BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Titelkandidaat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 oktober 2013 - 17:14   quote  deeplink  
Koeman gelooft in titel: 'Ze zijn niet beter dan wij!'

pec_koeman.jpg

Graziano Pellè mag voortaan de groen-witte aanvoerdersband van Feyenoord dragen. Dat heeft de topscorer niet te danken aan het geheime externe trainingsprogramma van Stefan de Vrij, maar aan zijn eigen persoonlijkheid. De spits heeft namelijk alles wat trainer Ronald Koeman in een speler wil zien: mentaliteit, drive en de absolute wil om te winnen.

Als de coach in de kleedkamer rondkijkt dan ziet hij maar weinig individuen die ook over die eigenschappen beschikken. 'Soms mis ik die instelling bij mijn spelers', zegt Koeman in Voetbal International. 'Dan ben ik kritisch. Niet om ze de schuld te geven, maar om ze ervan te overtuigen dat wij dit seizoen echt kunnen meedoen om de titel. Ajaks, PSV, FC Twente; ze zijn niet beter dan wij!'

De oefenmeester gaat de confrontatie met de spelersgroep dan ook niet meer uit de weg. Alles moet wijken voor dat ene doel: het landskampioenschap. 'Ik heb geen zin om na afloop van het seizoen, als we niks hebben gewonnen, voor de spiegel te staan en te moeten zeggen: Lullo, als je toen had ingegrepen was het beter gegaan. Dus neem ik nú maatregelen.'
Bron:FR12
Appie53
 Appie53 - woensdag 02 oktober 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Vitesse 2-1 achter, nog 2 puntjes achter!! Dus waarom niet???
VVout
 VVout - woensdag 02 oktober 2013 - 18:16   quote  deeplink  
Dus ADO gewonnen van Fietstas, geloof mijn ogen niet. Come on Feyenoord alles is mogenLIJK was Fietstas de oren daar!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 oktober 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Idd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 oktober 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Precies VV, daar zijn punten te behalen..
van geil
 van geil - woensdag 02 oktober 2013 - 18:46   quote  deeplink  
zijn er nog wel clubs die uit winnen???

laten wij er maar ns mee beginnen.
sevillana
 sevillana - woensdag 02 oktober 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

in deze is veel mogelijk maar ook veel niet onmogelijk naar mijn idee
zoals ik reeds eerder bedacht dus ..
FR.rolde
 FR.rolde - woensdag 02 oktober 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Het blijft een onmogelijke competitie! daarom zeg ik 0-1
van geil
 van geil - woensdag 02 oktober 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2013 - 20:37 schreef FR.rolde het volgende:
Het blijft een onmogelijke competitie! daarom zeg ik 0-1
verkeerde topic.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 oktober 2013 - 22:40   quote  deeplink  
2014 het kampioensjaar hahaha
van geil
 van geil - woensdag 02 oktober 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2013 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
2014 het kampioensjaar hahaha
n paar aanpassingen en ja
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:15   quote  deeplink  
ik herhaal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:34   quote  deeplink  
2014 coolsingel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Aanpassingen beginnen vanaf vorige week haha
moa
 moa - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Met dit team moet je gewoon mee doen om het kampioenschap, met de vele oranje en jong oranje internationals. Met een goede serie wedstrijden sta je direct 1e door de wisselvalligheid bij alle andere ploegen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 18:21   quote  deeplink  
We staan nu vierde, goed op weg..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 oktober 2013 - 18:24   quote  deeplink  
hahaha mooi man..
Siempie de jong zijn klaplong loop door tot zijn hamstring...Beterschap maar ik hoop op een week of 6
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 18:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahaha mooi man..
Siempie de jong zijn klaplong loop door tot zijn hamstring...Beterschap maar ik hoop op een week of 6
Beterschap? Leugenaar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 oktober 2013 - 18:34   quote  deeplink  
ok ok met maart mag tie weer meedoen d:p
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
ok ok met maart mag tie weer meedoen d:p
Nog mild, maar vooruit..d:-)
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Aanpassingen beginnen vanaf vorige week haha
en dit was er pas eentje..:)
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 oktober 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 18:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nog mild, maar vooruit..d:-)
Milt? Klaplong was t toch?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Milt? Klaplong was t toch?
d:-)
moa
 moa - zondag 06 oktober 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Ongelofelijk dat we na zo'n start van de competitie weer mee doen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Alweer vergeten..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 17:04   quote  deeplink  
De Mos zet in op Feyenoord: Dipje al gehad, FC Twente krijgt dat nog

Maandag, 7 oktober 2013 om 16:57

Na de negende speelronde in de Eredivisie is FC Twente de koploper met achttien punten. PSV heeft eveneens achttien punten, terwijl ook sc Heerenveen (dat nog een wedstrijd moet inhalen) op dat aantal kan komen. Hoewel FC Twente het uitstekend doet, is niet iedereen ervan overtuigd dat de Tukkers een serieuze gooi kunnen doen naar de landstitel.

