|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Kuyt wil het liefst zijn contract verlengen bij Liverpool' (FR12.nl)
|
|
|
MMM
|
|
|
Van mij hoeft het dan niet meer.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Eindelijk een normaal topic. Van mij hoeft het dan ook niet meer. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ach, liever talent volle spelers inplaats van een versleten geld put |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens. ik had verwacht dat hij in 2013 zou terugkeren... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2013 vind ik al rijkelijk laat. 33 jaar met zijn speelstijl... daarna is inderdaad uitgesloten. Kan hij beter direct naar Utreg gaan. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 februari 2012 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:2013 vind ik al rijkelijk laat. 33 jaar met zijn speelstijl... daarna is inderdaad uitgesloten. Kan hij beter direct naar Utreg gaan. Betert naar katwijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat valt me tegen... dan gaat t over,,,de sleet zit er al op |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
dag kuyt!als het zo is..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ken ook. lekker bij Quick Boys ballen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wie heeft er Kuyt nodig? We hebben een jonge en fitte Guidetti! Dag Kuyt! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Volgend seizoen waarschijnlijk niet meer helaas... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Laat maar lekker rotten die waardeloze voetballers die alleen aan zich zelf denken, en suporters waarom gebruik jullie nou es je verstand geef die gasten nou geen aandacht want die gaan gouw naast hun schoenen lopen. En de voetbal clubs moeten ook kappen met die vorstelijk salarissen betalen kijk maar es naar de zuid Europese landen en de belasting dienst moet hen aanpakken en niet de hardwerkende mensen in de bedrijfsleven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 03:07 schreef dr love het volgende:Laat maar lekker rotten die waardeloze voetballers die alleen aan zich zelf denken, en suporters waarom gebruik jullie nou es je verstand geef die gasten nou geen aandacht want die gaan gouw naast hun schoenen lopen. En de voetbal clubs moeten ook kappen met die vorstelijk salarissen betalen kijk maar es naar de zuid Europese landen en de belasting dienst moet hen aanpakken en niet de hardwerkende mensen in de bedrijfsleven. Oké |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 03:07 schreef dr love het volgende:Laat maar lekker rotten die waardeloze voetballers die alleen aan zich zelf denken, en suporters waarom gebruik jullie nou es je verstand geef die gasten nou geen aandacht want die gaan gouw naast hun schoenen lopen. En de voetbal clubs moeten ook kappen met die vorstelijk salarissen betalen kijk maar es naar de zuid Europese landen en de belasting dienst moet hen aanpakken en niet de hardwerkende mensen in de bedrijfsleven. goed gezegt!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap t wel. Sporters mikken op het hoogste. Lukt dat niet, komt pas het gevoel en de emotie kijken.
Dirk///held |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Of hij komt na dit contract of hij kan weg blijven! |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
Tjonge, jonge, wat zijn jullie allemaal weer kort door de bocht en snel op je kleine pikkie getrapt, zeg! De liefde voor Dirk Kuyt spat werkelijk van mijn beeldscherm af.
a. Weet iemand al of dit waar is? b. Waar is het respect voor Dirk? c. Zelfs op krukken heeft Dirk nog waarde voor Feyenoord.
Jullie denken misschien dat we al een verschrikkelijk goed elftal hebben, en dat we zomaar een goede spits zullen vinden voor de volgende jaren... Effe wakker worden iedereen, Guidetti speelt hier in 2013 niet meer, echt niet.
Bovendien vergeten jullie allemaal wel erg makkelijk dat Dirk heeft gezegd dat hij terugkeert naar Feyenoord als Feyenoord hem nog wil, op het moment dat Dirk daar klaar voor is. Kortom, als hij nog volledig fit is. En kijk de wedstrijden van Liverpool maar op Sport 1. Dirk is nog lang niet versleten, ook niet over een jaar, of twee jaar. Dirk heeft niks te willen in dit hele verhaal, het initiatief zal van Feyenoord moeten komen. En geef toe, als je bij Liverpool een contract zou mogen tekenen voor het salaris wat Dirk daar kan verdienen, zouden jullie allemaal direct emigreren en de Kuip op zondag links laten liggen. |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 07:10 schreef Stylzz het volgende:Ik snap t wel. Sporters mikken op het hoogste. Lukt dat niet, komt pas het gevoel en de emotie kijken. Dirk///held +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, dan word hij te oud. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 10:11 schreef michelvakkie v het volgende:Tjonge, jonge, wat zijn jullie allemaal weer kort door de bocht en snel op je kleine pikkie getrapt, zeg! De liefde voor Dirk Kuyt spat werkelijk van mijn beeldscherm af. a. Weet iemand al of dit waar is? b. Waar is het respect voor Dirk? c. Zelfs op krukken heeft Dirk nog waarde voor Feyenoord. Jullie denken misschien dat we al een verschrikkelijk goed elftal hebben, en dat we zomaar een goede spits zullen vinden voor de volgende jaren... Effe wakker worden iedereen, Guidetti speelt hier in 2013 niet meer, echt niet. Bovendien vergeten jullie allemaal wel erg makkelijk dat Dirk heeft gezegd dat hij terugkeert naar Feyenoord als Feyenoord hem nog wil, op het moment dat Dirk daar klaar voor is. Kortom, als hij nog volledig fit is. En kijk de wedstrijden van Liverpool maar op Sport 1. Dirk is nog lang niet versleten, ook niet over een jaar, of twee jaar. Dirk heeft niks te willen in dit hele verhaal, het initiatief zal van Feyenoord moeten komen. En geef toe, als je bij Liverpool een contract zou mogen tekenen voor het salaris wat Dirk daar kan verdienen, zouden jullie allemaal direct emigreren en de Kuip op zondag links laten liggen. Doe ik! Hij bakt er vrij weinig van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Dit riep ik al een tijd. En ik kan hem ook helemaal geen ongelijk geven. Maar als hij zijn contract krijgt verlengt. En als het ubberhaupt waar is allemaal. Dan hoeft hij over 2 jaar ook niet meer te komen, want dan hebben we helemaal niks meer aan hem. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je ook al een spits van 40 miljoen haalt die er niks van kan, tsja..
Nu hebben ze Suarez weer terug. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Zet maar vast een rollator en een paar krukken klaar. Hij krijgt het trouwens nog druk, want hij heeft, Feijenoord, Utrecht en Quick Boys beloofd daar af te bouwen. Heeft niets met voetbal en clubliefde te maken. Hij is net als bijna alle profvoetballers, een geldwolf. Gauw vergeten, proberen Guidetti nog een poosje hier te houden en dan maar kijken hoever Achabar in zijn ontwikkeling is. Een tweede Guidetti lijkt me te mooi om waar te zijn |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Dirk t ga je goed jammer dat je liever in liverpool op de bank zit dan lekker in een volle kuip te spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 10:11 schreef michelvakkie v het volgende:Tjonge, jonge, wat zijn jullie allemaal weer kort door de bocht en snel op je kleine pikkie getrapt, zeg! De liefde voor Dirk Kuyt spat werkelijk van mijn beeldscherm af. a. Weet iemand al of dit waar is? b. Waar is het respect voor Dirk? c. Zelfs op krukken heeft Dirk nog waarde voor Feyenoord. Jullie denken misschien dat we al een verschrikkelijk goed elftal hebben, en dat we zomaar een goede spits zullen vinden voor de volgende jaren... Effe wakker worden iedereen, Guidetti speelt hier in 2013 niet meer, echt niet. Bovendien vergeten jullie allemaal wel erg makkelijk dat Dirk heeft gezegd dat hij terugkeert naar Feyenoord als Feyenoord hem nog wil, op het moment dat Dirk daar klaar voor is. Kortom, als hij nog volledig fit is. En kijk de wedstrijden van Liverpool maar op Sport 1. Dirk is nog lang niet versleten, ook niet over een jaar, of twee jaar. Dirk heeft niks te willen in dit hele verhaal, het initiatief zal van Feyenoord moeten komen. En geef toe, als je bij Liverpool een contract zou mogen tekenen voor het salaris wat Dirk daar kan verdienen, zouden jullie allemaal direct emigreren en de Kuip op zondag links laten liggen. Ik heb heel veel respect voor Dirk en wat hij betekend heeft voor Feyenoord. Maar probeer wel tegelijkertijd realistisch te blijven. Als hij terugkeert, dan moet dat op een leeftijd zijn dat hij nog een meerwaarde heeft. Dat heeft ie niet als hij op krukken komt. Dat moeten wij niet willen en dat moet hij niet willen. Dan koester ik liever de herinneringen aan hem, dan dat hij een parodie van zichzelf wordt bij Feyenoord. Dan heb ik liever dat hij direct naar Utrecht gaat, dan krijgt hij telkens als hij tegen Feyenoord speelt een geweldige ontvangst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dirk riep ooit terug te willen keren bij Feyenoord. Lijkt me ondertussen wel logisch dat ie ook aangeeft wanneer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
munten hè, . . . 't hele leven draait om de duit en de fluit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Die ga ik hier in Zaanstad binnen gooien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien ben ik naief... maar mn gevoel zegt ineens dat hij er volgend jaar bij is. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Ik denk dat als Dirk na dit seizoen weer komt voetballen voor Feyenoord, hij nog 2 jaar goed mee kan op eredivisie niveau, plak daar nog een jaartje als pinch hitter achteraan, hij is zoiezo een goeie leermeester voor alle jonkies qua instelling.
mocht hij bijtekenen bij Liverpool, zal dat hooguit voor een jaar zijn, Liverpool gaat hem echt geen meerjarig contract meer aanbieden. Dan kan hij daarna dus nog 1 jaar in de spits en daarna als pinch hitter fungeren.
Conclusie: Dirk, we zien je graag komen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door boes -- |
|
|
|