|
|
jodocus
|
|
|
IT GIET OAN , he he ze zijn weg |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Johan mag het gaan doen de komende jaren. Dat wil echter helemaal niet zeggen dat het sportief beter zal gaan of dat dit een garantie voor succes is. Maar hij mag het tenminste laten zien en hopelijk lukt het de club op de rails te krijgen, op en buiten het veld. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Zal niet veel veranderen op korte termijn. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Jonk heeft heel netjes zijn kaarten teruggegeven aan Sturkenboom, en heeft er voor de grap ook nog eens een rode kaart bijgedaan.
Morgen kunnen ze dan eindelijk bouwen aan een Toekomst, die Ajax waardig is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
de macht zal hij nooit krijgen, we mogen alleen blijven hopen dat hij inderdaad de advicerende rol krijgt die is toegezegd en dan zijn we weer afhankelijk of zij de adviezen daadwerkelijk gaan opvolgen, we zullen zien wie er in de RVC komen, als het maar niet zo is dat we weer met zo`n stel zwaar geetterde gezwellen komen te zitten als het zootje waar we nu eindelijk van af zijn. de rust zal pas terug keren als er daadwerkelijk een RVC komt te zitten die zelf instemmen met de richting die Cruijff wilde inslaan, krijgen we weer een RVC met een tegenstander dan maar kijken of er voor de benoeming een negatief advies gegeven kan worden.
nu ajax bijna gezwel vrij is, RVC , Blind en Sturkeboom nu nog even zien of we van die grote doerak (coronel)af kunnen komen, pas dan zal Ajax met de wederopstanding kunnen beginnen |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
@ajaxboy2 Ik moest om transfer grap over je oom wel lachen,maar wat je nu zegt er zal niet veel veranderen op korte termijn,hoe kom je daar nu bij heel veel stress is op dit moment weggenomen bij supporters en trainers op de Toekomst. Je zal zien we komen met 3 punten terug uit Breda let maar op,dit heeft een positieve weerslag bij iedereen.Laat iedereen maar lullen over Johan,Ajax gaat weer staan waar het hoort!!!!! |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Mooiste dag van je leven? Kan sowieso wel 1 mooiere noemen ergens in 1995???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch heb ik er nog steeds een heel erg slecht gevoel over.. Ondanks dat deze mensen weg zijn, heeft het kamp Coronel toch echt nog steeds veel te veel mensen binnen Ajax waaronder de persoon die de nieuwe RVC moet gaan samen stellen, Slop en van der Aat zitten er ook nog en ontspringen iedere keer de dans.
Eerst maar eens zien of de lijn nu echt gevolgd gaan worden, vergeet aub niet dat ook JC nu niks meer te vertellen heeft binnen de club, het zou me niks verbazen als dit allemaal met een groter plan van die verdomde Coronel te maken heeft.. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Coronel is de stiekemerd achter de schermen,deze zal wel iets regelen om iets in het bestuur naar voren te krijgen. voordat alles Pro Johan is, moeten al die etters eruit, coronel en Aatje .Deze moeten eruit anders krijg die een lange nasleep voordat alles Pro Johan is. |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
quote: dat is de mooiste dag |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
leef!
|
|
|
Mooie dag,maar mooiste dag van je leven? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Topicnaam is beetje voorbarig, maar het is wel een mooie, op korte termijn zal er niet super veel veranderen, maar het zal heus wel goed gaan!! FORZA AJAX AMSTERDAM/JOHAN CRUIJFF!! |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
Mooiste dagen van mij leven is tog met me gezin Of familie,,dit is een mooie dag maar gelukkig niet van Me leven,maar dat is mijn mening
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door leef! -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Lol, Grassie. Home-made? |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door leef! -- |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 18:16 schreef remco k het volgende:Toch heb ik er nog steeds een heel erg slecht gevoel over.. Ondanks dat deze mensen weg zijn, heeft het kamp Coronel toch echt nog steeds veel te veel mensen binnen Ajax waaronder de persoon die de nieuwe RVC moet gaan samen stellen, Slop en van der Aat zitten er ook nog en ontspringen iedere keer de dans. Eerst maar eens zien of de lijn nu echt gevolgd gaan worden, vergeet aub niet dat ook JC nu niks meer te vertellen heeft binnen de club, het zou me niks verbazen als dit allemaal met een groter plan van die verdomde Coronel te maken heeft.. Het is niet te hopen.....Slop, van der Aat, Henrichs....wie weet hoeveel serganten van ten Have en Coronel er nog rondlopen...eigenlijk zou je iedereen buiten moeten trappen op de technische staf na...ook ik ben er niet gerust op.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is niet te hopen.....Slop, van der Aat, Henrichs....wie weet hoeveel serganten van ten Have en Coronel er nog rondlopen...eigenlijk zou je iedereen buiten moeten trappen op de technische staf na...ook ik ben er niet gerust op.... Het kan niet anders dan dat vd.ZaaT en Slob van het toneel verdwijnen, die zijn niet meer te handhaven...de handelingen van HenniKs zullen met een vergrootglas bekeken worden en hij gaat voor de bijl als ie niet meewerkt..het is natuurlijk uitermate vreemd dat ten HaTe nog zeggenschap heeft over de nieuwe leden van de RVC....hij zegt te zorgen voor geen tuinkabouters, maar is zelf de grootste tuinkabouter geweest...wat is dat een OETLUL zeg...
