BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ride
 Ride - vrijdag 02 maart 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Frank bewijst wederom dat hij een nette vent is, Louis valt hem hard aan en hij reageert zoals het hoort.
Echt waar, we mogen heel dankbaar zijn met zo'n trainer.
Geef 'm de ruimte en de kans.
Stel voor dat we wederom kampioen worden, dan hou je veel binnen en willen er ook spelers komen vanwege de CL.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2012 - 17:07 schreef Ride het volgende:
Frank bewijst wederom dat hij een nette vent is, Louis valt hem hard aan en hij reageert zoals het hoort.
Stel voor dat we wederom kampioen worden, dan hou je veel binnen en willen er ook spelers komen vanwege de CL.
Helemaal mee eens..

Frank is een echte Ajacied en lijkt zo verschrikkelijk kalm onder alles wat er gebeurt rondom de club.. Zeer knap..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2012 - 17:07 schreef Ride het volgende:
We kenne Louis toch onderhand wel...die roept altijd van alles...schreeuwt van alles van de daken....Frank is slim...die weet dat als hij nu niet te veel zegt hij eigenlijk meer een manager is dan die varkenskop....Frankie gaat zo door held..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 03 maart 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Zolang je win heb je vrienden en is er niks aan de hand.
We staan er niet heel slecht voor maar dat ligt niet aan de Boer hoor...
Vind hem nog steeds rare beslissingen nemen en zijn geluk is dat het niet afgestraft word.
Hij moet net als de spelersgroep nog veel leren! We gaan het meemaken misschien dat het
dit seizoen inderdaad nog wel goedkomt! Hoop dat Derrek, vd Wiel en Sig er snel weer bij zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Hummel10 --
Stanley
 Stanley - zondag 04 maart 2012 - 16:35   quote  deeplink  
Frank is inderdaad een nette vent.

Had echter liever gezien dat hij wat meer logica in zijn opstellingen en wedstrijd tactieken laat zien...

Het hield vandaag weer niet over. En waarom ziet iedereen het behalve hij en zijn technische staf?

Hou mijn hart vast tegen PSV op deze manier....
Eide
 Eide - zondag 04 maart 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 12:50 schreef Hummel10 het volgende:
We staan er niet heel slecht voor maar dat ligt niet aan de Boer hoor...
Dit vind ik zo'n rare uitspraak. Dat Frank dit seizoen wat vreemde keuzes heeft gemaakt mag duidelijk zijn maar je wint als een team en je verliest als een team. En dus heeft Frank ook gewoon een groot aandeel in hoe we er nu voor staan.

Dat hij nog moet leren mag ook duidelijk zijn. hij komt als coach net kijken. Ik zit nu 15 jaar in mijn eigen beroep en ik leer nog elke dag bij. Mijn chef doet dit nu 30 jaar en weet je wat? Ook hij leert elke dag nog bij. That's life.

Ik heb Frank altijd gesteund de afgelopen periode want die steun verdient hij, niet alleen op basis van het kampioenschap maar juist op basis van hoe hij het 1e door de afgelopen rumoerige periode heeft geloodst.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 20:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit vind ik zo'n rare uitspraak. Dat Frank dit seizoen wat vreemde keuzes heeft gemaakt mag duidelijk zijn maar je wint als een team en je verliest als een team. En dus heeft Frank ook gewoon een groot aandeel in hoe we er nu voor staan.

Dat hij nog moet leren mag ook duidelijk zijn. hij komt als coach net kijken. Ik zit nu 15 jaar in mijn eigen beroep en ik leer nog elke dag bij. Mijn chef doet dit nu 30 jaar en weet je wat? Ook hij leert elke dag nog bij. That's life.

