|
|
Danielson 1448
|
|
|
Lord wanhoop Wakkie je kan wel over ons heen lopen,maar niet heen en weer.!!!!!!!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Dit loopt grandioos uit de hand mocht die mafkezen hiermee doorgaan. En terecht in mijn ogen!!! |
|
|
|
|
een twentenaar
|
|
|
he he op naar cruijff/ajax en het mooie voetbal |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
We hebben nog een hele lange weg te gaan om deze beurs-bloedzuigers/parasieten te vernietigen. Zo vlug er een hebt verwijderd komen er weer andere voor terug. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Als ik het goed begrijp kan Ten Have nog wat olie op het vuur gooien!
1. Hij kan een vergadering voor vrijdag beleggen met de andere leden van de RVC. 2. Hier kan hij door een stemming ( 4tegen1 ) alsnog Sturkeboom en Van Gaal aanstellen. 3. De algemene ledenvergadering zal dan vervallen.
je bent in principe geen milimeter opgeschoten dus.
Waar is HolleEder als je hem nodig hebt??????????????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 13:40 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Als ik het goed begrijp kan Ten Have nog wat olie op het vuur gooien! 1. Hij kan een vergadering voor vrijdag beleggen met de andere leden van de RVC. 2. Hier kan hij door een stemming ( 4tegen1 ) alsnog Sturkeboom en Van Gaal aanstellen. 3. De algemene ledenvergadering zal dan vervallen. je bent in principe geen milimeter opgeschoten dus. Waar is HolleEder als je hem nodig hebt?????????????????? Heeft het uitschrijven van een RvC vergadering geen termijn ?
Artikel 3
De deken bepaalt plaats, dag en uur, waarop een vergadering van de orde zal worden gehouden.
De leden van de orde worden tot alle vergaderingen door de deken opgeroepen op een termijn van tenminste veertien dagen.
In bijzondere gevallen, ter beoordeling van de deken, kan deze termijn worden verkort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 13:40 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Als ik het goed begrijp kan Ten Have nog wat olie op het vuur gooien! 1. Hij kan een vergadering voor vrijdag beleggen met de andere leden van de RVC. 2. Hier kan hij door een stemming ( 4tegen1 ) alsnog Sturkeboom en Van Gaal aanstellen. 3. De algemene ledenvergadering zal dan vervallen. je bent in principe geen milimeter opgeschoten dus. Waar is HolleEder als je hem nodig hebt?????????????????? Zoiets zou denk ik kunnen inderdaad. Stel de BAVA gaat door dan is het 100% zeker dat de RVC zal worden weggestuurd. Het probleem dat je dan krijgt is dat de rechtbank de nieuwe RVC zal gaan aanstellen. De RVC moet eigenlijk zelf opstappen, anders zal Ajax niet zelf de RVC kunnen samenstellen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 13:53 schreef thomASS het volgende:[..] Zoiets zou denk ik kunnen inderdaad. Stel de BAVA gaat door dan is het 100% zeker dat de RVC zal worden weggestuurd. Het probleem dat je dan krijgt is dat de rechtbank de nieuwe RVC zal gaan aanstellen. De RVC moet eigenlijk zelf opstappen, anders zal Ajax niet zelf de RVC kunnen samenstellen. Dan kan Ten Have beter gaan emigreren dus ik hoop dat hij zo slim is en zelf opstapt |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Volgens artikel 3 bedraagd het 14 dagen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Dan hadden zij in feiten toch ook niet in hogerberoep hoeven gaan.
A) had Ajax (want de club betaalt voor Ten Have & Co) veel geld gescheeld. B) hadden ze meer tijd om een vergadering uit te schrijven, om alsnog te stemmen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
De oproeping geschiedt niet later dan zes werkdagen voor die der vergadering, onverminderd de bevoegdheid van de secretaris om, in opdracht van de voorzitter, in spoedeisende gevallen de vergadering op een kortere termijn dan de hiervoor bedoelde bijeen te roepen. Bij de oproepingsbrief worden de te behandelen onderwerpen steeds vermeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door thomASS -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Je hebt gelijk. Ze kunnen eerst de algemene ledenvergadering uitstellen.
