BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Titelkandidaat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 oktober 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Yep. Wat eenn armoe was Tuktuk tegen 020.
Geen creatief voetbal en elke keer dat oeverloze, vervelend trage bal in de ploeg houden aan 020-kant. Twente kon ook niet beter.
VVout
 VVout - zondag 20 oktober 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Ja, na armzalige prestaties van andere clubs nog altijd mogeIJK. Om maar niet te zeggen, hoe is het mogeLIJK.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 20 oktober 2013 - 20:12   quote  deeplink  
zal charisteas nu ook 30 goals maken in nederland?? ik denk het wel zo triest is het in nl geworden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 oktober 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Valt wel mee dit seizoen. Zijn 10 wedstrijden gespeeld. Zijn er maar 2 die 1-op-1 of beter lopen. En in totaal zijn er geloof ik maar 4 die meer dan 5 goals gemaakt hebben.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 oktober 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Tjonge wat een hoop huilie huilie tegen Heracles kun je weer goede zaken doen. Je speelt gelijk nou en. Het spel was beter dan wat ik gezien heb de laatste tijd. En het voetbal in Nederland even een terugval maar de jeugd komt er weer aan
MMM
 MMM - maandag 21 oktober 2013 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
Tjonge wat een hoop huilie huilie tegen Heracles kun je weer goede zaken doen. Je speelt gelijk nou en. Het spel was beter dan wat ik gezien heb de laatste tijd. En het voetbal in Nederland even een terugval maar de jeugd komt er weer aan
Met dit soort gelul kom je nooit meer aan de top. Als jij daar genoegen mee wilt nemen, prima. Maar ik niet. GAE is een kansloos elftal, kan er vrij weinig van en wij verspelen daar even 2 punten..
van geil
 van geil - zondag 27 oktober 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
Tjonge wat een hoop huilie huilie tegen Heracles kun je weer goede zaken doen. Je speelt gelijk nou en. Het spel was beter dan wat ik gezien heb de laatste tijd. En het voetbal in Nederland even een terugval maar de jeugd komt er weer aan
OH
ar
 ar - zondag 27 oktober 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Nee.
ferfan
 ferfan - zondag 27 oktober 2013 - 20:27   quote  deeplink  
JAZEKER!!!!! Dit word een lang seizoen, maar we pakken die schaal!!!!
sevillana
 sevillana - zondag 27 oktober 2013 - 20:30   quote  deeplink  
wat voor titel gaat het in feite over, stelt helemaal niet voor in Europa
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 27 oktober 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 20:27 schreef ferfan het volgende:
JAZEKER!!!!! Dit word een lang seizoen, maar we pakken die schaal!!!!
poedelprijs
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2013 - 20:39   quote  deeplink  
Klotemoment om zo'n topic te uppen.
MMM
 MMM - zondag 27 oktober 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 08:47 schreef MMM het volgende:
Ontopic: nee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2013 - 01:21   quote  deeplink  
Ik vrees dat we nog steeds titelkandidaat zijn. Onbestaanbaar. Zoveel punten laten liggen en dan toch mee doen. Wat een devaluatie van de competitie.
van geil
 van geil - maandag 28 oktober 2013 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 01:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik vrees dat we nog steeds titelkandidaat zijn. Onbestaanbaar. Zoveel punten laten liggen en dan toch mee doen. Wat een devaluatie van de competitie.
kijk ns naar de selectie,
we behoren gewoon topfavoriet te zijn,zeker omdat we al ingespeeld hadden moeten zijn.
Het falen ligt elders.

