|
|
Eide
|
|
|
Ik ben het helemaal eens met de mensen die hier terecht stellen dat het wegsturen van Frank de Boer niet de oplossing is en het ook niet gaat worden ook. Ajax heeft de afgelopen jaren trainer na trainer versleten. Op een moment moet je toch eens eerlijk kunnen zijn en stellen dat het toch niet 15 jaar lang aan slechte trainers heeft kunnen liggen?
Het ligt aan mentaliteit binnen de club. Een beleidsmatig gebrek aan visie, durf en ambitie en een compleet onvermogen om dit wel te injecteren. Dat wordt vervolgens wel gekoppeld aan druk, want iedereen niet niet beeldschoon voetbal op de mat legt wordt tot op het bot afgebrand. Het mag toch als vreemd bestempelt worden dat de enige spelers die het bij Ajax de afgelopen jaren echt gemaakt hebben ook meteen van grote internationale kwaliteit waren. De rest is eigenlijk min of meer gefaald.
Op enig moment moet je dus wel concluderen dat het niet aan de trainers kan liggen. Er moet structureel iets gebeuren. Laten we hopen dat die verandering in ieder geval gaat komen dit seizoen zodat er toch niets iets goeds uit het seizoen 11/12 komt. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Nu lees ik weer bij Ajax Life dat Blind hoge cijfers haalt in scoutings rapport, ik vind het allemaal best ga zo door,Blind speelt geweldig,zoveel spierblessures is pech waar Feyenoord iedereen fit heeft,nog even en dan hebben we ook nog een goed bestuur. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 17:55 schreef Danielson 1448 het volgende:Nu lees ik weer bij Ajax Life dat Blind hoge cijfers haalt in scoutings rapport, ik vind het allemaal best ga zo door,Blind speelt geweldig,zoveel spierblessures is pech waar Feyenoord iedereen fit heeft,nog even en dan hebben we ook nog een goed bestuur. http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/10336
Gewoon even helemaal lezen ipv reageren op basis van een titel tekst |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
@remco k Wat ik al zei ik vind het prima Blind een 8.2.Al geven ze hem een 10,prima. Maar ik zag een zwalkend veel te langzaam figuur links centraal,maar ja het was koud,ik zal het wel verkeerd gezien hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zijn gewoon feiten hoor, en inderdaad is het geen Vertonghen Chivu of Vermaelen, maar als vervanger van Vertonghen is het centraal gewoon prima, tel daar gister bij op dat hij de verdedigingsleider was, dan vind ik onderstaande statistieken gewoon prima.
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Blind speelde een van zijn betere wedstrijden,zo eerlijk moet je zijn hij ging zelfs mee naar voren,hij is echt een man voor het centrum,en nog altijd beter als de jong die is na Ebicilio de slechtste |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Prima lijstje jammer dat die twee doelpunten vanuit zijn zone kwamen anders was het een 10. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Het wordt tijd dat we eens meer stabiele zekere spelers krijgen. Dan is die weer goed en die weerslecht en dan weer andersom enz.
We moeten een ppar dragende spelers hebben die zeker zijn en daarom heen iets bouwen waardoor we geen uischieters meer krigen op negatief gebied dan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:22 schreef Danielson 1448 het volgende:Prima lijstje jammer dat die twee doelpunten vanuit zijn zone kwamen anders was het een 10. Ga ze dan nog maar eens heel rap terug kijken, dat ze uit zijn zone komen betekend niet dat hij daar fout zit he.. Vermeer maakt een domme blunder, die roept los en dan moet een Blind ervan uit kunnen gaan dat ie die bal ook heeft of goed wegwerkt, omschakelen noemt men dat. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 13:57 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Een spits moet scoren, klopt. 1) de Jong is geen echte spits 2) Bullykin komt kwaliteiten te kort om bij Ajax als eerste spits te fungeren 3) Wij speelde met een mix van A1 en spelers die normaal gesproken niet eens bij Ajax horen te spelen. Ze hebben precies gebruik gemaakt van onze zwakheden, klopt. 4) Koppers en van Rhijn speelde aardig inderdaad. Ik doelde dan ook op Ebecilio, Ozbilliz en Blind die normaal gesproken niet eens in beeld waren gekomen bij FC Haarlem. Dat Bullykin makkelijker scoort, dat klopt. Maar hem in de basis 11 zetten lost echt niets op wat betreft het niet kunnen creeeren van kansen. Maar goed, mag hopen dat jij in het dagelijkse leven je beslissingen niet laat afhangen van je emoties. de Boer ontslaan is zelfmoord. Hij hoeft ook niet ontslagen te worden maar als iets niet loopt is het dan geen tijd om wat anders te proberen ??? of blijf je gewoon doorgaan tot aan het eind v/d comp.en dan zeggen het is niet gelukt. Welke trainer laat nou een spits op de bank zitten en zet een middenvelder in de spits juist ja Frank de Boer en als het niet lukt dan blijf je dat gewoon volhouden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 14:02 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Kijk, eindelijk eens iemand die 'the big picture' ziet. Natuurlijk zijn er beslissingen gemaakt door de Boer waar je je vraagtekens bij kan zetten. Maar dat wisten we op het moment dat een onervaren trainer voor de groep ging staan. Feit is gewoon dat de selectie kwaliteit te kort komt. En dat wordt nu alsmaar duidelijker. Dat zien wij ook wel en nogmaals hij hoeft er beslist niet uit maar hij mag wel wat anders gaan proberen en dat is o.a Bully en Gillesen inbregen en voor Jansen Vertongen neerzetten en van Rhijn laten staan met Toby.Je kan nu een s wat anders gaan proberen toch ? |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Ik gun het hem ook wel om eens een positief rapport te krijgen,die jonge dat altijd z'n best maar ik vind hem niet zo geweldig,ieder z'n mening. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Toby is ook wisselvallig,vermeer laat ook teveel steken vallen. Vergeet niet hoeveel tegendoelpunten we nu al hebben en vorig seizoen vanwege een wisselvalig optreden van Vermeer. |
|
|
|
|
de arena
|
|
|
Frank de Boer kan er niks aan doen dat er zoveel blessures zijn. Dat kan je de medische staf misschien aanrekenen. Misschien dat ze een keer in de keuken moeten kijken bij Verheijen. Bij Feyenoord volgen ze ook de methode van Verheijen en zowaar veel minder blessures. Dit Ajax komt gewoonweg niveau te kort. Vermeer is geen top, Sulemani heeft het nooit echt waargemaakt. Enoh is goed in het herstellen van zijn eigen fouten. Vertonghen denkt dat die Frans Beckenbauer is. Alderwereld kan nog niet eens mee bij een Spakenburg. En als je dan die Belgen hoort praten na weer een verloren wedstrijd. De arrogantie ten top. Altijd als Theo Jansen een vrije trap staat te nemen moet Vertonghen er weer bij staan. Opzouten die Belg. Blind doet zijn naam eer aan en zo kan ik nog wel even. Ajax moet echt selectief te werk gaan voor het nieuwe seizoen en dat is Narsingh,(Wesley Verhoek een echte buitenspeler, maar Ajax zat weer te slapen want Twente is zo verstandig geweest)Keeper Krul of Vorm, achterhoede linksback Tadic,Douglas, Gouweleeuw,van Rhijn Middenveld Elm, Maher,Jansen Aanval Boerrigter, Sigthorsson( Dost) Narssing
Dit is echt kwalitatief beter. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Degene die deze topic heeft gestart plus degene die het met hem eens zijn moeten allemaal een flinke klap voor hun harsens hebben.....die snappen namelijk TOTAAL NIETS van voetbal...het beste voor ze is om zich in te leven in korfbal of dammen, want zeggen dat FRANK DE BOER moet inpakken en wegwezen slaat werkelijk als een tang op een varken.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Pff weer zon één die vind dat de boer wegmoet:") moe wordt je ervan!
veelte veel mooi weer supporters! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Frank moet helemaal niet vertrekken, maar er een ervaren assistent-trainer (bijv. Tonny Bruins Slot, Ruud Krol) komen om een (jonge) trainer te ondersteunen en de AJAX-filosofie te bewaken. En kom nu niet weer met Spijkerman (ervaring als coach/keeper uit de pintjes-league).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
frank is een echte ajaxied geef hem de tijd als die op het einde van volgend seizoen nog geen vooruitgang heeft geboekt dan kun je hem beoordelen maar als je de boer nou gaat beoordelen dat vind ik niet fair en ja fouten die maken we allemaal of denk je dat hiddink of van gaal vroeger geen fouten hebben gemaakt frankie ik hoop dat je de komende jaar bij ons blijft want ik heb er wel vertrouwen in |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 16:42 schreef alibabba het volgende:Degene die deze topic heeft gestart plus degene die het met hem eens zijn moeten allemaal een flinke klap voor hun harsens hebben.....die snappen namelijk TOTAAL NIETS van voetbal...het beste voor ze is om zich in te leven in korfbal of dammen, want zeggen dat FRANK DE BOER moet inpakken en wegwezen slaat werkelijk als een tang op een varken.. +1000 |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Om het eens rustig te krijgen in onze club, moet je eerst zelf rust uitstralen en niet als het ff niet gaat piepen dat frank weg moet. Zulke piepers kunnen we missen als kiespijn, lever dan gewoon je seisoenkaart in, als je die uberhoubt wel hebt. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:09 schreef biba1970 het volgende:frank is een echte ajaxied geef hem de tijd als die op het einde van volgend seizoen nog geen vooruitgang heeft geboekt dan kun je hem beoordelen maar als je de boer nou gaat beoordelen dat vind ik niet fair en ja fouten die maken we allemaal of denk je dat hiddink of van gaal vroeger geen fouten hebben gemaakt frankie ik hoop dat je de komende jaar bij ons blijft want ik heb er wel vertrouwen in Vind het zorgwekkend dat jij als Ajacied niet eens weet hoe je Ajacied schrijft! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:14 schreef riveco het volgende:Om het eens rustig te krijgen in onze club, moet je eerst zelf rust uitstralen en niet als het ff niet gaat piepen dat frank weg moet. Zulke piepers kunnen we missen als kiespijn, lever dan gewoon je seisoenkaart in, als je die uberhoubt wel hebt. Ik durf haast te wedden dat veel van deze mensen teletekst supporters zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat vind ik niet eerlijk om te zeggen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ik wil zelf graag dat Frank blijft en de komende jaren de tijd krijgt om aan een CL waardig elftal te bouwen. Enkel kan ik me voorstellen dat korte termijn denkers zoals veel mensen hier nu succes willen en dan kan ik me voorstellen dat iemand roept dat de Boer weg moet.. Ik ben het er absoluut niet mee eens en vind dat die mensen knettergek zijn, maar er zitter er genoeg in het stadion die zo denken.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:32 schreef remco k het volgende:[..] Dat vind ik niet eerlijk om te zeggen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ik wil zelf graag dat Frank blijft en de komende jaren de tijd krijgt om aan een CL waardig elftal te bouwen. Enkel kan ik me voorstellen dat korte termijn denkers zoals veel mensen hier nu succes willen en dan kan ik me voorstellen dat iemand roept dat de Boer weg moet.. Ik ben het er absoluut niet mee eens en vind dat die mensen knettergek zijn, maar er zitter er genoeg in het stadion die zo denken.. In het stadion heb ik er nog niemand over gehoord! wel dat ze niet snappen dat de Boer ebecilio op blijft stellen, maar verder geen negatief woord over de Boer!
