BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jack van Gelder

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
gabri
 gabri - maandag 06 februari 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Ik las net dat onze vriend Jack weer comentaar heeft gegeven op het publiek. Wie denk hij wel wie hij is . Was hij niet degene die ruzie ging maken tijdens een wedstrijd en met zijn sigaar naar iemand gooide,of heb ik het mis? Ik vind het niet gek dat mensen al dat gezeik zat zijn . Enja Jack het komt er een keer uit dat het de supporters de strot uitkomt . De supporter laat zich nou eenmaal horen zo hoort dat Jack. Mensen betalen genoeg om een mooie wedstrijd te zien met inzet,passie en strijd. Dit hebben de supporters gisteren volgens mij niet gezien. Bij deze Jack ,als jij ons theater publiek vind zal ik maar niet zeggen wat ik van jou vind Jack. Voortaan maar lekker naar dat vieze ding op 010 Zuid gaan en blijf alstublieft weg uit Amsterdam. Trouwens ons vergelijken met 010 wat een giller .
frankdribben
 frankdribben - maandag 06 februari 2012 - 18:57   quote  deeplink  
HIj wordt vanzelf een psv'er als ie zo doorgaat, denk nog 5 jaar wachten.

Er is niemand bij die NOS die positief is over AJAX , en die waterrat (waterreus) is dramatisch
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 06 februari 2012 - 19:01   quote  deeplink  
Je bent VOOR of TEGEN Ajax, een middenweg bestaat niet!
Brandje
 Brandje - maandag 06 februari 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:53 schreef gabri het volgende:
Ik las net dat onze vriend Jack weer comentaar heeft gegeven op het publiek. Wie denk hij wel wie hij is . Was hij niet degene die ruzie ging maken tijdens een wedstrijd en met zijn sigaar naar iemand gooide,of heb ik het mis? Ik vind het niet gek dat mensen al dat gezeik zat zijn . Enja Jack het komt er een keer uit dat het de supporters de strot uitkomt . De supporter laat zich nou eenmaal horen zo hoort dat Jack. Mensen betalen genoeg om een mooie wedstrijd te zien met inzet,passie en strijd. Dit hebben de supporters gisteren volgens mij niet gezien. Bij deze Jack ,als jij ons theater publiek vind zal ik maar niet zeggen wat ik van jou vind Jack. Voortaan maar lekker naar dat vieze ding op 010 Zuid gaan en blijf alstublieft weg uit Amsterdam. Trouwens ons vergelijken met 010 wat een giller .
Jack Kameleon. Deze engnek waait met alle alle winden. Laat hem doodvallen met die vieze te bruine harses en grijns op zijn muil
Henny
 Henny - maandag 06 februari 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:57 schreef frankdribben het volgende:

Er is niemand bij die NOS die positief is over AJAX , en die waterrat (waterreus) is dramatisch
Misschien komt dat wel omdat er niets positiefs te melden is op dit moment. Als het ook maar een beetje beter gaat is al weer het hosanna bij de NOS.
frankdribben
 frankdribben - maandag 06 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
ALles nij de nOS is anti AJAX !!

DIe rooie smult van die onrust bij Ajax, elke keer komt ie met negatieve dingen en hij is PRO van Gaal
ajaxhart
 ajaxhart - maandag 06 februari 2012 - 19:54   quote  deeplink  
al die gasten van de nos hebben wat tegen ajax en waarom??? omdat johan terecht de nos heeft laten zakken en dat kan jack niet verkroppen en die arno vermeulen helemaal niet losersssss zijn het
remco k
 remco k - maandag 06 februari 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Zou ook niet inzien wat er momenteel wel positief is aan Ajax..
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - maandag 06 februari 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:57 schreef frankdribben het volgende:

Logisch dat niemand positief is. Bestuurlijk en sportief is het een drama.
soccer
 soccer - maandag 06 februari 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Meer dan de helft van het publijk komt ook alleen maar als het goed gaat. Zo gauw het minder gaat is de aarena half leeg. Gaat het goed dan weten ze niet hoe hard ze moeten rennen voor een seizoenkaart.
leef!
 leef! - maandag 06 februari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Wat een rare topic!!
Wil je alleen maar de positieve dingen horen over Ajax
v gelder heeft gelijk Ajax en Barcalona hebben een Theater publiek
Dat is al zolang bekend,onze groep staan nog meer achter Ajax
In mindere tijden.maar over het algemeen is dat minder in de arena