Ik heb Frank altijd gesteund de afgelopen periode want die steun verdient hij, niet alleen op basis van het kampioenschap maar juist op basis van hoe hij het 1e door de afgelopen rumoerige periode heeft geloodst.
Eens...Maar ik had niet verwacht voor het begin van deze competitie dat hij zo vaak vreemde keuzes zou gaan maken...in de opstellingen en wissels in het algemeen...
joduh
 joduh - zondag 04 maart 2012 - 21:00   quote  deeplink  
Jack? Vandaag een gouden wissel met ebecilio man!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:00 schreef joduh het volgende:
Ja Joduh echt te gek man...allemachtig prachtig voor die jongen....maar heb me wel heel het seizoen al lopen ergeren aan hem...ik denk dat hij een psycholoog nodig heeft...misschien dat hij nu over een soort van drempel is...soms denk ik wel aan een psycholoog in dienst nemen voor heel de selectie...ook voor de Boer want zijn opstellingen en wissels zijn elke keer weer een openbaring...Boertje moet een keer een elftal laten staan...denk dat het komt omdat het nog een jonge hond is...overigens ook een psycholoog voor Bergkamp want daar zit helemaal niets bij...misschien dat hij dan in een vliegtuig kruipt...overigens als voetballer Bergkamp en als mens alleen maar eerbied hoor....
Eide
 Eide - zondag 04 maart 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Nou ja, in eerste instantie natuurlijk een poep wissel met Ebecilio en over de hele wedstrijd speelt Lorenzo gewoon geen goede pot. Maar goed, hij maakt er 3 en dan ben je wel de man natuurlijk. Erg tof voor Lorenzo en goed voor Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 maart 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 20:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Mag je vinden. Tuurlijk leer je elke dag dat snap ik ook wel.Maar T is elke week
weer met de hakken over de sloot! Hij maakt elke keer die rare opstellingen,tactiek, en wissels toch? We hadden er beter voor kunnen staan hoor!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mag je vinden. Tuurlijk leer je elke dag dat snap ik ook wel.Maar T is elke week
weer met de hakken over de sloot! Hij maakt elke keer die rare opstellingen,tactiek, en wissels toch? We hadden er beter voor kunnen staan hoor!
Mee eens zelfs ondanks alle blessures...
Die McClaren van Twente verandert zo min mogelijk aan zijn vaste 11...maar goed die heeft natuurlijk wel een aantal jaren meer ervaring...
Toch heb ik meer gratie voor de Boer als in het verleden voor Jol en van Basten...ik denk dat hij een grote kan worden...natuurlijk moet hij wel het een en ander meenemen van al die wijsneuzen hier op het forum hahahaha.....
Eide
 Eide - zondag 04 maart 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ligt dat aan de Boer of aan de selectie? Of aan de huidige blessures? Of aan de huidige problemen binnen de club? Zie je wat ik bedoel. Roepen dat het wel of niet aan iemand ligt is gewoon een beetje goedkoop. Nogmaals, je wint samen, je verliest samen.
Stanley
 Stanley - zondag 04 maart 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Hey die Joduh, gouden wissel? Dat is dan ook voor het eerst hahaha.

Het lijkt erop dat die Ebecilio het toch in zich heeft, hij had het alleen nodig dat de trainer hem op de juiste plek in het elftal zette ;-)

Misschien is er dan toch nog hoop...

_________________Buly________________

Ozbiliz_______________________Ebecilio

________________Siem_________________

_____Eriksen_____________Anita_______

Koppers______________________van Rhijn

_________Vertonghen___Aldeweireld_____

_____________Pipo de Clown___________

?????????????????
joduh
 joduh - zondag 04 maart 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Hahaha was ook een grappie jongens! Ik ben ook niet te spreken over zijn wissels en ook van Dennis nie.....
joduh
 joduh - zondag 04 maart 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Hahaha pipo de clown ja!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:45 schreef Stanley het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat die Ebecilio het toch in zich heeft, hij had het alleen nodig dat de trainer hem op de juiste plek in het elftal zette ;-)

Hahahaha ja toeval...de Boer hoeft niet na te denken....de Boer heeft gewoon een gouden pik.....dan mag hij van mij meer vreemde dingen doen...hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 maart 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:48 schreef joduh het volgende:
Hahaha pipo de clown ja!!!!!
Moet hij zich wel een keer goed sminken...vooral bij zijn oren hahahaha
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 maart 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Ligt dat aan de Boer of aan de selectie? Of aan de huidige blessures? Of aan de huidige problemen binnen de club? Zie je wat ik bedoel. Roepen dat het wel of niet aan iemand ligt is gewoon een beetje goedkoop. Nogmaals, je wint samen, je verliest samen.
je kan wel blijven zeuren over blessures en onrust maar hij is toch echt eindverantwoordelijk. Hij stelt iedere week weer andere mensen op! Een team moet ingespeeld raken nou dat is wel aardig te zien op het veld. Weekje siem in de spits Weekje lodeiro dan weer bulykin? Middenveld net zo iedere week weer andere controlerende middenvelder enz. Enz
Stanley
 Stanley - maandag 05 maart 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Volgende week Mamaloe in de spits, Klukkluk wordt de nieuwe verdedigende middenvelder en de dikke deur wordt de nieuwe hoofd van de medische staf ;-)

