|
|
reje
|
|
|
Ben echt benieuwd naar deze wedstrijd. Kunnen we direct kijken als de talenten van Ajax zich wat kunnen meten met die van Barcelona. Denk dat we niet kansloos zijn maar het wordt een zware wedstrijd. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Deze wedstrijd is trouwens as woensdag |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Wordt zeker een leuke pot! |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
maken ze kans? niet gevolgd... |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zie in hun programma gids staan dat de wedstrijd om 23:15 wordt uitgezonden?! |
|
|
|
|
reje
|
|
|
FC Barcelona - Ajax op Eredivisie Live
Ajax A1 speelt woensdag de belangrijke kwartfinalewedstrijd in de NextGen Series tegen FC Barcelona U19. Het elftal van Fred Grim en Ronald de Boer reist af naar Spanje. De wedstrijd tussen de twee grootmachten wordt rechtstreeks uitgezonden op Eredivisie Live. Ajax A1 eindigde als tweede in poule 3, boven Rosenborg BK en Fenerbahce SK, met tien punten uit zes wedstrijden. Aston Villa sloot de groepsfase af met twaalf punten uit zes wedstrijden.
FC Barcelona werd in groep 1 winnaar met 15 punten, gevolgd door Olympique Marseille met 12 punten.
De winnaar van FC Barcelona - Ajax speelt in de halve finale uit bij Liverpool. De andere halve finale gaat tussen Inter en Marseille.
In de Eredivisie voor junioren doet het talentvolle elftal uit de Ajax-jeugdopleiding het zeer goed. De A1 staat fier bovenaan de ranglijst met Feyenoord/Excelsior A1 in het kielzog.
FC Barcelona U19 - Ajax U19 begint woensdag om 18:30 uur.
Kan me bijna niet voorstellen Boudewijn, zal wel een fout in de programmering zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rust bij Barcelona A1 tegen Ajax A1..
Onze A1 is ruim de betere ploeg, domineert en heeft een aantal mogelijkheden gehad..
Vind Rits en Klaasen erg goed spelen, en die linksback (van Dijk??) doet het ook goed, erg groot en sterk..
Ziet er leuk uit allemaal.. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote: Je bedoelt mitchel dijks? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als ie met nr 5 speelt, groot is en linksback speelt dan ja.. Ik heb het geluid namelijk bijna uit staan omdat ik met nog iets bezig ben.. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
ja het is mitchel dijks ja die speelt erg goed en erg zeker van de dingen die die doet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nu het geluid wel even aan staan, hoorde dat is pas 16 is?? |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
nee dat klopt niet volgens mij is hij nu 18 of 19 al weet het niet zeker hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door afcadavid -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Naam: Mitchell Dijks Geboortedatum: 9 februari 1993 Geboorteplaats: Edam (NH) Nationaliteit: Nederlands |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
goaaalllllll viktor Fischer 0-1 ajax |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax 1-0 voor tegen Barcelona.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk doelpunt! A1 speelt zeer goed, natuurlijk nog wat schoonheidsfoutjes, maar zeker niet onverdienstelijk!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Morgen 19 dus? Vind hem goed spelen, erg sterk.. Z'n directe tegenstander al gewisseld en de nieuwe man speelt ie tot nu toe ook uit de wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:47 schreef amsterdammer113 het volgende:Heerlijk doelpunt! A1 speelt zeer goed, natuurlijk nog wat schoonheidsfoutjes, maar zeker niet onverdienstelijk!! Speelt meer "des Ajax" als het eerste, erg leuk om te zien.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Morgen 19 dus? Vind hem goed spelen, erg sterk.. Z'n directe tegenstander al gewisseld en de nieuwe man speelt ie tot nu toe ook uit de wedstrijd.. Ja idd, morgen 19! zag het niet eens!
Ik vind hem vooral heel sterk!
Ik ben pleite! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik zou die Dijks eens een keer uitnodigen een aantal trainingen af te werken bij het eerste van Ajax! Kan hij misschien nog wat leren van Vertonghen en hem klaarstomen! Hij maakt op mij namelijk een zeer sterke indruk en speelt met vertrouwen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik zou die Dijks eens een keer uitnodigen een aantal trainingen af te werken bij het eerste van Ajax! Kan hij misschien nog wat leren van Vertonghen en hem klaarstomen! Hij maakt op mij namelijk een zeer sterke indruk en speelt met vertrouwen. +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Thanks voor de info, kende hem niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik zou die Dijks eens een keer uitnodigen een aantal trainingen af te werken bij het eerste van Ajax! Kan hij misschien nog wat leren van Vertonghen en hem klaarstomen! Hij maakt op mij namelijk een zeer sterke indruk en speelt met vertrouwen. Zeker.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Die Babunski had best een rode kaart mogen krijgen! Achterlijke overtreding en totaal niet nodig! De wedstrijd begint wel harder te worden! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Die Babunski had best een rode kaart mogen krijgen! Achterlijke overtreding en totaal niet nodig! De wedstrijd begint wel harder te worden! Wat frustraties bij Barcelona, Ajax zet heel snel druk en die jongens komen er dan helemaal niet meer uit.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Waarom zetten we dit elftal niet zaterdag op t veld hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: van Barcelona B, de A1 en Barca B spelen hier hun thuiswedstrijden geloof ik.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Mooie goal Fischer, Klaassen en Dijks zijn trouwens ook geweldig aan t spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hahaha we tikken die homo's helemaal weg |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Ok ,mooi stadion voor een B elftal |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wat een speler die Fischer.. eerst een goal en nu zon assist |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik zou die Dijks eens een keer uitnodigen een aantal trainingen af te werken bij het eerste van Ajax! Kan hij misschien nog wat leren van Vertonghen en hem klaarstomen! Hij maakt op mij namelijk een zeer sterke indruk en speelt met vertrouwen. en fischer ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind Schoop niet zo heel bijzonder, maar Fisher Klaasen en de Sa zijn wel heel fijne spelers.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk doelpunt man! En wat vind ik die jeugdige onbezonnenheid vervolgens prachtig om te zien! Prachtig hoe die wisselspelers vervolgens het veld inrennen om het doelpunt te vieren! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Schoop is matig. Doet niks goed en opeens scoort hij. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man, is ook een goeie! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:59 schreef amsterdammer113 het volgende:Heerlijk doelpunt man! En wat vind ik die jeugdige onbezonnenheid vervolgens prachtig om te zien! Prachtig hoe die wisselspelers vervolgens het veld inrennen om het doelpunt te vieren! belachelijk dat ze dan geel krijgen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
LIVERPOOL, HERE WE COME!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zie de toekomst opeens weer heel vrolijk tegemoet heheh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schiet hem wel prima binnen, verder inderdaad niet goed.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee gap, zijn nou eenmaal de regels! En scheidsrechter hanteert die gewoon! Niets op tegen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja dat zeker.. wel een dodelijke spits als je zomaar kan scoren |
|
|
|