dat is totaal geen basis om op verder te bouwen. Tegen Utrecht waren de intenties goed, maar miste de kwaliteit. Wil je dat verbeteren dan moet je juist zorgen voor continuïteit. - Vermeer presteert de laatste tijd minder, maar volgens mij hebben we aan Vermeer heel lang een hele goede gehad. Ga je hem nu wisselen, dan is het ook over. Vermeer heeft de kwaliteiten, maar het loopt momenteel niet. Wissel je hem nu, dan kan je hem net zo goed meteen wegsturen, een keeper heeft vertrouwen nodig. - Je wil harde uitspraken van De Boer. Die kerel ziet ook dat zijn elftal momenteel kwaliteit te kort komt, maar ga je ze afbranden na een wedstrijd waarin ze het wel probeerden, maar niet konden, dan wordt het zelfvertrouwen er niet beter op, daar gaat niemand van groeien. Het is juist zijn taak om spelers in dit soort tijden te beschermen. Juist als het goed gaat moet hij kritisch zijn en ze prikkelen, doet hij overigens ook. - Iedereen stond achter De Boer in het gezeik rond El Hamdoui, nu het slecht gaat zou hij opeens geen gelijk meer hebben? - Het is lastig spelers beter te maken in de huidige situatie. Niet alleen missen er continue spelers door blessures wat dus ook de omgeving om beter in te worden beïnvloed. De Boer mag een groot compliment krijgen voor hoe hij zich staande houd in de huidige crisis bij Ajax, maar denk maar niet dat het echt geen invloed op hem, het elftal en dus de resultaten heeft. De Boer werkt momenteel binnen een club waar alles op zijn kop staat. Leuk als je dan naar hem gaat kijken, maar je kunt hem pas wat verwijten als hij binnen een goede structuur niet weet te presteren. Focus je niet op hem, maar op het bestuur. Eerst moet er weer rust en een goede organisatie zijn, pas dan kan je ook weer hoge verwachtingen bij het voetbal hebben. Helaas slaat deze verdediging van Frank helemaal nergens op ,even voorop hij hoeft niet weg maar hij maakt wel veel fouten die volgens mij door die oudere ass/trainer wel eens opgemerkt had moeten worden aan Frank.Vermeer is gewoon een ballenstopper en geen keeper en daarom hebben ze Gillesen gekocht dus moet je hard zijn en hem opstellen,je speelt al weken ZONDER SPITS ook dat ziet iedereen behalve Frank en jij ,en hoe jong je team ook is storen en hard werken kan je op die leeftijd ook verantw.Frank ,het eindeloos tikkie terug levert je 64% balbezit op met geen een schot op doel verantw.Frank na 2 - 0 achter wacht je tot de 78ste minuut met wisselen om na Sulejmanie je topscoorder in te brengen volgens mij verantw.Frank . Zo zijn er nog legio voorbeelden aan te geven wat hij fout heeft gedaan,maar hij is dit jaar begonnen en ik hoop dat hij zijn eigenweisheid een beetje verliest en meer naar de mening van anderen gaat luisteren en zich ook wat harder gaat opstellen t/o de spelers misschien gaat het dan goedkomen met hem,voorlopig van mij nog het voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 12:51 schreef nora het volgende:[..] Absoluut waar ook van Halst liet het weer zien Eriksen en Jansen wordt het spelen moeilijk gemaakt omdat ze geen aanspeelpunt hebben in de spits die zat namelijk op de bank en de Jong is GEEN spits loopt ook weg in de spits en is niet balvast als hij een bal in zijn voeten krijgt denkt hij ook alleen maar achteruit en de zo lopen er vele ,en dat zijn toch zaken die je de trainer mag aanrekenen. Ik ga er van uit dat hij nu eindelijk zijn les heeft geleerd en wat meer naar voren gaat voetballen met Bully in de spits. Hoe kom je erbij dat Bully een goede aanspeelpunt is? Hij is dodelijk in de 16, dat klopt. Maar buiten de 16 komt hij snelheid en techniek te kort.
