BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind: Nu Louis niet komt, wil ik ook niet verder

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 09 februari 2012 - 14:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Blind: Nu Louis niet komt, wil ik ook niet verder (Algemeen Dagblad)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Officiele actie: Trending topic #guidettipleasestay
Kesio
 Kesio - donderdag 09 februari 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Logisch, want scholletje kan echt helemaal niets alleen! En laat hij z'n zoon ook direct meenemen
alibabba
 alibabba - donderdag 09 februari 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Verstandig besluit van Blind en Schurkenboom...Blind hield op met mensen als Schurkenboom, ten HaTe, Slob en vd.ZaaT en aan dat soort gasten heb ik echt een bloedhekel..
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Neem je zoon maar mee ;)
EUMD
 EUMD - donderdag 09 februari 2012 - 14:46   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: BLIND NEEM JE ZOON MEE!

Laten we Danny Blind en Daley wel even met respect blijven behandelen! Beide hebben ze een groot Ajax hart!
Dat Daley (als linksback, als centrale man zou hij wellicht nog kunnen groeien) tekort komt voor het eerste elftal is duidelijk, maar wat kan hij daaraan doen?! Hij speelt nu uit nood, doet zn best. Klaar.
En Danny Blind heeft inderdaad discutabele bestuurlijke beslissingen (achter verkeerde mensen staan) gemaakt, maar niemand kan mij vertellen dat deze man geen oer Ajacied is met een enorm Ajax hart!!!
Dat hij niet capabel is om Bij Ajax te zitten in de functies die hij tot nu toe heeft bekleed is een tweede, maar liefde voor Ajax heeft hij genoeg. Laten we dit niet vergeten! Het is jammer dat hij al vrij snel in functies terecht kwam met een hoge verantwoordelijkheid, en zich nu door foute beslissingen onmogelijk heeft gemaakt. Een Danny Blind in andere functie had zeker voor Ajax van waarde kunnen zijn.
Maar helaas, zijn bestuurlijke kwaliteiten kwamen niet overeen met zijn voetbalkwaliteiten. Tijd om plaats te maken? Ja! Verkeerde en foute keuzes gemaakt? Ja! Maar dacht hij ècht dat dit het beste voor Ajax zou zijn? Ook ja! En zijn hele geschiedenis verraad dat dit een echte Ajacied is, op de verkeerde plek. Dus daarom gewoon respect voor Danny.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 februari 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:46 schreef EUMD het volgende:

Laten we Danny Blind en Daley wel even met respect blijven behandelen! Beide hebben ze een groot Ajax hart!
Dat Daley (als linksback, als centrale man zou hij wellicht nog kunnen groeien) tekort komt voor het eerste elftal is duidelijk, maar wat kan hij daaraan doen?! Hij speelt nu uit nood, doet zn best. Klaar.
En Danny Blind heeft inderdaad discutabele bestuurlijke beslissingen (achter verkeerde mensen staan) gemaakt, maar niemand kan mij vertellen dat deze man geen oer Ajacied is met een enorm Ajax hart!!!
Dat hij niet capabel is om Bij Ajax te zitten in de functies die hij tot nu toe heeft bekleed is een tweede, maar liefde voor Ajax heeft hij genoeg. Laten we dit niet vergeten! Het is jammer dat hij al vrij snel in functies terecht kwam met een hoge verantwoordelijkheid, en zich nu door foute beslissingen onmogelijk heeft gemaakt. Een Danny Blind in andere functie had zeker voor Ajax van waarde kunnen zijn.
Maar helaas, zijn bestuurlijke kwaliteiten kwamen niet overeen met zijn voetbalkwaliteiten. Tijd om plaats te maken? Ja! Verkeerde en foute keuzes gemaakt? Ja! Maar dacht hij ècht dat dit het beste voor Ajax zou zijn? Ook ja! En zijn hele geschiedenis verraad dat dit een echte Ajacied is, op de verkeerde plek. Dus daarom gewoon respect voor Danny.
Helemaal mee eens***
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Ik heb Blind hoog zitten,teleurstellend wand hij is en blijft
Een ras Ajacied,zo lang bij Ajax gespeeld nooit wilde hij weg
Ook al kon die ergens anders veel geld verdienen,dus ik veroordeel
Hem niet op de keuze die hij heeft gemaakt,hij verdient meer krediet
Hij is een echte Ajacied Rukboom en Ten Have niet dus ik noem
Hem niet in dat rijtje,vergeet nooit wat hij voor de club heeft gedaan
Mooie momenten hij schoot Ajax naar de wereldtitel,in een land als Italy
Was hij allang een held geweest,hier in Nederland vergeten we snel zulke momenten

