BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Titelkandidaat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 februari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:12 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik lachte ook, maar virtueel komt dat niet over ;)
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2012 - 18:55   quote  deeplink  
Dromen mag.....

PSV (gelijk) en Ajax (nederlaag) lieten punten liggen, terwijl AZ en FC Twente dit weekend niet in actie kwamen. Ondertussen schreef Feyenoord op bezoek bij NEC drie punten aan het totaal toe en de Rotterdammers staan nu vijfde, met slechts vijf punten minder dan koploper PSV. Opeens wordt er gesproken over titelkansen: Niets is onmogelijk, zegt Ronald Koeman.

De coach van Feyenoord wil niet voor te hoge verwachtingen zorgen, maar sluit een kampioenschap niet uit. Als de ploegen boven ons punten blijven verspelen, weet je het maar nooit. Maar een plaats bij de eerste vijf blijft onze doelstelling, zei Koeman tegen het ANP. De laatste keer dat Feyenoord kampioen van Nederland werd was in 1999.
"Als we dit soort wedstrijden ook gaan winnen, kan het best interessant worden, zei Otman Bakkal tegen de NOS. Maar aan de andere kant is het juist zaak om een serie neer te zetten en dat is voor ons nog niet het geval. Degenen die onder ons staan, staan net zo dicht op ons als wij op degenen die boven ons staan. Dus wat dat betreft is het afwachten en een serie neerzetten."
Ook Karim El Ahmadi durft te dromen: Het is leuk en aardig om van Ajax te winnen, maar als je de week erop zou verliezen is dat weinig meer waard, zei hij op de website van Feyenoord. We krijgen nu twee thuiswedstrijden op rij, die moeten we ook winnend afsluiten. Onze ambitie blijft een plek bij de eerste vijf, maar deze competitie heeft uitgewezen dat het alle kanten op kan.
Gyan010
 Gyan010 - zondag 05 februari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Kampioenen Kampioenen Kampioenen!
boes
 boes - zondag 05 februari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Alles is mogelijk. Feyenoord moet gewoon de wedstrijden blijven winnen, de concurentie verliezen vanzelf nog wel punten. Voorlopig is het nog dromen, maar niets is onmogelijk!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 05 februari 2012 - 19:56   quote  deeplink  
we worden geen kampioen en zijn ook geen titelkandidaat.
Quiroz
 Quiroz - zondag 05 februari 2012 - 19:58   quote  deeplink  
We worden geen kampioen. We zijn wel titelkandidaat.
Wim2
 Wim2 - zondag 05 februari 2012 - 20:00   quote  deeplink  
Op dit moment denk ik dat Twente en PSV nog steeds wel beter dan ons zijn. We zijn minimaal of misschien wel beter dan AZ. Dus ik denk dat Feyenoord een outsider is voor de titel.

Kans is klein maar niets is onmogelijk we gaan het zien.
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:32 schreef TheMenace het volgende:
niet om stoer te doen ofsow maar feyenoord hoort altijd voor de titel te gaan!dat zeg ik al jaren!zo een grote club hoort altijd om de prijzen mee te doen!
Als je na 22 wedstrijden op de 14e plaats staat is er ook niet zo veel reden toe om te roepen dat je voor de titel moet gaan. Nu ben je gewoon voor het eerst in jaren ook na de winterstop nog titelkandidaat en zal er elke week met 120% inzet gespeeld moeten worden om dat vol te houden. We zien van zelf waar en of het schip strandt.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 05 februari 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:00 schreef Wim2 het volgende:
Op dit moment denk ik dat Twente en PSV nog steeds wel beter dan ons zijn. We zijn minimaal of misschien wel beter dan AZ. Dus ik denk dat Feyenoord een outsider is voor de titel.

Kans is klein maar niets is onmogelijk we gaan het zien.
Ah kijk, als jij er zo tegenaan kijkt, zeg ik dat we kampioen worden!