Wil je Bully in de spits? Dan heb je buitenspelers met een voorzet nodig. Dan hadden WIJ Verhoek moeten aantrekken voor een prikkie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Jezus....echt heel erg jammer. De mensen die dit roepen zijn ezels, ezels die zich meermalen aan dezelfde steen (willens en wetens) stoten. Die trainerwissels zijn in het verleden gebleken funest te zijn voor de stabiliteit en ontwikkeling van het team. Bovendien zit Frank er nog niet zo lang en als je team het niet brengt omdat ze gewoonweg niet goed genoeg zijn, zowel fysiek als mentaal, plus de hele club ligt overhoop...tja, wat moet die man dan? Je kunt hem wel kwalijk nemen dat ie niet altijd de juiste beslissing neemt, maar met deze selectie is geen een beslissing de juiste. Je mag toch wel een minimumniveau van je team verwachten? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 11:37 schreef Booya4Afca het volgende:Ja, de Boer ontslaan! Het liefst vandaag nog, dan winnen we komend weekend, en dan vegen we United van de mat. Nee even zonder gekheid, wat een EMO gelul. Hoeveel trainers hebben we al versleten de afgelopen jaren? Denk je dan echt dat nog een trainerswissel DE oplossing is?? Ben je echt zo naief om te denken dat er ondanks de trainers die wij versleten hebben, het probleem niet elders ligt? Ajax is al tijden ziek, met een jeugdopleiding die het af legt tegen onze vrienden uit Rotterdam. Met een bestuur die de club steeds verder kopje onder duwt. Met een trainer die naast de basis 11, het moet doen met kwalitatief slechte spelers. Ja, dat houdt in dat Ebecilio speelt. Ja, dat houdt in dat Blind speelt. Ja, dat houdt in dat Enoh (speelde niet eens zo slecht gisteren) speelt. Dat de Jong de voorkeur krijgt boven Bullykin begrijp ik volkomen. De Jong is een betere voetballer, en is meer een aanspeel punt, waar Bullykin een echte afmaker is. Laten we AUB kappen met al die EMO topics die na elk puntverlies als paddenstoelen uit de grond schieten. Kom op man kijk jij wel eens naar de Jong hij is gewoon dramatisch alleen maar bal verlies en scoren kan hij helemaal niet en als 2-0 achter staat lijkt het mij normaal dat je een VEEL beter spits inbrengt maar niet in de 80ste minuut. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:21 schreef nora het volgende:[..] Kom op man kijk jij wel eens naar de Jong hij is gewoon dramatisch alleen maar bal verlies en scoren kan hij helemaal niet en als 2-0 achter staat lijkt het mij normaal dat je een VEEL beter spits inbrengt maar niet in de 80ste minuut. +1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 12:06 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Lodeiro is niet eens een linksbuiten man. De Jong komt te kort om op het middenveld uberhaupt een rol van betekenis te kunnen spelen, dat weet jij, dat weet ik, dat weet ook de Boer. Nee Ebicilio is een linksbuiten !!! nou sorry er lopen in de amateurs betere spelers elke speler van Ajax en zeker Lodeiro mogen nooit achter Ebicilio in rangorde zitten. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Ondanks dat het merendeel van de fans tegen is, we hebben nog een hele goede spits rondlopen! Ik zeg opstellen die spits en geen middenvelders meer op die plek. De Boer moet overigens gewoon blijven! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 12:15 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Bullykin is gehaald als 3e spits (pinchhitter), niets meer niets minder. Op het moment dat je voetballend niet tot kansen komt, heb je totaal niets aan Bulykin aangezien hij geen kaatser is, noch een meevoetballende speler. Hij is slechts een afmaker.. Dan kan hij wel 5 uit 7 kansen verzilverd hebben, maar als je zijn doelpunten stuk voor stuk nakijkt zijn het allemaal spitsendoelpunten waar een bal van de zijkant kwam, of een keeper een bal tegen hem aan schoot. Bullykin voegt dan 0,0 toe aan de speelwijze die de Boer bij Ajax wilt spelen. Dat het niet lukt door blessures en spelers die simpelweg het niveau niet hebben, kan je de Boer vrij weinig aanrekenen. Het is een vicieuze cirkel.. - Loopt het niet, krijgt men blessures, krijg je veel blessures is de kans groot dat je kwaliteit inleverd. Aan al dit soort EMO gehuil hebben wij niets aan, heeft Ajax niets aan. Het echte probleem zit op bestuurlijk niveau, en daar moeten we ons op concentreren en er alles aan doen , wat er morgen ook wordt besloten, 10 Februari moet DE juiste beslissing genomen worden. Je voebalt niet met een bestuur dus slaat nergens op en als je een spits hebt die scoort dan breng je die niet in de 80ste minuut in dat zijn gewoon simpele dingen die een trainer hoort te weten ,en dat heeft op dat moment niks te maken met een lul bestuur. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:15 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Hoe kom je erbij dat Bully een goede aanspeelpunt is? Hij is dodelijk in de 16, dat klopt. Maar buiten de 16 komt hij snelheid en techniek te kort. Wil je Bully in de spits? Dan heb je buitenspelers met een voorzet nodig. Dan hadden WIJ Verhoek moeten aantrekken voor een prikkie. Hij hoeft niet buiten de 16 te komen hij is een echte spits ga jij maar is wat wedstrijden nakijken van hem dan zie je dat hij wel degelijk kan kaatsen plus dat zijn techniek echt niet minder is als de Jong en hij scoort tenminste ne de schiet ze in de tweede ring. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:27 schreef nora het volgende:[..] Je voebalt niet met een bestuur dus slaat nergens op en als je een spits hebt die scoort dan breng je die niet in de 80ste minuut in dat zijn gewoon simpele dingen die een trainer hoort te weten ,en dat heeft op dat moment niks te maken met een lul bestuur. Tuurlijk heeft dat niks met het bestuur te maken, welke andere trainer dan ook was er lang uitgetrapt. De 1 heeft gewoon (veel) meer krediet dan de ander.. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:27 schreef nora het volgende:[..] Je voebalt niet met een bestuur dus slaat nergens op en als je een spits hebt die scoort dan breng je die niet in de 80ste minuut in dat zijn gewoon simpele dingen die een trainer hoort te weten ,en dat heeft op dat moment niks te maken met een lul bestuur. Inderdaad precies wat ik ook zeg! Het is veel te makkelijk om alle schuld af te schuiven op de blessures en onrust binnen de club. Ajax staat 6de in echt een zeer middelmatige competitie, en dat is om wat voor reden dan ook niet te accepteren!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:27 schreef nora het volgende:[..] Je voebalt niet met een bestuur dus slaat nergens op en als je een spits hebt die scoort dan breng je die niet in de 80ste minuut in dat zijn gewoon simpele dingen die een trainer hoort te weten ,en dat heeft op dat moment niks te maken met een lul bestuur. Bullykin is inderdaad dodelijker als spits, dat ontkent niemand. Maar als je een voetballende spits wilt, dan moet je niet bij die stijve hark van een Rus aankomen.
En dat ziet de Boer dus ook.
Hij wordt gebruikt waarvoor hij gehaald is, als pinchhitter. Hem vanaf minuut 1 laten starten lost het probleem van het niet creeeren van kansen niet op. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:38 schreef Gruber het volgende:[..] Inderdaad precies wat ik ook zeg! Het is veel te makkelijk om alle schuld af te schuiven op de blessures en onrust binnen de club. Ajax staat 6de in echt een zeer middelmatige competitie, en dat is om wat voor reden dan ook niet te accepteren!! Dat heeft wel degelijk het met beleid te maken, en dus ook met het bestuur.
Als je ziet dat 9 van de 10 spelers die nu op de bank zitten, gewoon niet goed genoeg zijn om uberhaupt bij Ajax te mogen spelen, daar wordt je niet vrolijk van. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Vraagje voor alles en iedereen die de Boer de schuld in de schoenen schuift:
Kom eens met alternatieven!
Wie zou het beter doen met dit materiaal, inclusief de blessures en alle mikmak erom heen?
Over de spits positie valt te twisten, en ligt helemaal aan het voetbal wat je wilt spelen. Maar de overige 10 posities?
De basis 11 van gister:
-----------de Jong------------ Ebecilio---------------Ozbilliz ------------------------------- -Janssen---------------Eriksen- ------------------------------- -------------Enoh------------- ------------------------------ -Koppers------------------Anita ---------Blind-van Rhijn-------- -------------------------------- ------------Vermeer-------------
Wat ik kan opmaken uit de reacties hierboven:
de Jong <--> Bullykin? Ebecilio <--> Lodeiro?
Nog meer? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Booy, mooi pleidooi maar Frank ziet geen klote. En hem houden dat is pas emo gehuil!!!
En Bulykin geen kaatsende spits?????
Dan moet jij nog maar eens goed terugkijken.
Een spits moet scoren!!!!!!! Alleen als je bij Barcelona speelt met dat materiaal dan kan je zonder een echte spits.
Kom op man.... Utrecht 2!!! En dan worden weggespeeld, overklast en outsmart door Jan Wouters en zijn middelmatigheid!!!
En de jeugd heeft goed gespeeld dus dat excuus gaat ook niet op! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:52 schreef Stanley het volgende:Booy, mooi pleidooi maar Frank ziet geen klote. En hem houden dat is pas emo gehuil!!! En Bulykin geen kaatsende spits????? Dan moet jij nog maar eens goed terugkijken. Een spits moet scoren!!!!!!! Alleen als je bij Barcelona speelt met dat materiaal dan kan je zonder een echte spits. Kom op man.... Utrecht 2!!! En dan worden weggespeeld, overklast en outsmart door Jan Wouters en zijn middelmatigheid!!! En de jeugd heeft goed gespeeld dus dat excuus gaat ook niet op! Een spits moet scoren, klopt.
