BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jack van Gelder

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 07 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Pffffffffffffff alsof Jack zijn oordeel er toe doet!! Dag Jack!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:20 schreef Ajx het volgende:

[..]

Vrijdag de AVA, met DE stemming!
Zolang ze niet met pek en veren de Arena uitgejaagd worden......geloof ik het niet
Ajx
 Ajx - dinsdag 07 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zolang ze niet met pek en veren de Arena uitgejaagd worden......geloof ik het niet
Blijf ik optimistisch!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:25 schreef Ajx het volgende:

[..]

Blijf ik optimistisch!!
Goed zo gap.......dat moeten we ook hebben.....sorry ben iets te vaak op mijn bek gegaan met dat soort gasten
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 februari 2012 - 11:12   quote  deeplink  
Jack van Gelder is een kwal!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 08 februari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Het heeft totaal niets met 'het trouw zijn' van supporters te maken. Enkel met de mentaliteit.

Michael van Praag zei ooit :

"Een Ajacied komt niet naar het stadion om het team naar een overwinning te schreeuwen, maar enkel om te controleren met hoeveel het team de tegenstander naar huis stuurt."

Wat ik wel moet bekennen, is het feit dat op de lange zijdes vooral Bobo's zitten die een wedstrijd totaal anders beleven dan de 'echte' supporters. Persoonlijk voel ik me daar dan ook totaal niet op mijn gemak.

Maar goed, is allemaal niet erg.

Voor het voetbal kijk ik graag naar Barca.
Voor de sfeer kijk ik graag naar de Premier League.
En voor mijn 'liefde' ben ik Ajacied en zal ik bij voor en tegenspoed in de ArenA te vinden zijn.

Liever theater publiek, dan liederen van andere clubs kopieren.
Liever theater publiek, dan 90 minuten lang met klappertjes geluid produceren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door Booya4Afca --
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - woensdag 08 februari 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 20:10 schreef soccer het volgende:

[..]

Als het makkelijk was om de arena te bereiken waarom kwamen de supporters dan niet?
Ben je nou zo dom? Oké, voor mensen zonder enig interpretatie vermogen : de eerste zin was cynisch bedoeld. Dus ik bedoelde dat de ArenA heel moeilijk te bereiken was voor mensen die niet in de buurt wonen.
legrande
 legrande - woensdag 08 februari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Na psv-Feyenoord 10-0 vorig jaar was de wedstrijd feyenoord-vvv 3 dagen later uitverkocht??????? Zie je dat in Amsterdam gebeuren dan zitten er misschien 10.000.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - woensdag 08 februari 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 12:09 schreef legrande het volgende:
Na psv-Feyenoord 10-0 vorig jaar was de wedstrijd feyenoord-vvv 3 dagen later uitverkocht??????? Zie je dat in Amsterdam gebeuren dan zitten er misschien 10.000.
Leuk voor je. Ik zie dat in Amsterdam idd niet gebeuren, want Ajax is niet zo schandalig dat ze 10-0 Verliezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door Dramawedstrijd --
baco74
 baco74 - woensdag 08 februari 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 12:23 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Als zelfs Jack de Neus al zo over het 020-publiek praat moet het wel zo zijn, want Jack is 020. En ja, wat daar op het ogenblik allemaal in 020 gebeurt met dat onderuitgehaalde clupppie, dat is toch gewoon theater. Let wel...derde rangs theater. En jullie (schijn)heilige, de verhevene uit Barcelona, zal jullie nog verder de grond intrappen danje nu al zit. Die man kan maar één ding, STOKEN!! Maar ja, wat verwacht je anders van een semi-analphabeet uit het Betondorp. Over een jaar wil hij er gewoon helemaal niks meer mee te maken hebben omdat ze niet willen doen wat hij voorschrijft. Doe maar navraag bij Barca, zul je merken hoe hij daar door het grootste deel van de supporters wordt uitgekotst
Ik zal het ff navragen bij Barca.
Naar wie moet ik dan vragen?

Van mij mag iedereen op het Ajaxforum komen hoor,
wat ik wel jammer vind is dat mensen als jij zich hier alleen maar laten zien als het bij ons even wat slechter gaat.
Dan ook nog onze held afschilderen als een semi-analphabeet uit Betondorp.

Deed je dat ook toen deze meneer in 1984, jullie na 10 jaar (!) kampioen maakte
om na zijn vertrek weer 9 jaar op een kampioensschap moesten wachten.
Vraag me af of jij toen al de geboren Rotterdammer was zoals jouw nickname aangeeft.

Volgens mij is jouw mening slechts gebasseerd op het feit dat het onze mening niet is.
Dat is jammer want er is niets mis met een leuke discussie, alleen laten mensen als jij zich alleen maar zien om tegenstellingen te verwoorden.
Niet omdat je dat vindt, maar om ons te provoceren.

Nogmaals: JAMMER!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door baco74 --
Pietje
 Pietje - woensdag 08 februari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 12:23 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Als zelfs Jack de Neus al zo over het 020-publiek praat moet het wel zo zijn, want Jack is 020. En ja, wat daar op het ogenblik allemaal in 020 gebeurt met dat onderuitgehaalde clupppie, dat is toch gewoon theater. Let wel...derde rangs theater. En jullie (schijn)heilige, de verhevene uit Barcelona, zal jullie nog verder de grond intrappen danje nu al zit. Die man kan maar één ding, STOKEN!! Maar ja, wat verwacht je anders van een semi-analphabeet uit het Betondorp. Over een jaar wil hij er gewoon helemaal niks meer mee te maken hebben omdat ze niet willen doen wat hij voorschrijft. Doe maar navraag bij Barca, zul je merken hoe hij daar door het grootste deel van de supporters wordt uitgekotst.
Semi-analfabeet? Heb jij al goed naar je eigen post gekeken? Die barst namelijk van de taalfouten. Dus wanneer Johan Cruijff "semi-analphabeet" is, dan ben jij dus een volledige analfabeet. En bovendien ben je niet goed snik. En weet je wat ook erg opvalt? Dit seizoen komen er ineens wat halvegare Feyenoord-fans op ons forum om te jennen. De afgelopen seizoenen hebben we (bijna) niemand gezien. Kijk, dat is pas triest. Met je zwakzinnige gedrag, kun je verwachten, dat zodra het weer wat beter gaat met Ajax en Feyenoord weer normaal z'n wedstrijden gaat verliezen, er een omgekeerd forumbezoek zal volgen. Wedden wat de reacties daar zijn? Droom lekker door!
Sensi
 Sensi - woensdag 08 februari 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 12:17 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Leuk voor je. Ik zie dat in Amsterdam idd niet gebeuren, want Ajax is niet zo schandalig dat ze 10-0 Verliezen.
Nee, maar wel met 4-2! Wahahaha *dance*
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 februari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 14:16 schreef Sensi het volgende:

[..]

Nee, maar wel met 4-2! Wahahaha *dance*
Ach, ach, geniet er maar van. Het zal weer minimaal 6 jaar duren voor de volgende overwinning.

*** Dream on ***
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 februari 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 20:10 schreef soccer het volgende:

[..]

Als het makkelijk was om de arena te bereiken waarom kwamen de supporters dan niet?
Hij bedoelt juist dat er een hoop supps niet gingen wegens het weer, vandaar makkelijk te bereiken. Geen enkel stadion zat vol dat weekend, heeft niets met Ajax supss te maken.

Seizoenkaarten staat al jaren een wachtlijst en dat met tegenvallende resultaten, voor vorig jaar hadden we 7 jaar geen titel gepakt en iets van 7 trainers versleten en nog zit het stadion stampie vol.

Bkerwedstrijden zijn vaak ruktegenstanders, laatste tegen Az zaten er toch behoorlijk wat toeschouwers voor 30min.

Europees is voor sommige mensen gewoon te duur, mijn plaats tegen Man u kost €65,- en als Jan de arbeider kan ik dat niet altijd ophoesten. Ook tegen mindere europese tegenstanders vindt ik de kaartjes vaak te duur 35-40euro. Bij AZ en Twente komen ze de supps vaak tegemoet maar ja onze bestuurders geven nx om supps.
legrande
 legrande - woensdag 08 februari 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 15:03 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Hij bedoelt juist dat er een hoop supps niet gingen wegens het weer, vandaar makkelijk te bereiken. Geen enkel stadion zat vol dat weekend, heeft niets met Ajax supss te maken.

Seizoenkaarten staat al jaren een wachtlijst en dat met tegenvallende resultaten, voor vorig jaar hadden we 7 jaar geen titel gepakt en iets van 7 trainers versleten en nog zit het stadion stampie vol.

Bkerwedstrijden zijn vaak ruktegenstanders, laatste tegen Az zaten er toch behoorlijk wat toeschouwers voor 30min.

Stampie vol op papier. Staat er 48000 en is het half leeg. Trouwe supporters hoor.
Europees is voor sommige mensen gewoon te duur, mijn plaats tegen Man u kost €65,- en als Jan de arbeider kan ik dat niet altijd ophoesten. Ook tegen mindere europese tegenstanders vindt ik de kaartjes vaak te duur 35-40euro. Bij AZ en Twente komen ze de supps vaak tegemoet maar ja onze bestuurders geven nx om supps.
joey brand
 joey brand - woensdag 08 februari 2012 - 16:11   quote  deeplink  
ajax gaat eindelijk weer de goede kant op, ten have en co eidenlijk weg. yessssss. en die van gelder is gewoon een sukkeltje
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 08 februari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Jack Geld ik zie hem nog staan in dat gele pakkie,dat zegt alles.
Ik heb wel meer geschreven waarom ik graag naar Ajax ga,dat is de sfeer voor het stadion iedereen neemt een biertje ofzo hartstikke gezellig vind ik.
Dan naar binnen en zie om me heen vaders die samen met hun zoon een wedstrijdje
komen bekijken,groepen vrienden van alles,jammer alleen dat iedereen nu zoveel
energie kwijt is aan een stelletje malloten die onze club willen kapen.
Ik heb daar na deze week weer een positief gevoel over dat het niet zal gebeuren.
Wat Jack Geld betreft geeft het niet wat ie gezegd heeft maar wat wel zeer
bedenkelijk is dat hij mij en mijn collega supporters wil beledigen.
Jack Geld voor jouw steek ik mijn middelvinger op.eng mannetje.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 februari 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 16:11 schreef joey brand het volgende:
ajax gaat eindelijk weer de goede kant op, ten have en co eidenlijk weg. yessssss. en die van gelder is gewoon een sukkeltje
Is wel duidelijk dat jij er helemaal geen hol van begrijpt
joey brand
 joey brand - woensdag 08 februari 2012 - 17:39   quote  deeplink  
jij kan gewoon lekker mijn kont kussen.
ashols
 ashols - woensdag 08 februari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
Het valt ook niet mee om elke weer weer op elk gebied gespankt te worden door VI.
Dan ga je wanhopig om je heen slaan. Makkelijk scoren met anti-Ajax opmerkingen.

Onvoorstelbaar dat deze riooljournalistiek man nog op tv verschijnt. Van het niveau Waterkneus.
De pot verwijten dat hij zwart ziet gaat bij beide mensen op. Hypocriete mannetjes.
leef!
 leef! - woensdag 08 februari 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Waarom moet V Gelder alleen maar goeie dingen
Zeggen over Ajax,doe is allemaal ff normaal!!!!!!!!!!!!!

Ajax heeft veel Theaterpubliek nou en !!!
Ik voel me niet aangesproken,vele van jullie wel
Zo te zien,ongelofelijk!!!
remco k
 remco k - woensdag 08 februari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 12:09 schreef legrande het volgende:
Vraag me eigenlijk af waar jij je druk om maakt..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 08 februari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 17:50 schreef leef! het volgende:
Waarom moet V Gelder alleen maar goeie dingen
Zeggen over Ajax,doe is allemaal ff normaal!!!!!!!!!!!!!

