BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poeh - ik word erg blij van de spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 februari 2012 - 20:46   quote  deeplink  
hebben jullie Schenkeveld zien voetballen bij Excelsior,en Gyon Fernandez (mijn held) en Clasie (de verbeterde versie van Hofs)en de ontwikkelingen van diverse jongelingen.
geweldig he.
worden jullie nu ook niet blij van de toekomst (niet te verwarren met het trainings kamp van hoe heet die ploeg ook al weer)
wie denken jullie van onze jongelingen komt aan de top in Europa?
en waar gaan we veel centjes voor vangen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2012 door piet de paler --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 februari 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Ben zeker blij met deze ontwikkelingen, hoop dat Schenkenveld dit kan doorzetten... Denk wel dat ze nog zeker 2 seizoenen aan de hand moeten worden genomen door ervaren krachten, ik hoop echt nog op een oudere harde verdediger die ze op mentaal vlak harder kan maken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 februari 2012 - 20:59   quote  deeplink  
Ik zou zo graag Theo Jansen zien,in ons mooie shirt
Hij past in ons team en niet bij 020
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 07 februari 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 20:59 schreef piet de paler het volgende:
Ik zou zo graag Theo Jansen zien,in ons mooie shirt
Hij past in ons team en niet bij 020
EENS
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 februari 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 20:59 schreef piet de paler het volgende:
Ik zou zo graag Theo Jansen zien,in ons mooie shirt
Hij past in ons team en niet bij 020
ik ken hem nog van de periode dat ik in Arnhem woonde.... geloof me: hij is geen neus... Had destijds veel sympathie voor Feyenoord na Vitesse dan.
Is een prima gozer die volgens mij helemaal wegkwijnt daar in a'dam.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 07 februari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:00 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik ken hem nog van de periode dat ik in Arnhem woonde.... geloof me: hij is geen neus... Had destijds veel sympathie voor Feyenoord na Vitesse dan.
Is een prima gozer die volgens mij helemaal wegkwijnt daar in a'dam.
Idd! Ik citeer een stukje uit De Gelderlander van die jaren:

'Ik weet zeker dat ik ooit nog bij Feyenoord kom te spelen, ik weet alleen niet wanneer, maar dat gevoel heb ik.' Dat heeft ie echt gezegd!
finsend
 finsend - dinsdag 07 februari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
ik vind theo te dik (voor een prof voetballer)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:19 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Idd! Ik citeer een stukje uit De Gelderlander van die jaren:

'Ik weet zeker dat ik ooit nog bij Feyenoord kom te spelen, ik weet alleen niet wanneer, maar dat gevoel heb ik.' Dat heeft ie echt gezegd!
heeft ie ook tegen mij gezegd, weet alleen niet of dat was om dat hij wist dat ik voor Feyenoord ben hahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:20 schreef finsend het volgende:
ik vind theo te dik (voor een prof voetballer)
ik niet, is goud waard als je hem goed gebruikt.
plannetje
 plannetje - dinsdag 07 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
zullen we een petitie starten voor theo janssen?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 07 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Theo zou hier een absolute held worden.
tomson
 tomson - dinsdag 07 februari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Die passjes en vrije trappen van hem bij twente waren vaak echt om te smullen,bij 020 niks van over..
van geil
 van geil - dinsdag 07 februari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 20:46 schreef piet de paler het volgende:
hebben jullie Schenkeveld zien voetballen bij Excelsior,en Gyon Fernandez (mijn held) en Clasie (de verbeterde versie van Hofs)en de ontwikkelingen van diverse jongelingen.
geweldig he.
worden jullie nu ook niet blij van de toekomst (niet te verwarren met het trainings kamp van hoe heet die ploeg ook al weer)
wie denken jullie van onze jongelingen komt aan de top in Europa?
en waar gaan we veel centjes voor vangen?
schenkeveld volgend seizoen terughalen,,,gyon,,,geef t n kans...
en clasie wordt de financieele klapper voor feyenoord...denk ik
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 februari 2012 - 23:56   quote  deeplink  
Clasie blijft decrest van zn leven bij ons voetballen
van geil
 van geil - dinsdag 07 februari 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 23:56 schreef hotjumper het volgende:
Clasie blijft decrest van zn leven bij ons voetballen
dat zou mooi zijn,,,ik denk zeker nog drie jaar,,,maar dan zal ook hij moeten cashen,,,vrees ik
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 februari 2012 - 23:59   quote  deeplink  
Bull! Feyenoord is een voetbal club geen mensenhandelaars
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 08 februari 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:23 schreef plannetje het volgende:
zullen we een petitie starten voor theo janssen?
Nee, mot hem niet!!!!
Wie ze plek moet die innnemen dan????
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 februari 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:02 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Nee, mot hem niet!!!!
Wie ze plek moet die innnemen dan????
Janssen is op dit moment overbodig. Komt hoogstens in beeld als El Ahmadi zou vertrekken.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 08 februari 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Janssen is op dit moment overbodig. Komt hoogstens in beeld als El Ahmadi zou vertrekken.
El Ahmadi gaat niet weg!!!! En dan nog mot ik hem niet!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 februari 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:05 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

