|
|
RenatoBos
|
|
|
http://www.fr-fanatic.com/41173-teken-de-petitie-john-guidetti-nog-een-jaar-in-de-kuip/
Feyenoord-supporters zouden graag zien dat John Guidetti nog een jaar bij Feyenoord blijft. Een aantal supporters zijn daarom een handtekeningenactie gestart. Hiermee willen zij John laten zien dat hij het best bij Feyenoord kan blijven voor nog een seizoen. De handtekeningen willen zij aanbieden aan Guidetti, Feyenoord en indien mogelijk aan zijn huidige werkgever Manchester City Voor iedereen die kenbaar wil maken dat John Guidetti nog een jaar bij Feyenoord moet blijven teken de petitie: Laten we met zn allen de kracht van het Legioen tonen door zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen! Zo de kans wat groter maken dat John volgend seizoen nog bij ons speelt. Help mee en zorg dat je tekent! Vertel zo veel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer handtekeningen deze petitie krijgt, hoe meer aandacht hij zal krijgen van de media en de besluitvormers |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook uiteraard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Nou vooruit, heb nog even getwijfeld, maar vooruit omdat het voor Renato is. Zou liever tekenen voor 10 jaar Guidetti en een transfersom van 50.000.000,= euro bij vertrek. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Nou vooruit, heb nog even getwijfeld, maar vooruit omdat het voor Renato is. Zou liever tekenen voor 10 jaar Guidetti en een transfersom van 50.000.000,= euro bij vertrek.
Snap hier geen reet van, druk 1x op plaatsen en het staat er 2x. Zou ook wel vaker willen tekenen, maar dan telt het toch niet mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als john nog populairder wordt willen ze hem juist meer niet uitlenen hahaha |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
tuurlijk wil iedere supporter dat guidetti blijft. hij weet zelf ook. daar is geen petitie voor nodig. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
niet nodig, wel leuk, zeker voor zijn image... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gedaan! Kan geen kwaad om even te tekenen!
De beste speler die ik in jaren in de Kuip heb gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Na Babovic dan neem ik aan ;-P |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ??? stel je nou eens voor dat ie zo ontroert is dat ie nog een jaar blijft door deze actie... is dit dan nogsteeds niet nodig? nee heb je ja kan je krijgen maar niks doen levert hetzelfde op, niks |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Done! 2de maal pagina 152 |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Tuurlijk gedaan! Iedereen van dit forum is gewoon verplicht dit te doen en anders hoor je hier niet thuis |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Pagina 26..;)
Laatbloeiers ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
nog zo'n laatbloeier :) .... ook getekend |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 18:15 schreef Omekees het volgende:Tuurlijk gedaan! Iedereen van dit forum is gewoon verplicht dit te doen en anders hoor je hier niet thuis Ah, dan teken ik 'm niet en ga ik er vandoor.
Doeeiiii!! |
|
|
|
|
ONNO
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maakt niet uit Bosi ik heb hem net voor je getekend je staat op pagina 186 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
gedaan, pagina 197 al.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Done, net te laat voor nummer 2000.... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
4 uur tijd 1500 stuks dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat erg hard zo, wie weet wilt ie straks helemaal niet meer weg. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ach tekenen kan nooit kwaad In elk geval een leuk gebaar naar Guidetti |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Iedereen moet het via sociale media verspreiden (bijv. Twitter, Hyves ,Facebook of persoonlijke tekst MSN) Hopelijk geven de kranten aandacht aan..;) Kan het snel gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
dazzie
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:46 schreef EdjeNL het volgende:Iedereen moet het via sociale media verspreiden (bijv. Twitter, Hyves ,Facebook of persoonlijke tekst MSN) Hopelijk geven de kranten aandacht aan..;) Kan het snel gaan! MSN..?! We ZyN t0Ch GeEn 14 MeEr?! :P |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Nee, geef ook maar een voorbeeld..;) Albert is hier toch ook!
En nee, ik heb ook geen msn..;) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: had Guidetti nog gereageerd? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Dit is zó naief. Denk je echt dat dit helpt? De voetbalwereld draait om miljarden (bedrog in alle soorten en maten). Guidettie zelf heeft niets te vertellen, die speelt volgend jaar ergens bij een Europeese topclub. Anyway, ik zal tekenen, hand in hand kameraden! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 07:38 schreef Marco12345 het volgende:Dit is zó naief. Denk je echt dat dit helpt? De voetbalwereld draait om miljarden (bedrog in alle soorten en maten). Guidettie zelf heeft niets te vertellen, die speelt volgend jaar ergens bij een Europeese topclub. Anyway, ik zal tekenen, hand in hand kameraden! Eerst heel negatief zijn en dan toch tekenen....tja zo kan het ook. Waarom nou zo negatief, je kan alles ook uitdraaien en aan Guidettie overhandigen, dan speelt hij de laatste wedstrijden van het seizoen NOG beter en staan wij op de Coolsingel :)
(dromen mag toch??) |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
|
|
|