BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: MOOISTE DAG VAN MIJN LEVEN!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Ideale rvc?
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 12:24   quote  deeplink  
De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft te kennen gegeven bereid te zijn af te treden. Dit vindt plaats op een zo kort mogelijke termijn, zodra opvolgers zijn gevonden die op brede steun kunnen rekenen. Dit heeft de RvC zojuist besloten.
Met betrekking tot de opvolging zal de RvC de procedure starten overeenkomstig de wet en de statuten van de vennootschap en zullen zij de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) en de Ondernemingsraad (OR) uitnodigen kandidaten aan te bevelen die voldoen aan de profielschets.

Het aftreden zal gefaseerd moeten geschieden, in verband met contractuele bepalingen en financiële belangen die de vennootschap van Ajax raken.

De RvC, bestaande uit Steven ten Have (voorzitter), Johan Cruijff, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer, werd op 25 juli 2011 benoemd.

In verband met het voorgaande hoeft en zal de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) geen doorgang vinden. Deze BAVA stond gepland voor morgen, vrijdag 10 februari, om 14.00 uur.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
En nu de club Coronel nog.....
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - donderdag 09 februari 2012 - 12:45   quote  deeplink  
niet te blij worden vandaag gaat de ene weg morge komt een nieuwe
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Dat bedoel ik met de 'club' Coronel...
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 12:45 schreef ajaxfan lol het volgende:
niet te blij worden vandaag gaat de ene weg morge komt een nieuwe
niet waar.. ajax mag de nieuwe kiezen en dat zal altijd volgens het plan-cruijff gaan
Stanley
 Stanley - donderdag 09 februari 2012 - 13:03   quote  deeplink  
ik voorzie een of andere smerige truc!

Hoezo aftreden als er breedgedragen opvolgers zijn???

Waarom niet direct???

Nu wordt de vergadering van vrijdag afgeblazen en blijven ze dus gewoon nog zitten!

Aftreden is aftreden en dan in dit geval per direct lijkt mij!

Zo blijft het maar dooretteren!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Hoor net dat van Duivenbode een groot favoriet is van Johan Cruyff (VI update bij radio veronica). Klinkt natuurkijk zeer positief....
Rogier
 Rogier - donderdag 09 februari 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Mooiste dag van je leven ? Ik vond bijv 24 mei 1995 toch nog net iets mooier !
Ztjes
 Ztjes - donderdag 09 februari 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Voorstel nieuwe RVC:
Hennie Henrichs, Tonnie Bruins Slot, Jan Buskermolen, Dick Schoenaker en Cees Vervoorn.
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 13:16   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/2736879/blind-en-sturkenboom-per-direct-weg-bij-ajax.html
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 13:18   quote  deeplink  
We zitten nog met Hennie HenniKs...ik vertrouw die vent voor geen cent en wat gaat er gebeuren met Slob en vd.ZaaT???? Die 3 moeten de volgende zijn die OPZOUTEN!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:18 schreef alibabba het volgende:
We zitten nog met Hennie HenniKs...ik vertrouw die vent voor geen cent en wat gaat er gebeuren met Slob en vd.ZaaT???? Die 3 moeten de volgende zijn die OPZOUTEN!!!
Die behoorden toch ook tot de 'club' Coronel....
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Die behoorden toch ook tot de 'club' Coronel....
Jep dus.....OPZOUTEN met die bloedzuigers...die stonden achter ten HaTe en co dus OPPLEUREN...
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 13:34   quote  deeplink  
ook Sturkenboom en Blind weg.
PER DIRRECT!!!

Bron VI-radio
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:34 schreef baco74 het volgende:
ook Sturkenboom en Blind weg.
PER DIRRECT!!!

Bron VI-radio
Oh.....had allerbeste Ali al geplaatst, sorry.
ijsfijn
 ijsfijn - donderdag 09 februari 2012 - 13:42   quote  deeplink  
ajax mag de nieuwe RVC kiezen? eh ja maar wie mogen die kiezen? Henriks en consorten?

ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van. ik heb toch zon gevoel dat er nog ergens een hele grote adder zit. het gaat mij even te makkelijk na al die ellende van de afgelopen maanden.

blind officieel weg en sturkenboom ook. dat is teminste al een goeie zet vooruit. maar dat zijn een paar koppen van de hydra. het hart ervan zit toch bij coronel vrees ik.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - donderdag 09 februari 2012 - 13:44   quote  deeplink  
de dag word steeds beter wat zal het volgende zijn
Nummer 14
 Nummer 14 - donderdag 09 februari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Alle Ajacieden van harte gefeliciteerd ... !!
Nummer 14
 Nummer 14 - donderdag 09 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
Moet dit trouwens niet in het bestuurstopic Grasmaaier ... hahaha
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:42 schreef ijsfijn het volgende:
ajax mag de nieuwe RVC kiezen? eh ja maar wie mogen die kiezen? Henriks en consorten?

ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van. ik heb toch zon gevoel dat er nog ergens een hele grote adder zit. het gaat mij even te makkelijk na al die ellende van de afgelopen maanden.

blind officieel weg en sturkenboom ook. dat is teminste al een goeie zet vooruit. maar dat zijn een paar koppen van de hydra. het hart ervan zit toch bij coronel vrees ik.
Ik ben er ook nog niet zeker van..die HenniKs vetrouw ik voor geen cent, maar elke daad die hij doet word met argusogen bekeken...verzaakt ie, is hij de kop van Jut en dan loopt het slecht af voor 'm...
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:51 schreef Nummer 14 het volgende:
Moet dit trouwens niet in het bestuurstopic Grasmaaier ... hahaha
nee hoor.. dit niet ;)
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog niet zeker van..die HenniKs vetrouw ik voor geen cent, maar elke daad die hij doet word met argusogen bekeken...verzaakt ie, is hij de kop van Jut en dan loopt het slecht af voor 'm...
Bestuursraad (oftewel 95% pro cruijff) + Heinrichs ... komt wel goed dus
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb nog weinig meegekregen ben op werk,
Maar dit is het eind van 15 jaar wanbeleid,en nieuw begin
Voor een mooie toekomst,de voetbalmensen moeten weer
De vrijheid krijgen Bij Barca heeft het ook gewerkt we moeten
nu geduld hebben,vertrouwen hebben en niet meteen roepen
Die moet weg of die moet weg,dit is een.gedenkwaardige.dag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door leef! --
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:11 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Bestuursraad (oftewel 95% pro cruijff) + Heinrichs ... komt wel goed dus
In die bestuursraad zitten HenniKs, Buskermolen en Vervoorn die, naar wat ik begrepen heb, niet 100% pro-Cruijff zijn. Er had eigenlijk allang een bestuurslid bij moeten zitten, pro-Cruijf, die uit supporterskringen kwam...dat is nog steeds niet gebeurd en word maar op de lange baan geschoven, wat uitermate vreemd is. Bovendien zitten Jeroen ( in het ) Slob en Henri vd.ZaaT er nog, die werkelijk alles geprobeerd hebben om Cruijff buiten te werken...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 13:35 schreef baco74 het volgende:

[..]

Oh.....had allerbeste Ali al geplaatst, sorry.
double check! nooit verkeerd ;-)
EUMD
 EUMD - donderdag 09 februari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Belangrijk: Hoewel nog niet alle foute poppetjes zijn geruimd, is dit wel een grote stap (sprong!) in de goede richting.
Maar laten we wel beseffen dat dit een plan is waar we over een jaar of 5 pas structureel de vruchten van gaan plukken! Dus laten we nou alsjeblieft dit de tijd gunnen en niet na 2 jaar roepen dat het plan van JC is mislukt!!!!
Zelfs als zouden we over 1-2 jaar kampioen worden, laten we dan wel realiseren dat er in de jaren erna nog "gewoon" een terugval plaats kan vinden, en het echt over een langere periode gaan beoordelen.
Maar dat dit op de lange termijn een goede, zelfs geweldige ontwikkeling is, dat moge duidelijk zijn!
We worden weer een èchte topclub die structureel om de bovenste plaatsen meedoet!!