El Ahmadi gaat niet weg!!!! En dan nog mot ik hem niet!!!
hahaha, heeft ie jòùw auto in de prak gereden ;)
tomson
 tomson - woensdag 08 februari 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, heeft ie jòùw auto in de prak gereden ;)
Zou wel goed zijn voor de omzet van het café :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 februari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Zou wel goed zijn voor de omzet van het café :)
haha, zullen we maar even zijn banden lek steken dan?
van geil
 van geil - woensdag 08 februari 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha, zullen we maar even zijn banden lek steken dan?
ik heb zn vrouw gezien...,,,
hij rijdt wel vaker op platte banden
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 08 februari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:11 schreef van geil het volgende:

[..]

ik heb zn vrouw gezien...,,,
hij rijdt wel vaker op platte banden
pics?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 februari 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:11 schreef van geil het volgende:

[..]

ik heb zn vrouw gezien...,,,
hij rijdt wel vaker op platte banden
hahahaha :) vandaar dat ie altijd zo lang blijft hangen...
van geil
 van geil - woensdag 08 februari 2012 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

pics?
dan krijg ik n ban:),,,,zeker weten:)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 08 februari 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 00:25 schreef van geil het volgende:

[..]

dan krijg ik n ban:),,,,zeker weten:)
Idd, wat een viespeuk!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 februari 2012 - 00:37   quote  deeplink  
Waarom Theo, hoef van mij ook niet. Zat middenvelders.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 februari 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Ik denk dat je met Theo echt een versterking voor dit Feyenoord binnen haalt.
Zeker als de Bakkal en El Ahmadi vertrekken!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 09 februari 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Ik hoop dat, als ze zich zo blijven ontwikkelen, al die jonkies nog jaren bij ons blijven voetballen en Feijenoord weer bij de Europese top 10 brengen. Dan komt er genoeg geld binnen om die armzalige Engelse voetbaldieven, die blijkbaar zelf geen jeugdspeler op kunnen leiden, buiten de deur te houden. Ik word er niet blij van als onze jeugd in die Europese ontwikkelingslanden als Italie en Spanje lopen te voetballen. Ik wil ze hier zien. En dat moet mogelijk zijn.
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 09 februari 2012 - 10:31   quote  deeplink  
Is dit het Theo Janssen topic??

Voor Theo is het te laat, hij gaat bij ons niet meer kunnen meekomen. Jammer, maar helaas. Wij hebben op zijn positie betere voetballers die veel en veel fitter zijn dan hij.

Ik denk dat Clasie ons goudmijntje wordt, maar ik hoop dat dat pas over een jaar of drie is. Het zou zonde zijn als hij nu al zou kiezen voor een avontuur in het buitenland (Engeland denk ik).

Bruno Martins Indi gaat onze cultheld worden, denk ik. Hij gaat hier heel erg lang spelen. Ik denk zelfs dat hij nooit weg zal gaan. De vraag is alleen of hij ook voetballend zoveel beter kan worden dat hij onomstreden wordt. Ik vind hem verdedigens erg sterk, opbouwend mag het nog wel ietsje beter.

Ik ben zelf erg enthousiast over Miquel Nelom. Hij heeft alles om de linksback van het Nederlands Elftal te worden. We hebben hem alleen nog niet veel mee naar voren zien gaan, omdat dat alleen kan als het elftal zo sterk en zeker is, dat de verdedigers ook kunnen gaan aanvallen. Maar ik zie het hem wel doen. Hij gaat alleen wel weggekocht worden, ben ik bang, ook door een Engelse club, bijvoorbeeld Tottenham of Fulham ofzo. Ze zijn in Engeland dol op die kleine felle backs, zoals Ashley Cole en die Johnson van Liverpool. En Nelom kan beter worden dan die gasten.

Mokotjo zal bij ons waarschijnlijk nooit meer worden dan de ideale nummer 12. Hij kan alles, maar niks zo goed, dat hij elke week in de basis mag starten. Een beetje Lucius, of een beetje zoals Cocu indertijd bij PSV. Cocu was uiteindelijk wel erg goed, maar had in het begin van zijn carriere ook moeite om aan te tonen wat hij nou werkelijk kon. En hij bleek alles te kunnen. Misschien dat Kamo ook zo'n speler is. Maar hij gaat na volgend seizoen waarschijnlijk zelf weg.

Leerdam zal ook nooit echt een basisplaats krijgen, ben ik bang. Hij heeft hetzelfde probleem als Mokotjo, hij kan veel, maar is noit een echte uitblinker of aanjager. Elke club in Nederland zou blij met hem zijn, maar als hij echt wil slagen, moet hij meer van zich af bijten. Hij zal bij Feyenoord volgend seizoen al niet veel meer spelen want die Janmaat en Vormer spelen op posities waar hij ook op mikt. Dus dat wordt moeilijk. Ik denk dat hij niet zomaar vertrekt, vanwege zijn band met Rotterdam en zijn familie, maar hij zou wel goed passen in een kleiner team in Engeland. Beetje zoals Boateng.

Cabral gaat het helaas niet redden, denk ik. Zijn karakter zit hem in de weg. Te eigenwijs en te zelfverzekerd. Ik hoop dat ik ongelijk heb, want ik geniet echt van hem als hij het op z'n heupen heeft. Dan is er geen speler in Nederland die ik liever zie spelen. Maar hij laat het zo weinig zien.
De Spot
 De Spot - donderdag 09 februari 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Feyenoord heeft goud in handen met de goede jeugd,ik moet nog maar zien of de aankopen gaan slagen los van Janmaat dat word/is een kanjer.

En hoe gaan we het verlies opvangen van SUPERGUIDETTI,en spits van zijn caliber lijkt een utopie om die te halen.
Maar Martin heeft mij al vaker verbaast dus er zal wel een oplossing kunnen/moeten komen.

Theo Janssen is geen aanwinst voor dit Feyenoord,ook hij heeft zich helaas besmet..jammer maar waar..
De Spot
 De Spot - donderdag 09 februari 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:23 schreef plannetje het volgende:
zullen we een petitie starten voor theo janssen?
NEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tjabba
 Tjabba - donderdag 09 februari 2012 - 10:43   quote  deeplink  
janssen is besmet,ik hoef hem niet meer.
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 09 februari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 10:43 schreef Tjabba het volgende:
janssen is besmet,ik hoef hem niet meer.
Heeft 'ie AIDS??? Of een griepje??
Tjabba
 Tjabba - donderdag 09 februari 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 11:00 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