Hoe zijn zoon nu word afgeserveerd vind ik schandelijk,vorig seizoen
Goede wedstrijden gespeels bij Groningen top,dit seizoen haald niemand
Zijn niveau,niemand weet zijn echte potentie iedereen roept maar wat
Op dit moment is hij niet goed genoeg,verhuur hem 1 a 2 jaar jaar een subtopper
En daarna zien we wel,Ajax heeft al teveel spelers weggestuurd die even later
Wel goed bleken te zijn voor een topclub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door leef! --
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:52 schreef leef! het volgende:
Ik had Blind hoog zitten,teleurstellend wand hij is en blijft
Een ras Ajacied,zolang bij Ajax gespeeld nooit wilde hij weg
Ook al kon die ergens anders veel geld verdienen,dus ik veroordeel
Hem niet op de keuze die hij heeft gemaakt,hij verdient meer krediet
Hij is een echte Ajacied Rukboom en Ten Have niet dus ik noem
Hem niet in dat rijtje,vergeet nooit wat hij boot de club heeft gedaan
Mooie momenten hij schoot Ajax naar de wereldtitel,in een land als Italy
Was hij allang een held geweest,hier in Nederland vergeten we snel zulke momenten

Hoe zijn zoon nu word afgeserveerd vind ik schandelijk,vorig seizoen
Goede wedstrijden gespeels bij Groningen top,dit seizoen haald niemand
Zijn niveau,niemand weet zijn echte potentie iedereen roept maar wat
Op dit moment is hij niet goed genoeg,verhuur hem 1 a 2 aan een subtopper
En daarna zien we wel,Ajax heeft al teveel spelers weggestuurd die even later
Wel goed bleken te zijn voor een topclub
Shit happens... je kan niet alles houde en hij komt gwn te kort en idd meerdere... en jullie kunne Danny dan een echte ajacied vinde wat hij miss ook is en Ten Have zal miss ook wel een ajacied zijn hoor je mij niet zegge maar ik ben blij dat deze mense opgerot zijn.. de een is hooligan de andere een geldwolf weer een ander gaat het stadion uit als Ajax verlies of slecht speel maar kunne wel voor de zelfde club zijn Whatever!!
Oceanu
 Oceanu - donderdag 09 februari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Eerste woorden van Cruyff: Blind is niet te vertrouwen. Hij heeft gelijk gehad. Iemand met de carriere van Blind bij onze club kan altijd van waarde zijn. Helaas heeft Danny gegokt en verloren.
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 15:01   quote  deeplink  
De een zijn dood is de ander zijn brood :P
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:57 schreef p-style het volgende:

[..]

Shit happens... je kan niet alles houde en hij komt gwn te kort en idd meerdere... en jullie kunne Danny dan een echte ajacied vinde wat hij miss ook is en Ten Have zal miss ook wel een ajacied zijn hoor je mij niet zegge maar ik ben blij dat deze mense opgerot zijn.. de een is hooligan de andere een geldwolf weer een ander gaat het stadion uit als Ajax verlies of slecht speel maar kunne wel voor de zelfde club zijn Whatever!!
Ten have is geen Ajacied
Blind nu weg daar heeft hij zelf voor gezorgd klopt wat jij zegt
Maar ik vergeet nooit wat hij voor de club heeft gedaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door leef! --
thomASS
 thomASS - donderdag 09 februari 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Ja veel zal je niet hoeven te vergeten, want wat heeft hij dan na zijn voetbalcarrière voor Ajax betekend?
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 15:14   quote  deeplink  

Topic-titel vind ik een beetje jammer en zo zijn er meerdere topics-titels die van weinig
respect naar ons aller-Ajax getuigen.
Zou netter zijn om gewoon een Daley Blind-topic te open en daar je ongenoegen te posten.

