|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Shirt Ajax is 5 miljoen in waarde verminderd' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'Shirt Ajax is 5 miljoen in waarde verminderd'
quote:Het shirt van Ajax is door de bestuurlijke en sportieve malaise aanzienlijk minder waard geworden. Dat meldt Studio Voetbal vanavond. Jan Driessen, directeur communicatie van Ajax' hoofdsponsor AEGON, zou dat vandaag hebben gezegd tijdens een reünie van oud-spelers rondom de wedstrijd Ajax - FC Utrecht (0-2).
Het bedrijf heeft een expert ingeschakeld om de waarde te onderzoeken en die kwam tot de slotsom dat het shirt momenteel niet meer dan 7 zeven miljoen euro waard is. Aegon betaalt nu zo'n 12 miljoen per jaar en het contract loopt na dit seizoen nog drie jaar door.
Al eerder stelde sportmarketeer Frank van den Wall Bake in AD dat de waarde van het Ajax-shirt in rap tempo is gedaald. 'Duidelijk is dat het shirt van Ajax om een aantal redenen minder waard geworden is', aldus Van den Wall Bake in januari.
'Nee, dat ligt zeer zeker niet alleen aan de recessie. De bestuurlijke wanorde, de almaar voortdurende soap met hoofdrollen voor bekende bestuurders en oud-spelers van Ajax is slecht voor het imago van de club.' Dus toch gaat het Ajax geld kosten zoals in de rechtzaak al was aangegeven maar ik maak hier niet uit op aan welke kant Aegon zou staan terwijl in de rechtzaak het min of meer werd verteld als zijnde achter het bestuur. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik denk dat Aegon in deze financiele crisis ook een goede indruk maakt bij de klanten en het eigen personeel als ze het contract met Ajax verbreken. De ontsnappingsclausule door het opstappen van de RVC zullen ze dan wel gebruiken. Ze kunnen eventueel daarna voorstellen om voor een meer marktcomforme prijs te sponseren. |
|
|
|
|
afwasbaar
|
|
|
Snap het wel. Het is niet alleen ook ronduit lelijk geworden met dat kraagje. |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Oh.. snel de mijne verkopen... die heb ik voor €75.00 gekocht en als ik nu al 5 miljoen in de min sta |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Totaal onbelangrijk wat een sponsor als prijskaartje aan ons shirt hangt. Voor Aegon 10 andere.
Wat er met de club gebeurt is voor ons veel belangrijker. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 06:58 schreef morkanne het volgende:Ik denk dat Aegon in deze financiele crisis ook een goede indruk maakt bij de klanten en het eigen personeel als ze het contract met Ajax verbreken. De ontsnappingsclausule door het opstappen van de RVC zullen ze dan wel gebruiken. Ze kunnen eventueel daarna voorstellen om voor een meer marktcomforme prijs te sponseren. Ze kunnen het contract helemaal niet laten ontbinden door enkel het opstappen van de RvC. Enkel als er afspraken niet worden nagekomen bestaat de mogelijkheid om het contract te ontbinden.
Overigens kost een reclame campagne veel meer dan het geld dat zij aan Ajax geven. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Al is dat shirt geen tien cent meer waard. Ik wil gvd mijn(onze) club terug!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Slotje!!
Of titel aanpassen Boudewijn!
Shirt Ajax 32 x meer waard! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Kakkerlakken 0-2 achter...lekkerrrrr |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Helemaal niets in Rotterdam!
Had ze eigenlijk toch wel een plaatsje in de volgende ronde gegund..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 21:39 schreef Ronald 1960 het volgende:Helemaal niets in Rotterdam! Had ze eigenlijk toch wel een plaatsje in de volgende ronde gegund..... Gegund...ze gaan maar dood daar in Rotterdam... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nou nou nou.... Laten we please geen mensen meer dood wensen :( |
|
|
|
|
Spijkenisse
|
|
|
Als je sportief bent, gun je jouw tegenstander (zeker Internationaal), het allerbeste. Natuurlijk weet ik ook, dat dit sportieve aspect ook bij Feyenoord supporters vaak ver te zoeken is !! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 18:22 schreef Spijkenisse het volgende:Als je sportief bent, gun je jouw tegenstander (zeker Internationaal), het allerbeste. Natuurlijk weet ik ook, dat dit sportieve aspect ook bij Feyenoord supporters vaak ver te zoeken is !! mee eens. voor het nederlandse voetbal is het zeer belangrijk dat we gezamelijk punten in europa pakken. anders zakken we steeds verder af zodat er in toekomst nog minder clubs in europa mogen meedoen. en dat zometeen ook de kampioen van ons vooronde cl moet spelen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Qua sportief ben ik ook niet netjes hoor, ik geniet er vaak van als feye of pisv "niet wint" Het gaat mij erom dat er geen mensen meer dood gewenst moeten worden, want ik denk dat er wel genoeg tyfuszooi in de wereld is en ik zeg eerlijk, als ik het leven van bijv.een feyenoorder kan redden door Ajax te laten verliezen, dan hoop ik dat we vanaf nu 10 wedstrijden op rij verliezen.
Rivaliteit tussen onze machtige clubs vind ik prachtig en mag best met gescheld worden uitgevochten, maar haat en doodswensen vind ik triest en keer ik mn rug toe.
Kakkerlakken en joden en gloeilampen en hoerenveen en noemaar op is prachtig.