En je hebt gelijk betreft dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening! |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Ik denk dat inderdaad alle teletekst/ nos/ eredivisie live en Arena supporters een mening mogen hebben, zolang die mening maar niet inhoud dat De Boer weg moet ;-) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:20 schreef nora het volgende:Blind speelde een van zijn betere wedstrijden,zo eerlijk moet je zijn hij ging zelfs mee naar voren,hij is echt een man voor het centrum,en nog altijd beter als de jong die is na Ebicilio de slechtste Klopt, Blindje was deze keer eens niet zo waardeloos! Maar Ebecilio moet weg, Anita kan alleen op 6 en Vermeer moet ook oprotten, hij kan het gewoon niet aan!
Ik snap het echt niet, er zijn alsnog veel alternatieven, door schuiven of gewoon andere spelers, want dan had je waarschijnlijk alsnog gewoon gewonnen van Utreg! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Maar even reageren op het topic: De Boer moet gewoon blijven zitten, een trainer wegsturen op dit moment en hij doet het niet erg goed, en maakt af en toe gekke fouten en als hij nog een tweede plaats haalt, en dan volgend jaar klappen met een fitte selectie! Als dan de top weer weg is na vrijdag, kunnen we rustig gaan bouwen en kan het eindelijk goed gaan voor dit seizoen en nog voor de goede lange termijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:05 schreef Ajx het volgende:[..] Klopt, Blindje was deze keer eens niet zo waardeloos! Maar Ebecilio moet weg, Anita kan alleen op 6 en Vermeer moet ook oprotten, hij kan het gewoon niet aan! Ik snap het echt niet, er zijn alsnog veel alternatieven, door schuiven of gewoon andere spelers, want dan had je waarschijnlijk alsnog gewoon gewonnen van Utreg! Blind speelt gewoon prima wedstrijden in het centrum dit seizoen.. |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Blind alsback is een ramp, centraal gewoon redelijk. Hij is voetballend gewoon iets beter dan verdedigend en niet bijster snel |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ik zeg ook dat hij tegen Utreg(dus centraal) niet eens zo waardeloos speelde, maar hij is nou ook niet de gedroomde cv'er heh, nog wel een heleboel keren minder als van Rhijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:27 schreef Ajx het volgende:[..] Ik zeg ook dat hij tegen Utreg(dus centraal) niet eens zo waardeloos speelde, maar hij is nou ook niet de gedroomde cv'er heh, nog wel een heleboel keren minder als van Rhijn! Ik vond van de twee Blind afgelopen week toch echt de beste |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:29 schreef nora het volgende:[..] Hij hoeft ook niet ontslagen te worden maar als iets niet loopt is het dan geen tijd om wat anders te proberen ??? of blijf je gewoon doorgaan tot aan het eind v/d comp.en dan zeggen het is niet gelukt. Welke trainer laat nou een spits op de bank zitten en zet een middenvelder in de spits juist ja Frank de Boer en als het niet lukt dan blijf je dat gewoon volhouden. Ik hou van je Nora!! Die de Jong neukt zijn dochter, anders zou ik het niet weten waarom hij nog steeds in de spits staat, of hij heeft foto's om de Boer te chanteren, maar echt hoeveel punten hebben we gehaald sinds de Jong in de spits staat? 1?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 16:42 schreef alibabba het volgende:Degene die deze topic heeft gestart plus degene die het met hem eens zijn moeten allemaal een flinke klap voor hun harsens hebben.....die snappen namelijk TOTAAL NIETS van voetbal...het beste voor ze is om zich in te leven in korfbal of dammen, want zeggen dat FRANK DE BOER moet inpakken en wegwezen slaat werkelijk als een tang op een varken.. Daar ben ik het ook mee eens, maar de boer moet wel goed analyseren, natuurlijkmoet hij nog veel leren, maar hij moet ook gwoon toegeven dat de Jong gewoon kut is en Ajax zonder hem teruggekomen was tot 