Schijnbaar hebben CoroneP en v.Os ook nog veel in de melk te brokkelen, zij zijn ereleden en hebben zeggenschap over hetgeen bij Ajax gebeurd...het is allemaal te triest voor woorden dat mensen die er puinhoop van hebben gemaakt nog steeds zeggenschap hebben over wat er gebeurd...dit alles doordat Ajax in 1998 naar de beurs ging...als er ook maar 1 mogelijkheid is om die ellendige beurs te verlaten...pak die in godsnaam met beide handen aan en verlos Ajax van een bak ellende!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 21:13 schreef leef! het volgende:Mooiste dagen van mij leven is tog met me gezin Of familie,,dit is een mooie dag maar gelukkig niet van Me leven,maar dat is mijn mening Hele sterke post man! tnx voor die info! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het is wel over, maar nog niet voorbij... |
|
|
|
|
Smoking-Dutchie
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 12:19 schreef baco74 het volgende:[..] En terrecht zijn jouw bedenkingen. Als de posters van dit stuk AJAX-RM (uberhaubt geen bron) en Smoking-Dutchie (welliswaar wel een bron), nu ook het laatste stukje van deze tekst (disclamer), zoals hij op Ajax-Showtime staat hadden mee-gepost, wordt het enigzins duidelijk dat het op satire berust is. Nou dan doe ik dat laatse stukje maar quoten: [..] edit: ik zie nu dat AJAX-RM de disclamer ook gepost heeft. Sorry.. Zal volgende keer een beetje beter opletten en bron en eventuele disclaimer posten..
*Edit: Dit kwam uit het vorige topic..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door Smoking-Dutchie -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: jazeker hahahah... verveling op school |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zag Keje Molenaar deze week bij P en W.. hij vertelde dat hij heel veel vertrouwen heeft in Hennie Henrichs en de bestuursraad die de RVC mede gaan bepalen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 13:30 schreef Smoking-Dutchie het volgende:[..] Sorry.. Zal volgende keer een beetje beter opletten en bron en eventuele disclaimer posten.. *Edit: Dit kwam uit het vorige topic.. Is goed man. Die column was ook te mooi om waar te zijn. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 13:45 schreef Grasmaaier het volgende:Zag Keje Molenaar deze week bij P en W.. hij vertelde dat hij heel veel vertrouwen heeft in Hennie Henrichs en de bestuursraad die de RVC mede gaan bepalen Keje had ook veel vertrouwen in ten HaTe;) |
|
|
|
|
Smoking-Dutchie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mooiste dag van mijn leven was toen ik mijn dochter kreeg....sollie grassie.....;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: heeft in P en W ook aangegeven dat dat volledig fout was ;) Hij zal zich dit keer er ook niet mee bemoeien.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hahaha die heb ik nog niet.. heb ook de CL in '95 niet echt met vol verstand mee gemaakt (was nog niet eens 1 jaar)
Vandaar dat dit de mooiste dag was. |
|
|
|
|
Smoking-Dutchie
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 16:43 schreef Grasmaaier het volgende:[..] hahaha die heb ik nog niet.. heb ook de CL in '95 niet echt met vol verstand mee gemaakt (was nog niet eens 1 jaar) Vandaar dat dit de mooiste dag was. Dan heb je wel wat gemist ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: vol verstand????????????????hahaha hoop niet dat ze binnekort weer een cl winnen want vol verstand komt bij jou nooit grasshopper!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 20:34 schreef joduh het volgende:[..] vol verstand????????????????hahaha hoop niet dat ze binnekort weer een cl winnen want vol verstand komt bij jou nooit grasshopper!!!!!! Whahahahahahaha heerlijk! Sorry grassie, maar hier moest ik toch even om lachen!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 20:34 schreef joduh het volgende:[..] vol verstand????????????????hahaha hoop niet dat ze binnekort weer een cl winnen want vol verstand komt bij jou nooit grasshopper!!!!!! ahahahahah oke dan:P |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Hoe apart is het, dat het hoofd van de medische staf opstapt omdat de lijn- Cruijff wordt ingevoerd, terwijl men de hele tijd riep dat die lijn al gevolgd werd en ook de aanstelling van Van Gaal hier niks aan af zou doen.....
Intern wist men dus weldegelijk beter. T was overigens ook wel tijd voor een nieuwe medische staf geloof ik... |
|
|
|