|
|
remco k
|
|
|
Zoals die knakker net ook al zei. Hopelijk gaat dit dan geen spelers kosten, zeker nu zo zo goed spelen tegen de ploeg waarvan gezegd wordt dat dit het beste jeugdelftal ter wereld is.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 20:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee gap, zijn nou eenmaal de regels! En scheidsrechter hanteert die gewoon! Niets op tegen! Ja oké, maar is toch leuk voor die jochies dat ze in Barcelona die gasten afdrogen heheh |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Hier zijn een aantal die hun schoolgeld voor rekenen moeten terugvragen. Mitchell wordt morgen 20 jaar. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Natuurlijk is het leuk, maar ook zij moeten zich gewoon aan de regels houden! Tis niet anders! Jammer van die gele kaarten, maar terecht gegeven door de scheidsrechter! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 20:03 schreef Ztjes het volgende:Hier zijn een aantal die hun schoolgeld voor rekenen moeten terugvragen. Mitchell wordt morgen 20 jaar. Volgens mij kan jij beter je lesgeld terugvragen! Hij is in 1993 geboren en word morgen dus 19! We leven namelijk in 2012 en niet in 2013!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aiii.. denswil pijnlijk geblesseerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 20:03 schreef Ztjes het volgende:Hier zijn een aantal die hun schoolgeld voor rekenen moeten terugvragen. Mitchell wordt morgen 20 jaar. Bel morgen dan maar vast met school, want als je van 9 februari 1993 bent, dan wordt ie morgen 19 kerel.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Schoop bedoel ik natuurlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Amsterdammer113, Helemaal waar. Ik ga morgen mij agenda bijwerken. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: De hand van Cruijff is meteen zichtbaar , na 1 dag al |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha is goed man! Je moet die cijfers ook niet veranderen voordat je ze thuis laat zien! ;-) Whahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mooi stadion trouwens! Het Mini Estadi! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: en dat voor de A1 en Jong Barca ... prachtig hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
0-3 fischer goaallllllllllll |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Moet bijna huilen dat Ebecilio wekelijks bij Ajax 1 speelt en niet Fischer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is toch logisch, gewoon nog een jaar of twee geduld hebben.. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 20:03 schreef Ztjes het volgende:Hier zijn een aantal die hun schoolgeld voor rekenen moeten terugvragen. Mitchell wordt morgen 20 jaar. idd je moet echt je schoolgeld terug vragen voor rekenen ik ben van 10-05-1992 ik ben 19 dus als hij van 93 is en hij 20 wordt klopt er iets niet?:P beetje nadenken voor je iets zegt haha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja dat klopt wel.. maar de topclubs gaan nu wel meer naar em kijken he. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wedden dat er vanavond nog 30 topics worden geopend over Fischer |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Op naar de volgende tegenstander! Toch prachtig voor die jongens! Nu een wedstrijd in en tegen Liverpool!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
De jeugd heeft de toekomst :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook dat klopt, maar gelukkig ligt hij echt vast bij Ajax.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hele knappe overwinning van AJAX A1 uit bij Barcelona |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mooie overwinning en eens te meer duidelijk dat er best progressie zit in de jeugd! Er zijn mij een aantal spelers vandaag aardig goed opgevallen! Victor en Mitchell waren overduidelijk aanwezig! Verder heeft de A1 van Barcelona maar 1 echte kans gecreeërd en was de defensie aardig onder controle! |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
In de Chaml zagen we al hoe goed Barca B was Geweldige jeugdopleiding,dus mooie overwinning |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Leuke wedstrijd.Ajax goed gespeeld.Die linksback is wel een openbaring.Ik dacht wat een lange slungel.Maar hij hield zich fantastisch staande.Jullie hadden het over een 16jarige jongen.Dat was die donkere spits van Barcelona.Volgens zijn paspoort 16 maar die commentator zei al dat je dat bij die jongens nooit zeker weet.Genoten van Fischer.Die verdediging stond ook als een huis.Ligeon vond ik een van de mindere. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
Hopelijk lopen onze talenten niet meer weg,zoals bouy Zaakwaarnemer lens is een geldwolf hopelijk vertegenwoordigd Hij niet meer talenten van Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoor de Vos net zeggen dat Barcelona aardig wat pogingen heeft ondernomen om Fisher afgelopen seizoen naar Camp Nou te halen. Fisher koos echter voor Ajax.. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:09 schreef remco k het volgende:Hoor de Vos net zeggen dat Barcelona aardig wat pogingen heeft ondernomen om Fisher afgelopen seizoen naar Camp Nou te halen. Fisher koos echter voor Ajax.. Scandinaviers maak je niet gek met geld, Die stippelen hun carriere zorgvuldig uit Nederlanders zijn tog anders en makkelijk Te beinvloeden door zaakwaarnemers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:13 schreef leef! het volgende:[..] Scandinaviers maak je niet gek met geld, Die stippelen hun carriere zorgvuldig uit Nederlanders zijn tog anders en makkelijk Te beinvloeden door zaakwaarnemers Wat heeft dat ergens mee te maken?? Meld enkel iets over een speler uit deze wedstrijd wat net verteld werd door grote held de Vos.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Dat kwam met name door de goede verhalen die hij gehoord had van zijn maatjes eriksen en boilesen.Ajax heeft hem gehaald nog voor het jeugdek waar denemarken ook aan mee deed en daar speelde hij al goed want ik wist dat hij naar Ajax zou komen. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Wat heeft dat ergens mee te maken?? Meld enkel iets over een speler uit deze wedstrijd wat net verteld werd door grote held de Vos.. Oh ik had het er toevallig over een bericht boven jou Dachr dat je daarop reageerde,rustig rustig jongen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:22 schreef leef! het volgende:[..] Oh ik had het er toevallig over een bericht boven jou Dachr dat je daarop reageerde,rustig rustig jongen ben de rust zelve.. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
|
|
|
ijsfijn
|
|
|
ik had een verjaardag en kon het helaas niet zien. iemand enig idee wanneer dit nog keer wordt uitgezonden , want zou dit graag nog willen zien.