Heeft 'ie AIDS??? Of een griepje??
Erger,hij loopt in een 020 shirt.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 09 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat we ook op dit topic eindelijk eens verlost worden van dat verschrikkelijke minderwaardigheidscomplex dat we alleen maar goed zijn om jeugd op te leiden en ze vervolgens neerbuigend aan één of ander van God losgeslagen Engels, Spaans of Italiaans cluppie af te moeten staan WIJ ZIJN FEIJENOORD. Een club met een groot verleden en, daar ben ik van overtuigd, een grote toekomst, als we er gewoon voor zorgen dat we die jeugd vasthouden en een super elftal gaan vormen. Er is al te veel talent gestolen. Drenthe, Fer, Wijnaldum, Bruma, Ake, Rekik, Parra, Ebecilio, Castaignos. Met deze spelers er bij had je nu een top-elftal kunnen formeren. Dit mag nooit meer gebeuren. Met d'r poten van onze jeugd af blijven dat dieventuig van die z.g.n. topclubs uit landen waar het gewone volk niet te eten heeft, waar voetbalclubs onder curatele van de maffia staan. Guidetti via een petitie hier houden zou fantastisch zijn, maar niet alleen hij, al die aanstormende talenten moeten voor ons Feijenoord behouden blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 21:23 schreef plannetje het volgende:
zullen we een petitie starten voor theo janssen?
Das geen goed plannetje.
Sensi
 Sensi - donderdag 09 februari 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 12:26 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ik hoop dat we ook op dit topic eindelijk eens verlost worden van dat verschrikkelijke minderwaardigheidscomplex dat we alleen maar goed zijn om jeugd op te leiden en ze vervolgens neerbuigend aan één of ander van God losgeslagen Engels, Spaans of Italiaans cluppie af te moeten staan WIJ ZIJN FEIJENOORD. Een club met een groot verleden en, daar ben ik van overtuigd, een grote toekomst, als we er gewoon voor zorgen dat we die jeugd vasthouden en een super elftal gaan vormen. Er is al te veel talent gestolen. Drenthe, Fer, Wijnaldum, Bruma, Ake, Rekik, Parra, Ebecilio, Castaignos. Met deze spelers er bij had je nu een top-elftal kunnen formeren. Dit mag nooit meer gebeuren. Met d'r poten van onze jeugd af blijven dat dieventuig van die z.g.n. topclubs uit landen waar het gewone volk niet te eten heeft, waar voetbalclubs onder curatele van de maffia staan. Guidetti via een petitie hier houden zou fantastisch zijn, maar niet alleen hij, al die aanstormende talenten moeten voor ons Feijenoord behouden blijven.
+1

Feyenoord laat zijn jeugdige talenten veel te snel vertrekken. Het is tijd dat ze is aan Feyenoord denken in plaats van de centen. Tuurlijk zal er dan alsnog een tijd komen dat ze naar het buitenland gaan om hun carriere verder op te bouwen en meer te verdienen. Dat zouden wij zelf ook doen. En dat is niet meer dan logisch. Maar laat ons wel een jaar of 4 de vruchten er van plukken!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 februari 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 17:03 schreef Sensi het volgende:

[..]

+1

Feyenoord laat zijn jeugdige talenten veel te snel vertrekken. Het is tijd dat ze is aan Feyenoord denken in plaats van de centen. Tuurlijk zal er dan alsnog een tijd komen dat ze naar het buitenland gaan om hun carriere verder op te bouwen en meer te verdienen. Dat zouden wij zelf ook doen. En dat is niet meer dan logisch. Maar laat ons wel een jaar of 4 de vruchten er van plukken!
Feyenoord heeft geen enkele keuze gehad. Wat was het alternatief? Fer en Wijnaldum gratis de deur uit laten lopen? Castaignos was juridisch waarschijnlijk transfervrij. Die jongere gasten hebben zich het hoofd op hol laten brengen. Valt wederom Feyenoord weinig bij te verwijten.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 09 februari 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 17:03 schreef Sensi het volgende:

[..]

+1

Feyenoord laat zijn jeugdige talenten veel te snel vertrekken. Het is tijd dat ze is aan Feyenoord denken in plaats van de centen. Tuurlijk zal er dan alsnog een tijd komen dat ze naar het buitenland gaan om hun carriere verder op te bouwen en meer te verdienen. Dat zouden wij zelf ook doen. En dat is niet meer dan logisch. Maar laat ons wel een jaar of 4 de vruchten er van plukken!
Bel jij die jeugdspelers op en dan denken zij ....weer zo'n ouwe beterweter. 't Zal wel, ouwe...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poeh - ik word erg blij van de spelers









0.0098960