4 punten en sinds hij terug Ajax geen punt heeft gepakt. Hij houdt te lang de jongens de hand boven het hoofd. NU is het tijd voor de wisselspelers om zich te bewijzen. De Jong op de bank en Bulli erin. Lodeira standaard op het middenveld samen met Eriksen. De boer moet blijven, maar nu moet hij harder optreden |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 22:12 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Daar ben ik het ook mee eens, maar de boer moet wel goed analyseren, natuurlijkmoet hij nog veel leren, maar hij moet ook gwoon toegeven dat de Jong gewoon kut is en Ajax zonder hem teruggekomen was tot 4 punten en sinds hij terug Ajax geen punt heeft gepakt. Hij houdt te lang de jongens de hand boven het hoofd. NU is het tijd voor de wisselspelers om zich te bewijzen. De Jong op de bank en Bulli erin. Lodeira standaard op het middenveld samen met Eriksen. De boer moet blijven, maar nu moet hij harder optreden Ik ga pas kritisch naar de Boer kijken als er bij Ajax schoon schip is gemaakt...ik weet zeker dat wanneer die ELLENDELINGEN eens plaatsmaken voor gasten die werkelijk aan het Ajax-belang denken, dat Ajax 3 stappen vooruit maakt...dat kan gebeuren in een week of 2 en dan zul je al meteen merken dat Siem beter gaat spelen, dat Janssen beter gaat spelen en dat het hele elftal beter gaat spelen....
Ik ben het wel met je eens dat zondag de optie Bulykin eerder van stal had gemoeten, want zo was er geen doorkomen aan, maar de Jong is en blijft ten alle tijden een betere voetballer dan Bulykin.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 22:23 schreef alibabba het volgende:[..] Ik ga pas kritisch naar de Boer kijken als er bij Ajax schoon schip is gemaakt...ik weet zeker dat wanneer die ELLENDELINGEN eens plaatsmaken voor gasten die werkelijk aan het Ajax-belang denken, dat Ajax 3 stappen vooruit maakt...dat kan gebeuren in een week of 2 en dan zul je al meteen merken dat Siem beter gaat spelen, dat Janssen beter gaat spelen en dat het hele elftal beter gaat spelen.... Ik ben het wel met je eens dat zondag de optie Bulykin eerder van stal had gemoeten, want zo was er geen doorkomen aan, maar de Jong is en blijft ten alle tijden een betere voetballer dan Bulykin.. Helemaal mee eens Ali... Soms moet je kiezen voor opportunisme ipv beter voetbal...en dus voor Bulykin.....NAC uit dan heb je meer aan opportunisme.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 22:23 schreef alibabba het volgende:[..] Ik ga pas kritisch naar de Boer kijken als er bij Ajax schoon schip is gemaakt...ik weet zeker dat wanneer die ELLENDELINGEN eens plaatsmaken voor gasten die werkelijk aan het Ajax-belang denken, dat Ajax 3 stappen vooruit maakt...dat kan gebeuren in een week of 2 en dan zul je al meteen merken dat Siem beter gaat spelen, dat Janssen beter gaat spelen en dat het hele elftal beter gaat spelen.... Ik ben het wel met je eens dat zondag de optie Bulykin eerder van stal had gemoeten, want zo was er geen doorkomen aan, maar de Jong is en blijft ten alle tijden een betere voetballer dan Bulykin.. Ik ben het met je eens Ali. Je kan wel blijven wisselen op dit moment, maar er zijn momenteel te veel basisspelers geblesseerd en de invallers lijken ook niet echt in topvorm te verkeren. Ook ik ben van mening dat hij Bulykin eerder had moeten brengen. Verhoudingsgewijs maakt hij de meeste doelpunten met de minste speeltijd. Ik denk wel dat het vanaf aankomende zaterdag beter zal gaan. Verthongen en Alderweireld zijn weer terug en ook Boilesen komt er weer aan. Langzaam maar zeker zal de ziekenboeg weer leeg stromen en dan zullen we zien dat het echt stukken beter gaat. Zeker niet onbelangrijk, misschien wel het allerbelangrijkste, is dat er hopelijk weer rust aan zit te komen in de top van AJAX N.V. en de AFC AJAX. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat betreft Bulykin heb ik heel veel reacties en uiteenlopend gelezen.