Maar nu even ontopic:
Ik ben ook niet blij met wat Blind de laatste weken op het veld laat zien,
wat mij wel opvalt is dat Blind als vleugelverdediger volledig door de mand valt maar zodra die centraal staat dat hij wel voldoet.
Gezien het feit dat alle spelers in een hele zwakke vorm steken is het voor zo'n jonge speler als Blind niet makkelijk boven zich zelf uit te stijgen.
Dat laatste zie ik ook erg terug bij Vermeer,.
Er is zelden een keeper bij Ajax geweest die zoveel werk tijdens een wedstrijd moet verrichten als Kenneth.
Dat komt volgens mij door een verdediging die niet sterk is in de opbouw, snel de bal verliest (en er weer een tegenaanval ontstaat)
of bij druk van de tegenstander de ballen op een beroerde manier naar de keeper terug speelt.

Het is moeilijk voor jonge jongens zich te bewijzen in een elftal die van voor naar achteren voor geen meter draait.

Veel spelers die dit seizoen niets tot weinig hebben laten zien worden door vele weggehoond als of ze er niets van kunnen,
dat is wat ik wil bestrijden.
Want de meeste spelers hebben vorig seizoen bewezen heel goed te kunnen voetballen in de Eredivisie, bijvoorbeeld:
-Blind (speelde goed bij Groningen en heeft bij de onze seizoensstart in het centrum een klasse prestatie geleverd);
-De Jong (zo nu en dan een killer die ook andere laat voetballen);
-Ebbicillio (die de 2de seizoenshelft vorig jaar vaak beslissend is geweest);
-Vermeer (die echt wel een potje kan keepen, vorig jaar bij ons en bij jong Oranje bewezen);
........zo kan ik nog wel even doorgaan.

De enige uitzondering die ik hierop kan verzinnen is Boerigther, alleen hij presteerd op de manier die we voor ogen hadden bij zijn aanstelling.

Ik opper dat we geen spelers meer op dergelijke manier afschrijven (oprotten, wegwezen, kan er nix van etc,etc),
maar afwachten hoe deze spelers functioneren zodra het team enigszins een team is.
Pas dan kan je het koren van het kaft scheiden.

edit: ik zie dat het BLIND NEEM JE ZOON MEE!-topic inmiddels is overgeheveld naar het topic: Blind: Nu Louis niet komt, wil ik ook niet verder.
Das mooi, nu andere titels van div. topics nog even aanpassen door de topic-starter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door baco74 --
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 15:03 schreef thomASS het volgende:
Ja veel zal je niet hoeven te vergeten, want wat heeft hij dan na zijn voetbalcarrière voor Ajax betekend?
Zijn voetbal carriere is genoeg dat hij daarna in dienst is gebleven
Zegt genoeg over zijn Ajax hart

En de knvb beker en de Johan Cruijff schaal heeft hij als
Trainer gewonnen,ben je ook zeker vergeten

D.Blind is een echte Ajacied!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 09 februari 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Ben enorm opgelucht dat Sturkeblind En Dhr Dannyboom zijn opgerot!!

Blind probeert zich al jarenlang in elke bocht te wringen om er maar heelhuids af te komen. Denkt puur in eigen belang en dus totaal niet aan het belang van HET GROTE AJAX.

Iedereen moet de neus nu in dezelfde richting hebben en anders gewoon eruit jassen!!
TD4Ajax
 TD4Ajax - donderdag 09 februari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:31 schreef Kesio het volgende:
Logisch, want scholletje kan echt helemaal niets alleen! En laat hij z'n zoon ook direct meenemen
Helemaal mee eens !!
Stanley
 Stanley - donderdag 09 februari 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Danny Blind werd enige tijd geleden beschuldigd van het zijn van een enorme achterbakse glijer die zijn pet staat zoals de wind waait, om maar zo te verwoorden. Scholletje schijnt hij genoemd te worden???

