BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sturkenboom haalt uit naar Jonk, Bergkamp en oh ja, Cruijff

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 08 februari 2012 - 18:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Sturkenboom haalt uit naar Jonk, Bergkamp en oh ja, Cruijff (ELF Voetbal)

Kesio
 Kesio - woensdag 08 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Ik heb lang in het echte zakenleven gewerkt. Ik weet precies hoe de sturkebooms, de ten havens etc, werken. Exact volgens de regels, exact volgens procedures, exact volgens d e laatste management technieken, precies allemaal genoeg om dossiers aan te maken van diegenen die zij eigenlijk niet de baas kunnen. Het is pure angst en zelfoverleving om overvleugeld te worden door " materie deskundigen" . Zelf hebben zij totaal geen kennis van de materie, alleen vanuit een ivoren toren de zogenaamde baas spelen. Pure macht en eigen belang. Maakt niet uit of ze in de BtB weken of een ander soort keten, als zij maar aan het hoofd van een bedrijf staan. Pure macht en goed voor hun CV. Dit soort mensen maken andere mensen en bedrijven kapot! Ik heb het zelf meegemaakt in een een 'normaal' bedrijf, echt heel eng en heel erg!!! Aandeelhouders, gebruik je verstand !!!
Kesio
 Kesio - woensdag 08 februari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
En hierbij een grote hulde voor Johan cruyff die dit heeft ingezien en vecht tegen de onrechtvaardigheid!!
leef!
 leef! - woensdag 08 februari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Rukboom aan de hoogste boom hangen!!!!!!!!!
sebas79
 sebas79 - woensdag 08 februari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Net een klein kind die gast
alibabba
 alibabba - woensdag 08 februari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 21:55 schreef Kesio het volgende:
Ik heb lang in het echte zakenleven gewerkt. Ik weet precies hoe de sturkebooms, de ten havens etc, werken. Exact volgens de regels, exact volgens procedures, exact volgens d e laatste management technieken, precies allemaal genoeg om dossiers aan te maken van diegenen die zij eigenlijk niet de baas kunnen. Het is pure angst en zelfoverleving om overvleugeld te worden door " materie deskundigen" . Zelf hebben zij totaal geen kennis van de materie, alleen vanuit een ivoren toren de zogenaamde baas spelen. Pure macht en eigen belang. Maakt niet uit of ze in de BtB weken of een ander soort keten, als zij maar aan het hoofd van een bedrijf staan. Pure macht en goed voor hun CV. Dit soort mensen maken andere mensen en bedrijven kapot! Ik heb het zelf meegemaakt in een een 'normaal' bedrijf, echt heel eng en heel erg!!! Aandeelhouders, gebruik je verstand !!!
Duidelijke taal Kesio en 100% waar!!!! Schurkenboom, pak je biezen en laat je NOOIT MEER in de ArenA zien STUK ONGEMAK!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - woensdag 08 februari 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 21:58 schreef Kesio het volgende:
En hierbij een grote hulde voor Johan cruyff die dit heeft ingezien en vecht tegen de onrechtvaardigheid!!
EENS
morkanne
 morkanne - woensdag 08 februari 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Wie er gelijk heeft weet ik niet maar de hersenspoeling die Cruyff en co via de media over ons heen spoelen heeft zijn uitwerking zo te lezen niet gemist
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 februari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 21:55 schreef Kesio het volgende:
Daarom is de strijd ook nog niet helemaal gestreden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 februari 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 februari 2012 - 22:15 schreef morkanne het volgende:
Wie er gelijk heeft weet ik niet maar de hersenspoeling die Cruyff en co via de media over ons heen spoelen heeft zijn uitwerking zo te lezen niet gemist
Het gaat er niet eens zo zeer om wie er gelijk heeft, maar dat er onrechtmatige dingen/handelingen zijn voorgevallen
Herman1983
 Herman1983 - woensdag 08 februari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Ik snap nooit zo goed waar die 'hersenspoeling van Cruijff via de media' vandaan komt. Volgens mij is Cruijff in eerste instantie overal kritisch benaderd als hij zich weer eens met Ajax ging bemoeien. Daarnaast heb je de NOS en het AD die tot op de laatste dag, zelfs nu elke logica lijkt te ontbreken, de bestuurders in de Arena verdedigen. Ik krijg juist altijd het idee dat er een strijd is wie het hardst tegen Cruijff durft in te gaan, want dan ben je echt een mannetje....
Beetje 'wie heeft de grootste' niveau
baco74
 baco74 - zaterdag 11 februari 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Luister hier naar een interview van Radio1 met Sturkenboom.

Wat moet ik er van zeggen....klinkt als verslagen.
Heeft nog steeds de gedachte dat hij het beter zoudoen dan Johan,
Geeft indirrect de VI en De Telegraaf de schuld bedreigt te zijn,
Heeft naar eigen zeggen zich dienstbaar willen maken voor de technische mensen op de toekomst
en heeft vooral zelf niets verkeerd gedaan.
Hij besluit het gesprek met de woorden dat ie zondag maar weer naar De Galgenwaard gaat..........nou veel plezier daar!
Daaaaag!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sturkenboom haalt uit naar Jonk, Bergkamp en oh ja, Cruijff

0.0042228