Kan niet fout gaan...
nora
 nora - maandag 05 maart 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Ja dat klopt het is onrustig in de samenstelling,persoonlijk ga ik meer voor de voetballers op het middenveld dus vind ik dat Aisatti er in moet staan en met alle respect Ebicilio geeft eerst een verkeerde pas waardoor we 0-1 achter staan en dan maakt hij 3 doelpunten en weet je waarom ? omdat hij werd uitgefloten en hij geen bal mee dorst terug te spelen wat hij normaal alleen maar doet,dus nu werd hij gedwongen naar voren te spelen en zie het resultaat 3 doelpunten,maar Frankie dat is jou verantwoording deze jongen speelt al een half seizoen zonder vertrouwen alleen maar terug,dus dat had allang verholpen moeten zijn,indien hij tegen 1 back staat gewoon op snelheid er langs hij kan het wel net als Boerrigter dus gewoon ook op de training er langs en niet terug spelen ,bij uitzondering als er meerdere spelers voor hem staan.
nora
 nora - maandag 05 maart 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Punt 2 vrees ik dat deze selectie kwaliteit te kort komt.
Rogier
 Rogier - maandag 05 maart 2012 - 16:37   quote  deeplink  
Inderdaad....de trainer eruit sturen is wat altijd het allebeste bij Ajax werkt. Ik bedoel.....we hebben de afgelopen 12 jaar kunnen zien hoe fantastisch dat is gegaan. Al die prijzen die aaneen werden geregen de afgelopen 12 jaar, tranen in mijn ogen nog steeds.

Gelukkig stonden er ook altijd absolute toptrainers klaar die graag naar die rustige club Ajax komen. Waar achterklap hoogtij viert, waar het publiek hun eigen spelers uitfluiten als er niet met 7 of 8-0 gewonnen wordt, waar iedere speler die boven het maaiveld uitsteekt wordt weggekocht door een buitenlandse club.

Als je ECHT iets wil opbouwen en een nieuwe organisatie wil neerzetten is het idd het allebeste om iedere 1,5 jaar je trainer eruit te flikkeren (die je dan ook weer voor altijd kwijt bent). Dan voeren we iig een consequent beleid!

Als we iedere trainer die niet kampioen wordt in zijn eerste of 2e jaar eruit hadden gegooid hadden we nooit geen CL gewonnen !

Iedereen stond te schreeuwen om Johan...nou mensen.....maak je borst maar nat want het beleid van Johan is om Frankie te laten zitten. Misschien wel voor de komende 5 jaar. In mijn ogen de beste beslissing die Ajax kan maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Rogier --
Eide
 Eide - maandag 05 maart 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

