|
|
hoogvliet010
|
|
|
Titelkandidaat???
Ja, je staat waar je staat. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ja jongens en meisjes opas en omas maak je maar gereed haal je vlagen en alle atributen uit de schuur of zolder feyenoord word kampioen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
iedereen is nu negatief...in tegenstelling tot vorige week.. maar de realiteit is dat we er nu beter voorstaan..... alleen is verlies bij pisvee einde verhaal..... dus winnen ,,,of minimaal gelijkspelen |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Tuurlijk als er gesegd wordt dat 020 kandidaat is dan is Feyenoord het helemaal!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 23:10 schreef van geil het volgende:iedereen is nu negatief...in tegenstelling tot vorige week.. maar de realiteit is dat we er nu beter voorstaan..... alleen is verlies bij pisvee einde verhaal..... dus winnen ,,,of minimaal gelijkspelen Als we van Pisvee winnen doen we weer volop mee inderdaad, zal niet makkelijk worden want die hebben ook wat recht te zette van afgelopen weekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als we van Pisvee winnen doen we weer volop mee inderdaad, zal niet makkelijk worden want die hebben ook wat recht te zette van afgelopen weekend. inderdaad ,,en kan zomaar,,,en mogen wij eindelijk ns punten stelen!!!!!!!! we hebben er 6 tekort!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 23:33 schreef van geil het volgende:[..] inderdaad ,,en kan zomaar,,,en mogen wij eindelijk ns punten stelen!!!!!!!! we hebben er 6 tekort!!! Zonde want die 6 tekort hebben we toch echt aan ons zelf te verwijten. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Dikke vette driewerf JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. We zijn kampioenskandidaat en gaan zondag 3 punten pakken in lampjesstad en daarna feesten en het licht uitdoen daar! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ja ALS we gewonnen hadden van RKC, had ik ons nog een kans gegeven maar nu maar gewoon door gaan met punten halen en plaatsen voor Europees voetbal |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ja, als we winnen van Pisvee! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 14:30 schreef bode het volgende:Ja ALS we gewonnen hadden van RKC, had ik ons nog een kans gegeven maar nu maar gewoon door gaan met punten halen en plaatsen voor Europees voetbal We zijn juist ingelopen op de koplopers Bode! Voor eventuele titelaspiraties was het nog niet eens een heel ongunstig weekend, paradoxaal genoeg is het tegelijkertijd wel lastiger geworden om directe plaatsing voor Europees voetbal af te dwingen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Als Wim2 de rest van de competitie zijn negatieve klep dicht houdt worden we dik kampioen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als Feyenoord tóch kampioen wordt mag Wim2 niet naar de Coolsingel... |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 14:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] We zijn juist ingelopen op de koplopers Bode! Voor eventuele titelaspiraties was het nog niet eens een heel ongunstig weekend, paradoxaal genoeg is het tegelijkertijd wel lastiger geworden om directe plaatsing voor Europees voetbal af te dwingen. Een scherpe analyse de hoop is wel dat we voor minimaal plek twee gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door RobinHood010 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 14:30 schreef bode het volgende:Ja ALS we gewonnen hadden van RKC, had ik ons nog een kans gegeven maar nu maar gewoon door gaan met punten halen en plaatsen voor Europees voetbal en ALS we gewonnen hadden van NEC en ADO in de Kuip . . . :) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik denk met deze spelers materiaal toch het hoogste 2/3 e plaats, maar op basis van wel winnen van de subtop en anders 7/8e plaats, en wie maakt het verschil dat is toch Guidetti zonder hem staat Feyenoord 10 of 8 e positie ook r.Koeman slaagt er niet in om het beste uit deze selectie uit te halen of de talenten zijn gewoon niet goed genoeg voor de top. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 20:17 schreef dr love het volgende:Ik denk met deze spelers materiaal toch het hoogste 2/3 e plaats, maar op basis van wel winnen van de subtop en anders 7/8e plaats, en wie maakt het verschil dat is toch Guidetti zonder hem staat Feyenoord 10 of 8 e positie ook r.Koeman slaagt er niet in om het beste uit deze selectie uit te halen of de talenten zijn gewoon niet goed genoeg voor de top. Wat een kuttekst weer dokter. Ik snap er weer geen hol van! Wat bedoel je nou? En lul je maar wat? Je geeft toch geen antwoord, dus laat maar zitten. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Zonder Guidetti had Feyenoord op de achtste plek gestaan zegt Love. Zonder Guidetti had Koeman minder wedstrijden gewonnen en veel lager gestaan is wat ik eruit opmaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 22:54 schreef RobinHood010 het volgende:Zonder Guidetti had Feyenoord op de achtste plek gestaan zegt Love. Zonder Guidetti had Koeman minder wedstrijden gewonnen en veel lager gestaan is wat ik eruit opmaakt. Lees nog maar eens. Er klopt niets van die zin, taalkundig niet, maar vooral inhoudelijk niet... Of beter: bespaar je de moeite. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
ik denk dat de dokter teveel uit zijn eigen medicijnkastje snoept. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tweede plek zou al heel mooi zijn inderdaad, nooit verwacht aan het begin van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee worden Kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn we worden kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn we worden kampioennnnnnnnnnnnnnnn we worden kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe maak me gek Henny !!!!!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 00:07 schreef Henny het volgende:Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee worden Kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn we worden kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn we worden kampioennnnnnnnnnnnnnnn we worden kampioennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn! Volgens mij was de drank hier al enigszins in de man...... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
ALS we dit seizoen inderdaad kampioen worden, ga ik persoonlijk waarschijnlijk met de rolstoel (LEES GOED: waarschijnlijk!) naar onze kuip!!! Er is nog van alles mogelijk he.............de bal is en blijft rond, en zou het een eitje kunnen zijn, -haha-, grappige gedachte ineens: appeltje-eitje..........??? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 10:03 schreef Suijltje het volgende:ALS we dit seizoen inderdaad kampioen worden, ga ik persoonlijk waarschijnlijk met de rolstoel (LEES GOED: waarschijnlijk!) naar onze kuip!!! Er is nog van alles mogelijk he.............de bal is en blijft rond, en zou het een eitje kunnen zijn, -haha-, grappige gedachte ineens: appeltje-eitje..........??? Blij dat ik weer wat van je lees Djee. Ik wilde je eigenlijk even zeggen dat ik je dat uitje wel gun hoor!!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 11:35 schreef Henny het volgende:[..] Blij dat ik weer wat van je lees Djee. Ik wilde je eigenlijk even zeggen dat ik je dat uitje wel gun hoor!!! Hahaha, ja Henny, ik weet het, ik weet het............ |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wanneer we de komende 11 wedstrijden winnen zijn we kampioen! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Degene die denkt dat we dit jaar kampioen worden moet zich laten opnemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: waar kan ik me melden? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Merwebolder in sliedrecht |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
misschien naar vanavond 18.15 uur wel |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Zou ook al mooi zijn. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gezien het tijdstip, yup. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Degene die denkt dat de reddevils dit jaar kampioen worden moeten zich ook laten opnemen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2012 - 11:24 schreef Henny het volgende:[..] Degene die denkt dat de reddevils dit jaar kampioen worden moeten zich ook laten opnemen. Manchester word gewoon kampioen alleen dan de blauwes |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
nu worden we toch kampioen |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Wanneer we nog 10 wedstrijden winnen wel!!! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Weet je de degene die de realiteit niet aankan kunnen beter zelf een pilletje innemen. |
|
|
|