|
|
sebas79
|
|
|
Ik vind Narsing een goeie speler ,maar hij is vooralgoed als er veel ruimte achter de verdediging van de tegenstander ligt. Dat is bij Heerenveen vaak het geval ,in de kleine ruimte is hij een stuk minder. In de kleine ruimte is Assaidi juist op zijn best, wat bij Ajax vaak het geval is. We hebben dit ook een paar jaar geleden bij Sulejmani gezien...... Graag jullie mening (en ik weet dat Narsing rechts is en Assaidi vanaf links speelt) |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Narsingh!
Assaidi is een kameraad van El hammie dus die komt toch niet. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
Waarom Assaidi als we Boerrigter hebben Er is interesse uit Engeland voor Sulejmani dus Narsingh kopen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik zeg alle 2 kopen en sulejmani weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt naar alle waarschijnlijkheid geen CL komend seizoen. Misschien dat het verstandig is dat mensen dit even meenemen in hun aan en verkoopbeleid.. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Waar kopen we ze voor, voor de Arena of de Toekomst. Even vragen of ze lastig zijn want anders kan Frank er niet mee om gaan. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote: zonde van het geld,Assaidi is duur heerenveen wil niet onder de 10miljoen gaan,waarom dat bedrag betalen als we Boerrigter al hebben,Niet logisch tog
Heerenveen heeft wel veel goede spelers
Gouweleeuw,Dost,Djuricic,Narsing,Assaidi,Roorda en dan hebben ze ook nog spelers als Elm en Janmaat VD Parra vind ik ook goed Jammer dat Heerenveen nooit kan bouwen op een top elftal want ze hebben veel goede elftalllen gehad |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 17:50 schreef leef! het volgende:Waarom Assaidi als we Boerrigter hebben Er is interesse uit Engeland voor Sulejmani dus Narsingh kopen! Nou ik denk dat 2 (goeie) spelers voor 1 positie geen overbodige luxe is zoals we allemaal hebben gezien. En volgens mij kan hij op meerdere posities uit de voeten. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:13 schreef sebas79 het volgende:[..] Nou ik denk dat 2 (goeie) spelers voor 1 positie geen overbodige luxe is zoals we allemaal hebben gezien. En volgens mij kan hij op meerdere posities uit de voeten. maar geen 2 top speler die gaan elkaar in de weg lopen,El Ham ging ook problemen maken toen die een paar keer op de bank moest beginnen,Assaidi zou dat ook gaan doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door leef! -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:13 schreef sebas79 het volgende:[..] Nou ik denk dat 2 (goeie) spelers voor 1 positie geen overbodige luxe is zoals we allemaal hebben gezien. En volgens mij kan hij op meerdere posities uit de voeten. Inderdaad man, en dan hebben we weer dusdanig veel aankopen op de bank zitten dat de jeugd helemaal geen kans meer krijgt.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 17:58 schreef remco k het volgende:Ajax speelt naar alle waarschijnlijkheid geen CL komend seizoen. Misschien dat het verstandig is dat mensen dit even meenemen in hun aan en verkoopbeleid.. zo denk ik ook er over als we geen champions leage halen dan gaat het nog een hels karwei worden om goeie spelers te halen |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:17 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad man, en dan hebben we weer dusdanig veel aankopen op de bank zitten dat de jeugd helemaal geen kans meer krijgt.. Welke jeugd Ebicilio ,Ozbiliz ????? Gaat om 1 aankoop geen 10 ,zal toch wat gaan gebeuren denkk |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 17:58 schreef remco k het volgende:Ajax speelt naar alle waarschijnlijkheid geen CL komend seizoen. Misschien dat het verstandig is dat mensen dit even meenemen in hun aan en verkoopbeleid.. En waarom is dat zo belangrijk volgens jou? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:15 schreef leef! het volgende:[..] maar geen 2 top speler die gaan elkaar in de weg lopen,El Ham ging ook problemen maken toen die een paar keer op de bank moest beginnen,Assaidi zou dat ook gaan doen Zal wel mee vallen , omadat El Ham iets doet wil niet zeggen dat iedereen het doet. En zoals ik al zei ,hij kan op meerdere posities spelen , Dit Ajax kan wel zo een creatieve speler gebruiken |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Op elke linie moet een zekere speler staan en dan kan je de jeugd in laten stromen, nu wordt de jeugd er geforceerd ingebracht omdat we teveel gebleseerde spelers hebben.Er meoten inderdaad wat spelers weg,met name wisselvalige zoals Ebicilio,Blind,aldewereld, enoh,Ozbiliz, El H,