Ps. Dit staat ook in een ander topic, maar ik vind het erg belangrijk dat alle Ajacieden lezen dat we dit beleid nu niet binnen een paar jaar afkraken!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

In die bestuursraad zitten HenniKs, Buskermolen en Vervoorn die, naar wat ik begrepen heb, niet 100% pro-Cruijff zijn. Er had eigenlijk allang een bestuurslid bij moeten zitten, pro-Cruijf, die uit supporterskringen kwam...dat is nog steeds niet gebeurd en word maar op de lange baan geschoven, wat uitermate vreemd is. Bovendien zitten Jeroen ( in het ) Slob en Henri vd.ZaaT er nog, die werkelijk alles geprobeerd hebben om Cruijff buiten te werken...
maar die zullen niet durven om tegen Cruijff in te gaan.. aangezien ze nu wel doorhebben dat niemand van Cruijff kan winnen
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:29 schreef EUMD het volgende:
Belangrijk: Hoewel nog niet alle foute poppetjes zijn geruimd, is dit wel een grote stap (sprong!) in de goede richting.
Maar laten we wel beseffen dat dit een plan is waar we over een jaar of 5 pas structureel de vruchten van gaan plukken! Dus laten we nou alsjeblieft dit de tijd gunnen en niet na 2 jaar roepen dat het plan van JC is mislukt!!!!
Zelfs als zouden we over 1-2 jaar kampioen worden, laten we dan wel realiseren dat er in de jaren erna nog "gewoon" een terugval plaats kan vinden, en het echt over een langere periode gaan beoordelen.
Maar dat dit op de lange termijn een goede, zelfs geweldige ontwikkeling is, dat moge duidelijk zijn!
We worden weer een èchte topclub die structureel om de bovenste plaatsen meedoet!!

Ps. Dit staat ook in een ander topic, maar ik vind het erg belangrijk dat alle Ajacieden lezen dat we dit beleid nu niet binnen een paar jaar afkraken!!!
Helemaal gelijk EUMD;)
thomASS
 thomASS - donderdag 09 februari 2012 - 14:38   quote  deeplink  
Nu jeroen slop en henrie van der aat nog :)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:29 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

maar die zullen niet durven om tegen Cruijff in te gaan.. aangezien ze nu wel doorhebben dat niemand van Cruijff kan winnen
Ik help het je hopen. Ze zitten er (nog steeds) voor zich zelf en niet voor AJAX
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:38 schreef thomASS het volgende:
Nu jeroen slop en henrie van der aat nog :)
die maken het vandaag ook nog bekend.. let maar op.. iedereen die hem hielp om te blijven, die zijn allemaal weg
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:29 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Als ze weer aankomen met een RvC die op den duur toch weer pertinente tegenwerking geeft aan Cruijff, is Cruijff ook niet gek...dan neemt ie er de brui aan en begint het weer van voren af aan...ik hoop echt niet dat dit gaat gebeuren, maar die HenniKs vertrouw ik echt voor geen meter..ik wil ook niet zeggen dat er alleen maar ja-knikkers van Cruijff moeten komen...Cruijff is daar zelf ook geen voorstander van...
joep soep
 joep soep - donderdag 09 februari 2012 - 14:41   quote  deeplink  
Nou maar hopen dat Danny z'n zoontje ook meeneemt dan!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:39 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

die maken het vandaag ook nog bekend.. let maar op.. iedereen die hem hielp om te blijven, die zijn allemaal weg
Als dat eens waar zou zijn....

Dan is de (fluwele) revolutie uiteindelijk gelopen zoals het zou moeten***
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 09 februari 2012 - 14:58   quote  deeplink  
Dat is nog eens goed nieuws!
Cyprioot
 Cyprioot - donderdag 09 februari 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:41 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als ze weer aankomen met een RvC die op den duur toch weer pertinente tegenwerking geeft aan Cruijff, is Cruijff ook niet gek...dan neemt ie er de brui aan en begint het weer van voren af aan...ik hoop echt niet dat dit gaat gebeuren, maar die HenniKs vertrouw ik echt voor geen meter..ik wil ook niet zeggen dat er alleen maar ja-knikkers van Cruijff moeten komen...Cruijff is daar zelf ook geen voorstander van...
Ik, en velen met mij, had ook sterke bedenkingen tegen Henrichs, maar ik moet zeggen dat hij zich in deze affaire prima heeft opgesteld. Hij heeft met man en macht geprobeerd om Ten Have ertoe te bewegen zelf op te stappen en die bezopen rechtszaak af te blazen.
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - donderdag 09 februari 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Wat een belachlijk zooitje is het bij AJAX in welke democratisch bedrijf is het mogelijk dat bij een vijfkoppige RVC, waar er vier stemmen voor een bepaalde lijn, de vijfde ontbrekende stem zijn gelijk kan halen en beslissingen, genomen met een ruime meerderheid, kan terugdraaien.

Dit is het begin van het einde.Voortaan zullen alle beslissingen binnen de club moeten worden voorgelegd aan meneer Cruijff, en alshij het er niet mee eens is dan gebeurd het dus niet.

Zal mij verbazen hoelang Cruijff nog bij AJAX betrokken blijft. In het verleden is het altijd bij hem geweest veel geblaat weinig wol en als er verantwoordelijkheid genomen moet worden is meneer niet thuis, of in zijn gevaljuist wel thuis in Spanje. Wij laten met Van Gaal het beste lopen dat AJAX de laatste jaren is overkomen.

En Cruijff vertrekt dadelijk ook en laat een ongeorganiseerde rotzooi achter
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
Achja, nu zeuren we weer over die Henrichs enzo.. wees blij dat 3/4 van de meute is opgedonderd
Nummer 14
 Nummer 14 - donderdag 09 februari 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 15:04 schreef Ajax mijn club het volgende:
Wat een belachlijk zooitje is het bij AJAX in welke democratisch bedrijf is het mogelijk dat bij een vijfkoppige RVC, waar er vier stemmen voor een bepaalde lijn, de vijfde ontbrekende stem zijn gelijk kan halen en beslissingen, genomen met een ruime meerderheid, kan terugdraaien.

Dit is het begin van het einde.Voortaan zullen alle beslissingen binnen de club moeten worden voorgelegd aan meneer Cruijff, en alshij het er niet mee eens is dan gebeurd het dus niet.

Zal mij verbazen hoelang Cruijff nog bij AJAX betrokken blijft. In het verleden is het altijd bij hem geweest veel geblaat weinig wol en als er verantwoordelijkheid genomen moet worden is meneer niet thuis, of in zijn gevaljuist wel thuis in Spanje. Wij laten met Van Gaal het beste lopen dat AJAX de laatste jaren is overkomen.

Hoor ik hier Petertje de Vries of Arnootje Vemeulen ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door Nummer 14 --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 09 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 15:11 schreef Nummer 14 het volgende:

[..]

Hoor ik hier Petertje de Vries of Arnootje Vemeulen ?
+1
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:

Dit is niet omdat Cruijff het niet wilde maar omdat ze hem niet ingelicht hadden.
Als ze JC hadden ingelicht en hij zei nee, maar de ander 4 ja gezegt dan had van Gaal nu AD geweest.
Niet zomaar wat in de rondte tetteren als je er niet zo bijster veel van afweet maar alleen tegen Cruijff bent.
Nogmaals alleen de procedure die gevolgt is, is fout geweest.
Dat geeft nogmaals aan hoe oncapabel deze 4 mensen waren, met hun achterbakse werkwijze hebben ze juist hun zin niet gekregen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 09 februari 2012 - 15:26   quote  deeplink  
HAHAAAHHAAHAAAHHA WOEHOEHOEEEEE WEEEEE JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