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door leef! --
yngwie
 yngwie - maandag 06 februari 2012 - 22:59   quote  deeplink  
waarom kijkt iemand uberhaupt naar zo'n pulpprogramma
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2012 - 23:34   quote  deeplink  
ach...het was Jack maar...die man niet belangrijk maken....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 februari 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 23:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
ach...het was Jack maar...die man niet belangrijk maken....
Hehehehe die man niet nee.......jou sjakie.......... ik mag jou wel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 februari 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe die man niet nee.......jou sjakie.......... ik mag jou wel
Whahahahahaha ik heb gelukkig niet zo'n bruine harsens...maar ik mag jou ook zeer zeker ook hoor Neman...jij staat gelukkig met beide beentjes op de grond en weet wat belangrijk is in het leven...ook al komt het soms een beetje rot je strot uit...maakt niet uit...een ruwe bolster met een blanke pit....slaap ze pik!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 februari 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 23:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahahaha ik heb gelukkig niet zo'n bruine harsens...maar ik mag jou ook zeer zeker ook hoor Neman...jij staat gelukkig met beide beentjes op de grond en weet wat belangrijk is in het leven...ook al komt het soms een beetje rot je strot uit...maakt niet uit...een ruwe bolster met een blanke pit....slaap ze pik!
Jij ook sjakie.....spreek je gap
Brandje
 Brandje - maandag 06 februari 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 22:38 schreef leef! het volgende:

[..]