je kan wel blijven zeuren over blessures en onrust maar hij is toch echt eindverantwoordelijk. Hij stelt iedere week weer andere mensen op! Een team moet ingespeeld raken nou dat is wel aardig te zien op het veld. Weekje siem in de spits Weekje lodeiro dan weer bulykin? Middenveld net zo iedere week weer andere controlerende middenvelder enz. Enz
Net zo als jij maar blijft zeuren over welke speler waar moet staan? We hebben het over de spits positie hier he, niet een positie die essentieel is voor de opbouw, verdediging en verzorgt voetbal. Bovendien zoek ik helemaal geen excusen. Ik stel slechts dat je het niet aan 1 ding kan wijten. Bovendien heb ik eerder al eens iets geschreven de af en toe vreede beslissingen van de Boer. Maar je kan en mag je ogen niet sluiten voor de werkelijkheid en daar is er toch echt iets meer aan de hand jij suggereert met jou kritiek. Kritiek die ik overigens best deel, maar daar wel even een andere conclusie aan verbind.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 maart 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 18:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Net zo als jij maar blijft zeuren over welke speler waar moet staan? We hebben het over de spits positie hier he, niet een positie die essentieel is voor de opbouw, verdediging en verzorgt voetbal. Bovendien zoek ik helemaal geen excusen. Ik stel slechts dat je het niet aan 1 ding kan wijten. Bovendien heb ik eerder al eens iets geschreven de af en toe vreede beslissingen van de Boer. Maar je kan en mag je ogen niet sluiten voor de werkelijkheid en daar is er toch echt iets meer aan de hand jij suggereert met jou kritiek. Kritiek die ik overigens best deel, maar daar wel even een andere conclusie aan verbind.
Waar is de boer dan voor aangenomen? Juist poppetjes op de juiste plek neerzetten en
hoogste rendement uit een selectie halen. Of zie ik dat verkeerd? Spitspositie is een voorbeeld! Verdediging loopt ie te kloten elke week weer ander spelers/systeem ook controlerende middenvelder met Janssen/Enoh/aissatie/Anita maak een keuze en borduur daar op voort. Gaat het vanzelf beter lopen als er automatismen zijn. Of niet?
Eide
 Eide - maandag 05 maart 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Deels, maar waar heeft de Boer nu eigenlijk echt keuzes gehad, dat zijn 2 wedstrijden met Ebecilio ipv Ozbiliz, 2 wedstrijden met de Jong ipv Bulykin en Janssen aan het begin van de competitie. Vergeet niet dat Bulykin ook al 2 keer geblesseerd is geweest en zo wel meer. De enige structurele beslissing waar je hem echt op kan terugfluiten is Janssen als CVM. Verder is alles te verdedigen als keuzes van de hoofdtrainer.

Vergeet daarin ook niet na te denken over de keuzes van de Boer die wel goed zijn uitgepakt als het brengen van van Rhijn en Koppers om maar eens iets te noemen.

Maar laten we de CVM positie nemen. Janssen faalde dus Enoh opstellen emt Anita back vanwege blessures. Toen Enoh geblesseerd dus Anita naar CVM met Koppers als back en vanwege tactische keuzes tussendoor 1 keer met Anita weer als back en Aissati als CVM.

2 maal een keuze die geen keuze is, want gewoon opgedwongen keuzes door blessures en 2 maal een verdedigbare tactische keuze. ! van die tactische keuzes (Janssen weg daar) is te laat genomen, mee eens maar verder zijn die keuzes begrijpelijk of gewoon opgedwongen.

Nogmaals, er zijn echt wel zaken die de Boer beter had kunnen doen, maar nogmaals er wordt gewoon te makkelijk over de situatie waar hij in zit gedaan. Er wordt een beetje de suggestie gewekt alsof hij steeds keuzes te over had. En dat is gewoon niet waar. Ja, de Boer moet zeker op bepaalde elementen verbeteren maar hij doet het, over de hele linie, gewoon niet slecht.
yngwie
 yngwie - maandag 05 maart 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 16:34 schreef nora het volgende:
Punt 2 vrees ik dat deze selectie kwaliteit te kort komt.
Als je in deze fase van de competitie 3 puntjes achter staat op de koploper ben je echt niet minder. Dan doe je gewoon mee in de strijd voor het kampioenschap.
Stanley
 Stanley - maandag 05 maart 2012 - 21:14   quote  deeplink  
het is idd niet handig om de zoveelste trainer te ontslaan, maar Frankie blundert wel keer op keer.

En ben het met Nora eens!

En Ebecilio is niet de enige die bijna alleen maar aan tikkie terug doet.

Wat betreft Sulemani..... Is ook niet sterk van onze Frank! We konden erop wachten en gezien de uitspraak van Frank heeft hij dit ook gedaan.

Kortom het is kut en een godswonder dat we niet op een straatlengte achterstand staan en heeft niets met goede trainerskwaliteiten van Frank!!!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 maart 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:14 schreef Stanley het volgende:
het is idd niet handig om de zoveelste trainer te ontslaan, maar Frankie blundert wel keer op keer.

Wat betreft Sulemani..... Is ook niet sterk van onze Frank! We konden erop wachten en gezien de uitspraak van Frank heeft hij dit ook gedaan.