Hij zou snelheid en techniek te kort komen, kan niet kaatsen en is niet geschikt voor 90 minuten... Wat een onzin zeg.
Je moet spelen naar de kwaliteiten van je spelersgroep zeggen ze.
Frank wil flitsend positiespel en daarom de keuze voor een voetballende speler in de spits. Nou ok dat kan. Maar hoe komt hij hierbij.... Juist afgekeken bij Barcelona.
Maar laten we dan eerst eens vaststellen met zijn allen dat Barcelona beschikt over een extreem getalenteerde spelersgroep plus de allerbeste voetballer / dribbelaar van de wereld.
Kan Ajax aan de hand van de huidige spelersgroep dit evenaren? Mijn antwoord is nee!
Wat hebben we wel...
Een gemiddelde selectie met een hoop zwakke plekken doordat spelers de Barcelona kwaliteit missen en hier en daar fysieke kracht en snelheid missen. Gevolg geen balans.
Mijn inziens moeten we de buitenspelers gewoon ouderwets aanspelen die op hen beurt weer een balsterke spits als aanspeelpunt kunnen aanspelen, afmaken of afleggen op de opkomende mensen vanuit het middenveld.
Dannnn is Bulykin ook de aangewezen spits voor dit seizoen. Goede afmaker, beresterk en balvast ook al komt het door zijn lengte en postuur anders over dan dit bij een kleinere speler optisch overkomt. Toch heb ik in alle wedstrijden dat Bulykin speelde, hij een sterk aanspeelpunt is, die kan kaatsen en kan afmaken. Nee het is niet de talentvolle Europese topspits voor de komende jaren maar hij heeft wel degelijk zijn waarde.
Nu krijgen we dat eeuwige voorspelbare gebrei op niets af. In een laag baltempo breien terwijl de tegenstander alle tijd heeft om de posities verdedigend in te nemen. Waarbij de slordigheid en geforceerdheid om die ene weergaloze pass te geven resulteerd in balverlies waarbij het middenveld telkens uit positie is en de kracht en snelheid ontbeerd om dit recht te breien. Gevolg klunsige Enoh die gele kaarten mag verzamelen om alle fouten van zijn medespelers recht te zetten.
Ik zeg gewoon ouderwets inzetten op de buitenspelers voorzetten op de goal en bijsluiten. Net zo lang tot we een Barcelona waardige selectie hebben.
Wordt toch eens wakker.... Wij zijn geen Barcelona en dus heeft het geen klote zin om het spel van hen te willen kopiëren!
__________________Bulykin___________________
Boerrigter/Özbiliz______________Mickey/Lukoki
___________________Siem_____________________
________Eriksen________________Lodeiro______
Koppers/Boilesen_____________________vanderWiel
__________________Vertonghen___van Rhijn____________
_____________________Cilessen__________________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Regie1216
|
|
|
Gents,
Laten we het allemaal lekker gezellig houden, want vandaag is wel dag 01 van de 'Fluwelen Revolutie'!
Jansen moeten we niet afschrijven ... (gezien de hiervoor voorgestelde opstelling).
Kijk naar deze opstelling en geef dan even je mening, svp. (op voorhand mijn excuses voor evt foutief gespelde namen)
1. Cilissen 2. vd Wiel 3. Alderweireld 4. Vertonghen 5. Boilesen 6. Lodeiro 7. Narsingh 8. Erikssen 9. Sigthorsson 10. Jansen 11. Boerigter
imo is dit de sterkste opstelling voor 2012/2013. Geen enkele speler meer verkopen vd zomer, niets kopen en gezien de A1 tegen Barca laatst ... vertrouwen op de eigen jeugd (zie oa Visscher, Lukoki, Ligeon, Klaassen, Rits, Koppers etc.)
Dit seizoen is gewoon een 'verloren' seizoen en daar zijn de blessures de oorzaak van en niet de bestuurlijke perikelen oid. Ook FdB en DB is niets kwalijk te nemen! Laten we leren van de afgelopen 10 jaar en de volste vertrouwen in ons technische staf hebben en behouden. Steun FdB en de zijnen, sleep ze door het dal en we komen volgend seizoen met de voetbaltechnische waarschuwingen naar de Europese Top, want 2012/2013 wordt ook het jaar dat wij weer wereldberoemd worden en overal gezien zullen worden als dè FAVORIET.
Wij zijn AJAX! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 14:09 schreef Regie1216 het volgende:Gents, Laten we het allemaal lekker gezellig houden, want vandaag is wel dag 01 van de 'Fluwelen Revolutie'! Jansen moeten we niet afschrijven ... (gezien de hiervoor voorgestelde opstelling). Kijk naar deze opstelling en geef dan even je mening, svp. (op voorhand mijn excuses voor evt foutief gespelde namen) 1. Cilissen 2. vd Wiel 3. Alderweireld 4. Vertonghen 5. Boilesen 6. Lodeiro 7. Narsingh 8. Erikssen 9. Sigthorsson 10. Jansen 11. Boerigter imo is dit de sterkste opstelling voor 2012/2013. Geen enkele speler meer verkopen vd zomer, niets kopen en gezien de A1 tegen Barca laatst ... vertrouwen op de eigen jeugd (zie oa Visscher, Lukoki, Ligeon, Klaassen, Rits, Koppers etc.) Dit seizoen is gewoon een 'verloren' seizoen en daar zijn de blessures de oorzaak van en niet de bestuurlijke perikelen oid. Ook FdB en DB is niets kwalijk te nemen! Laten we leren van de afgelopen 10 jaar en de volste vertrouwen in ons technische staf hebben en behouden. Steun FdB en de zijnen, sleep ze door het dal en we komen volgend seizoen met de voetbaltechnische waarschuwingen naar de Europese Top, want 2012/2013 wordt ook het jaar dat wij weer wereldberoemd worden en overal gezien zullen worden als dè FAVORIET. Wij zijn AJAX! 1. Cillessen 2. V/D Wiel 3. Alderweireld/Van Rhijn 4. Vertonghen 5. Boilesen/Poulsen 6. Elm 7. Narsingh 8. Eriksen' 9. Sigthorsson 10.Tadic 11.Boerrigter
Hopelijk keert de rust terug in de tent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Van der Wiel en Vertonghen zijn er volgend seizoen niet meer bij.
Maarrrr...