Gegroet amigo's |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2014 - 21:39 schreef Ronald 1960 het volgende:Helemaal niets in Rotterdam! Had ze eigenlijk toch wel een plaatsje in de volgende ronde gegund..... Ik gun ze ook een plaats hoor alleen niet in de volgende ronde. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 18:22 schreef Spijkenisse het volgende:Als je sportief bent, gun je jouw tegenstander (zeker Internationaal), het allerbeste. Natuurlijk weet ik ook, dat dit sportieve aspect ook bij Feyenoord supporters vaak ver te zoeken is !! Precies ouwe kakkerlak;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 18:47 schreef bully het volgende:[..] mee eens. voor het nederlandse voetbal is het zeer belangrijk dat we gezamelijk punten in europa pakken. anders zakken we steeds verder af zodat er in toekomst nog minder clubs in europa mogen meedoen. en dat zometeen ook de kampioen van ons vooronde cl moet spelen. Zet dan en beter team neer als gister dan hoeft ajax niet alles voor nl op te knappen...simpel toch |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 20:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Qua sportief ben ik ook niet netjes hoor, ik geniet er vaak van als feye of pisv "niet wint" Het gaat mij erom dat er geen mensen meer dood gewenst moeten worden, want ik denk dat er wel genoeg tyfuszooi in de wereld is en ik zeg eerlijk, als ik het leven van bijv.een feyenoorder kan redden door Ajax te laten verliezen, dan hoop ik dat we vanaf nu 10 wedstrijden op rij verliezen. Rivaliteit tussen onze machtige clubs vind ik prachtig en mag best met gescheld worden uitgevochten, maar haat en doodswensen vind ik triest en keer ik mn rug toe. Kakkerlakken en joden en gloeilampen en hoerenveen en noemaar op is prachtig. Gegroet amigo's helemaal mee eens. op die opmerkingen reageer ik dan ook nooit op. wijsheid komt met de jaren zeggen ze weleens,of dat zo is weet ik niet. kon vroeger wel voor zoiets uit mijn dak gaan. europees hoop ik altijd wel dat een nederlandse club wint,natuurlijk wel tot bepaald punt. maar dat is natuurlijk ook eigenbelang. want als je in de uefa lijst weer daalt. dan word ons aller Ajax daar ook niet blij van. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
zolang uefa de grote clubs niet aanpakt zolang duurt het dat ajax ooit in de top komt.
ik zie dat niet gebeuren. daarom zelf maar een voetbalbond oprichten, een alternatief voor de uefa. uefa moet maar een concurrentie krijgen, wie weet stappen sponsoren over.
dan is Ajax geen 5 miljoen minder waard maar 25 miljoen meer waard geworden.
Uefa blokkeert de groei van Ajax, Uefa wil niet dat Ajax in de top terug komt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eigen competitie opstarten is onmogelijk. Helaas... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: alles draait om geld. en het geld zit toch in de landen die nu de boventoon voeren. dus al zou je een andere bond starten is die bij voorbaat al mislukt. en laten we eerst maar eens die fifa aanpakken want dat probleem vind in erger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door bully -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:23 schreef bully het volgende:[..] alles draait om geld. en het geld zit toch in de landen die nu de boventoon voeren. dus al zou je een andere bond starten is die bij voorbaat al mislukt. en laten we eerst maar eens die fifa aanpakken want dat probleem vind in erger. Landen die mee kunnen doen: Nederland, Belgie, Noorwegen, Schotland, Zweden, Finland, Polen, Oostenrijk, Zwisterland, Ierland, Duitsland, Denemarken. Met deze landen kun je echt wel een leuke competitie maken. Sponsoren die de uefa nu steunen trekken zich dan echt wel terug.
Dan is er echt geen geld meer voor de club zoals Real en Barca. Dan zijn de tijden voorbij dat monaco in de 2de divisie word gekocht en in de promotie jaar meteen 2de word. Stel je voor Sparta komt in buitenlandse handen en word jaar daarop kampioen, dat is toch raar. of anzi werd bijna kampioen van rusland maar dan trekt de eigenaar de handen ervan af en degradeert, dat is toch niet de bedoeling. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 17:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Landen die mee kunnen doen: Nederland, Belgie, Noorwegen, Schotland, Zweden, Finland, Polen, Oostenrijk, Zwisterland, Ierland, Duitsland, Denemarken. Met deze landen kun je echt wel een leuke competitie maken. Sponsoren die de uefa nu steunen trekken zich dan echt wel terug. Dan is er echt geen geld meer voor de club zoals Real en Barca. Dan zijn de tijden voorbij dat monaco in de 2de divisie word gekocht en in de promotie jaar meteen 2de word. Stel je voor Sparta komt in buitenlandse handen en word jaar daarop kampioen, dat is toch raar. of anzi werd bijna kampioen van rusland maar dan trekt de eigenaar de handen ervan af en degradeert, dat is toch niet de bedoeling. Ado is van de chinezen, Vitesse van de russen.....Bachman Turner Overdrive |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: De club betaalt de spelers en transfers. De club krijgt geen geld van de eigenaar of een bedrijf dat gelinkt is aan de eigenaar. Alle constructies daaromheen is verboden. De eigenaar mag wel in stadion en in de accommodatie investeren. Club die schulden heeft koopt geen spelers en huurt geen spelers waarbij zij spelers moeten betalen. Transfer vrije spelers en spelers huren waarbij geen salaris moet worden overgemaakt mag wel. Eerst de schulden afbetalen en daarna pas weer spelers kopen.
Oorlogsgebieden worden verboden te spelen en worden uitgesloten van voetbal. Betekend geen voetbal in Isreal en Rusland en Oekrainie.
Dat zijn even de regels, er zijn er natuurlijk meer. Mensen die dit interesseert kunnen vragen om meer. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior