BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe moet AJAX worden gered?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Beste mensen ,
Ajax word aangevallen!!
De media drukt ajax in een hoek
Het gekibbel en gekwabbel in de het Torentje van Amsterdam.
Elke dag week in ,week uit !!

En Ajax gaat weer achteruit!"

Het voetbal wat 1eklas voetbal hoort te zijn op de nederlandse velden is weg gevoetbalt,hoe komt dat?

Het Torentje van amsterdam meschien met kwik kwek en kwak?
Of de kwaliteit van de Spelers ?
meschien is het een mengemoes van allebij?
Wie weet het ?...
Maar 1ding weet ik/we wel zo komt

--- SPLINTER NIET DOOR DE WINTER ----
Het wordt meschien wel een History"s diepte punt van Ajax!

En al die mensen die denken hoe zo het moeten doen, die kaalkippen bij de Nos de zogenoemde RIDDERS VAN DE RONDETAFEL , een ene Jan Evers die wel even voor de tv zal zeggen hoe AJAX uit de Achteruitversnelling weer naar de 1versnelling moet,zelf heeft die eens een FATSOENLIJK elftal op de been gekregen ! ( maar buiten dat is nu JAN EVERS de zonnebok maar het al die PRAATPOPPEN !.

Maar even terug naar ONS ALLER AJAX hoe moet ajax gered worden meschien BAM inhuren en platgooien en weer overnieuw beginnen ,of is dat veel te vergezocht?

MENSEN HOE DENKEN JULLIE ER OVER ,BUITEN DE UITSPRAKEN VAN DIE MENSEN ( DIE ZIGZELF VOOR DE GEK HOUDEN MET HUN WARTAAL)

----------------------αc αנαχ ρяι∂є σ мσкυм-------------------------------------------------------------------------
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 06 februari 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Niet door analfabeten in ieder geval.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 februari 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 13:44 schreef IdiJoods het volgende:
Niet door analfabeten in ieder geval.
hahahaha +111111
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Sorry voor de spelfouten maar moet snel typen ,zit in de trein moest over stappen..
ECHTE NOORD-HOLLANDE
 ECHTE NOORD-HOLLANDE - maandag 06 februari 2012 - 13:50   quote  deeplink  
IK VRAAG MIJN EIGEN AF WAAR DE NIEUWE AANWAS BLIJFT UIT AJAX HUN EIGEN JEUGDOPLEIDING WANT FEYENOORD LUKT HET WEL..........WAT MOET AJAX ALLEMAAL WEL NIET BETALEN VOOR DE JONGENS DIE GEBLESSEERD ZIJN EN DIE OP DE BANK ZITTEN DAN WEL OP DE HALF LEGEN TRIBUNEN ZITTEN...LAAT DE JONGENS NIET BARSTEN ALS ZE 2-0 ACHTER STAAN MAAR BLIJF ZITTEN OP JE STOEL EN MOEDIG ZE AAN EN FLUIT ZE NIET UIT....
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
ben het met je eens!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 06 februari 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 13:50 schreef ECHTE NOORD-HOLLANDE het volgende:
IK VRAAG MIJN EIGEN AF WAAR DE NIEUWE AANWAS BLIJFT UIT AJAX HUN EIGEN JEUGDOPLEIDING WANT FEYENOORD LUKT HET WEL..........WAT MOET AJAX ALLEMAAL WEL NIET BETALEN VOOR DE JONGENS DIE GEBLESSEERD ZIJN EN DIE OP DE BANK ZITTEN DAN WEL OP DE HALF LEGEN TRIBUNEN ZITTEN...LAAT DE JONGENS NIET BARSTEN ALS ZE 2-0 ACHTER STAAN MAAR BLIJF ZITTEN OP JE STOEL EN MOEDIG ZE AAN EN FLUIT ZE NIET UIT....
Je caps-lock staat aan.
ECHTE NOORD-HOLLANDE
 ECHTE NOORD-HOLLANDE - maandag 06 februari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
was me niet op gevallen
ECHTE NOORD-HOLLANDE
 ECHTE NOORD-HOLLANDE - maandag 06 februari 2012 - 13:59   quote  deeplink  
maar ben je het dan niet met me eens booya4afca.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 februari 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 13:52 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Je caps-lock staat aan.
scheelt mij weer, heb ik geen vergrootglas meer nodig... ;-)
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 14:00   quote  deeplink  
sommige mensen hebben een zwaarleven volgens mij , what the fuck maakt dat uit

je caps-lock staat aan.

ga anders een boek lezen of zo!
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 06 februari 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 13:47 schreef Lgnr,14 het volgende:
Sorry voor de spelfouten maar moet snel typen ,zit in de trein moest over stappen..
Je spelfouten zijn zo consequent dat het niet alleen aan het sneltypen moet liggen.
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 14:01   quote  deeplink  
ik ben bang dat deze topic , ergens anders heen lijd!
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 14:04   quote  deeplink  
Nou daar komt meneer Lingo weer aan !

als je het niet gelooft ,maakt mij geen fluit uit.
je snapt het wel tog ?? of is het bijna latijns geschreven voor jou?
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 06 februari 2012 - 14:07   quote  deeplink  
Een woord: Doorselecteren

Nu gaat dat wat lastig gezien we vastzitten aan contracten. Maar we hebben teveel spelers die kwaliteit te kort komen. Daarnaast een jeugdopleiding waaraan het een en ander mankeert.

Dan kan vd Boog wel zeggen, "8 spelers uit de basis 11 komen uit de jeugdopleiding".
Maar als zij van het niveau FC Haarlem zijn, dan schiet AFC Ajax er niets mee op. En wat blijkt nu? Mensen als Ebecilio, Ozbilliz en Blind zakken wekelijks door de mand.

DOORSELECTEREN HEREN!
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Mensen als Ebecilio, Ozbilliz en Blind zakken wekelijks door de mand.

DOORSELECTEREN HEREN!

maar waar-mee wil je doorselecteren??
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 06 februari 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 14:16 schreef Lgnr,14 het volgende:
Mensen als Ebecilio, Ozbilliz en Blind zakken wekelijks door de mand.

DOORSELECTEREN HEREN!

maar waar-mee wil je doorselecteren??
Aankopen
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 14:18   quote  deeplink  
welke aankopen ? Booya4Afca -

wie denk jij die ze moeten halen .
Guyt
 Guyt - maandag 06 februari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 13:39 schreef Lgnr,14 het volgende:
Beste mensen ,
Ajax word aangevallen!!
De media drukt ajax in een hoek
Het gekibbel en gekwabbel in de het Torentje van Amsterdam.
Elke dag week in ,week uit !!

En Ajax gaat weer achteruit!"

Het voetbal wat 1eklas voetbal hoort te zijn op de nederlandse velden is weg gevoetbalt,hoe komt dat?

Het Torentje van amsterdam meschien met kwik kwek en kwak?
Of de kwaliteit van de Spelers ?
meschien is het een mengemoes van allebij?
Wie weet het ?...
Maar 1ding weet ik/we wel zo komt

--- SPLINTER NIET DOOR DE WINTER ----
Het wordt meschien wel een History"s diepte punt van Ajax!

En al die mensen die denken hoe zo het moeten doen, die kaalkippen bij de Nos de zogenoemde RIDDERS VAN DE RONDETAFEL , een ene Jan Evers die wel even voor de tv zal zeggen hoe AJAX uit de Achteruitversnelling weer naar de 1versnelling moet,zelf heeft die eens een FATSOENLIJK elftal op de been gekregen ! ( maar buiten dat is nu JAN EVERS de zonnebok maar het al die PRAATPOPPEN !.

Maar even terug naar ONS ALLER AJAX hoe moet ajax gered worden meschien BAM inhuren en platgooien en weer overnieuw beginnen ,of is dat veel te vergezocht?

MENSEN HOE DENKEN JULLIE ER OVER ,BUITEN DE UITSPRAKEN VAN DIE MENSEN ( DIE ZIGZELF VOOR DE GEK HOUDEN MET HUN WARTAAL)

----------------------αc αנαχ ρяι∂є σ мσкυм-------------------------------------------------------------------------
Huhhhh???? Warrig verhaaltje.
Guyt
 Guyt - maandag 06 februari 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 13:50 schreef ECHTE NOORD-HOLLANDE het volgende:
HET IS VERBODEN OM OVER FEYENOORD TE PRATEN OP DIT FORUM.IS TOTAAL GEEN AANLEIDING VOOR FOEI FOEI FOEI.
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 06 februari 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 14:18 schreef Lgnr,14 het volgende:

Gouweleeuw, Chivu/Poulsen, Narsingh, Evt Dost (want van de blessures van Siggy wordt ik ook niet goed, en nog een leuke middenvelder! dan ben je goed opweg denk ik! wat een drama selectie loopt er nu! niet te geloven!
Ztjes
 Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
AFCMylife,
Chivu en Maduro (ervaring en een Ajax-verleden) heb je gelijk je leuke middenvelder.
Narsingh, Assaidi en Dorst voor versterking van je voorhoede.
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:

Gouweleeuw, Chivu/Poulsen, Narsingh, Evt Dost (want van de blessures van Siggy wordt ik ook niet goed, en nog een leuke middenvelder! dan ben je goed opweg denk ik! wat een drama selectie loopt er nu! niet te geloven!

wat denk je over een soort Nigel de Jong??
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 14:46   quote  deeplink  
AFCAMylife - maandag 06 februari 2012 - 14:36 quote deeplink

quote:

een soort nigel de jong meschien
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - maandag 06 februari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
- poulsen ( brengt ervaring mee en kan concurreren met boilessen )
- Narsing ( Kan rechtsbuiten en sulejmani moet concurreren met hem en boerrigter en achter sulejmani heb je nog lukoki als talent).
- Van dijk en Chivu als Verthongen vertrekt. ( Je haalt talent en ervaring erbij en je hebt altijd een goede back up als er iemand geblesseerd of geschorst is.
- Een goede controlerende middevelder, suggesties ?
- Castillion erbij houden als spits en een bulykin of iemand anders als pinchitter. of je moet een goede concurrent halen voor sigthorsson en goedkope 3e spits.

En dan moet nog cruijf aan de macht komen bij ajax en de rest oprotten die kwalle koppen. Zo keert de rust terug en kan ajax weer een frisse start maken met het goed opleiden van de jeugd en er komt rust in de club.
warmeblaffer
 warmeblaffer - maandag 06 februari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Ik ben nu op de leeftijd van 34 en ben gister getuigen geweest van de slechtste wedstrijd van ajax ooit.Reken maar uit dat ik vanaf mijn 8e ajax supporter ben. Wat er gister stond kon echt niet.Tuurlijk missen we 7 basisspelers,maar dat geeft maar aan hoe zwak de breedte van dit elftal is. Je mag daarom niet al te kritiek kijken,maar man man man wat zit er een hoop bij die het ajax nivo niet aan kunnen. Ebiclio lodeiro ozbiliz anita vermeer ook jansen voegt niets toe. Eriksen de jong lopen teveel met de bal en spelen nooit de bal in de loop van spelers aan. Daardoor zit er totaal geen snelheid in het spel. Als ik de baas was had ik blind ebicilio ozbiliz lodeiro jansen
verkocht,vertongen en vd wiel zullen ook vertrekken. Ik zou proberen een centale verdediger te kopen,een chivu type. Ik zou een pasende middenvelder kopen die snelheid in het spel brengt,schone van nec zou ik eens goed gaan bekijken. Narsing zou een goede optie zijn voor op de flank.Ligeon erachter en je hebt een razendsnelle flank. Bulykin zou ik ook laten vertrekken en op zoek gaan naar een concurrent voor sigtorson. Dost is in mijn ogen de juiste kandidaat in dat geval. Ik vraag me echter af waarom bulikyn en klaasen gister niet in de basis stonden.

Cillisen
Ligeon alderwereld chivu/heitinga boilisen
enoh
schone eriksen
narsing sigto/dost boerigter

klaasen
de jong
van rhijn
koppers
lukokoi
vermeer
suljemani

Dit zou ik gaan doen,mischien nog een everton van heracles erbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door warmeblaffer --
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
------------------------ Cillisen
Aankoop Alderwereld Chivu Boilesen/poulsen

--------------------- Maduro----------------------------
De jong---------------------------------- Eriksen

---------------------Dost/sigi
Narshing----------------------------------Boerichter/Mickey
soccer
 soccer - maandag 06 februari 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 14:17 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Aankopen
Een paar jaar geleden is er voor 30 miljoen gekocht. Heeft ook niet geholpen.
ashols
 ashols - maandag 06 februari 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 14:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

Huhhhh???? Warrig verhaaltje.
Inderdaad, is dit dialect?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door ashols --
Ztjes
 Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Lgnr,14
Aankoop: Cicinho (Speler van Roma nu uitgeleend aan Villarreal)
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 15:37   quote  deeplink  
Ztjes
stuur prive bericht
sinds 28-09-2010 , 229 posts
Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 15:35 quote deeplink

Lgnr,14

meld dit bericht

zal wel een dik salaris willen hebben
Wim
 Wim - maandag 06 februari 2012 - 15:38   quote  deeplink  
Als er dadelijk nog maar iets te kopen valt.
Supporters blijven weg, sponsors haken af, steeds meer mensen met een Ajax hart haken successievelijk af, aandelen zijn niks waard, te veel spelers die een astronomisch salaris opstrijken voor Hollandse begrippen en weinig tot niets presteren.
De interesse van spelers met talent,of van enige naam om naar Ajax te verkassen neemt in record tempo af.
Waarom bv. Blind jr nou een grootverdiener is, dat is voor mij echt een absoluut raadsel.
El Hamdoui kost Ajax uiteindelijk misschien alles bij elkaar ook wel 15 miljoen: 5 miljoen aanschaf,5 miljoen aan gemiste doelpunten,5 miljoen aan salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden en voorzieningen, verder wandelt hij straks gratis de deur uit.
Ajax teert in sneltrein vaart in op zijn eigen vermogen.
Hoe is het trouwens met onze hoofdscout van der Zee, ontdekt hij nog wel eens een talent?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door Wim --
Ztjes
 Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 15:31 schreef soccer het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden is er voor 30 miljoen gekocht. Heeft ook niet geholpen.
Waarvan meer dan de helft voor een speler (Sulejmani) en die rendeert eigenlijk alleen in een 4-4-2 systeem.
En ja, Ajax is eigenlijk altijd heel slecht geweest in hun aankoopbeleid. Laatste goede aankopen zijn Suarez en the Hunt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 06 februari 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 15:37 schreef Lgnr,14 het volgende:
Ztjes
stuur prive bericht
sinds 28-09-2010 , 229 posts
Ztjes - maandag 06 februari 2012 - 15:35 quote deeplink

Lgnr,14

meld dit bericht

zal wel een dik salaris willen hebben
Even een tip! Als je op quote drukt bij diegene die de reactie heeft geplaatst, kan je direct op hem reageren! Hoef je niet zijn hele bericht te kopieren! Is geen aanval, enkel een tip!
Lgnr,14
 Lgnr,14 - maandag 06 februari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
dankej wel ±P
soccer
 soccer - maandag 06 februari 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 15:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Waarvan meer dan de helft voor een speler (Sulejmani) en die rendeert eigenlijk alleen in een 4-4-2 systeem.
En ja, Ajax is eigenlijk altijd heel slecht geweest in hun aankoopbeleid. Laatste goede aankopen zijn Suarez en the Hunt.
Zijn die niet door van Geel gehaald? Is die misschien toch te vroeg weggestuurd? Gezien zijn verleden en wat hij nu weer presteert bij Feyenoord was hij mischien toch wel de idiale man voor bij Ajax. Zorgt dat de organisatie staat kent de spelers in de eredivisie kent het onderhandelen en gaat niet op de stoel van de trainer zitten maar steunt hem wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Hoe moet Ajax worden gered....heel eenvoudig....
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/207937/Bulykin_meest_efficinte_speler_in_Eredivisie.html
Ik hoop dat de Boer geen analfabeet is...want anders kost het ons nog meer punten....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe moet AJAX worden gered?

0.0060389