Het simpelste is om de voor komende vrijdag geplande Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders niet door te laten gaan, vervolgens - op de juiste wijze - een vergadering van de raad van commissarissen uit te schrijven, de benoeming van Van Gaal en Sturkenboom daar op de agenda te zetten en deze benoeming dan (met een stemverhouding van vier tegen één) officieel aan te nemen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
goed nieuws ok ,maar zouw ajax in de winterstop niks gekocht hebben [spelers] ivm dat ze meschien miljoenen kwijt zijn? dat ze e voorzichtig mee zijn of is dit een dubbele gedachten van me. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 13:58 schreef AFCA MARCO het volgende:Je hebt gelijk. Ze kunnen eerst de algemene ledenvergadering uitstellen. Het simpelste is om de voor komende vrijdag geplande Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders niet door te laten gaan, vervolgens - op de juiste wijze - een vergadering van de raad van commissarissen uit te schrijven, de benoeming van Van Gaal en Sturkenboom daar op de agenda te zetten en deze benoeming dan (met een stemverhouding van vier tegen één) officieel aan te nemen. Maar op grond waarvan zijn ze bevoegd om de BAVA niet door te laten gaan? Zeker gezien het feit dat juist op die BAVA zal worden besloten dat men niet met hen door wenst te gaan?
Dan vraag ik me toch echt af waarom men in hogerberoep is gegaan... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 13:40 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Als ik het goed begrijp kan Ten Have nog wat olie op het vuur gooien! 1. Hij kan een vergadering voor vrijdag beleggen met de andere leden van de RVC. 2. Hier kan hij door een stemming ( 4tegen1 ) alsnog Sturkeboom en Van Gaal aanstellen. 3. De algemene ledenvergadering zal dan vervallen. je bent in principe geen milimeter opgeschoten dus. Waar is HolleEder als je hem nodig hebt?????????????????? Ik kan het fout hebben maar ik dacht dat een vergadering van de RvC 6 dagen van te voren gepland moest worden. Volgens mij had de uitspraak van vandaag het nl over het feit dat Cruijff te laat op de hoogte was gebracht dat er een RvC-vergadering plaats vond. Dat was maar een paar uur voor aanvang ipv 6 dagen.
Misschien kan de RvC de algemene vergadering van aandeelhouders wel annuleren, om daarna via de 'normale' weg Van Gaal te benoemen. Dat annuleren mag de RvC alleen doen als zei degene zijnde vergadering hebben aangevraagt, of de RvC de vergadering heeft aangevraagt weet ik niet. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Wakkie denkt alleen aan z'n factuur.Zo zit dat soort in elkaar de supporters waarvan het overgrote deel nu weleens Cruyffs ideeen een paar jaar de kans wil geven,daar malen ze niet om.Als de heren Ten Have en co nu nog door gaan, dan is het een aanval niet alleen op de Cruyff's ideeen maar ook op de supporters behalve natuurlijk Jack Spijkerman en Peter r de Vries. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 14:21 schreef baco74 het volgende:[..] Ik kan het fout hebben maar ik dacht dat een vergadering van de RvC 6 dagen van te voren gepland moest worden. Volgens mij had de uitspraak van vandaag het nl over het feit dat Cruijff te laat op de hoogte was gebracht dat er een RvC-vergadering plaats vond. Dat was maar een paar uur voor aanvang ipv 6 dagen. Misschien kan de RvC de algemene vergadering van aandeelhouders wel annuleren, om daarna via de 'normale' weg Van Gaal te benoemen. Dat annuleren mag de RvC alleen doen als zei degene zijnde vergadering hebben aangevraagt, of de RvC de vergadering heeft aangevraagt weet ik niet. Het lijkt mij dat de aandeelhouders BAVA aanvragen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Stukkie gevonden :
Naast de gewone algemene vergadering van aandeelhouders kan ook sprake zijn van een bijzondere aandeelhoudersvergadering. Deze bijzondere vergadering kan tussentijds plaatsvinden op verzoek van zowel aandeelhouders als directie. De wijze van oproeping en stemming behoort in de statuten van de onderneming te zijn geregeld. Bij zowel de gewone algemene vergadering van aandeelhouders als de Bijzondere Vergadering van Aandeelhouders geldt dat de spelregels als de bevoegdheden in de statuten moeten zijn vastgelegd.
Dit geldt heel in het bijzonder voor de algemene vergadering van aandeelhouders. De AVA is het vennootschapsrechterlijke orgaan van de onderneming met de zogenaamde 'uiteindelijke macht'. Deze uiteindelijke macht doelt op het controlerende aspect van de algemene vergadering van aandeelhouders. De AVA maakt weliswaar geen beleid, maar is wel bevoegd het beleid van het bestuur te monitoren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Kan, maar ook de ledenraad, RvC, Ajax NV (incl.RvC) en volgens mij het orgaan dat toezicht houdt op beurs-aangesloten bedrijven.