Na regen komt zonnenschijn ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 15:45 schreef Stanley het volgende:Van der Wiel en Vertonghen zijn er volgend seizoen niet meer bij. Maarrrr... Na regen komt zonnenschijn ;-) Wie zegt dat vertonghen en Wiel er niet meer bij zijn volgend seizoen ? Neem van mij aan...Ajax laat ze niet voor een appel en ei gaan... |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
dit vind ik echt un zon zin ieds frank de boer doet iederen keer zen best om er un goed team neer te zeten maar door 6 mensen kon er niks gehaalt worden of wa dan ook dus gaa eerst is efen lekker af zite geven op ten haven en edgar davids en marjan olfers en paul römer en blind en sturkeboom die mensen hebben ajax kapot wille maaken en julie zite hier stoer te doen om allus op frank de boer te schuifen echt mensen die hier frank de boer na bende wille hallen zijn geen ajaxcieden maar gewon neppen mensen of psvers of feyenoorders |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 16:36 schreef amsterdam123 het volgende:dit vind ik echt un zon zin ieds frank de boer doet iederen keer zen best om er un goed team neer te zeten maar door 6 mensen kon er niks gehaalt worden of wa dan ook dus gaa eerst is efen lekker af zite geven op ten haven en edgar davids en marjan olfers en paul römer en blind en sturkeboom die mensen hebben ajax kapot wille maaken en julie zite hier stoer te doen om allus op frank de boer te schuifen echt mensen die hier frank de boer na bende wille hallen zijn geen ajaxcieden maar gewon neppen mensen of psvers of feyenoorders Sorry hoor, Amsterdam 123, ik wil vaak de moeite nemen om toch de strekking van jouw posts te vatten, maar nu is er geen doorkomen aan. Waarschijnlijk heb jij deze posts met een smartphone geplaats maar je moet echt proberen wat meer aandacht aan je posts te besteden. Spellingsfouten tot daar aan toe, maar een puntje, een komma'tje en en een keertje enter gebruiken zou een hoop schelen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 16:47 schreef baco74 het volgende:[..] Sorry hoor, Amsterdam 123, ik wil vaak de moeite nemen om toch de strekking van jouw posts te vatten, maar nu is er geen doorkomen aan. Waarschijnlijk heb jij deze posts met een smartphone geplaats maar je moet echt proberen wat meer aandacht aan je posts te besteden. Spellingsfouten tot daar aan toe, maar een puntje, een komma'tje en en een keertje enter gebruiken zou een hoop schelen. We hebben er al sinds 2 juli last van en het is dus hopeloos.. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
De Boer moet gewoon de komende 10 jaar onze trainer zijn, hij heeft zich bij Oranje, de A1 en vorig seizoen uitstekend ontwikkeld als trainer. Dit seizoen zit alles tegen. Janssen was een begrijpelijke inschattingsfout en de blessures zijn natuurlijk de oorzaak van het puntverlies.
Wanneer iedereen fit is, hebben we volgend seizoen waarschijnlijk alleen een vervanger voor Vertongen nodig, Narsing zie ik ook graag komen, wellicht een nieuwe spits ipv bulykin en een vervanger voor VD Wiel of back up van Ligeon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gewoon n hele goede trainer ,,,die frank |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
Ik kan echt geen betere trainer voor Ajax wensen dan Frank Met Bergkamp en Jonk,en al die oud voetballers geweldig!!! Vd Sar komt er ook aan,en hopelijk Seedorf,al die namen zijn Voor talenten een reden om te komen,en langer te blijven
Over 3 a 4 jaar hebben we een topelftal,vanuit de jeugd,misschien Aangevuld met Vd Vaart,Heitingha wand die komen terug
Waar het fout is gegaan in de jeugd is dat bijvb spelers Als Narsingh,Elia,Assaidi weg zijn gegaan,dat kost Ajax miljoenen Onder deze trainers was dat niet gebeurd die zien talent van een verre afstand |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 00:49 schreef leef! het volgende:Ik kan echt geen betere trainer voor Ajax wensen dan Frank Met Bergkamp en Jonk,en al die oud voetballers geweldig!!! Vd Sar komt er ook aan,en hopelijk Seedorf,al die namen zijn Voor talenten een reden om te komen,en langer te blijven Over 3 a 4 jaar hebben we een topelftal,vanuit de jeugd,misschien Aangevuld met Vd Vaart,Heitingha wand die komen terug Waar het fout is gegaan in de jeugd is dat bijvb spelers Als Narsingh,Elia,Assaidi weg zijn gegaan,dat kost Ajax miljoenen Onder deze trainers was dat niet gebeurd die zien talent van een verre afstand Oh kom op man! Je weet toch waarom die gasten weggestuurd zijn! De manier waarop de zich gedraagden enz. Het waren vervelende jochies die zich ook later pas echt ontwikkeld hebben. Ik vind je reactie echt onnozel...sorry hoor.Over 3 a 4 jaar topelftal in de jeugd???? Zo werkt dat niet vriend...zo snel gaat dat niet! |
|
|
|