Kortom het is kut en een godswonder dat we niet op een straatlengte achterstand staan en heeft niets met goede trainerskwaliteiten van Frank!!!!
Inderdaad zoals ik al eerder zei zolang je win heb je vrienden! Het is niet om aan te gluren
en inderdaad ligt heus niet alleen aan de Boer. Waarom kunnen ze in Manchester wel opeens voetballen? Hij hoeft van mij niet weg maar er moet wel wat veranderen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Hummel10 --
yngwie
 yngwie - maandag 05 maart 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Is het niet verstandiger om in deze fase van de competitie als een blok achter Ajax te gaan staan. Vorig jaar heeft Frank het geflikt, waarom dit jaar niet.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:47 schreef joduh het volgende:
Hahaha was ook een grappie jongens! Ik ben ook niet te spreken over zijn wissels en ook van Dennis nie.....
Hoe weet jij nu wat Dennis doet??
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij zat er de laatste weken juist heel veel logica in het spel. Boulykin was de spits, en Lodeiro speelde enkel omdat Boulykin niet fit was. Middenveld was duidelijk evenals de verdediging. Dat hij zondag veranderde komt omdat hij Janssen niet op de bank kan houden, en omdat 3-4-3 in de 2 eerdere wedstrijden dit seizoen met redelijk voetbal werden gewonnen.

Vind het dan ook de laatste weken juist wel ok wat ie doet..
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 06 maart 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:37 schreef yngwie het volgende:
Is het niet verstandiger om in deze fase van de competitie als een blok achter Ajax te gaan staan. Vorig jaar heeft Frank het geflikt, waarom dit jaar niet.
Gelukkig leest Frank niet mee.. hij zou zich doodschamen.
Blij dat we niet zo'n mongool als Verbeek of Rutten hebben.
Stanley
 Stanley - dinsdag 06 maart 2012 - 13:25   quote  deeplink  
deel je mening over Rutten, niet over Verbeek!

Het is echt van deze tijd om de reactie te veroordelen maar de actie de aanleiding is moet altijd maar voor zoete koek geslikt worden.

Bovendien staat er zoveel spanning op een trainer dat de adrenaline door de aderen vliegt en daarom begrijp ik de reactie heel goed.

Oprotten met die schijnheilige 4de mannetjes die provocerend de trainers opzoeken!
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 06 maart 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 13:25 schreef Stanley het volgende:
deel je mening over Rutten, niet over Verbeek!

Het is echt van deze tijd om de reactie te veroordelen maar de actie de aanleiding is moet altijd maar voor zoete koek geslikt worden.

Bovendien staat er zoveel spanning op een trainer dat de adrenaline door de aderen vliegt en daarom begrijp ik de reactie heel goed.

Oprotten met die schijnheilige 4de mannetjes die provocerend de trainers opzoeken!
Pardon.. zeker vergeten hoe hij met een leugenachtige reden zijn team van het veld haalde bij de bekerwedstrijd...

Nee, Verbeek is een overspannen reageerder die gewoon relaxed moet zijn.
Geniet van de voorsprong maar de druk van een landskampioen is wat anders, zie zijn tijd bij feyenoord
judo72
 judo72 - dinsdag 06 maart 2012 - 14:38   quote  deeplink  
het is ook nooit goed eerst het bestuur nu frank de boer ze worden gewoon nog kampioengr joop
judo72
 judo72 - dinsdag 06 maart 2012 - 14:40   quote  deeplink  
weer een andere trainer rutte misschien??????????????????????????????
Stanley
 Stanley - dinsdag 06 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
pffff
Stanley
 Stanley - dinsdag 06 maart 2012 - 15:41   quote  deeplink  
.....................Bulykin.................

Boerrigter....................Ebicilio

.....................Siem....................

......Eriksen................Anita.......

Koppers.....................van Rhijn

.................Jan en Toby..............

...................Vermeer..................

Met het oog op PSV lijkt me dit een logische opstelling om alvast mee te gaan spelen.

Met een smurf als vmv gaan we het niet redden tegen Toivonen, daarom brutaal de aanval kiezen met Siem als amv. Laat hem maar achter Siem aangaan en als niet hebben we een hoop aanvallende stootkracht.
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 06 maart 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 14:40 schreef judo72 het volgende:
weer een andere trainer rutte misschien??????????????????????????????
Zou een ten Have aankoop geweest kunnen zijn..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 maart 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zat er de laatste weken juist heel veel logica in het spel. Boulykin was de spits, en Lodeiro speelde enkel omdat Boulykin niet fit was. Middenveld was duidelijk evenals de verdediging. Dat hij zondag veranderde komt omdat hij Janssen niet op de bank kan houden, en omdat 3-4-3 in de 2 eerdere wedstrijden dit seizoen met redelijk voetbal werden gewonnen.