Ik lees net het volgende:
Kroes is van mening dat de BAVA niet geschrapt kan worden. 'Ajax heeft alleen de agendapunten afhankelijk gemaakt van het vonnis. De vergadering is niet voorwaardelijk uitgeschreven, dus die kunnen ze niet schrappen'. |
Ik weet niet wat Kroes hier met 'Ajax' bedoeld: de NV, de vereniging of de directie, bestuur of RvC??? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hoezo gewonnen?!
Volgens mij is er nog helemaal niets gewonnen en zo langzamerhand vraag ik me af of er wel iets te winnen valt?
Het is een doolhof aan belangen en kampen.
Normaal gesproken zou een uitspraak helderheid en of een oplossing moeten bieden. In dit geval is hier eigenlijk geen sprake van. De RVC kan de geplande vergadering aflasten en in een stemming alsnog van Gaal, Blind en Sturkenboom benoemen!!!
Wie is eigenlijk wel bij machte om Ten Have en zijn voorgenomen benoemingen te stoppen?
Wie het weet mag het zeggen... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
van Gaal of van Basten??? Wat maakt het uit?
Op basis waarvan zijn zij geschikt of ongeschikt. Zelfs wanneer van Basten het zou worden is dit geen enkele garantie dat "het plan Cruijff" gaat worden uitgevoerd. Nog niet zo lang geleden had hij ook compleet schijt aan de mening of expertise van Cruijff.
Ik word er moe van.
Het is allemaal zo gecompliceerd kwa constructies en ik heb geen enkele aanwijzing dat er daadwerkelijk draagkracht is om Cruijff te faciliteren vanuit de bestuursraad. Ja Molenaar is uitgesproken pro Cruijff maar heeft volgens mij geen stem maar kan slechts beïnvloeden.
Ik moet het allemaal nog zien...
Wanneer Henrichs zich eens keihard zou uitspreken als pro-Cruijff dan gaan we de goede kant op, maar ook hij laat behoorlijk wat gaten vrij zodat hij van links nog altijd naar rechts kan draaien. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 15:08 schreef Stanley het volgende:van Gaal of van Basten??? Wat maakt het uit? Op basis waarvan zijn zij geschikt of ongeschikt. Zelfs wanneer van Basten het zou worden is dit geen enkele garantie dat "het plan Cruijff" gaat worden uitgevoerd. Nog niet zo lang geleden had hij ook compleet schijt aan de mening of expertise van Cruijff. Ik word er moe van. Het is allemaal zo gecompliceerd kwa constructies en ik heb geen enkele aanwijzing dat er daadwerkelijk draagkracht is om Cruijff te faciliteren vanuit de bestuursraad. Ja Molenaar is uitgesproken pro Cruijff maar heeft volgens mij geen stem maar kan slechts beïnvloeden. Ik moet het allemaal nog zien... Wanneer Henrichs zich eens keihard zou uitspreken als pro-Cruijff dan gaan we de goede kant op, maar ook hij laat behoorlijk wat gaten vrij zodat hij van links nog altijd naar rechts kan draaien. Henrichs zal zich nooit uitspreken omdat hij tot het kamp Coronel behoort. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 14:58 schreef baco74 het volgende:[..] Kan, maar ook de ledenraad, RvC, Ajax NV (incl.RvC) en volgens mij het orgaan dat toezicht houdt op beurs-aangesloten bedrijven. Ik lees net het volgende: [ code ] Ik weet niet wat Kroes hier met 'Ajax' bedoeld: de NV, de vereniging of de directie, bestuur of RvC??? Ajax, als in Bestuur, RvC en de NV
Het hogerberoep was ook namens Ajax aangetekend. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Die HenniKs is de volgende die ontmaskerd gaat worden....achter de schermen geprobeerd om het vandaag niet tot een rechtszaak te laten komen...hahahahahahaha....degene die dat geloven moeten naar een psychiater...die HenniKS baalt verschrikkelijk van deze uitspraak en gaat door met het tegenwerken van Cruijff...ten HaTe en consorten zijn de eerste die moeten OPROTTEN en de rest van die WALGELIJKHEDEN zullen volgen...het is vanaf nu JOHAN CRUIJFF wat gaat dirigeren en dat werd na pakweg 10 jaar wel eens tijd...
JOHAN CRUIJFF//////////VERLOSSER/////////////////HELD |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Beste forumleden, het bericht van Wakkie op Ajax.nl is aangepast/verwijderd.. Ben benieuwd waarom?! Misschien na-beurs een persco?