DE VIS STINKT ALTIJD VANAF DE KOP.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2013 - 09:55   quote  deeplink  
T falen ligt op t veld en een leiding die te veel geloofd in de samenstelling van t huidige team.
Als ze daar nu niet ingrijpen, ongeacht wie er geslachtofferd wordt, dan zijn ze niet meer geloofwaardig.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2013 - 10:04   quote  deeplink  
Zo'n topselectie hebben we ook weer niet.
En Koeman zit te lang aan het roer.
En zonder Pelle komt armoede genadeloos naar boven.
Of Ronald moet nu eindelijk ballen tonen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2013 - 10:49   quote  deeplink  
Of juist niet het, men MOET nu andere oplossingen kiezen.
Ben benieuwd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2013 - 10:55   quote  deeplink  
Koeman heeft zich zelden sterk getoond in crises.
van geil
 van geil - maandag 28 oktober 2013 - 10:56   quote  deeplink  
Heerenveen uit vorig seizoen staat me nog op het netvlies.
wat n dramaopstelling.toen ook zonder Pelle.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 28 oktober 2013 - 11:19   quote  deeplink  
titelkandidaat hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
in geen 10 jaar ramp voetbal spelen ze
ferfan
 ferfan - maandag 28 oktober 2013 - 11:27   quote  deeplink  
volgende ronde winnen van cambuur en je staat misschien wel weer 2e. niks aan het handje! als je de hele wedstrijd bekijkt dan ben je gewoon de betere en heb je domweg PECH met een bal op de paal (weer dat beetje geluk niet wat je vorige week ook niet had bij go ahead).. Het komt echt wel goed dit seizoen!!! Het zou me niet verbazen als we dik uithalen tegen cambuur met armenteros in de spits....
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2013 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 10:56 schreef van geil het volgende:
Heerenveen uit vorig seizoen staat me nog op het netvlies.
wat n dramaopstelling.toen ook zonder Pelle.
ik vind t een mooie testcase nu.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Woensdag.
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2013 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 11:41 schreef FR-Henk het volgende:
Woensdag.
Dat moet wel lukken, toch?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 12:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken, toch?
Na gisteren is niets zeker meer met die lamlullen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 oktober 2013 - 12:41   quote  deeplink  
Zo NOOIT ... ben ik weer blij dat ik donderdag weer weg mag. Haha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 12:41 schreef lijdensweg het volgende:
Zo NOOIT ... ben ik weer blij dat ik donderdag weer weg mag. Haha
Jouw aanwezigheid heeft ze ook niet beter gemaakt, L.
Mulder is zelfs nog banger vogeltje geworden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Regi Blinker ziet in Feyenoord titelkandidaat

9715-groot

Regi Blinker speelde van 1986 t/m 1996 in de hoofdmacht van Feyenoord. In 1988 werd hij wel voor een jaar verhuurd aan Den Bosch, maar in die tien jaar kwam hij tot 238 wedstrijden en 45 goals voor de Rotterdammers. Hij won vier KNVB bekers en de landstitel met Feyenoord. In gesprek met De Telegraaf geeft hij aan in Feyenoord een titelkandidaat te zien.

Blinker: Ik vind het fijn dat clubs als AZ, Twente en Groningen de aansluiting met de top-3 hebben gevonden. Het zorgt voor meer strijd. Zondag komt het er dan ook op aan wie er het beste met de druk van een topwedstrijd om kan gaan. Het zijn jonge gasten tegen elkaar, maar toch denk ik dat Feyenoord met het thuisvoordeel als winnaar uit de bus komt. Ik zie Feyenoord absoluut als titelkandidaat en dat komt door de stand op de ranglijst, de manier van spelen en de tegenstanders.
Bron:Telegraf
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 november 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 12:15 schreef RenatoBos het volgende:
Regi Blinker ziet in Feyenoord titelkandidaat

[ afbeelding ]

zie Feyenoord absoluut als titelkandidaat en dat komt door de stand op de ranglijst, de manier van spelen en de tegenstanders.
Bron:Telegraf
Stand: 4e
Manier van spelen: ruk, ideeloos, fantasieloos en traag.
Tegenstanders: laten vaak het betere voetbal zien.

ja lijkt me logisch!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 12:48   quote  deeplink  
Ook goedemiddag..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 12:53   quote  deeplink  
De feiten zijn hard, in dit geval meedogenloos.
En morgen, en volgende maand kan het ook weer anders zijn.
VVout
 VVout - zaterdag 09 november 2013 - 13:29   quote  deeplink  
Er zijn kansen om de titel te pakken, is toch duidelijk. Dit komt natuurlijk niet door het geniale spel van Feyenoord maar ik heb ook wel slechtere seizoenen beleeft.

Ik zou het dan ook meer als normaal vinden dat je als Feyenoorder achter je club blijft staan en dat azijnzeikerts een oefenpot met de handen op de rug aan de doelpaal gebonden worden. Gaat het nog een beetje zeg met de Rotterdamse Feyenoord mentaliteit.

Ik kan het nog begrijpen dat je na de wedstrijd loopt te schelden als het niet ok was, maar de instelling van enige personen voor de wedstrijd neemt Feyenoord onwaardige vormen aan.