Wat een rare topic!!
Wil je alleen maar de positieve dingen horen over Ajax
v gelder heeft gelijk Ajax en Barcalona hebben een Theater publiek
Dat is al zolang bekend,onze groep staan nog meer achter Ajax
In mindere tijden.maar over het algemeen is dat minder in de arena
Elke club heeft theaterpubliek. Van hangem de oerfeyenoorder zei een paar weken geleden nog dat het jarenlang doodstil was in de kuip en dat het nu weer tot leven komt.
Het beeld van het onterecht geroemde legioen is nergens op gebasseerd. Tijdens de bekerfinale was de kuip ook lang niet vol tegen Ajax, Tijdens de play-offs tegen Ajax was dat stadion ook binnen no-time leeg. Pleur toch op met dat legioen
alibabba
 alibabba - dinsdag 07 februari 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Die Jack is een enorme KWAL zeg...achterbakse vent die weer een wit voetje wil halen bij andere clubs...BAH BAH BAH....hij weet totaal niet waar ie over praat met zijn theaterpubliek.....omdat er bij ijzige koud zondag minder supporters zaten, gaat hij het publiek onderuit halen...hoe misselijkmakend ben je dan zeg...dat er supporters zijn die er al een tijd een sik van hebben van hetgeen bij Ajax gebeurd is de normaalste zaak van de wereld, maar om dan de supporters over één kam te scheren, vind ik erg laag bij de grond...voor mij is Jack de OETLUL van het jaar!!!!!
Danielson 1448
 Danielson 1448 - dinsdag 07 februari 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Jack Geld
maikelK
 maikelK - dinsdag 07 februari 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 16:47 schreef melrdam010 het volgende:
haha hier zat ik al op te wachten, nooit ben ik op dit 020 forum. Maar ik wist dat hierover gehuilebalkt zou worden. En dat vind ik mooi he!
tjaa.. zo ziet Jack het, hij is niet de enigste, heel Europa weet dat jullie daar om bekend staan. Accepteer dat maar gewoon. Jullie kennen het wel ontkennen maar dat is omdat jullie de realiteit niet willen zien. Ik krijg waarschijnlijk een banner, maar dat zegt meer over jullie.
ophoeren kakkerlak!!!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 07 februari 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
haha hier zat ik al op te wachten, nooit ben ik op dit 020 forum. Maar ik wist dat hierover gehuilebalkt zou worden. En dat vind ik mooi he!
tjaa.. zo ziet Jack het, hij is niet de enigste, heel Europa weet dat jullie daar om bekend staan. Accepteer dat maar gewoon. Jullie kennen het wel ontkennen maar dat is omdat jullie de realiteit niet willen zien. Ik krijg waarschijnlijk een banner, maar dat zegt meer over jullie.
Je weet totaal niet wat Ajacied zijn is man, dus lul je maar wat in de rondte...wat jij nu lult slaat werkelijk als een tang op een varken en getuigd van een HERSENLOZE!!!!!!!!
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - dinsdag 07 februari 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Was het niet zo dat die badkuip van jullie dit jaar eindelijk weer een beetje vol zat tijdens de klassieker, omdat het dit jaar wat minder slecht gaat?
franky
 franky - dinsdag 07 februari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
Ajax heeft gemiddeld aantal toeschouwers dit seizoen van ruim boven de 48.000 het hoogste van iedereen, hoezo theater publiek. Bij Feyenoord maar 43.000 waar is de rest van dat legioen dan Leo Beenhakker? Beide clubs hebben zelfde capaciteit van 52.000
Jammer dat er een hoop mensen, geremd zonder enige kennis, maar wat uit hun nek lullen.
soccer
 soccer - dinsdag 07 februari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:11 schreef franky het volgende:
Ajax heeft gemiddeld aantal toeschouwers dit seizoen van ruim boven de 48.000 het hoogste van iedereen, hoezo theater publiek. Bij Feyenoord maar 43.000 waar is de rest van dat legioen dan Leo Beenhakker? Beide clubs hebben zelfde capaciteit van 52.000
Jammer dat er een hoop mensen, geremd zonder enige kennis, maar wat uit hun nek lullen.
Foutje in de kuip mogen er minder in omdat er een aantal plaatsen niet genummerd verkocht worden.Dan mag er wettelijk maar 80% van de capaciteit verkocht worden. Verder is het zo als Ajax komend weekend bij nac punten laat liggen zitten er de week daarop nog maar een 25000 toeschouwers de rest is weg. Je zag het vorig seizoen onder Jol in de wedstrijd tegen NEC 22000 toeschouwers na een aantal verliespartijen. Je zag het afgelopen zondag tegen Utrecht hoeveel toeschouwers 35000? In de arena lopen gewoon veel sucses supporters het is niet anders.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - dinsdag 07 februari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Foutje in de kuip mogen er minder in omdat er een aantal plaatsen niet genummerd verkocht worden.Dan mag er wettelijk maar 80% van de capaciteit verkocht worden. Verder is het zo als Ajax komend weekend bij nac punten laat liggen zitten er de week daarop nog maar een 25000 toeschouwers de rest is weg. Je zag het vorig seizoen onder Jol in de wedstrijd tegen NEC 22000 toeschouwers na een aantal verliespartijen. Je zag het afgelopen zondag tegen Utrecht hoeveel toeschouwers 35000? In de arena lopen gewoon veel sucses supporters het is niet anders.
Die wedstrijd tegen NEC had ook met het weer te maken. Sterker nog, de week ervoor won Ajax met 0-2 bij VVV dus houd je lul verhaaltjes voortaan voor je AUB.
soccer
 soccer - dinsdag 07 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Ja en ook met sinterklaas en dat het zo geweldig ging allemaal. Waar lag het afgelopen week dan aan? En dat na 80 minuten het grootste gedeelte weg was. Omdat ze allemaal zo'n trouwe supporters zijn? Dus als je het over lul verhaaltjes hebt? Afgelopen zondag was het voor deze jonge jongens juist nodig dat ze steun kregen van het publiek. Je kunt van zo'n jongens niet verwachten dat ze een wereldpartij op de mat leggen. Daar is het verschil tussen jong ajax/a1 en een eredivisieclub gewoonte groot voor.
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:43 schreef soccer het volgende:
Ja en ook met sinterklaas en dat het zo geweldig ging allemaal. Waar lag het afgelopen week dan aan? En dat na 80 minuten het grootste gedeelte weg was. Omdat ze allemaal zo'n trouwe supporters zijn? Dus als je het over lul verhaaltjes hebt? Afgelopen zondag was het voor deze jonge jongens juist nodig dat ze steun kregen van het publiek. Je kunt van zo'n jongens niet verwachten dat ze een wereldpartij op de mat leggen. Daar is het verschil tussen jong ajax/a1 en een eredivisieclub gewoonte groot voor.
Bekerfinale tussen Ajax en f'noord nog geen 30.000 man. Play-offs Ajax en f,noord en de Kuip was meer dan half leeg!!
Afgelopen zondag raadde iedereen je af om weg te gaa, Er reed geen trein en die wel reden deden dat met vertraging!!
Van Hanegem zei het een paar weken geleden nog tijdens VI. Dat de kuip de afgelopen jaren doodstil was en jij gaat de wedstrijd tegen Utrecht en NEC als graadmeter nemen??? Pleu toch op man
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - dinsdag 07 februari 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:43 schreef soccer het volgende:
Afgelopen weekend was het ook vrij makkelijk om de Arena de bereiken met die sneeuw. En aangezien Ajax supporters vanuit alle hoeken in Nederland komen is dat een reden. Verder zie je bij elke club dat het stadion bij zo'n achterstand in de laatste minuten leegloopt. Of ben je die 0-4 in Rotterdam vergeten? Toen was het stadion na een uur al leeg. En daarnaast wat doe je op een AJAX forum? Stiekem ben je fan maar toch speel je hater?
corvermeer
 corvermeer - dinsdag 07 februari 2012 - 17:55   quote  deeplink  
even terug komen op waterreus ik heb die vent nog nooit kunnen betrappen op n normaal woord over ajax en dus laat hem maar gewoon lullen
franky
 franky - dinsdag 07 februari 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Volgens vi waren er 45.880 toeschouwers soccer, zit je er weer naast. Duidelijk dat je maar wat uit je nek zwamt. Jammer maar helaas.
baco74
 baco74 - dinsdag 07 februari 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Dus jij zat, ergens waar je nooit komt, te wachten op iets moois.
Hebben ze bij jullie zeker niet hè, iets moois.
Blijf lekker wachten, joh.
Lekker tof hier voor het eerst komen als het (voor jullie) bij ons Ajax nu minder gaat.
Ik zou zeggen geniet er ff van, want binnen afzienbare tijd kan jij weer 10 jaar de huilebalk zijn.
Dan zullen wij seizoen na seizoen jullie weer de 6 erediviesiepunten af gaan pakken, zoals de afgelopen deccenia.