Quiroz en Roel zijn ook niet uitgenodigd voor het feestje, want die hebben er ook al geen vertrouwen in! Heaumeau's!!
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 17:40 schreef wim forever 65 het volgende:
Als je ziet hoe moeilijk PSV het had tegen NEC, dan is er nog veel mogelijk in deze competitie
Staat helemaal los van elkaar, we zijn vernederd in Groningen, dat vernederd werd door PSV, waarna PSV dik verdiend op zijn kl..en kreeg hier. Sommige tegenstanders liggen je goed, andere minder. Maar het kan echt nog alle kanten op. Misschien moeten we binnenkort zelfs gaan hopen dat Ajax wint (tegen PSV, Twente en Heerenveen)..... Het moet niet veel gekker worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Henny --
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 05 februari 2012 - 20:06   quote  deeplink  
5 punten achterstand.. het kan
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=wmq1V9wisMI

Zal wel weer geen filmpje verschijnen, alleen deze link. Kan iemand dit editten en mij vertellen wat ik anders moet doen svp. Thanx.
van geil
 van geil - zondag 05 februari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
we staan geen 5 punten achter ,,maar 6...ivm matig doelsaldo
eerst maar ns n keer of 5 6 achter elkaar winnen en dan doe je mee...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 05 februari 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:08 schreef Henny het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wmq1V9wisMI

Zal wel weer geen filmpje verschijnen, alleen deze link. Kan iemand dit editten en mij vertellen wat ik anders moet doen svp. Thanx.
wmq1V9wisMI
bovenstaand gedeelte moet je plaatsen tussen [youtube][/youtube]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door FR-Elmo --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 05 februari 2012 - 20:12   quote  deeplink  
zo dus:

Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:12 schreef FR-Roel het volgende:
zo dus:

[ filmpje ]
Dank je wel maat. Weet jij toevallig of die andere superhit van Gerard Cox (Ajax is DOOD) nog is geplaatst op het 020 forum???? De stemming was daar toch al niet zo best. Ga er zo nog eventjes rondneuzen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 februari 2012 - 20:17   quote  deeplink  
mooi lied v gerard,word ik een beetje melancholisch van
ach wat vliegt de tijd
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 05 februari 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:16 schreef Henny het volgende:

[..]

Dank je wel maat. Weet jij toevallig of die andere superhit van Gerard Cox (Ajax is DOOD) nog is geplaatst op het 020 forum???? De stemming was daar toch al niet zo best. Ga er zo nog eventjes rondneuzen.
is niet geplaatst... had ik graag willen doen maar mag daar niet meer komen van Bandewijn.
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:00 schreef Wim2 het volgende:
Op dit moment denk ik dat Twente en PSV nog steeds wel beter dan ons zijn. We zijn minimaal of misschien wel beter dan AZ. Dus ik denk dat Feyenoord een outsider is voor de titel.

Kans is klein maar niets is onmogelijk we gaan het zien.
Dan ben je dus toch een kandidaat..
tomson
 tomson - zondag 05 februari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Hoi Remco! Kon je jezelf even losmaken van de rouwdienst bij jullie?
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:28 schreef tomson het volgende:
Hoi Remco! Kon je jezelf even losmaken van de rouwdienst bij jullie?
Heb ik niet heel veel moeite mee hoor, maar bedankt voor je medeleven...:-)
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb ik niet heel veel moeite mee hoor, maar bedankt voor je medeleven...:-)
Geeft niet hoor, al blijf je je hele leven "voor die anderen", zoals jij je hier opstelt ben je wat mij betreft altijd welkom hier.
Wim2
 Wim2 - zondag 05 februari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Ha, die Remco.

Tja, we hebben van gifbeker geruild denk ik. (al was het vorig seizoen bij ons nog veel dramatischer)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Wim2 --
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:36 schreef Wim2 het volgende:
Ha, die Remco.

Tja, we hebben van gifbeker geruild denk ik. (al was het vorig seizoen bij ons nog veel dramatischer)
Die mening deel ik niet Wim, als je de bestuurscrisis en het halflege stadion ziet, de teleurstelling en verontwaardiging over Zagreb - Lyon, de loting tegen Man U, het Wesley "freefight debacle" en de nasleep daarvan dan weet ik niet wat er erger is. Wij rekenden vorig seizoen nergens op, Ajax rekende op niets anders dan de titel voor dit seizoen.
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:36 schreef Wim2 het volgende:
Ha, die Remco.

Tja, we hebben van gifbeker geruild denk ik. (al was het vorig seizoen bij ons nog veel dramatischer)
Het was bij ons al ver van tevoren te zien aankomen.. En geloof mij maar dat die gifbeker bij ons nog lang niet leeg is..