Laat het dus duidelijk zijn we gaan winnen van Dickie zijn kaasclub en iets anders zou niet in je op mogen komen, ook al zou het misschien realistisch zijn kafmetels.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 november 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Is moeilijk hoor, mafketel zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 november 2013 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 13:29 schreef VVout het volgende:
Er zijn kansen om de titel te pakken, is toch duidelijk. Dit komt natuurlijk niet door het geniale spel van Feyenoord maar ik heb ook wel slechtere seizoenen beleeft.

Ik zou het dan ook meer als normaal vinden dat je als Feyenoorder achter je club blijft staan en dat azijnzeikerts een oefenpot met de handen op de rug aan de doelpaal gebonden worden. Gaat het nog een beetje zeg met de Rotterdamse Feyenoord mentaliteit.

Ik kan het nog begrijpen dat je na de wedstrijd loopt te schelden als het niet ok was, maar de instelling van enige personen voor de wedstrijd neemt Feyenoord onwaardige vormen aan.

Laat het dus duidelijk zijn we gaan winnen van Dickie zijn kaasclub en iets anders zou niet in je op mogen komen, ook al zou het misschien realistisch zijn kafmetels.
0-2
VVout
 VVout - zaterdag 09 november 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 15:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

0-2
Met je handjes achter je rug aan de doelpaal en ik schiet als eerst, ghèhè.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 november 2013 door VVout --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 09 november 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 13:29 schreef VVout het volgende:
Er zijn kansen om de titel te pakken, is toch duidelijk. Dit komt natuurlijk niet door het geniale spel van Feyenoord maar ik heb ook wel slechtere seizoenen beleeft.

Ik zou het dan ook meer als normaal vinden dat je als Feyenoorder achter je club blijft staan en dat azijnzeikerts een oefenpot met de handen op de rug aan de doelpaal gebonden worden. Gaat het nog een beetje zeg met de Rotterdamse Feyenoord mentaliteit.

Ik kan het nog begrijpen dat je na de wedstrijd loopt te schelden als het niet ok was, maar de instelling van enige personen voor de wedstrijd neemt Feyenoord onwaardige vormen aan.

Laat het dus duidelijk zijn we gaan winnen van Dickie zijn kaasclub en iets anders zou niet in je op mogen komen, ook al zou het misschien realistisch zijn kafmetels.
Jochem van Gelder ff bellen.
van geil
 van geil - zaterdag 09 november 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 november 2013 - 18:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Jochem van Gelder ff bellen.
beneden leeuwen.
dr love
 dr love - zondag 10 november 2013 - 03:49   quote  deeplink  
Feyenoord titelkandidaat nou vergeet het maar ze hebben wel de spelers ervoor maar ja niet met Clasie en immers had beter vormer met Goossens gezien of straks bakkal met Vilheuna of vormer helaas heeft r.koeman totaal geen inzicht in de kwaliteitenmaar ja we zullen het zien hoop dat ik het mis hebt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 november 2013 - 06:45   quote  deeplink  
<3
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 10 november 2013 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2013 - 03:49 schreef dr love het volgende:
Feyenoord titelkandidaat nou vergeet het maar ze hebben wel de spelers ervoor maar ja niet met Clasie en immers had beter vormer met Goossens gezien of straks bakkal met Vilheuna of vormer helaas heeft r.koeman totaal geen inzicht in de kwaliteitenmaar ja we zullen het zien hoop dat ik het mis hebt.
Ja heb ook al vaker gezegd als jw beter wil moet je geen balafpakker zoals immers op 10 zetten maar een echte ouderwetse nummer 10 die je spel aanvallend beter maakt zoals nu gaat zal je het niveau van een groningen, az, etc. niet ontstijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door echte nummer10 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 09:23   quote  deeplink  
Van Hanegem gelooft in titel: 'Compliment aan Koeman'

600x400-tb-1411565.jpg

Feyenoord sprak afgelopen vrijdag in de persoon van trainer Ronald Koeman stellig uit voor het kampioenschap te gaan. De Rotterdammers voetbalden er echter nog niet naar en daar kwam gisteren verandering in. Een fris Feyenoord domineerde in de eigen Kuip, maar het rendement liet de ploeg weer in de steek tegen AZ (2-2).

Het vertrouwen bij clublegende Willem van Hanegem is echter terug. 'Door de wedstrijd tegen AZ heb ik weer meer vertrouwen in de titelkansen van Feyenoord. Het voetbal zag er prima uit en er werd ook echt strijd geleverd. Dus zowel technisch als tactisch en mentaal stond het allemaal goed bij Feyenoord. Dat is een compliment waard aan het adres van Ronald Koeman', zegt De Kromme in het Algemeen Dagblad.