Volgens analyticus Aad de Mos, in het verleden trainer van onder meer Ajax en Vitesse, mist FC Twente de volwassenheid en het besef dat nodig is om kampioen te worden. Dat zegt de 66-jarige De Mos in gesprek met NUsport. Volgens de Hagenaar is Feyenoord de belangrijkste titelkandidaat.

Het dipje hebben ze al gehad, FC Twente krijgt dat nog. En Feyenoord heeft de entourage van De Kuip, thuis winnen ze bijna alles. Feyenoord staat momenteel vierde in de rangschikking, op twee punten van FC Twente en PSV. Ajax staat met zeventien punten nog op de derde plek.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=198068

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2013 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Pellè¨: 'De vraag is, geloven wij echt in de titel of niet'

600x400-01067843.jpg

Het geloof is weer helemaal terug bij Feyenoord. De club maakte haar slechtste competitiestart in de historie door, maar staat inmiddels weer vierde met slechts twee punten achterstand op koploper FC Twente. Hoofdtrainer Ronald Koeman vond al - gezien de concurrentie - dat zijn ploeg voor de titel moet gaan en ook aanvoerder Graziano Pellè is duidelijk. 'De vraag is, geloven wij echt in de titel of niet. Alleen als het eerste het geval is, is het mogelijk', aldus de topscorer in het Algemeen Dagblad.

Doelman Erwin Mulder is niet zo uitgesproken als de aanvalsleider. 'We zijn de competitie begonnen met drie nederlagen en dat was gewoon Feyenoord-onwaardig. Dus moesten wij vooral heel veel punten gaan pakken om de schade te repareren.'

'Dat is wat wij nu aan het doen zijn', ziet Mulder. 'Maar of dat meteen betekent dat wij meedoen om de hoofdprijzen, dat is in deze competitie lastig te zeggen. Laten we eerst maar eens doorgaan met het winnen van wedstrijden. We hebben de slechtste start uit de clubhistorie achter de rug en we staan inmiddels alweer vierde. Dat zegt veel.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De Mos zet in op Feyenoord: Dipje al gehad, FC Twente krijgt dat nog

Maandag, 7 oktober 2013 om 16:57

Na de negende speelronde in de Eredivisie is FC Twente de koploper met achttien punten. PSV heeft eveneens achttien punten, terwijl ook sc Heerenveen (dat nog een wedstrijd moet inhalen) op dat aantal kan komen. Hoewel FC Twente het uitstekend doet, is niet iedereen ervan overtuigd dat de Tukkers een serieuze gooi kunnen doen naar de landstitel.

Volgens analyticus Aad de Mos, in het verleden trainer van onder meer Ajax en Vitesse, mist FC Twente de volwassenheid en het besef dat nodig is om kampioen te worden. Dat zegt de 66-jarige De Mos in gesprek met NUsport. Volgens de Hagenaar is Feyenoord de belangrijkste titelkandidaat.

Het dipje hebben ze al gehad, FC Twente krijgt dat nog. En Feyenoord heeft de entourage van De Kuip, thuis winnen ze bijna alles. Feyenoord staat momenteel vierde in de rangschikking, op twee punten van FC Twente en PSV. Ajax staat met zeventien punten nog op de derde plek.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=198068
Analyse van Twente snijdt nog wel hout, maar analyseer dan ook effe Ajaks, PSV en Vitesse.d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2013 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 19:41   quote  deeplink  
hahahaha, LUL!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 23:59   quote  deeplink  
Vlaar: 'Ze moeten er wel echt in geloven'

th?id=H.4763394770207523&pid=15.1

Ron Vlaar heeft zijn draai helemaal gevonden bij Aston Villa. De oud-Feyenoorder staat met zijn club in de middenmoot van de Premier League geposteerd en Vlaar zelf steekt ook in goede vorm. 'Ik heb alles gespeeld, ben topfit, maar er is nog altijd ruimte voor verbetering. Daar streef ik altijd naar.'

