|
|
plannetje
|
|
|
ik vind niet dat we hem voor nog een jaar moeten halen maar kopen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Betaal jij z'n salaris meteen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Uitgesloten. Wij hebben er geen geld voor en hij zit barstensvol ambitie. Hij zal absoluut geen interesse hebben een meerjarig contract te tekenen bij Feyenoord. We mogen al heel blij zijn als hij nog een seizoen blijft. |
|
|
|
|
Virgil
|
|
|
Uiteraard dat ik teken. Ik leg er nog 200 euro voor neer ok als het Ken of moet, wie niet. Geen woorden maar daden. Op naar de nummer 1 nog 5 punten verwijdert! Zullen we dan meschien Tog op de coolsingel komen te staan???? STERK IN ROTTERDAM!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ultra-Classic
|
|
|
Ik hoop héél erg dat hij nog een jaar blijft maar ik heb gehoord dat Bayern München hem wilde kopen.Ik duim voor Feyenoord dat hij blijft.Hij is pas 19 dus tijd genoeg om het anders te proberen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 18:57 schreef Virgil het volgende:Uiteraard dat ik teken. Ik leg er nog 200 euro voor neer ok als het Ken of moet, wie niet. Geen woorden maar daden. Op naar de nummer 1 nog 5 punten verwijdert! Zullen we dan meschien Tog op de coolsingel komen te staan???? STERK IN ROTTERDAM!!!!!!!! doe me even een pb, je kunt die 200 euro bij mij inleveren. Ik ben bezig alle bedragen te verzamelen. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
en wie zijn deze twee heren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 19:50 schreef FR-Roel het volgende:[..] doe me even een pb, je kunt die 200 euro bij mij inleveren. Ik ben bezig alle bedragen te verzamelen. haha |
|
|
|
|
Feijenoordbarneveld
|
|
|
Jaartje blijven en dan naar de coolsingel |
|
|
|