Ajax heeft veel Theaterpubliek nou en !!!
Ik voel me niet aangesproken,vele van jullie wel
Zo te zien,ongelofelijk!!!
Ga je nou hier ook lopen janken????

IDD ONGELOOFLIJK!!!!!
leef!
 leef! - woensdag 08 februari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 19:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ga je nou hier ook lopen janken????

IDD ONGELOOFLIJK!!!!!
Doe is even normaal,hou deze praatjes in het
Lachwekkende cafe,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door leef! --
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Foutje in de kuip mogen er minder in omdat er een aantal plaatsen niet genummerd verkocht worden.Dan mag er wettelijk maar 80% van de capaciteit verkocht worden. Verder is het zo als Ajax komend weekend bij nac punten laat liggen zitten er de week daarop nog maar een 25000 toeschouwers de rest is weg. Je zag het vorig seizoen onder Jol in de wedstrijd tegen NEC 22000 toeschouwers na een aantal verliespartijen. Je zag het afgelopen zondag tegen Utrecht hoeveel toeschouwers 35000? In de arena lopen gewoon veel sucses supporters het is niet anders.
Sinds ons Ajax De Arena betreden heeft, hebben we niets te klagen wat supporters-aantallen betreft.
Dit terwijl het voetbal er niet beter op is geworden.

Ik weet dus niet waar jij vandaan haalt dat zodra het bij onze club iets minder gaat dat de toeschouwers-aantallen afnemen: integendeel.
Waarschijnlijk ben je in de war met dat clubje uit Rotterdam,
waar ik in hun (vele) slechte jaren zelden Het Kuipje voor meer dan de helft gevuld zag wezen.

Misschien moet je deze collumn van Steerpike maar ff lezen,
misschien dat die jouw (voor-)oordeel misschien iets kan bijsturen als je daar enigzins voor open staat.

Er is iets bij Ajax wat de vroege jaren tachtig onderscheidt van de huidige situatie. Deels het voetbal, dat was in de jaren tachtig ook een probleem, zij het dat we toen (meer) Ajaxwaardige voetballers hadden. Maar er is iets anders wat opvalt.

De bezoekersaantallen.

In de jaren tachtig kon het zomaar gebeuren dat er acht- tot tienduizend mensen in De Meer zaten. Als er 9.000 Ajacieden zaten, dan was De Meer bijna halfleeg. Of half vol. Probeer dat maar eens in de ArenA voor elkaar te krijgen, een half leeg stadion. Dat is zelfs Jan Wouters niet gelukt. Of Louis van Gaal, in 1996-1997. Of Danny Blind. Of Martin Jol. Om er maar een paar te noemen.

Hoe komt dat toch? Die onvoorwaardelijke trouw aan Ajax? Het komt het toch dat de ArenA iedere wedstrijd hoe ruk het ook gaat voor minstens 85% gevuld is. Hoe komt het toch dat Ajacieden zo trouw zijn? Michael van Praag zei ooit dat Ajacieden naar Ajax komen om te controleren of er wel gewonnen wordt. Ik ben het er deels mee eens. Het is wel een beetje de houding: hoe slecht het ook gaat, we moeten iedere tegenstander wel gewoon in de hoek kunnen zetten. Aan de andere kant: als dat alles is, waarom zou je dan vanuit Breda, Vlissingen, Maastricht, Venlo, Groningen, Den Helder of zelfs het buitenland naar Ajax komen? Alleen maar om te controleren of Ajax wint. Dan doe je wel heel erg veel moeite. Ik stel de vraag weer: wat is het, Ajax? Iedereen kan dat voor zichzelf definiëren en beredeneren. Uit wat je voelt, daar haal je de motivatie uit om te blijven komen. Maar ik denk dat er nog iets is.

We zijn bang.

We zijn bang dat de idee van Ajax, wat wij vinden dat Ajax en Ajaxwaardig voetbal zijn, langzaam voor onze ogen aan het sterven is. Als ik cynisch zou zijn zou ik masochisme noemen, maar het is angst. Ik ken mensen die het midden van de jaren 90 nooit hebben meegemaakt en het seizoen 1997-1998 als het hoogtepunt van hun Ajacied zijn zien, omdat Ajax in dat eerste jaar van Morten Olsen speelde zoals zij verwachtten, verwachtingen die zijn gewekt door vaders, broers, vrienden of neven. We zijn bang dat Ajax als zand door onze vingers glipt. Los zand is toch al een populaire kwalificatie voor bijna alle elftallen sinds Olsen. We gaan nu al meer dan een decennium naar een club die alles doet, behalve een van de belangrijkste standaarden die de club in het (inter)nationale voetbal heeft gezet naleven: goed, aantrekkelijk voetballen. Daarnaast is er natuurlijk marketing. Ajax als uitje. De onvermijdelijke dagjesmensen die we kennen van het Amsterdam Tournament of de Champions League. Kortom, Supporterschap, marketing en angst. Dat houdt de ArenA vol.

Daarom is het dat het gros van de supporters het afgelopen jaar zich onvoorwaardelijk achter Cruijff hebben geschaard. Te veel nieuwe trainers. Te veel eieren van Columbus die bedorven bleken te zijn. Te veel hervormingen, te veel slechte wedstrijden, te veel excuses en te veel beloften. En het belangrijkste: te weinig Ajax. Cruijff wordt gezien als de laatste strohalm, of het nu lukt of niet. Iedereen kan dat belachelijk maken, maar het is voor velen een begrijpelijke en logische keuze, juist of niet juist. Een keuze die vooral ingegeven is om het verval van de club niet meer te hoeven aanschouwen en in plaats daarvan iets op te zien bloeien wat aansluit bij de idee van Ajax, de idee waarvan de realisering een decennia lang ergens diep in een kelder in Guantanamo opgesloten is geweest.
amsterdam123
 amsterdam123 - donderdag 09 februari 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:11 schreef leef! het volgende:

[..]

Waarom meteen raar persoon zeggen,
Waarom altijd zo persoonlijk doen op internet
Is tog nergens voor nodig,

Ajax en Barca heeft Theaterpubliek
Ik voel me niet aangesproken,ons vak ook niet
Maar we kunnen tog gewoon eerlijk zijn

Netzoals vele nu zeggen Frank moet weg
Dat zijn mooiweer supporters die alleen maar
achter.Frank staan als tie Ajax kampioen maakt
In mindere tijden blijf ik achter De Boer staan,
Hij is een ras Ajacied die zich goed staande houd met
Al die pech en gedoe,heel knap!!

Als Frank in de toekomst weer prijzen pakt met Ajax,
Dan moeten al die mooiweer supporters die nu zeggen
Hij moet weg,hun mond houden,en laat de Ajacieden
Juigen die ook in mindere tijden achter De Boer bleven staan
maar je moet heel eerlijk weesen die mensen die de boer nu weg wille hebben die mensen dat vind ik geen echte ajaxcieden die mensen dat is Theaterpubliek maar jack van gelder bedoelde het in het algemeen en als je na zijn progama heb zite kijken psv word daar elken dag de hemel in gepreesen en daar word ik nou zo moe van of zeg gewoon het is psv tv of het is algemeen
leef!
 leef! - vrijdag 10 februari 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 23:01 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

maar je moet heel eerlijk weesen die mensen die de boer nu weg wille hebben die mensen dat vind ik geen echte ajaxcieden die mensen dat is Theaterpubliek maar jack van gelder bedoelde het in het algemeen en als je na zijn progama heb zite kijken psv word daar elken dag de hemel in gepreesen en daar word ik nou zo moe van of zeg gewoon het is psv tv of het is algemeen
Ik ga niet niet psvtv zeggen,anders klink ik als een psver
Wand die zijn altijd gefrustreerd als het over Ajax gaat op TV
Maar ondanks alle problemen in onze club,hebben we kunnen zien
Hoe groot Ajax is,heel groot als deze problemen bij psv waren dan
Was dat niet dagelijks te zien op tv,waren er geen hele volle
Uitzendingen gevuld op paul & witteman,DWDD en tientallen
Bijna hele uitzendingen bij nieuwsuur,journaals die ermee openen
Buitenlandse media die het op de voet volgen,,nee als het bij psv zou
Gebeuren dan was het alleen op omroep braband te zien zijn..

Daarom zijn de meeste psvers altijd zo gefrustreerd jegens Ajax
Wand al werd psv 20 keer achter elkaar kampioen met 10 champions L titels
Dan nog komt die club nooit uit de schaduw van Ajax,Ajax is groot
Een begrip in de wereld.en daar zijn veel mensen gefrustreerd over

Daarom is het voor vele clubs de wedstrijd van het jaar tegen het
Grote Ajax,en als ze tegen ons winnen dan horen wij het jarenlang
Met veel frustratie teksten,winnen tegen het grote Ajax.voor dat
Geluk ruilen ze zelfs hun vrouw voor in.voor hun draait hun voetbalgevoel
Om het winnen van Ajax,ons voetbal gevoel draait om Ajax,zo zie je maar
Iedereen is altijd bezig met Ajax..zelfs onze tegenstanders,dat is het verschil
Tussen ons Ajax en andere clubs zoals psv

Ons Ajax gevoel is gedreven op passie en clubliefde
Psv is gedreven op frustratie en haat tegen Ajax...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door leef! --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 februari 2012 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 00:14 schreef leef! het volgende:

[..]

Ik post ff een reactie op bovengenoemd geval, daar dit geval het nodig vond om zulk geleuter ook in ons Forum te posten.

Ha, daar is de gefrustreerde meeluller Leef! weer.
Je bent op je pikkie getrapt? Dus nu maar eens wild doen?

Als je hoog van de toren blaast dan bezuur je het des te meer. 020 is zo'n voorbeeld.
Niemand is onaantastbaar! Verklaar jezelf tot godenzonen en je zult in tegenspoed 5 koppen kleiner worden gemaakt. 020 stelt zich boven alles. Dom dom dom.
Die JC heeft hetzelfde gedrag: iedere nieuwe bestuurder is gedoemd te falen zodra dat zelfbenoemde orakel z'n kanis opentrekt. De opstand zal sneller komen dan je denkt.
Kortom: je club gaat zeer zware tijden tegemoet.

Feyenoord heeft 020 twee weken terug een lesje in nederigheid gegeven. Dus zou 020 onze club dankbaar moeten zijn.
Maar nee: "Wij waren beter en hadden moeten winnen, strafschop keerpunt."
Verliezen ligt aan scheids of aan 020 zelf. En noooooooiit aan een betere opponent.

En dat vind jij ook, want dat schreef je in je eigen forum.
Maar dit ga jij niet snappen.
Want je bent in je godenzoon-eertje aangetast.

Leef! eens echt, oetlul.
alibabba
 alibabba - vrijdag 10 februari 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Ik ga over mijn nek van Jack..
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 10 februari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 09:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik post ff een reactie op bovengenoemd geval, daar dit geval het nodig vond om zulk geleuter ook in ons Forum te posten.

Als je hoog van de toren blaast dan bezuur je het des te meer. 020 is zo'n voorbeeld.
Niemand is onaantastbaar! Verklaar jezelf tot godenzonen en je zult in tegenspoed 5 koppen kleiner worden gemaakt. 020 stelt zich boven alles. Dom dom dom.
Die JC heeft hetzelfde gedrag: iedere nieuwe bestuurder is gedoemd te falen zodra dat zelfbenoemde orakel z'n kanis opentrekt. De opstand zal sneller komen dan je denkt.

Feyenoord heeft 020 twee weken terug een lesje in nederigheid gegeven. Dus zou 020 onze club dankbaar moeten zijn.
Verliezen ligt aan scheids of aan 020 zelf. En noooooooiit aan een betere opponent.

Leef! eens echt, oetlul.
En wat hebben wij de 6 jaar daarvoor gedaan dan? Jullie ook geholpen zeker?

Scheid toch uit met je '020' gedoe. Onze club heet nog altijd AFC Ajax hoor. Als je het zelfs niet kan opbrengen om iemand of een club bij zijn/haar naam te noemen dan ben je dit forum niet waard.

En ja we zijn beter dan jullie, zijn succesvoller dan jullie, zijn groter dan jullie. Dat geldt voor zowel AFC Ajax als '020'.

En nu weer snel terug naar je eigen volk/forum, lekker genieten dat jullie in 6 jaar weer een keer van ons gewonnen hebben, en weer een keertje boven ons staan.

Als je een vent was geweest, had je de jaren hiervoor je ook laten zien. En nu niet achteraf, nu je een keertje gewonnen hebt, hier popiejopie komen doen.

Ja, door jaren wanbeleid gaat het even wat minder.

Maar:

248658_10150333577172501_14784187500_9973561_5449683_n.jpg

ajax-buste.jpg

Grote toernooien
Prijzenkast in het Ajax Museum
Boven: Intercontinental Cup - UEFA Cup - Toyota Cup
Beneden: Europacup I - Europacup II - Champions CupCompetitie Aantal Jaren
Internationaal
Europacup 1/UEFA Champions League 4x 1971,1972,1973, 1995
Europacup II 1x 1987
UEFA Cup 1x 1992
Wereldbeker 2x 1972, 1995
Europese Supercup 3x 1972, 1973, 1995
International Football Cup 1x 1962
Nationaal
Landskampioen 30x 1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960,
1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982,

1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011

KNVB beker 18x 1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986,
1987, 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007, 2010

Johan Cruijff Schaal 7x 1993, 1994, 1995, 2002, 2005, 2006, 2007
Regionaal
Afdelingskampioen Eerste Klasse (West) 17x 1918, 1919, 1921, 1927, 1928, 1930, 1931, 1932, 1934, 1935,
1936, 1937, 1946, 1947, 1939, 1950, 1952

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door Booya4Afca --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 februari 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Ouwe topics lezen en dan zie je dat ik al enkele keren eerder op jullie forum ben geweest.
En ik reageer op die Leef! Hij brengt bezoek aan het Feyenoord-forum, ik breng bezoek en reactie terig. Op hem.

En verder als reactie op jou: het is Ajax als een Ajax-supporter okee is, dat is die Leef!-gast niet.
En je club heeft idd meer successen. Maar ook dan beide voeten op de grond houden.
legrande
 legrande - vrijdag 10 februari 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraag me eigenlijk af waar jij je druk om maakt..
Nee alleen maar aan te geven verschil tussen loyaal publiek en gloriehunters
leef!
 leef! - vrijdag 10 februari 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 09:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Leef! eens echt, oetlul.
Jij onderstreept perfect wat ik inhoudelijk heb gepost
Veel frustratie en gescheld, meer zeg je niet

V Gelder zegt niks raars,maar meteen op het feyenoord word
Er een topic over gemaakt,genaamd heerlijk wat v gelder zei
Dus
Jullie club gevoel is gedreven op haat,obsessie en frustratie jegens Ajax