De international volgt ook zijn oude club Feyenoord nog op de voet. 'Natuurlijk blijf ik ze volgen. Na een moeizame start staan ze er weer helemaal bij. Ze hebben zeker niet altijd goed gespeeld, maar wel gewonnen. Tegen Vitesse was het wel weer goed een groot deel van de wedstrijd,' vervolgt Vlaar, die denkt dat Feyenoord mee kan doen om de titel. 'Er moet iets groeien in de groep, volgens mij is dat nu zeker het geval. Als je echt iets wilt, daar de juiste dingen voor doet en laat, kan er iets moois ontstaan. Ze moeten er wel echt in geloven, dat zit ook tussen je oren.'

Vlaar heeft ook de ontwikkelingen gevolgd rondom Feyenoorder Stefan de Vrij, die extra trainingen volgde bij krachttrainer Hans Kroon zonder de club daar van op de hoogte te stellen. Dit tot woede van trainer Ronald Koeman. 'Ik ken Stefan heel goed en ga nog steeds met hem om. Ik heb hier wel een mening over, maar er is al zoveel over gezegd en geschreven. Kijk, als topsporter wil je elke dag alles uit jezelf halen. Je lichaam leren ontdekken, dat heb ik ook gedaan. Ik ben iemand die erg open minded is, luister graag naar andere mensen met vakkennis. Daar moet je dan voor jezelf de pluspunten uit halen. Ook met sporters in andere takken van sport heb ik gesproken. Wat zij doen om tot bepaalde resultaten te komen.'

Toen Vlaar extra trainingen volgde - ook bij Hans Kroon - was de club daar ook niet van op de hoogte. 'Nee klopt, dat was niet leuk, maar ik kan je wel zeggen dat het echt goed voor mij is geweest. Kijk de banden maar terug van dat seizoen, hoe ik me heb gepresenteerd. Dat was niet slecht voor mij en ook niet voor de club. Ik ben een topsporter pursang, wil alles uit mezelf halen. Het moet wel in je schema passen, maar een topsporter weet dondersgoed wat wel en niet goed is voor zijn lichaam. Alleen ja, openheid is wel belangrijk, maar ook verrekte lastig in de voetballerij.'


Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 oktober 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Vilhena gelooft in titelkansen: "Staat vast dat we meedoen"

18202.jpg

Tonny Vilhena denkt dat Feyenoord dit seizoen gaat meedoen om het kampioenschap. Na de slechtste start ooit hervond het team van trainer Ronald Koeman de aansluiting met de topclubs. Tegen Voetbal International gaat de middenvelder in op de titelkansen van de Stadionclub.

"Het is misschien nog te vroeg om te praten over een titel. Er kan nog zo veel gebeuren, maar het staat vast dat we mee gaan doen", stelt Vilhena. "In de jeugd wist ik wel dat we kampioen gingen worden, je had een paar goede tegenstanders en dat was het wel zo'n beetje."

Van zijn nieuwe concurrent, Otman Bakkal, ligt Vilhena niet wakker. "Waarom zou ik bang moeten zijn dan? Voor een nieuwe speler? Ik ben niet bang voor Bakkal. Ik heb hem hoog zitten, bovendien concurrentie is goed. Ik denk niet dat zijn komst ten koste zal gaan van mij. Ik raak steeds beter in vorm."
Bron:Voetbalcentraal
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 oktober 2013 - 08:46   quote  deeplink  
In de categorie nutteloze statistieken: het onderzoeksbureau Opta roept Feyenoord uit tot de minst 'saaie' ploeg van Nederland. De Rotterdammers vinden het snelst een aanvallende oplossing in de Eredivisie en dat gaat gepaard met weinig passes op de eigen helft, zo valt te lezen in De Telegraaf. Het een en ander zal ongetwijfeld te maken hebben met aanvalsleider Graziano Pellè, waardoor de lange bal vaak gehanteerd wordt.