We moeten zeker een rechtsback en een centrale verdediger ervoor terug hebben en 1 rechter buitenspeler. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:28 schreef sebas79 het volgende:[..] Zal wel mee vallen , omadat El Ham iets doet wil niet zeggen dat iedereen het doet. En zoals ik al zei ,hij kan op meerdere posities spelen , Dit Ajax kan wel zo een creatieve speler gebruiken Assaidi speelt op de positie van Boerrigter op andere posities is hij minder.Assaidi heeft ook een paar keer gezanikt toen die op de bank begon,zelfde temparement Ajax is geen Madrid met 4 top spelers op 1 positie 1 top speler voor 1 positie daarachter altijd een jeugdspeler of een ervarende speler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat er dus vrijwel geen Europees geld gaat binnenkomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:23 schreef sebas79 het volgende:[..] Welke jeugd Ebicilio ,Ozbiliz ????? Gaat om 1 aankoop geen 10 ,zal toch wat gaan gebeuren denkk Inderdaad, en een Fisher die vanaf links speelt, een Lukoki, de Sa en meer van dat soort gasten.. nee hoor er moeten twee goede buitenspelers staan, als er daar 1 van vertrekt moet er een nieuwe komen, maar de bank heb ik liever jeugdspelers voor die twee plekken, Ozbiliz vind ik trouwens heerlijk om naar te kijken, als hij de ontwikkeling gaat doormaken waarvan ik denk dat hij die kan maken, dan hebben we daar een heel mooi diamantje aan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Misschien met hem in jong Ajax spelen. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Heeft PSV zich in de zomer ook niet druk om gemaakt en kijk wat het ze brengt. Je kunt nog steeds een kampioenschap en daarmee CL kopen. Je moet alleen wel weten wat je koopt... |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Allemaal speculaties ,Ozbiliz is vaak gebleseerd en dat remt zijn ontwikkeling af. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:34 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, en een Fisher die vanaf links speelt, een Lukoki, de Sa en meer van dat soort gasten.. nee hoor er moeten twee goede buitenspelers staan, als er daar 1 van vertrekt moet er een nieuwe komen, maar de bank heb ik liever jeugdspelers voor die twee plekken, Ozbiliz vind ik trouwens heerlijk om naar te kijken, als hij de ontwikkeling gaat doormaken waarvan ik denk dat hij die kan maken, dan hebben we daar een heel mooi diamantje aan. Ozbiliz ben ik met je eens , je kan niet alleen maar jeugd spelers hebben achter Sulejmani en Boerrigter. De vraag was Narsing of Assaidi niet alle2. Ik zeg Assaidi, jij niemand ... dan verschillen we van meneing kan toch |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
aissaidi als backup voor boerrighter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was, de laatste tijd is hij fit en ik vind hem eerlijk gezegd steeds zekerder ogen.. |
|
|
|
|
tine
|
|
|
zijn voor Ajax niet meer te betalen volgend jaar. denk tussen de 8 tot 13 miljoen euro per stuk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door tine -- |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Het beste is natuurlijk als je ze allebei haalt. Dan hoef je over de aanval niet meer te klagen. Maar kijkend naar de financiën is dit denk ik onmogelijk (We moeten namelijk ook kijken voor versterkingen op andere posities). Ik zal dan toch kiezen voor Narsingh, omdat Sulejmani waarschijnlijk vertrekt in de zomer. Narsingh is denk ik ook iets goedkoper en heeft al aangegeven in de zomer graag naar ajax te gaan. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Beide halen, als je terug wilt naar te (landelijke)top dan moet je een keer investeren dus zal proberen hetzelfde te doen wat psv bij utrecht deed. Verder rasmus elm als cvm halen. gouweleeuw als cv, poulsen linksback en mochten van der wiel en vertonghen vervangers halen als cicinho en chivu. misschien ook nog montero als 2e spit achter sigthorsson. HELEMAAL ALS SULEJMANI VERTREKT DAN ZEG IK SLA JE SLAG EN HAAL ZE BEIDEN BINNEN. NARSINGH GOOIDE AL EEN LIJNTJE UIT DOOR TE ZEGGEN DAT HET EEN DROOM IS OM MET ASSAIDI BIJ AJAX TE SPELEN. ZEKER MET DE BLESSURE GEVOELIGHEID VAN DIT TEAM IS HET ECHT GEEN OVERBODIGE LUXE. KIJK NAAR PSV DIE HEBBEN LENS OP DE BANK. TWENTE HAD JANKO AANKOOP VAN 7 MILJOEN OP DE BAN K DUS GEWOON ALLEBEI HALEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 20:13 schreef AFC M&M het volgende:Beide halen, als je terug wilt naar te (landelijke)top dan moet je een keer investeren dus zal proberen hetzelfde te doen wat psv bij utrecht deed. Verder rasmus elm als cvm halen. gouweleeuw als cv, poulsen linksback en mochten van der wiel en vertonghen vervangers halen als cicinho en chivu. misschien ook nog montero als 2e spit achter sigthorsson Snap niet waarom je dit uberhaubt post, gaat Ajax namelijk (terecht) gewoon niet doen en dat weet je zelf toch ook wel..