(sorry liet me even gaan)

Maar we zijn er nog niet. Henrichs , Slop en vd Aadt zitten er nog....
Rogier
 Rogier - donderdag 09 februari 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:

Oei...je heb denk ik niet zoveel van het hele proces begrepen. Van gaal was al aangenomen voordat Cruijff er een stem in kon hebben, volledig achter zijn rug om.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:

Goedemorgen***
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 09 februari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Gaat de BAVA door? Kunnen er morgen al mensen worden voorgedragen om deel te nemen aan de nieuwe RvC?
Gruber
 Gruber - donderdag 09 februari 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Ben ook zeer benieuwd welke capabele mensen nog in de RVC bij Ajax wil gaan zitten? RVC heeft een controlerende functie en moeten juist niet alleen maar ja-knikkers inzitten. Ben het er helemaal mee eens dat de actie van Ten Have en Co. absoluut niet verstandig was, maar samenwerken met Cruijff is dan ook niet makkelijk als je tegengas geeft. Er moet naast een voetbalclub ook nog een bedrijf gerund worden. Als Cruijff het ergens niet mee eens is heeft hij er wel een handje van om gelijk weg te lopen. Omdat Ajax in 1982 niet wou voldoen aan zijn salariseisen ging hij maar naar Feyenoord. Plus afzegging voor WK 1978, anders was Nederland waarschijnlijk wel gewoon wereldkampioen geworden. Maar goed Cruijff komt overal mee weg.... Hij blijft de grootste Ajacied maar ik ben heel benieuwd hoeveel effort hij werkelijk in Ajax wil steken. Aan ene kant dus goed nieuws dat Ten have crew weg is, maar aan andere kant ben ik heel erg benieuwd hoe nu verder...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 15:30 schreef Booya4Afca het volgende:
Gaat de BAVA door? Kunnen er morgen al mensen worden voorgedragen om deel te nemen aan de nieuwe RvC?
nee
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 09 februari 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 15:32 schreef Gruber het volgende:
Ben ook zeer benieuwd welke capabele mensen nog in de RVC bij Ajax wil gaan zitten? RVC heeft een controlerende functie en moeten juist niet alleen maar ja-knikkers inzitten. Ben het er helemaal mee eens dat de actie van Ten Have en Co. absoluut niet verstandig was, maar samenwerken met Cruijff is dan ook niet makkelijk als je tegengas geeft. Er moet naast een voetbalclub ook nog een bedrijf gerund worden. Als Cruijff het ergens niet mee eens is heeft hij er wel een handje van om gelijk weg te lopen. Omdat Ajax in 1982 niet wou voldoen aan zijn salariseisen ging hij maar naar Feyenoord. Plus afzegging voor WK 1978, anders was Nederland waarschijnlijk wel gewoon wereldkampioen geworden. Maar goed Cruijff komt overal mee weg.... Hij blijft de grootste Ajacied maar ik ben heel benieuwd hoeveel effort hij werkelijk in Ajax wil steken. Aan ene kant dus goed nieuws dat Ten have crew weg is, maar aan andere kant ben ik heel erg benieuwd hoe nu verder...
de RvC moet alleen toezicht houden. En zich niet bemoeien met het beleid van de club.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 15:30 schreef Booya4Afca het volgende:
zie ook www.AJAXclub.nl
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Het is een prachtige dag geworden...niet de mooiste...want er zijn mooiere...
Cruyff heeft geen functie meer binnen Ajax..louter een adviserende rol...wie zegt mij dat ze nu Cruyff gewilde personenen aantrekken ? Krijgt Cruyff nu eindelijk wel de macht ???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: MOOISTE DAG VAN MIJN LEVEN!!!!!!

0.0054988