quote:
tjaa.. zo ziet Jack het, hij is niet de enigste, heel Europa weet dat jullie daar om bekend staan. Accepteer dat maar gewoon. Jullie kennen het wel ontkennen maar dat is omdat jullie de realiteit niet willen zien.
Enigste????
Ach, laat maar........ ze weten in Europa tenminste wie Ajax is.
Jullie weten wat internationaal voetbal is dankzij die paar onbenullige oefenpartijtjes tijdens de zomer- en winterstop.
Zorg nu maar dat jullie je plaatsen voor Europees voetbal en dan maar zien 2 rondes verder te komen.

quote:
Ik krijg waarschijnlijk een banner, maar dat zegt meer over jullie.
Een banner???
Zegt me helemaal nix.
Een ban, daar heb ik wel eens van gehoord,
die worden uitgedeeld aan eikeltikkers die van achter hun PC een beetje bijdehand gaan doen als het bij hun één week beter gaat als bij een ander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door baco74 --
franky
 franky - dinsdag 07 februari 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Moet je me toch eens uitleggen soccer, je hebt het over wettelijk en 80% maar je verhaal klopt niet want tegen ajax zaten er 48.000 mensen in de kuip. volgens jouw verhaal hadden dat er niet meer mogen zijn dan 41.500 dat is nl 80% van 52.000. Maar daar heb je natuurlijk ook weer een verzonnen uitleg voor.
Henny
 Henny - dinsdag 07 februari 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:55 schreef franky het volgende:

[..]