Misschien betekent het wel helemaal niks.. Ik ben benieuwd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door BRW -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldig nieuws dit, maar m'n gevoel zegt dat we niet te snel moeten juichen. Ik heb sterk het gevoel dat ten Have en vrienden nog wel ergens met een konijn uit de hoge hoed komen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:25 schreef remco k het volgende:Geweldig nieuws dit, maar m'n gevoel zegt dat we niet te snel moeten juichen. Ik heb sterk het gevoel dat ten Have en vrienden nog wel ergens met een konijn uit de hoge hoed komen.. Daar ben ik ook (bijna) van overtuigd. Dit soort galbakken laat zich niet zomaar van het pluche jagen. Die gaan zonder enige twijfel met juristen zoeken naar mogelijkheden om hun kandidaat (Louis van Gaal) tóch op de door hun gewenste stoel te krijgen. Ik juich pas als deze hele soap daadwerkelijk ten einde is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:35 schreef Pietje het volgende:[..] Daar ben ik ook (bijna) van overtuigd. Dit soort galbakken laat zich niet zomaar van het pluche jagen. Die gaan zonder enige twijfel met juristen zoeken naar mogelijkheden om hun kandidaat (Louis van Gaal) tóch op de door hun gewenste stoel te krijgen. Ik juich pas als deze hele soap daadwerkelijk ten einde is. Ik ook hoor, natuurlijk is dit een mooi begin en dit was de enige juiste uitspraak in ons voordeel.. Maar we zijn er echt nog lang niet.. Ik ben pas blij als er een nieuwe RVC zit die volledig Johan minded zijn en echt alle Coronel aanhangers uit de club zijn verdwenen..
Pas dan is het trouwens weer mogelijk aan een goed elftal te bouwen dat jaarlijks om de titel meespeelt en goed voetbal speelt.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik ook hoor, natuurlijk is dit een mooi begin en dit was de enige juiste uitspraak in ons voordeel.. Maar we zijn er echt nog lang niet.. Ik ben pas blij als er een nieuwe RVC zit die volledig Johan minded zijn en echt alle Coronel aanhangers uit de club zijn verdwenen.. Pas dan is het trouwens weer mogelijk aan een goed elftal te bouwen dat jaarlijks om de titel meespeelt en goed voetbal speelt.. Eens! Ik hoorde vanmiddag op de radio die Wakkie (advocaat van de NV Ajax) al een aantal mogelijkheden opperen om Ten Have en consorten toch nog te kunnen laten lachen. Uitstellen van geplande vergadering, een nieuwe vergadering uitschrijven, met als agendapunt de benoeming (tóch !) van Louis van Gaal. Die nieuwe vergadering zou de juridische mogelijkheid bieden, om vervolgens een stemming te houden die NIET unaniem hoeft te zijn en die dus als logische uitkomst 4-1 voor Ten Have heeft. Ik vertrouw die arrogantie hufters voor geen eurocent. Nogmaals, die laten zich niet zomaar wegjagen, die zitten er niet voor Ajax, maar alleen ter meerdere glorie van zichzelf. Ik hoop oprecht dat ik wat al te pessimistisch ben, maar ik vertrouw het gewoon niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door Pietje -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Toch ben ik er nog niet helemaal gerust op.Stel ze lassen die vergadering af en ze starten alles opnieuw, maar dan wel volgens de regels dan zouden ze bij meerderheid van stemmen het er nog door kunnen drukken.Maar ik weet niet of ten have encs dit aandurven.Ten have wist dit natuurlijk al vandaar het '(geheime ) overleg met Henrichs, waar ze niet uit zijn gekomen.Kwakkie is dus in een wak terecht gekomen,haha.Kloet ook maar weer aannemen,want die was toch door Schurkenboom ontslagen????????????.Kortom voorlopig goed Nieuws.Lange neus naar CORONEL!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:54 schreef Pietje het volgende:[..] Eens! Ik hoorde vanmiddag op de radio die Wakkie (advocaat van de NV Ajax) al een aantal mogelijkheden opperen om Ten Have en consorten toch nog te kunnen laten lachen. Uitstellen van geplande vergadering, een nieuwe vergadering uitschrijven, met als agendapunt de benoeming (tóch !) van Louis van Gaal. Die nieuwe vergadering zou de juridische mogelijkheid bieden, om vervolgens een stemming te houden die NIET unaniem hoeft te zijn en die dus als logische uitkomst 4-1 voor Ten Have heeft. Ik vertrouw die arrogantie hufters voor geen eurocent. Nogmaals, die laten zich niet zomaar wegjagen, die zitten er niet voor Ajax, maar alleen ter meerdere glorie van zichzelf. Ik hoop oprecht dat ik wat al te pessimistisch ben, maar ik vertrouw het gewoon niet. Wat ik gewoon niet begrijp is dat deze mensen doorgaan ondanks dat vrijwel alle supporters zich tegen deze mensen uitspreekt, de AJAX NV deze mensen gevraagd heeft af te treden en er op hun zelf na niemand is die ze er wel wil hebben.