Van Hanegem bekeek de wedstrijd met onder anderen Ron Vlaar. 'Hij is momenteel de beste centrumverdediger die we hebben, speelt erg goed bij Aston Villa, maar als je zo'n jongen ziet meeleven met zijn oude club. Als je hem hoort roepen, het is een echte supporter. Erg leuk is dat als dat supportersachtige in een profspeler blijft zitten.'
Bron:AD
Nick4F
 Nick4F - maandag 11 november 2013 - 10:01   quote  deeplink  
Deze wedstrijd heeft mij veel vertrouwen voor de toekomst gegeven. Zó spelend, en dan met Pelle in de spits, is dit echt de sterkste ploeg in de eredivisie. Om nog stabieler te worden zou je Vormer i.p.v. Vilhena kunnen inbrengen. Vormer denkt veel meer controlerend, en is gewoon een geweldige speler met een hoge handelingssnelheid en veel rust, overzicht en zuiverheid in de passing. Aan de andere kant zou het jammer zijn voor de ontwikkeling van het grote talent Vilhena. Ik zie Tonny met de week beter worden, maar verdedigend denken zit niet in zijn basisvaardigheden. Dat moet hij echt helemaal nog leren. Daar heeft hij nog volop de tijd voor, - maar niet dit seizoen. Dit jaar moet helemaal in het belang van het resultaat staan. Ik denk echt dat we met Jordy en Ruud op het middenveld de stabielste ploeg hebben, en vervolgens gewoon kampioen worden. Overigens is Vilhena voor mij dan ook nog een serieuze kandidaat om de nodige speelminuten te maken op 10.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 november 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Het moet nog veel beter..
De linkerzone en in het centrum van de verdediging..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 november 2013 - 10:25   quote  deeplink  
Rechts
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 10:01 schreef Nick4F het volgende:
Deze wedstrijd heeft mij veel vertrouwen voor de toekomst gegeven. Zó spelend, en dan met Pelle in de spits, is dit echt de sterkste ploeg in de eredivisie. Om nog stabieler te worden zou je Vormer i.p.v. Vilhena kunnen inbrengen. Vormer denkt veel meer controlerend, en is gewoon een geweldige speler met een hoge handelingssnelheid en veel rust, overzicht en zuiverheid in de passing. Aan de andere kant zou het jammer zijn voor de ontwikkeling van het grote talent Vilhena. Ik zie Tonny met de week beter worden, maar verdedigend denken zit niet in zijn basisvaardigheden. Dat moet hij echt helemaal nog leren. Daar heeft hij nog volop de tijd voor, - maar niet dit seizoen. Dit jaar moet helemaal in het belang van het resultaat staan. Ik denk echt dat we met Jordy en Ruud op het middenveld de stabielste ploeg hebben, en vervolgens gewoon kampioen worden. Overigens is Vilhena voor mij dan ook nog een serieuze kandidaat om de nodige speelminuten te maken op 10.
I second that.
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het moet nog veel beter..
De linkerzone en in het centrum van de verdediging..
het staat achterin echt niet goed.(21 tegengoals)
ik zou de Vrij offeren..en daar Clasie neerzetten.
die staat er tegenwoordig toch al.
de Vrij durft gewoon niet door te dekken,en zet t niet neer.
evenals Mulder.ik zou als Koeman zijnde Joris die rol geven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 november 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 13:03 schreef van geil het volgende:

[..]

het staat achterin echt niet goed.(21 tegengoals)
ik zou de Vrij offeren..en daar Clasie neerzetten.
die staat er tegenwoordig toch al.
de Vrij durft gewoon niet door te dekken,en zet t niet neer.
evenals Mulder.ik zou als Koeman zijnde Joris die rol geven
3 kansen 2 goals ,dat kan gewoon niet idd. ..
Vind Janmaat ook niet zo goed meer overigens..
Wat ook opvalt is de chemie die Te vrede wel heeft
met zijn ploeggenoten ipv Pellé
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 14:01   quote  deeplink  
bedoel je op persoonlijk vlak?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 november 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 14:01 schreef van geil het volgende:
bedoel je op persoonlijk vlak?
Ja maar ik kan me vergissen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Titelkandidaat?









0.0115818