1) de Jong is geen echte spits 2) Bullykin komt kwaliteiten te kort om bij Ajax als eerste spits te fungeren 3) Wij speelde met een mix van A1 en spelers die normaal gesproken niet eens bij Ajax horen te spelen. Ze hebben precies gebruik gemaakt van onze zwakheden, klopt. 4) Koppers en van Rhijn speelde aardig inderdaad. Ik doelde dan ook op Ebecilio, Ozbilliz en Blind die normaal gesproken niet eens in beeld waren gekomen bij FC Haarlem.
Dat Bullykin makkelijker scoort, dat klopt. Maar hem in de basis 11 zetten lost echt niets op wat betreft het niet kunnen creeeren van kansen.
Maar goed, mag hopen dat jij in het dagelijkse leven je beslissingen niet laat afhangen van je emoties. de Boer ontslaan is zelfmoord.
|
|
|
|
Tommy020
|
|
|
Spelers maken of breken de trainer.. zover is duidelijk! De Boer heeft gewoon kwalitatief een te krappe selectie! Je hebt jongens die overduidelijk niet met het niveau meekunnen(Blind, Ebecilio) Nu heeft de Boer vooral de pech dat er iets niet helemaal snor zit met de trainingschema's en dat alle kwaliteitspelers van de selectie aan de kant staan. Ik voorspel dat met een fitte selectie en bepalende namen terug in de selectie Ajax gewoon meedoet om de titel. Wat belangrijk is, is om nu gewoon niet te veel punten te verspelen en de trainingsschema's aan te passen. Verder zou ik zeggen Frankie! Doorselecteren! sommige zijn duidelijk door de mand gevallen! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:59 schreef Tommy020 het volgende:Spelers maken of breken de trainer.. zover is duidelijk! De Boer heeft gewoon kwalitatief een te krappe selectie! Je hebt jongens die overduidelijk niet met het niveau meekunnen(Blind, Ebecilio) Nu heeft de Boer vooral de pech dat er iets niet helemaal snor zit met de trainingschema's en dat alle kwaliteitspelers van de selectie aan de kant staan. Ik voorspel dat met een fitte selectie en bepalende namen terug in de selectie Ajax gewoon meedoet om de titel. Wat belangrijk is, is om nu gewoon niet te veel punten te verspelen en de trainingsschema's aan te passen. Verder zou ik zeggen Frankie! Doorselecteren! sommige zijn duidelijk door de mand gevallen! Kijk, eindelijk eens iemand die 'the big picture' ziet.
Natuurlijk zijn er beslissingen gemaakt door de Boer waar je je vraagtekens bij kan zetten. Maar dat wisten we op het moment dat een onervaren trainer voor de groep ging staan.
Feit is gewoon dat de selectie kwaliteit te kort komt. En dat wordt nu alsmaar duidelijker. |
|
|
|
|
echte ajacied
|
|
|
Laat de Boer maar gewoon blijven, weer een trainer ontslaan werk niet..Dit seizoen er van maken wat je maken kan, om volgend seizoen weer volop met de prijzen mee doen..Een echte Ajacied moet zijn club altijd steunen..ook als het een keertje niet goed gaat...neem eens het voorbeeld van de 010 ers..je kan zeggen wat je wilt van die gasten..maar ze steunen hun club altijd... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:27 schreef nora het volgende:[..] Je voebalt niet met een bestuur dus slaat nergens op en als je een spits hebt die scoort dan breng je die niet in de 80ste minuut in dat zijn gewoon simpele dingen die een trainer hoort te weten ,en dat heeft op dat moment niks te maken met een lul bestuur. Die rus moet gewoon starten heeft hij wel verdiend,7 x op doelgeschoten en 5 goals.Stupid de Boer geef hem een kans hij verdient het een keer.Als dat niet werkt zie je het snel genoeg.Nu weet je niks.Wat een ondankbare taak voor die jongen o als het ff niet gaat hebben ze hem nodig. |
|
|
|
|
Jbasten
|
|
|
Ik vind niet dat dit op frank de boer kan worden afgeschoven , die jeugd is al jaren middelmatig. Dan kan je niet verwachten dat je met zo,n team wint van feyenoord en utrecht. Ajax is dom geweest om niet te investeren tijdens de winterstop nu is de kans groot dat je inkomsten uit de champions league misloopt. Als je volgend jaar wel champions league speelt dan heb je de investering van narsingh ook weer terug. |
|
|
|
|
|