Volgens vi waren er 45.880 toeschouwers soccer, zit je er weer naast. Duidelijk dat je maar wat uit je nek zwamt. Jammer maar helaas.
Bij de meeste clubs worden de toeschouwers geteld die het stadion betreden. In de Arena worden de seizoenkaarthouders en de verkochte kaarten bij elkaar opgeteld, Officieel zat er volgens mij 45.800 man (verscheen in beeld op EredivisieLive tijdens de wedstrijd), terwijl het halve stadion leeg was. De capaciteit van de Arena ligt dus rond de 90.000 of de cijfers kloppen niet.
remco k
 remco k - dinsdag 07 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:35 schreef Henny het volgende:

[..]

Bij de meeste clubs worden de toeschouwers geteld die het stadion betreden.
Dat wordt bij iedere club gedaan, seizoenskaarthouders +verkochte kaarten is het aantal toeschouwers..
Henny
 Henny - dinsdag 07 februari 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wordt bij iedere club gedaan, seizoenskaarthouders +verkochte kaarten is het aantal toeschouwers..
Dat kan, maar wie met droge ogen beweert dat er zondag daadwerkelijk 45.800 man in de Arena zat kan volgens mij minister president worden.
remco k
 remco k - dinsdag 07 februari 2012 - 19:44   quote  deeplink  
http://vorige.nrc.nl/sport/article1793492.ece/Nieuwe_stadions_lokken_voetbalfans

Ook niet zo slecht toch..
remco k
 remco k - dinsdag 07 februari 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:41 schreef Henny het volgende:

[..]

Dat kan, maar wie met droge ogen beweert dat er zondag daadwerkelijk 45.800 man in de Arena zat kan volgens mij minister president worden.
dat klopt inderdaad, stadion was bij lange na niet vol.. We kunnen niet zo goed tegen de kou..:-)
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 07 februari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 23:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Elke club heeft theaterpubliek. Van hangem de oerfeyenoorder zei een paar weken geleden nog dat het jarenlang doodstil was in de kuip en dat het nu weer tot leven komt.
Het beeld van het onterecht geroemde legioen is nergens op gebasseerd. Tijdens de bekerfinale was de kuip ook lang niet vol tegen Ajax, Tijdens de play-offs tegen Ajax was dat stadion ook binnen no-time leeg. Pleur toch op met dat legioen
Nu vind ik toch dat je het legioen te kort doet
Dat het tijdens de bekerfinale zo leeg was had met andere dingen te maken
Ten eerste de prijzen
Heb vaak geprobeerd om kaarten te halen maar die zijn vies duur'Dat kan niet iedereen betalen
En genoemde bekerfinale werd behoorlijk verkracht door hem over 2 wedstrijden te spelen

Het gaat al jaren kut met Feyenoord
Maar toch worden er altijd rond de 30.000 seizoenskaarten verkocht
Dat is gewoon iest wat je verder nergens ziet

Bij Feyenoord heeft de bezettingsgraad van het stadion gewoon het minst te lijden onder het vertoonde spel en resultaat
DAt blijft toch een apart iets

En daarom vind ik dat het legioen geeen theather publiek te noemen is
De cijfers liegen niet
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 07 februari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:04 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Was het niet zo dat die badkuip van jullie dit jaar eindelijk weer een beetje vol zat tijdens de klassieker, omdat het dit jaar wat minder slecht gaat?
Niet lullig bedoeld maar je snapt toch wel dat je hiermee je eigen club nog meer pakt dan feyenoord?
Henny
 Henny - dinsdag 07 februari 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

dat klopt inderdaad, stadion was bij lange na niet vol.. We kunnen niet zo goed tegen de kou..:-)
Geeft ook niet. Maar er zijn anderen die met hand en tand die ruim 45.000 verdedigen.....
Henny
 Henny - dinsdag 07 februari 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Maar nu nog even iets anders, hebben jullie je meer aan Jack van Gelder dan aan Wesley Sneijder (bij Nieuwsuur maandagavond) geërgerd, ik kan het me haast niet voorstellen. In het stadion hoorde je: "Er is maar 1 echte Sneijder". Nou ja, voor de rest hebben jullie maandag wel gezien wat hij deed.

Mijn mening: zeer onverstandig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 februari 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:52 schreef Henny het volgende:

[..]

