|
|
12
|
|
|
Waarschijnlijk heb ik wat gemist maar ik heb al heel lang niets meer gelezen over onze Ghanese tak. Weten jullie hier meer over? Heb namelijk nergens kunnen vinden of Feyenoord deze afdeling heeft afgestoten. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 08:43 schreef 12 het volgende:Waarschijnlijk heb ik wat gemist maar ik heb al heel lang niets meer gelezen over onze Ghanese tak. Weten jullie hier meer over? Heb namelijk nergens kunnen vinden of Feyenoord deze afdeling heeft afgestoten. volgens mij is het afgestoten... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
Dacht ook wel zoiets vermnomen te hebben ooit op een forum, maar heb het nergens bevestigd gezien. Maar vermoed dat je gelijk hebt want je hoort er al zo lang niets meer over. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Laten we het hopen Roel. Vindt het een mooi initiatief. Hoop dat we daar ooit nog eens de vruchten weten te plukken. Maar buiten dat is het een bijzonder project ook voor de bevolking aldaar. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 08:56 schreef 12 het volgende:[..] Laten we het hopen Roel. Vindt het een mooi initiatief. Hoop dat we daar ooit nog eens de vruchten weten te plukken. Maar buiten dat is het een bijzonder project ook voor de bevolking aldaar. de bekendste exponent van de opleiding daar is Asare van Utrecht, verder hebben we er nog niet veel van gezien. Ik hoop dat er nog eens wat doorbreekt... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
is gesloten wegens een schandaal (spelers werden zwart uitbetaald) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Zou jammer zijn. Waar heb je dat gelezen trouwens? |
|
|
|
|
12
|
|
|
Is toch niets mis mee "zwart geld?" ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door 12 -- |
|
|
|