Ik blijf inhoudelijk zonder gescheld,leuzen en gescheld,voor jou is dat
Kennelijk heeel moeilijk
Guyt
 Guyt - vrijdag 10 februari 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 17:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Foutje in de kuip mogen er minder in omdat er een aantal plaatsen niet genummerd verkocht worden.Dan mag er wettelijk maar 80% van de capaciteit verkocht worden. Verder is het zo als Ajax komend weekend bij nac punten laat liggen zitten er de week daarop nog maar een 25000 toeschouwers de rest is weg. Je zag het vorig seizoen onder Jol in de wedstrijd tegen NEC 22000 toeschouwers na een aantal verliespartijen. Je zag het afgelopen zondag tegen Utrecht hoeveel toeschouwers 35000? In de arena lopen gewoon veel sucses supporters het is niet anders.
Er komen weer beter tijden aan voor ons.Dan janken jullie weer en zal dr ook geen een van jullie meer langskomen hier.Nu een beetje grote bek hebben hier.Maar onthoud WIJ ZIJN AJAX EN WIJ ZIJN DE BESTE!!! Arrogant??? Huh waarom??? Is toch een feit de club met 3 sterren op de borst en de club met de grootste prijzenkast van al de nederlandse clubs.Dus ja dan mag je je de beste noemen.AFCA NOBODY LIKES US WE DONT CARE.
leef!
 leef! - vrijdag 10 februari 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 00:14 schreef leef! het volgende:

[..]

Om deze bericht ging de discussie over,geen woord
Over gelogen
Zelfs op Feyenoord forum hebben ze een topic gemaakt
Dat ze het heerlijk vinden wat.v gelder zei over Ajax

daarin zie je dat ze well heel veel bezig zijn mey Ajax
Meer dan hun eigen.club

Ik leef niet in Noord Korea dus ik mag gewoon
Me mening geven
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 februari 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 19:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahahaha.........echt wel
Tnx gabber! Jij bent ook een scheetje hoor!

Leef! Heeft ze niet op n rijtje, zie mn imitatie hieronder:

Waarom zo. Meteen doen tegen me
Kan niemand normaak.doen hiersoms
Ditis tog een ajax forum waarom.
Kan nouw niemand.gewoon over voebal prate

Waar ben ik.beland triest zootje hier
Ik wilge.woon over ajax prate ne
Echte ajaxcieden maar laat maar.het gaat van boos tot.erg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 februari 2012 - 19:12   quote  deeplink  
Leef,amstedammer,dalai lama,cj,lonsdale en nog een paar........kan je het aan of zal ik je ff bijstaan
Nummer 14
 Nummer 14 - vrijdag 10 februari 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Wat is er mis met theaterpubliek? Van Gelder doet alsof mensen die naar een theater gaan minderwaardig zijn en beledigd half Nederland hiermee.

En wat is er mis met mensen die niet joelen en schreeuwen maar gewoon voor het mooie voetbal komen? Maak dat eens helder, van Gelder...!
Nummer 14
 Nummer 14 - zaterdag 11 februari 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Willen jullie die verschrikkelijke onzin in dat Ajax café topic van jullie plaatsen en de serieuze topics met rust laten a.u.b.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 februari 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 11:21 schreef Nummer 14 het volgende:
Willen jullie die verschrikkelijke onzin in dat Ajax café topic van jullie plaatsen en de serieuze topics met rust laten a.u.b.
Die gozer is niet eens welkom in het café..
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 februari 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 18:21 schreef Ajx het volgende:
en Pietje is terug! Maar dit topic is dus volkomen voorbijgegaan aan zijn doel, het is alleen maar persoonlijk.... Zouden we er gewoon mee kunnen stoppen?
Daar heb je op zich wel gelijk in, Ajx, maar sommige posts zijn zo onwaarschijnlijk dom, daar MOET je gewoon op reageren... En tja, dan krijg je vanzelf een overloze discussie met veel heen en weer gescheld.
Herman1983
 Herman1983 - zaterdag 11 februari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Niks MOET, gewoon negeren.
Het is voor mensen die serieus een forum proberen te volgen erg vervelend als ze tussen allerlei gescheld door de nuttige berichten moeten zoeken.
Sowieso kan ik echt niet begrijpen dat wie dan ook zich laat opnaaien door iemand die niet meer voor je is dan een nickname op internet. Wat die er ook uit kraamt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jack van Gelder

0.0069379