Geeft ook niet. Maar er zijn anderen die met hand en tand die ruim 45.000 verdedigen.....
Hehehehehe onbewust scherp van je.....moest het twee keer lezen wat je bedoelde......wou eerst reageren met.....hand in hand zijn jullie toch.....snap hem
remco k
 remco k - dinsdag 07 februari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:50 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

De cijfers liegen niet
Toch ook na een paar jaartjes niet al te veel succes..

http://vorige.nrc.nl/sport/article1793492.ece/Nieuwe_stadions_lokken_voetbalfans

Zoals je al zei, de cijfers liegen niet..

Overigens wel veel respect voor de manier hoe jullie met de laatste jaren zijn omgegaan, her en der een paar rare acties, maar een paar gekken lopen overal wel..
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 07 februari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch ook na een paar jaartjes niet al te veel succes..

Zoals je al zei, de cijfers liegen niet..

Overigens wel veel respect voor de manier hoe jullie met de laatste jaren zijn omgegaan, her en der een paar rare acties, maar een paar gekken lopen overal wel..
Ik heb het stuk gelezen
Maar ik snap niet wat jij er mee wilt zeggen

Dat Ajax meer man in het stadion heeft?
Er kan ook meer in...

Ik doelde op het effect dat succes (of beter gezegd juist het ontbreken van succes) op de bezoekers aantallen heeft
En dat is bij Feyenoord veel kleiner dan bij de rest van de Nederlandse clubs
soccer
 soccer - dinsdag 07 februari 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bekerfinale tussen Ajax en f'noord nog geen 30.000 man. Play-offs Ajax en f,noord en de Kuip was meer dan half leeg!!
Afgelopen zondag raadde iedereen je af om weg te gaa, Er reed geen trein en die wel reden deden dat met vertraging!!
Van Hanegem zei het een paar weken geleden nog tijdens VI. Dat de kuip de afgelopen jaren doodstil was en jij gaat de wedstrijd tegen Utrecht en NEC als graadmeter nemen??? Pleu toch op man
Zat de arena vol tijdens die wedstrijden? Maar goed als jij redenen hebt om je club niet te steunen zal dat wel. Alleen als het slecht gaat gaat het in de arena wel heel snel.
soccer
 soccer - dinsdag 07 februari 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:50 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Afgelopen weekend was het ook vrij makkelijk om de Arena de bereiken met die sneeuw. En aangezien Ajax supporters vanuit alle hoeken in Nederland komen is dat een reden. Verder zie je bij elke club dat het stadion bij zo'n achterstand in de laatste minuten leegloopt. Of ben je die 0-4 in Rotterdam vergeten? Toen was het stadion na een uur al leeg. En daarnaast wat doe je op een AJAX forum? Stiekem ben je fan maar toch speel je hater?
Als het makkelijk was om de arena te bereiken waarom kwamen de supporters dan niet?
remco k
 remco k - dinsdag 07 februari 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 20:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik heb het stuk gelezen
Maar ik snap niet wat jij er mee wilt zeggen

Dat Ajax meer man in het stadion heeft?
Er kan ook meer in...

Ik doelde op het effect dat succes (of beter gezegd juist het ontbreken van succes) op de bezoekers aantallen heeft
En dat is bij Feyenoord veel kleiner dan bij de rest van de Nederlandse clubs
Bij Ajax was er in die tijd ook niet veel te vieren, ook wij hadden toen en op afgelopen week na ook nu het stadion vrijwel altijd vol zitten.

Ik denk eerder dat het echte grote verschil zit in het feit dat jullie trouwer zijn en over het algemeen beter achter jullie ploeg blijven staan dan veel andere clubs als het slecht gaat.
Ajx
 Ajx - dinsdag 07 februari 2012 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Waarom gaan wij ons bezig houden met zo een flapdrol? We zijn in het eindpunt van een erge bestuurscrisis en het voetbal zelf is ook niet best, belangrijk onderwerp dan???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 februari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

Waarom gaan wij ons bezig houden met zo een flapdrol? We zijn in het eindpunt van een erge bestuurscrisis en het voetbal zelf is ook niet best, belangrijk onderwerp dan???
Eindpunt?????.....geloof er niks van
Ajx
 Ajx - dinsdag 07 februari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eindpunt?????.....geloof er niks van
Vrijdag de AVA, met DE stemming!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jack van Gelder

0.0071711