Als dat overigens betekend dat het hele zooitje ongeregeld van het bestuur en alle rarararara commissies er uiteindelijk uitvliegen dan heb ik daar best twee jaartjes afzien voor over..
remco k
 remco k - zondag 05 februari 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:40 schreef Henny het volgende:

[..]

Die mening deel ik niet Wim, als je de bestuurscrisis en het halflege stadion ziet, de teleurstelling en verontwaardiging over Zagreb - Lyon, de loting tegen Man U, het Wesley "freefight debacle" en de nasleep daarvan dan weet ik niet wat er erger is. Wij rekenden vorig seizoen nergens op, Ajax rekende op niets anders dan de titel voor dit seizoen.
Ligt eraan welke Ajacied je voor je hebt. Iemand die naar de lang termijn kijkt, zal zich eerder zorgen maken over aankomende week waarin het een en ander besloten zal worden op bestuur technisch gebied, persoonlijk vind ik dat dus veel belangrijker dan het verliezen van 1 seizoen..

De andere groep supporters roept nu om het onstlag van de trainer en wil aankopen zien, tsjaa die zijn er ook..
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt eraan welke Ajacied je voor je hebt. Iemand die naar de lang termijn kijkt, zal zich eerder zorgen maken over aankomende week waarin het een en ander besloten zal worden op bestuur technisch gebied, persoonlijk vind ik dat dus veel belangrijker dan het verliezen van 1 seizoen..

De andere groep supporters roept nu om het onstlag van de trainer en wil aankopen zien, tsjaa die zijn er ook..
Zolang er geen duidelijkheid komt voor de lange termijn komt en is er ook geen oplossing voor de korte termijn. Maar kijk naar ons hoe snel een kansloos elftal dat beroofd wordt van 4 van zijn beste spelers zonder geld wordt omgevormd tot een kampioenskandidaat.
Wim2
 Wim2 - zondag 05 februari 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Tja, ook de twee grootste clubs van Nederland hebben moeilijke tijden. Maar toch zullen ze er alle twee weer bovenop komen.
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:50 schreef Wim2 het volgende:
Tja, ook de twee grootste clubs van Nederland hebben moeilijke tijden. Maar toch zullen ze er alle twee weer bovenop komen.
Wat er ook gebeurt, het zullen altijd de 2 grote clubs van Nederland blijven. Wij hebben en grote bek over hen, zij over ons, maar wat zouden we zijn zonder elkaar en de rivaliteit?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 februari 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Tuurlijk komt het weer goed met Ajax en wij kunnen volgend seizoen misschien wel weer zwaar tegenvallen.
Tot die tijd geniet ik ff van de diepte punt in Amsterdam en het hoogte punt in Rotterdam..

Op net NED1 Boer zoekt vrouw
Op net NED3 Boer zoekt elftal
sevillana
 sevillana - zondag 05 februari 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 18:12 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik lachte ook, maar virtueel komt dat niet over ;)
kreeg ook een glimlach, . . vond 'm wel grappig dus :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
Was beetje leeg op de 020 tribunes.

Beetje tegenslag en die fans blijven daar weg.
sevillana
 sevillana - zondag 05 februari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 20:00 schreef Wim2 het volgende:
Op dit moment denk ik dat Twente en PSV nog steeds wel beter dan ons zijn. We zijn minimaal of misschien wel beter dan AZ. Dus ik denk dat Feyenoord een outsider is voor de titel.

Kans is klein maar niets is onmogelijk we gaan het zien.
als een blad aan de boom . . :)
dennie
 dennie - zondag 05 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Titel is zo goed als kansloos, zo realistisch moet je zijn. Maar wat ga ik al uit mn dak als we 2e worden en ons plaatsen voor de voorronde van de CL.. stel je voor dat we daar voor het eerst in 10 jaar weer eens kunnen komen te spelen. Inkomsten, aantrekkelijke naam voor spelers laat het nieuwe seizoen dan maar komen. Kuijt terug? Drenthe? allemaal mogelijk als je je voor de voorronde van de CL plaatst ze willen al graag ooit terugkeren dan word die kans alleen maar groter.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 februari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:28 schreef dennie het volgende:
Titel is zo goed als kansloos, zo realistisch moet je zijn. Maar wat ga ik al uit mn dak als we 2e worden en ons plaatsen voor de voorronde van de CL.. stel je voor dat we daar voor het eerst in 10 jaar weer eens kunnen komen te spelen. Inkomsten, aantrekkelijke naam voor spelers laat het nieuwe seizoen dan maar komen. Kuijt terug? Drenthe? allemaal mogelijk als je je voor de voorronde van de CL plaatst ze willen al graag ooit terugkeren dan word die kans alleen maar groter.
Zou idd mooi zijn. Ineens wint de club aan aantrekkingskracht....Dat dan weer wel.
Maar kampioenschap...We zien wel.
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:25 schreef FR-Henk het volgende:
Was beetje leeg op de 020 tribunes.