Ajax en 7 spelers kopen...Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Narsingh! We hebben Boerrigter en een Assaidi haal je niet voor de bank. Ik vind het veel belangrijker dat op de plaats Enoh een speler komt die kan voetballen. Rits is wel een groeibriljantje. Daar hebben we er meer van maar we moeten spelers halen die er staan. Met elf groeibriljanten kom je er niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 20:43 schreef Brandje het volgende:Narsingh! We hebben Boerrigter en een Assaidi haal je niet voor de bank. Ik vind het veel belangrijker dat op de plaats Enoh een speler komt die kan voetballen. Rits is wel een groeibriljantje. Daar hebben we er meer van maar we moeten spelers halen die er staan. Met elf groeibriljanten kom je er niet Dat is inderdaad een hele belangrijke positie die nu extreem slecht bezet is met Enoh, en dat is niet omdat Enoh niet goed genoeg is, maar omdat hij simpelweg niet in dit systeem past. Ajax wil met 1 controleur spelen ala Barcelona, en daar is de positie van Busquets echt een van de belangrijkste van het elftal.
Wie zou je daar willen zien spelen dan die ook nog eens haalbaar zou zijn.. Persoonlijk denk ik dat Maduro een optie zou kunnen zijn, die is ervoor geschikt en heeft een aflopend contract. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:09 schreef remco k het volgende:[..] Dat is inderdaad een hele belangrijke positie die nu extreem slecht bezet is met Enoh, en dat is niet omdat Enoh niet goed genoeg is, maar omdat hij simpelweg niet in dit systeem past. Ajax wil met 1 controleur spelen ala Barcelona, en daar is de positie van Busquets echt een van de belangrijkste van het elftal. Wie zou je daar willen zien spelen dan die ook nog eens haalbaar zou zijn.. Persoonlijk denk ik dat Maduro een optie zou kunnen zijn, die is ervoor geschikt en heeft een aflopend contract. Rasmus Elm |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat naar Engeland, veel interesse namelijk, afgelopen winterstop was dat al bijna zover..
Gaat echt niet naar Ajax komen al zou hij wel goed zijn. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:17 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad man, en dan hebben we weer dusdanig veel aankopen op de bank zitten dat de jeugd helemaal geen kans meer krijgt.. Oh ja....en die jeugd die doet het zo FANTASTISCH....NOT!!! Er zit vanuit de jeugd op dit moment niks bij wat onmiddellijk eredivisiewaardig is. Op langere termijn misschien van Rhijn en Klaassen maar kijk wat er met al die talenten gebeurd als je ze voor de leeuwen gooit....Ebicilio....waardeloos, Ozbiliz....waardeloos....en zo kan je wel doorgaan. Jeugd inpassen in een goedlopend elftal kan maar niet om weer helemaal een team op te bouwen. Ajax zal MOETEN investeren. |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
geen van beide kopen. accent moet liggen op het middenveld en verdediging |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 18:23 schreef sebas79 het volgende:[..] Welke jeugd Ebicilio ,Ozbiliz ????? Gaat om 1 aankoop geen 10 ,zal toch wat gaan gebeuren denkk +100 |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote: Er is 29 milj gevangen voor Suarez (wat is er voor teruggekocht?). Ze vangen straks 12 voor Vertonghen, 10 voor vd Wiel en wie weet wat er nog gaat komen. Geld genoeg zeg ik! |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Ozbilix wordt een waardevolle speler voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:15 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Oh ja....en die jeugd die doet het zo FANTASTISCH....NOT!!! Er zit vanuit de jeugd op dit moment niks bij wat onmiddellijk eredivisiewaardig is. Op langere termijn misschien van Rhijn en Klaassen maar kijk wat er met al die talenten gebeurd als je ze voor de leeuwen gooit....Ebicilio....waardeloos, Ozbiliz....waardeloos....en zo kan je wel doorgaan. Jeugd inpassen in een goedlopend elftal kan maar niet om weer helemaal een team op te bouwen. Ajax zal MOETEN investeren. Is het nu echt zo moeilijk om te snappen dat 8 jeugdspelers het onmogelijk goed kunnen doen in 1 elftal????
Ajax kan met de basiself een goed draaiend elftal creëren, als je daar 1 of twee jeugdspelers door wisselen of 1 of 2 blessures moet inpassen is dat helemaal geen probleem en dat hoeft het elftal niet zwakker te worden..
Onze eerste selectie is gewoon prima..
ik heb trouwens nog nooit geroepen dat Ajax alles alleen maar met eigen jeugd moet doen trouwens maar dat terzijde. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote: En op basis waarvan maak jij dat op? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:17 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Er is 29 milj gevangen voor Suarez (wat is er voor teruggekocht?). Ze vangen straks 12 voor Vertonghen, 10 voor vd Wiel en wie weet wat er nog gaat komen. Geld genoeg zeg ik! Gelukkig doe jij de financiën niet bij Ajax..
Misschien dat er zo her en der ook eens wat betaald moet worden, of dat er misschien wat schulden weggewerkt moesten worden.
Ajax heeft gewoon weinig tot geen geld om te investeren en zal ook deze zomer zeker geen 20 miljoen aan spelers uitgeven, dat kun je wel denken en hopen, maar het is echt hopen tegen beter weten in. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:19 schreef remco k het volgende:[..] Is het nu echt zo moeilijk om te snappen dat 8 jeugdspelers het onmogelijk goed kunnen doen in 1 elftal???? Ajax kan met de basiself een goed draaiend elftal creëren, als je daar 1 of twee jeugdspelers door wisselen of 1 of 2 blessures moet inpassen is dat helemaal geen probleem en dat hoeft het elftal niet zwakker te worden.. Onze eerste selectie is gewoon prima.. ik heb trouwens nog nooit geroepen dat Ajax alles alleen maar met eigen jeugd moet doen trouwens maar dat terzijde. Het gaat erom dat de basis te smal is. Er zijn wat blessures maar er is geen backup voor vd Wiel, we hebben 1 goed linksback, centraal is het mager of te weinig kwaliteit en zo is het voorin ook. Geen vervanger voor Sightorsson. Daar staat de Jong nu noodgedwongen en ik snap ook echt niet waarom ze die Rus gehaald hebben......als je hem haalt gebruik hem dan ook!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat dolgraag valt wel mee, Derksen zei dat hij in NEderland enkel Ajax als een stap hoger ziet, en liever niet naar TWente of Vitesse wou..
Maar goed, ook de buitenlandse subtop wil hem graag, denk dus dat het een kansloze missie zal worden |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:21 schreef remco k het volgende:[..] Gelukkig doe jij de financiën niet bij Ajax.. Misschien dat er zo her en der ook eens wat betaald moet worden, of dat er misschien wat schulden weggewerkt moesten worden. Ajax heeft gewoon weinig tot geen geld om te investeren en zal ook deze zomer zeker geen 20 miljoen aan spelers uitgeven, dat kun je wel denken en hopen, maar het is echt hopen tegen beter weten in. En gelukkig weet jij het allemaal wel! |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
quote: ontwikkelt zich heel goed. Maar om hem af te serveren van wege de wedstrijd tegen Utrecht gaat mij te ver. Maar ja Zlatan kon er ook niets van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:22 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Het gaat erom dat de basis te smal is. Er zijn wat blessures maar er is geen backup voor vd Wiel, we hebben 1 goed linksback, centraal is het mager of te weinig kwaliteit en zo is het voorin ook. Geen vervanger voor Sightorsson. Daar staat de Jong nu noodgedwongen en ik snap ook echt niet waarom ze die Rus gehaald hebben......als je hem haalt gebruik hem dan ook!!! Koppers kan prima spelen als Boilesen er niet bij is, met Vertonghen daarnaast doet hij het prima.. Het woord pas lastig als je iedereen mist zoals de afgelopen week is het natuurlijk onmogelijk om een goede defensie op te stellen.. Dat redden ze niet eens bij een Barcelona, ook die hebben een groot probleem als ze 4 blessures achterin hebben
Het gaat er gewoon om dat de bepalende spelers zoals Janssen en Vertonghen niet thuisgeven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:22 schreef remco k het volgende:[..] Dat dolgraag valt wel mee, Derksen zei dat hij in NEderland enkel Ajax als een stap hoger ziet, en liever niet naar TWente of Vitesse wou.. Maar goed, ook de buitenlandse subtop wil hem graag, denk dus dat het een kansloze missie zal worden Misschien....is een telefoontje waard toch... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je kan het gewoon nakijken hoor, dat is weer een voordeel van beursgenoteerd bedrijf.. Doe je ogen dus eens open, dan zou je het zelf ook kunnen weten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 21:24 schreef yngwie het volgende:[..] ontwikkelt zich heel goed. Maar om hem af te serveren van wege de wedstrijd tegen Utrecht gaat mij te ver. Maar ja Zlatan kon er ook niets van. +1 |
|
|
|