maar wel super zeg van barcelona A1 winnen. knaller! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:31 schreef ijsfijn het volgende:ik had een verjaardag en kon het helaas niet zien. iemand enig idee wanneer dit nog keer wordt uitgezonden , want zou dit graag nog willen zien. maar wel super zeg van barcelona A1 winnen. knaller! Om 23.45 uur word de wedstrijd nogmaals uitgezonden op Eredivisie Live 1!
Morgen om 11.45 uur word de wedstrijd ook weer uitgezonden op Eredivisie Live 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik heb het helaas niet gezien...klinkt allemaal enthousiast hier.... De Ajax jeugd heeft zich dus mooi in de kijker gespeeld notabene tegen de jeugd van Barcelona.....het is niet te hopen dat we straks weer een aantal talenten kwijt zijn zoals Bouy..... |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik heb het helaas niet gezien...klinkt allemaal enthousiast hier.... De Ajax jeugd heeft zich dus mooi in de kijker gespeeld notabene tegen de jeugd van Barcelona.....het is niet te hopen dat we straks weer een aantal talenten kwijt zijn zoals Bouy..... Precies,en vooral door geldwolfen als zaakwaarnemer Lens,die denken niet voor de spelers,maar voor zijn Eigen bankrekening,een bloedzuiger is het,tonnen aan Geld vragen aan Ajax en voor wat???????hij moet een verbod Krijgen in en rond om de Arena |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
We moeten tegen Tottenham Hotspur en niet Liverpool.. Tottenham won van Liverpool met 1-0 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Mis gappie, heb ik net in het jeugdtopic geplaatst! Liverpool mag uiteindelijk toch de halve finale spelen omdat Tottenham zichzelf heeft teruggetrokken. Dit nadat ze de regels zouden hebben overtreden die een speler op te stellen die niet opgesteld had mogen worden! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 23:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Mis gappie, heb ik net in het jeugdtopic geplaatst! Liverpool mag uiteindelijk toch de halve finale spelen omdat Tottenham zichzelf heeft teruggetrokken. Dit nadat ze de regels zouden hebben overtreden die een speler op te stellen die niet opgesteld had mogen worden! aiii.. oke. Denk dat we meer kans maken tegen Liverpool hoor. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik durf het niet te zeggen gap! Heb nog geen beelden gezien van het spel van Liverpool! Hou het jeugdtopic in de gaten de komende dagen! Ik ga daar binnenkort wat filmpjes plaatsen over de volgende tegenstander! |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
De zaken van Bouy werden behartigd door die rat van een Raiola of hoe die ook mag heten.Dezelfde die Zlatan verkocht.Ik dacht niet dat Lens hier wat mee te maken had, alhoewel ik het wel met je eens ben dat ze Lens en die Raiola trouwens ook een stadionverbod moeten geven.Maar daar vinden die gasten ook wel weer wat op. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 19:52 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik zou die Dijks eens een keer uitnodigen een aantal trainingen af te werken bij het eerste van Ajax! Kan hij misschien nog wat leren van Vertonghen en hem klaarstomen! Hij maakt op mij namelijk een zeer sterke indruk en speelt met vertrouwen. +14
Die Dijks is mij tot aan de 0 - 1 als enige opgevallen met zijn power en dominantie. Hoop dat ze hem niet (hebben) vergeten met het aanbieden van een contract. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 07:43 schreef Stanley het volgende:[..] +14 Die Dijks is mij tot aan de 0 - 1 als enige opgevallen met zijn power en dominantie. Hoop dat ze hem niet (hebben) vergeten met het aanbieden van een contract. Hij heeft niet al te lang getekend (begin Januari) tot 2015.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Hoe laat begint Liverpool-Ajax en door welke zender wordt dat uitgezonden.Wie kan me dat vertellen??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|