Kijk naar het percentage van ploegen die het vaakst de bal op eigen helft breed of rond spelen.
1 FC Groningen 51,85%
2 NAC Breda 49,68%
3 Go Ahead Eagles 49,15%
4 Ajax 47,44%
5 FC Utrecht 47,35%
6 PEC Zwolle 47,04%
7 Roda JC Kerkrade 46,31%
8 SC Cambuur Leeuwarden 46,26%
9 AZ 45,16%
10 ADO Den Haag 45,15%
11 Vitesse 44,76%
12 PSV 43,36%
13 RKC Waalwijk 41,98%
14 Heracles Almelo 41,38%
15 FC Twente 40,31%
16 N.E.C. 40,27%
17 sc Heerenveen 39,76%
18 Feyenoord 38,69%
Milo
 Milo - zaterdag 19 oktober 2013 - 11:19   quote  deeplink  
Cool! Coolsingel!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 19 oktober 2013 - 11:28   quote  deeplink  
De Fifa zou dus een hek om de middencirkel moeten zetten zodat alleen de backs nog kunnen opkomen.
Totaal nutteloze statistiek, net zoals die krant De Telegraaf.
tomson
 tomson - zondag 20 oktober 2013 - 03:11   quote  deeplink  
Feyenoord doet er alles aan ook dit gerucht te ontkrachten.
MMM
 MMM - zondag 20 oktober 2013 - 08:47   quote  deeplink  
Ontopic: nee.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 20 oktober 2013 - 09:46   quote  deeplink  
als ze de punten blijven weggeven als gisteren in geen 10 jaar klootzakken
ik heb me weer flink zitten ergeren over het aantal gemiste kansen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 oktober 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 09:46 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
als ze de punten blijven weggeven als gisteren in geen 10 jaar klootzakken
ik heb me weer flink zitten ergeren over het aantal gemiste kansen
Zoals ik al eens eerder heb vermeld gaan ze pas scoren als dat onzekere factor uit het elftal is verdwenen: Erwin Mulder ...
Dan gaat IEDEREEN beter in zijn vel zitten en gaat alles vanzelf weer beter!
tomson
 tomson - zondag 20 oktober 2013 - 10:54   quote  deeplink  
o nee he
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 oktober 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 10:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zoals ik al eens eerder heb vermeld gaan ze pas scoren als dat onzekere factor uit het elftal is verdwenen: Erwin Mulder ...
Dan gaat IEDEREEN beter in zijn vel zitten en gaat alles vanzelf weer beter!
eens, ondanks zijn jonge leeftijd groeit hij niet. Dus t wordt tijd.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 oktober 2013 - 11:54   quote  deeplink  
Keeper van fc dordrecht is een reele optie?
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 oktober 2013 - 12:40   quote  deeplink  
2 puntje minder dan verleden jaar, ik heb niet zoveel reden tot klagen. Als je gisteren FC twente en 020 gekeken hebt is er nog steeds reden tot hoop.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 20 oktober 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 10:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zoals ik al eens eerder heb vermeld gaan ze pas scoren als dat onzekere factor uit het elftal is verdwenen: Erwin Mulder ...
Dan gaat IEDEREEN beter in zijn vel zitten en gaat alles vanzelf weer beter!
lulkoek er is geen een tegenstander die een speler zoveel vrijheid geeft om te schieten als gisteren was gewoon een uitnodiging en er is ook geen een verdediging die zich zo opzij laten drukken als gisteren en als je zo veel kansen krijgt en ze niet maak komt er nooit vertrouwen in en dat zie je elke wedstrijd weer in de 2e helft die altijd een stuk minder is als de 1e dat zag je tegen vitesse ook een onzekere 2e helft met veel mazzel
van geil
 van geil - zondag 20 oktober 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Feit is gewoon,dat je schandalig weinig punten hebt met deze selectie .
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 20 oktober 2013 - 13:10   quote  deeplink  
kampioen worden als je zo blijft spelen vergeet het maar en dat heeft niets met mulder te maken maar meer met het benutten van kansen
misschien over een jaartje of 5
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 20 oktober 2013 - 13:11   quote  deeplink  
maar ja dan ben je de spelers die het nu moeten maken allemaal weer kwijt en is het misschien nog wel minder als nu
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 20 oktober 2013 - 13:14   quote  deeplink  
als er gelijk gespeeld wordt of verloren dan roepen ze altijd mulder moet weg
maar als mulder in een wedstrijd doorheen sleept dan hoor je ze niet en die wedstrijden zijn er ook al geweest en als je die niet gezien heb heb je niet goed gekeken
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 20 oktober 2013 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 13:09 schreef van geil het volgende:
Feit is gewoon,dat je schandalig weinig punten hebt met deze selectie .
zo is dat en als je punten wilt halen zul je toch moeten scoren
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 oktober 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 13:15 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

zo is dat en als je punten wilt halen zul je toch moeten scoren
1 punt is beter dan geen punt
moa
 moa - zondag 20 oktober 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 13:10 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
kampioen worden als je zo blijft spelen vergeet het maar en dat heeft niets met mulder te maken maar meer met het benutten van kansen
misschien over een jaartje of 5
Heb gisteren nog even Twente-Ajax gezien, als we zo blijven spelen als tegen Eagles hebben we uitstekende kansen op de titel. (Afgezien van het niet terechte resultaat)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Titelkandidaat?









0.0104160