Beetje tegenslag en die fans blijven daar weg.
Volgens de "officiële cijfers" waren er ruim 45800 in het stadion. Ik wist niet dat er 100000 inpassen want meer dan de helft van de stoeltjes was onbezet. Zelfs supporters tellen kunnen ze niet in A'dam.
dennie
 dennie - zondag 05 februari 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou idd mooi zijn. Ineens wint de club aan aantrekkingskracht....Dat dan weer wel.
Maar kampioenschap...We zien wel.
Ja precies, Guidetti die ineens wilt blijven, Bakkal die bijtekend, El Ahmadi die blijft.. dat zijn de successen die je nodig hebt om in een stroomversnelling te geraken.
sevillana
 sevillana - zondag 05 februari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:33 schreef Henny het volgende:

[..]

Volgens de "officiële cijfers" waren er ruim 45800 in het stadion. Ik wist niet dat er 100000 inpassen want meer dan de helft van de stoeltjes was onbezet. Zelfs supporters tellen kunnen ze niet in A'dam.
ze tellen volgens mij de verkochte seizoenskaarten + de verkochte kaartjes, . . kan wel eens een vertekend beeld geven . .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 februari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:33 schreef Henny het volgende:

[..]

Volgens de "officiële cijfers" waren er ruim 45800 in het stadion. Ik wist niet dat er 100000 inpassen want meer dan de helft van de stoeltjes was onbezet. Zelfs supporters tellen kunnen ze niet in A'dam.
Is onmogelijk, maar goed, tellen ze waarschijnlijk de thuisblijvers met seizoenskaarten mee.
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is onmogelijk, maar goed, tellen ze waarschijnlijk de thuisblijvers met seizoenskaarten mee.
Ah, dan scheelt al ongeveer 20.000!
Henny
 Henny - zondag 05 februari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

ze tellen volgens mij de verkochte seizoenskaarten + de verkochte kaartjes, . . kan wel eens een vertekend beeld geven . .
Behoorlijk wel ja. Ik denk dat er 20 tot 25.000 max waren in de 1e helt en 2500 max 5 minuten voor tijd.... jlaw.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 05 februari 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:25 schreef FR-Henk het volgende:
Was beetje leeg op de 020 tribunes.

Beetje tegenslag en die fans blijven daar weg.
Gloryhufters kunnen niet tegen verliezen en ook niet tegen kou.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 februari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2012 - 21:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

ze tellen volgens mij de verkochte seizoenskaarten + de verkochte kaartjes, . . kan wel eens een vertekend beeld geven . .
klopt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Heerlijk toch zulk publiek. Die gasten daar zullen never nooit aan Feyenoord kunnen tippen. Das hetzelfde als appels met rotte peren vergelijken. Bah vies volk.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 06 februari 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Als je gewoon naar de stand kijkt is Feyenoord inderdaad titelkandidaat.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 februari 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 00:04 schreef rich Arnhem het volgende:
Als je gewoon naar de stand kijkt is Feyenoord inderdaad titelkandidaat.
En trek daar de punten nog eens bij die je bent misgelopen, tuutrlijk ik weet dat dat geen zin heeft, maar toch.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 06 februari 2012 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 00:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En trek daar de punten nog eens bij die je bent misgelopen, tuutrlijk ik weet dat dat geen zin heeft, maar toch.
Dan zou je op 1 punt van de koploper staan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 februari 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 00:17 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Dan zou je op 1 punt van de koploper staan.
Ik denk zelfs nog wel hoger.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 06 februari 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 00:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik denk zelfs nog wel hoger.
AZ 1 punt te kort, NEC 1 punt te kort en bij Ajax 2 punten tekort.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 februari 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 00:35 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

AZ 1 punt te kort, NEC 1 punt te kort en bij Ajax 2 punten tekort.
Ja ik reken voor NEC 3 punten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Titelkandidaat?









0.0078539