Vind het dan ook de laatste weken juist wel ok wat ie doet..
Omdat er gewonnen word is het ok ja verder is het niet om aan te gluren. Janssen niet op de bank houden? Kan toch prima invallen heeft net een blessure gehad toch? Hij had toch ook
gewoon zo kunnen spelen?

---------Vermeer--------
van Rhijn-Toby-Vertongehen--Anita

--------Aissatie--------
Siem------------Erikssen
Ozbillic--Buly-----Ebecillio

Nu gaat ie Janssen inpassen terwijl er een keer automatismen moeten komen.
Niemand begrijpt elkaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Hummel10 --
niceguy19502000
 niceguy19502000 - dinsdag 06 maart 2012 - 18:21   quote  deeplink  
Het lijke van dit soort fora is, dat een figuur als Stanley gelijk zichzelf te kijk zet met zijn mening over Lorenzo Ebicilio, die weliswaar tot nog toe niet bepaald een grootse indruk heeft gemaakt op de supporters, maar nu toch echt drie fantastische goals heeft gescoord. Stanley, nog heel veel succes en ga zo door joh!. Lachen is gezond toch?!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 maart 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:21 schreef niceguy19502000 het volgende:
Het lijke van dit soort fora is, dat een figuur als Stanley gelijk zichzelf te kijk zet met zijn mening over Lorenzo Ebicilio, die weliswaar tot nog toe niet bepaald een grootse indruk heeft gemaakt op de supporters, maar nu toch echt drie fantastische goals heeft gescoord. Stanley, nog heel veel succes en ga zo door joh!. Lachen is gezond toch?!
Denk eerder dat jij je te kijk zet......Stan the Man weet donders goed waar hij het over heeft.......goeie eerste post ook trouwens
GJ bl
 GJ bl - dinsdag 06 maart 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 21:45 schreef Stanley het volgende:

[..]

_________________Buly________________

Ozbiliz_______________________Ebecilio

________________Siem_________________

_____Eriksen_____________Anita_______

Koppers______________________van Rhijn

_________Vertonghen___Aldeweireld_____

_____________Pipo de Clown___________

?????????????????
Iedereen mag boos op mij worden, maar Frank laat iedere week opnieuw zien dat hij blind, eigenwijs en of ongeschikt is als trainer van Ajax.

Weer Bulykin op de bank houden. Weer die achtelijke Ebecilio.

En van die Vernon balletje terug of kwijt Anita word ik helemaal schijt en schijtziek.

Hij zegt het zelf al... er worden weinig kansen gecreƫerd. Ja nogal logisch als de balans in je team niet klopt. Heb je meteen je antwoord waarom het middenveld niets toevoegd en waarom je verdediging nu al meer tegendoelpunten heeft dan het hele vorige seizoen bij elkaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klote en dat eigenwijze vasthouden van Frank de Boer komt mij mijn strot uit!!!

leuk hoe snel een mening kan veranderen
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 06 maart 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Je mag Rutten wel hebben als je Frank niks vindt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 maart 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 16:33 schreef nora het volgende:
Ja dat klopt het is onrustig in de samenstelling,persoonlijk ga ik meer voor de voetballers op het middenveld dus vind ik dat Aisatti er in moet staan en met alle respect Ebicilio geeft eerst een verkeerde pas waardoor we 0-1 achter staan en dan maakt hij 3 doelpunten en weet je waarom ? omdat hij werd uitgefloten en hij geen bal mee dorst terug te spelen wat hij normaal alleen maar doet,dus nu werd hij gedwongen naar voren te spelen en zie het resultaat 3 doelpunten,maar Frankie dat is jou verantwoording deze jongen speelt al een half seizoen zonder vertrouwen alleen maar terug,dus dat had allang verholpen moeten zijn,indien hij tegen 1 back staat gewoon op snelheid er langs hij kan het wel net als Boerrigter dus gewoon ook op de training er langs en niet terug spelen ,bij uitzondering als er meerdere spelers voor hem staan.
Ik moet zeggen dat je het hartstikke goed ziet Noraer worden veel te veel balletjes terug gespeeld door onze flankspelers...juist degene die wat creatiever moeten zijn...Bully trapt ze er wel in dan.

quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:14 schreef Stanley het volgende:

Het is misschien een beetje ongecontroleerd samen gevat maar ook hier kan ik me in vinden.
Maar goed..we lezen hier van alles wat frank NIET GOED heeft gedaan.graag zie ik terug koppeling van iedereen wat Frank allemaal WEL GOED heeft gedaan..kom maar!!!!!
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 maart 2012 - 08:13   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat de Boer toch weer gaat teruggrijpen naar de samenstelling dat erg weinig to scoren kwam...

