|
|
AFC M&M
|
|
|
FC Groningen heeft al een akkoord met FC Twente. Maar Dusan Tadic is gaan twijfelen. Hij wil graag naar Ajax. De Amsterdammers zouden ook belangstelling hebben getoond in de 23-jarige Serviër. Al zou Ajax niet de transfersom van zeven miljoen euro willen ophoesten. Een bedrag dat FC Twente wel wil betalen. "Maar FC Twente is geen verbetering. Ook Vitesse", zou Tadic hebben gezegd tegenover Voetbal International.
Zou dit het einde betekenen van de transfer Narsingh? Kan me haast niet voorstellen, naar dat de boer zei dat ze hem in dez zomer wel halen. Misschien Tadic vervanger Sulejmani? Mocht sulejmani vertrekken? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op man, doe dit ff in het geruchten topic, meer is het namelijk niet.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Mensen moeten niet steeds blind geloven wat Derksen roept! Nu gaan alle voetbalsites er weer een verhaal van maken dat Tadic graag naar Ajax wil. Dat is helemaal niet zo! En Ajax wil Tadic ook helemaal niet! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
Tadic,assaidi spelen op de positie van Boerrigter Narsingh inplaats van sulejmani zie ik wel zitten |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Kan toch wel zeggen dat vi altijd goed geinformeerd is. Maar zal dit zeggen dat tadic boven narsingh als aankoop zal zijn. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Haal Elm Maduro Narsingh en Assaidi op en je bent kampioen volgend jaar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic niet gek toch???...Boerrigter blijft een zwakke schakel...wie is zijn vervanger op dit moment ??? Juist Ebecilio en die komt tekort....dus is Tadic niet zo gek al zou Assaidi ook kunnen natuurlijk... Ze moeten natuurlijk meerdere opties hebben...Narsingh is voor rechts...hebben ze die wel nodig ?? Als Mickey blijft hebben ze Ozbiliz en Lukoki nog. Overigens loopt Tadic ook wel eens aan de rechterkant....
Ik denk zelf dat het een spelletje is...Ajax laat op deze manier zien aan Heerenveen dat ze niet afhankelijk zijn van Narsingh...anders wordt de prijs op het hoofd van Narsingh flink naar boven opgeschroefd.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Elm en maduro staan op dezelfde positie...1 is dus genoeg.... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Tadic is een echte klasbak en dat kan Ajax gebruiken. We hebben nu 2 Ajax1 waardige buitenspelers en dat is te weinig. Er moet 1 aankoop komen voor de buitenpositie en dat zal Tadic of Narsingh moeten zijn. Ik kies dan voor Tadic omdat hij een van de weinige spelers is in de eredivisie die individueel een verschil kan maken. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Tadic/Boerrigter op links Narsingh op rechts. R. Elm cvm Poulsen Lb'Gouweleeuw Cv |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik weet niet wat jullie vinden, maar goede verdedigers vind ik ook best belangrijk. Anders moeten we er dadelijk telkens 5 per wedstrijd scoren om te winnen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Gaan we weer.... Als je voor elk gerucht een topic gaat aanmaken zien we door de bomen het bos niet meer, en dat terwijl alle topics over precies hetzelfde gaan. |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
ik denk dat ze gewoon narsingh moeten halen en niet tadic verder denk ik ook dat gouweleeuw en poulsen zeer goede aankopen zouden zijn verder denk ik dat de boer jansen eens op 10 moet zetten want of eens opzoek gaan naar het ideale middeveld want ik blijf erbij dat jansen veel beter kan dan ie nu laat zien |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
dit zal ook wel weer op niets uitlopen!
Ik zeg Narsingh en niet weer zo'n buitenlander. Zo flip ik nog altijd dat we van Wolfswinkel niet hebben gehaald. Al jaren vond ik hem de toekomstige spits van Ajax. Hij is nu de pannen van het dak aan het spelen in Portugal en wij zitten met een geblesseerde houthakker die mogelijk fysiek niet kan brengen wat nodig is voor topvoetbal.
Wat heb ik me altijd geergerd aan bijv Chelsea waar op bepaalde momenten geen Engelsman meer speelde...
Ajax mag wat beter gaan scouten in eigen regio het is te gek voor woorden dat bepaalde amateurclubs in en rond Amsterdam samenwerkingsverbanden hebben met clubs uit het noorden.. En dus de talenten eveneens die kant op vertrekken!!!
Ik hoef geen vreemdelingenlegioen, dan maar iets minder.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Jongens als ajax iedereen fit heeft spelen we gewoon om de titel :) Narsingh zou zeer zeker een versterking betekenen en mocht eriksen vertrekken dan zou tadic de ideale vervanger zijn in mijn ogen.
Hetgeen wat we nu echt nodig hebben is een ervaren degelijke betrouwbare centrale verdediger zodat jantje een plaats naar voren kan ipv Enoh.
------- cillesen-------- Wiel-Alderweireld-Aankoop- Boilesen/poulsen ---------Vertonghen------ Eriksen/Tadic-------Janssen Narsingh----Sigi----Boerrighter
Ik weet zeker dat Theo beter presteert als die iemand achter zich heeft staan die WEL een bal kan raken en niet 100 overtredingen nodig heeft in 1 wedstrijd. |
|
|
|
|
bus87
|
|
|
ik zou tadic er graag bij willen hebben !!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Frank ook! Alleen moet hij wel haalbaar zijn wat financien betreft lijkt me.
BTW als Ten duivel vandaag in zijn gelijk gesteld word zal het me allemaal nog worst wezen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Maar zou de eventuele interesse in Tadic betekenen dat ajax Narsingh vergeet? Of willen ze eindelijk een slag slaan op de transfermart en proberen beide te halen.
Elm Eriksen-Tadic Narsingh-Sigthorsson-Boerrigter |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Tadic is alleen een optie als Boerrigter niet gaat herstellen of dat zijn fysiek te zwak blijkt voor profvoetbal. Dus Narsingh i.p.v. Sulejmani (van de zomer verkopen). |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 10:36 schreef Ztjes het volgende:Tadic is alleen een optie als Boerrigter niet gaat herstellen of dat zijn fysiek te zwak blijkt voor profvoetbal. Dus Narsingh i.p.v. Sulejmani (van de zomer verkopen). Tadic is een optie voor eriksen en niet voor boerrighter |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 10:36 schreef Ztjes het volgende:Tadic is alleen een optie als Boerrigter niet gaat herstellen of dat zijn fysiek te zwak blijkt voor profvoetbal. Dus Narsingh i.p.v. Sulejmani (van de zomer verkopen). Gaat Sulejmani echt weg? Zal geweldig zijn: Narsingh-Sigthorsson-Tadic/Boerrigter |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Moeten worden verkocht: de Jong, Sulejmani, Blind, Enoh, Hamdaoui, Anita
Gaan waarschijnlijk weg: Van der Wiel, Vertonghen
Contracten niet verlengen: Verhoeven, Ooijer, Aissati, Bulykin
Mogelijke aankopen: zie de basis voor seizoen 2012-2013
GK : Cilessen, Vermeer, Hahn
RB : Ligeon, Toivomaki RCV : Aankoop (Chivu, Gouweleeuw, Virgil de Jong) van Rhijn LCV : Alderwiereld, Denswil LB : Boilesen, Koppers
CVM : Aankoop (Maduro, Elm, Ozyakup), Bonevacia LM : Janssen, Lodeiro RM : Eriksen, Serero
LB : Boerrigter, Ebecilio/de Sa SP : Sightorsson, Aankoop (Dost, Wildschut) RB : Aankoop (Narsingh) Ozbilliz/Lukoki |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Verkoop: Blind, enoh, janssen, ebecilio, koppers, el hamdaoui, Bulykin Vertonghen weg-> Chivu halen Van der Wiel weg-> Cicinho halen Aankoop: Verdediging: (Cicinho), Gouweleeuw, Poulsen, (Chivu) Middenveld: Elm(Maduro), Schöne, Aanval: Narsingh, Montero, Assaidi of Tadic
Selectie voor kampioenschap, elke blessure kan worden opgevangen met 2e keus. 3e keus een jeugdspeler
DM: Cillessen, Vermeer, Jeugdkeeper
RB: Cicinho, Anita, Ligeon
CV: Alderweireld, Van Rhijn, Denswil
CV: Vertonghen(Chivu), Gouweleeuw, (Ooijer)
LB: Boilesen, Poulsen, jeugdspeler
CVM: R. Elm/Maduro, Sneijder, Rits
CAM: Serero, Schöne , Klaassen
CAM: Eriksen, Lodeiro, De Jong
RV: Narsingh, Sulejmani, Ozbiliz
SP: Sigthorsson, Montero, Castillion
LV: Assaidi(Tadic), Boerrigter, Lukoki
1e en 2e keus selectiespelers, de rest met jeugd aangevuld |
|
|
|
|
afcakern
|
|
|
Ben ik even blij dat jij geen trainer bent van Ajax.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
|
|
|
afcakern
|
|
|
jullie spelen teveel football manager met jullie onmogelijke lijstjes en opstellingen spelers.. die overigens vol staan met overbodige spelers en aankopen nog slechter dan het niveau luque, ooijer enz. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 11:19 schreef afcakern het volgende:jullie spelen teveel football manager met jullie onmogelijke lijstjes en opstellingen spelers.. die overigens vol staan met overbodige spelers en aankopen nog slechter dan het niveau luque, ooijer enz. Sorry hoor,
Ik heb vootball manager nog nooit gespeeld. Voel ik er me iets te oud voor en om je een gevoel te geven, heb bijna een jubileum (50 jaar Ajax-fan). In goede en en in slechte tijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
afcakern
|
|
|
50 jaar ervaring als ajacied en dan wil jij dat er spelers als gouweleeuw, v dijk, ozyakup, wildschut worden aangetrokken. Wat gaan deze jongens van zo rond de 20 jaar oud nou toevoegen aan dit ajax? helemaal niets. jonge talentvolle spelertjes hebben we genoeg. Moeten eens wat ervaren winnaars komen te staan. geen bange jongetjes.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 11:30 schreef afcakern het volgende:50 jaar ervaring als ajacied en dan wil jij dat er spelers als gouweleeuw, v dijk, ozyakup, wildschut worden aangetrokken. Wat gaan deze jongens van zo rond de 20 jaar oud nou toevoegen aan dit ajax? helemaal niets. jonge talentvolle spelertjes hebben we genoeg. Moeten eens wat ervaren winnaars komen te staan. geen bange jongetjes.. Ik wil ook ervaring en roep reeds vele jaren, dat in elke linie een ervaren speler moet staan. Het liefst met een Ajax-verleden. Want zonder echte ervaring zal er nooit een constant presterend team komen. Mijn eerste keus bij de aankopen zijn eigenlijk degene die er moeten komen. Maar dan gaat iedereen weer roepen,dat kunnen we niet betalen, willen niet bij ons komen spelen. Maar of we voldoende talentvolle spelers hebben, die direct inzetbaar zijn is ook nog maar de vraag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 09:15 schreef Stanley het volgende:dit zal ook wel weer op niets uitlopen! Ik zeg Narsingh en niet weer zo'n buitenlander. Zo flip ik nog altijd dat we van Wolfswinkel niet hebben gehaald. Al jaren vond ik hem de toekomstige spits van Ajax. Hij is nu de pannen van het dak aan het spelen in Portugal en wij zitten met een geblesseerde houthakker die mogelijk fysiek niet kan brengen wat nodig is voor topvoetbal. Wat heb ik me altijd geergerd aan bijv Chelsea waar op bepaalde momenten geen Engelsman meer speelde... Ajax mag wat beter gaan scouten in eigen regio het is te gek voor woorden dat bepaalde amateurclubs in en rond Amsterdam samenwerkingsverbanden hebben met clubs uit het noorden.. En dus de talenten eveneens die kant op vertrekken!!! Ik hoef geen vreemdelingenlegioen, dan maar iets minder.... Inderdaad, wat hebben de scouts geslapen bij Van Wolfswinkel! Een buitenlander is in principe niet erg, maar dan moet die speler toch wel van grote kwaliteit zijn. Zo niet, dan eigen kweek eerst! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
hoezo wordt koppers alweer afgeschreven door sommigen??? |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
ik denk dat we maar gewoon af moeten wachten wat er wel of niet komt of vertrekt want de laatste tijd hoor je niks anders dan die komt naar ajax en wat blijkt er komt helemaal niemand naar ajax dus ik zeg wacht maar af we zien wel |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 14:04 schreef corvermeer het volgende:ik denk dat we maar gewoon af moeten wachten wat er wel of niet komt of vertrekt want de laatste tijd hoor je niks anders dan die komt naar ajax en wat blijkt er komt helemaal niemand naar ajax dus ik zeg wacht maar af we zien wel Afwachten doen we al jaren. Nee, nu spelers benaderen en trachten vast te leggen. Niet reageren, maar ageren.
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Nu allebei gaan vastleggen anders zijn we weer te laat. Tadic en Narsingh! Voetballer als elm om het middenveld te complenteren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Al tig jaar is Ajax de club van Nederland en zo nu en dan van Europa en de wereld. En altijd waren dit Nederlandse spelers met hier en daar een buitenlandse versterking.
Als ik nu hoor wie "de talenten"zijn komen die veelal uit België en Denemarken.
Waar zijn de Nederlandse talenten gebleven?
Boilesen, Ritz, Fisher, Eriksen, Vertonghen, Tovinogwat. Ik ben ervoor om een overwegend Nederlands team voor de toekomst op te bouwen...
__________________Spits?__________________
Boerigter_________________________Narsingh (Elia) (Lukoki)
__________________Klaasen_________________
_______Sneijder___________________???_____
Koppers_____________________________Ligeon
______________Denswil___van Rhijn_________
___________________Cilessen_______________
Dit team zie ik graag als vertrekpunt waarna er moet worden doorgeselecteerd vanuit de jeugd en eventuele (buitenlandse) aankopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Stanley,
Als dit elftal het vertrekpunt is. Kun je niet meer doorselecteren vanuit de jeugd, want die staat er voor het overgrote deel reeds in. |
|
|
|
|
AJAXFORLIVE99
|
|
|
cilessen,alderweireld,gouweleeuw,chivu,boilesen,maduro,dejong,eriksen,tadic,sigtorsson,narsingh |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 15:56 schreef AJAXFORLIVE99 het volgende:cilessen,alderweireld,gouweleeuw,chivu,boilesen,maduro,dejong,eriksen,tadic,sigtorsson,narsingh Cillessen, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Elm, Eriksen, Tadic, Boerrigter, Sigthorsson, Narsingh
Verdere Verdediging: Gouweleeuw, Poulsen, Van Rhijn, Anita Cicinho- als v/d wiel vertrekt Chivu- als vertonghen vertrekt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 16:02 schreef AFC M&M het volgende:[..] Cillessen, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Elm, Eriksen, Tadic, Boerrigter, Sigthorsson, Narsingh Verdere Verdediging: Gouweleeuw, Poulsen, Van Rhijn, Anita Cicinho- als v/d wiel vertrekt Chivu- als vertonghen vertrekt Waarom steeds 7 spelers kopen?? Je plaatst dit berichtje btw serieus in elk topic en dat om het uur ofzo.. We weten het wel na 1x hoor.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 15:56 schreef AJAXFORLIVE99 het volgende:cilessen,alderweireld,gouweleeuw,chivu,boilesen,maduro,dejong,eriksen,tadic,sigtorsson,narsingh Haalt Chivu maar van je lijstje... http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/73070/bayern-mnchen-ziet-in-chivu-vervanger-van-buyten |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Zal dan echt nu verder kijken naar een ervaren centrale verdiger van rond 27-28 jaar |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Heb effe een lijstje gemaakt met d verkopen en aankopen VERKOOP : Blind 5 ton Van der Wiel 7 Miljoen Verthongen 12 Miljoen Enoh 1 Miljoen Janssen transfervrij Sulejmani 7 miljoen Ebecilio 5 ton Totaal 28 miljoen Aankopen : Cicinho 3.5 Miljoen Chivu 3 Miljoen Elm 9 Miljoen Maduro transfervrij Assaidi 10 Miljoen Narsingh 6 Miljoen Totaal : 31.5 Miljoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap niet dat mensen Chivu en Elm als optie zien, die jongens kunnen bij veel grotere clubs in het buitenland spelen, de zaakwaarnemer van Chivu heeft zelfs al aangegeven dat Ajax geen optie is.. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Tja dat dachten we ook over el hamdaoui sulejmani enz. Spelers als Elm zullen niet snel nee zeggen, in scandinavië is Ajax nog heel populair hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:44 schreef ajaxboy2 het volgende:Tja dat dachten we ook over el hamdaoui sulejmani enz. Spelers als Elm zullen niet snel nee zeggen, in scandinavië is Ajax nog heel populair hoor. Elm kan naar Newcastle, toevallig gezien waar die staan in de PL??? Juist ja, die spelen bovenin mee.. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Newcastle was vorig jaar nog degradatie kandidaat..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 12e van de 20 is niet echt degradatievoetbal.. En Heitinga (onze top ajacied) speelt bij everton... ook niet echt veel hoger dacht ik.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:31 schreef ajaxboy2 het volgende:Heb effe een lijstje gemaakt met d verkopen en aankopen VERKOOP : Blind 5 ton Van der Wiel 7 Miljoen Verthongen 12 Miljoen Enoh 1 Miljoen Janssen transfervrij Sulejmani 7 miljoen Ebecilio 5 ton Totaal 28 miljoen Aankopen : Cicinho 3.5 Miljoen Chivu 3 Miljoen Elm 9 Miljoen Maduro transfervrij Assaidi 10 Miljoen Narsingh 6 Miljoen Totaal : 31.5 Miljoen Poulsen transfervrij? Misschien Schöne? Tadic alternatief voor Assaidi? Gouweleeuw erbij halen? |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Poulsen hebben we niet nodig, en Schöne is toch geen niveau Ajax? Gouweleeuw is een optie maar pas nadat Alderweireld weg is. |
|
|
|