Dit alles moet toch genoeg zijn om aan jezelf te gaan twijfelen en het bijltje erbij neer te gooien???
Ik deel dan ook het akelige gevoel met je dat dit nog niet voorbij is.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Helaas ben ik daar ook bang voor.Alhoewel Schurkenboom wel al heeft aangegeven dat het wat hem betreft niet meer hoeft.Dan had hij die schofterige maatregelen ook maar niet moeten nemen. Wat een hork die man.Voor kwakkie is het een prestigestrijd geworden en die vult zijn zakken.Van Gaal durft zich niet in Nederland te vertonen.En maar procederen op onze kosten.Ten Have wist het al lang anders gaat hij toch niet overleggen in het geheim met RAT HENRICHS.En wie gaat die overtredingen die ze begaan 25.000 euro straks betalen??????????????? |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Kunnen we ook Peter R de Vries even aanpakken? wat een loser zeg! |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Peter R de Vries moeet zijn mond houden omdat hij zelf geen aandeelhouder is.Dan heb ik nog meer te zeggen want ik heb er 100, haha |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik heb net zitten lezen wat de Vries en Frits Barend en Kwakkie allemaal gezegd hebben.Tevens is er een verwoede strijd tussen de diverse advocatenkantoren waar de honden ook geen brood van lusten. Dit gaat noog heel lang duren als ik dat allemaal zo lees.Aandeelhoudersvergadering wordt denk ik gecanceld en dan kan het nog 60 dagen duren.In die periode moet Ajax europees voetbal veilig zien te stellen.Nou dat kunnen we vergeten bij deze chaos. Wat een losers en een tuig zijn het.En dan nog durven te beweren dat ze het in het belang van Ajax doen.LAAT ME NIET LACHEN WAT EEN SCHOREM.ANDER WOORD IS ER NIET VOOR. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik stel El Hamdaoui voor als nieuw lid van de RVC. Hij kan goed onderhandelen en dan doet hij ook nog wat voor zijn geld... |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
V Gaal heeft bij Barcelona ook geprobeerd samen met die rat Nunez de hele club naar z'n hand te zetten.Bij Bayern idem dito,ze betalen liever een paar miljoen als die maar opgerot is.Als hij bij Ajax de kans had gehad met al die enge figuren als sturkenboom en ten have en consorten,geloof me dat zal heel eng geworden zijn.Ik zag vanavond een paar stukjes in dwdd van herr von Gaal.Dat moeten wij toch niet willen,rot op Peter r de Vries of zie je zelf al een functie hebben.Je kan Johan echt niet vergelijken met vGaal omdat ie als coach succes heeft gehad,is dat zeker geen garantie dat ie dat ook als bestuurder zal presteren.Want op dat gebied heeft ie al een mislukking achter z'n naam staan. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik ben het helemaal met Danielson 1448 eens.van Gaal is een goede trainer, maar mislukt als TD.Hij had immers Zlatan niet nodig en heeft er voor gezorgd dat Zlatan voor een prikkie op de allerlaatste dag verkocht is aan concurrent Juventus, concurrent in de CL bedoel ik dan.Bovendien verzuimde hij aflopende contracten van jeugdspelers te verlengen zodat die gratis de deur uit liepen.Als AD wanbeleid. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
CRUIJFFFFF!!!!!! HE WINSS. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ja, late reactie.. ban is net opgeheven |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Hoe laat begint die wedstrijd van de A1 tegen Barcelona die uitgezonden wordt op eredivisie live.Wie weet dat?????? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Dank je wel, ik dacht nl dat het vanmiddag was.Vandaar mijn vraag |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
FC Barcelona A1 - AJAX A1 wordt woensdag rechtstreeks uitgezonden door Eredivisie Live. De aftrap is om 18:30 uur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 februari 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ronald ,ook jij bedankt voor de moeite.!!!!!!!!!!!! |
|
|
|