Weer Siem in de spits ten koste van Bulykin terwijl iedereen ziet dat met Bulykin in de spits makkelijker wordt gespeeld en gescoord. En zelfs de spelers zelf geven dit aan...

Mocht Ajax niet winnen dan is er voor mij maar 1 oplossing mogelijk: Oprotten met zijn eigenwijze smoel!
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 maart 2012 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Tsja, Kijk Nenam ken ik al een tijdje en ken zijn visie, mening en standpunten zelfs hier en daar buiten het voetbal om. En daarom hecht ik meer waarde aan zijn mening!

Jij daarintegen, ken ik niet en in plaats je op platte wijze te laten weten wat ik van je vind aan de hand van je post, doe ik het netjes...

Als supporter ben ik pro Ajax natuurlijk en ben ik positief subjectief ten opzichte van alles dat Ajax is....

Maar ik heb ogen en daarmee beoordeel ik wat ik zie en als ik zie dat een speler of trainer telkens hopenloos faalt kan ik daar niet omheen... Hetzelfde geldt ook voor de situatie zoals zich nu voordeed. Ebecilio speelde op een andere plek binnen het team en heeft zich positief laten gelden en daarvoor verdient hij credits en dan heb ik het misschien ten onrechte niet in hem gezien???

Maar tussen ons gezegd en gezwegen zie ik evengoed in hem niet de toekomstige top vleugelaanvaller van Ajax, maar voor dit seizoen een goed alternatief voor Sulemani op rechts...

En dan volgend seizoen hopen op beter... Jij begrijp???

Tot slotte wil ik uiteraard Nenam bedanken voor zijn steun want de domme post van nicegay19502000 was mij even ontgaan...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 maart 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2012 - 08:43 schreef Stanley het volgende:

[..]

Tsja, Kijk Nenam ken ik al een tijdje en ken zijn visie, mening en standpunten zelfs hier en daar buiten het voetbal om. En daarom hecht ik meer waarde aan zijn mening!

Jij daarintegen, ken ik niet en in plaats je op platte wijze te laten weten wat ik van je vind aan de hand van je post, doe ik het netjes...

Als supporter ben ik pro Ajax natuurlijk en ben ik positief subjectief ten opzichte van alles dat Ajax is....

Maar ik heb ogen en daarmee beoordeel ik wat ik zie en als ik zie dat een speler of trainer telkens hopenloos faalt kan ik daar niet omheen... Hetzelfde geldt ook voor de situatie zoals zich nu voordeed. Ebecilio speelde op een andere plek binnen het team en heeft zich positief laten gelden en daarvoor verdient hij credits en dan heb ik het misschien ten onrechte niet in hem gezien???

Maar tussen ons gezegd en gezwegen zie ik evengoed in hem niet de toekomstige top vleugelaanvaller van Ajax, maar voor dit seizoen een goed alternatief voor Sulemani op rechts...

En dan volgend seizoen hopen op beter... Jij begrijp???

Tot slotte wil ik uiteraard Nenam bedanken voor zijn steun want de domme post van nicegay19502000 was mij even ontgaan...
Als je drie keer scoort ben je toch ook gelijk een goed voetballer?
joduh
 joduh - zaterdag 10 maart 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Ik lach alleen om jou pipo de clown!!!! 1 x posten hiero en je begint zo???? En dan ook nog tegen stanneman!!!!!!
Zit jij niet op her vekeerde forum vraag ik mijn af? Met die naam moet je naar lexa. nl schat en vergeet niet de lengte van je tampeloeres erbij te zetten!!! Adios pipo !
hier weten we het al nl.... Lengte van jouw tampeloeres is zo rond de 1m80

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door joduh --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Frank de Boer... Toptrainer of Blinde vink?

0.0227839