Met grote verbazing heb ik hiervan kennis genomen.

Voor mij was hij een uitstekende ex-voetballer van Ajax1 die ons vele mooie momenten heeft bezorgd.

Net zo verbaasd was ik toen hij plotseling uit de hoge hoed van Ten Have kwam gesprongen als een onnozel konijn! In de wielrennerij zouden ze zeggen hij heeft het verkeerde wiel gekozen. Overtuigt door het Verhaal van Ten Have was hij ervan verzekerd dat Johan het veld zou gaan ruimen ten faveure van Louis van Gaal... NOT.

Danny, jammer man. Ik vind het persoonlijk jammer dat je blijkt te zijn wie je blijkbaar bent geworden. Ik vond het nog ontzettend jammer en onterecht dat je destijds als trainer werd ontslagen omdat je geen spits had. Terwijl je veldspel net als Frank de Boer weer op Ajax voetbal begon te lijken na je voorganger... Toen je Klaas Jan Huntelaar erbij kreeg bewees je in de nacompetitie dat er een machtig Ajax stond voor Eredivisie begrippen... Maarja je blijkt te hebben gekozen voor het land der Blinden waar je met één oog koning dacht te worden... Not. En jammer.

Daley vind ik net als eerdere hierboven genoemde commentaren een drama als linksback. Maar als linker centrale verdediger heeft hij het telkens prima gedaan. Voor Eredivisie begrippen in ieder geval.

Wat zal het moeilijk worden voor deze sympathiek ogende jongen die inderdaad lijkt me een Ajaxhart moet hebben. Maar ook hij heet Blind van zijn achternaam... Dus zeker weten doe je het nooit.

Ik vermoed dat Daley niet lang meer bij Ajax zal blijven en ik gun hem een interessante transfer naar een leuke club.

Danny en Daley, De Mazzel!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door Stanley --
Brandje
 Brandje - donderdag 09 februari 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Dannyb als voetballer was je geweldig!! bedankt daarvoor. Als trainer deed je meer dan je best!! Bedankt daarvoor!
Als mens ben ik geen fan van je!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 februari 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Danny je hebt genoeg betekend voor Ajax...tijd om achter die geraniums te zitten in Oost-Souburg Walcheren...
Misschien mag je door van Gaal te steunen een keer met hem werken...het is je gegund...overigens betekent dit helemaal niets voor Daley....hij blijft gewoon in de Ajax selectie dit seizoen...voor het volgend seizoen heb ik nog mijn vraagtekens....zal nooit geen vaste waarde worden als L.V. of C.V....
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 09 februari 2012 - 16:17   quote  deeplink  
hoe is het in godsnaam mogelijk dat Daley Blind 660.000 per jaar verdient ?
vraagt iemand zich dat wel eens af ?
amsterdam123
 amsterdam123 - donderdag 09 februari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 14:46 schreef EUMD het volgende:

ik wil niet heel lulig doen hoor maar danny blind staat agter iemand die ajax te schande heeft gemaakt en dan neem jij het nog zo voor hem op
EUMD
 EUMD - donderdag 09 februari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Ik denk dat Danny Blind ECHT dacht dat dit de juiste weg voor Ajax zou zijn. Dat hij (denk ik, en vele anderen met mij) dit helemaal verkeerd ziet doet daar niks aan af. Mensen als Ten Have en andere braakballen, die zitten bij Ajax ALLEEN maar voor de centjes en het aanzien. Die verdienen het om uitgekotst te worden.
Danny Blind heeft daarentegen wel een echt hart voor de club denk ik. Alleen heeft hij momenteel geen juiste visie, laat zich snel ompraten en is met de verkeerde mensen in zee gegaan. Helaas dat hij in die functies terecht is gekomen waar hij duidelijk niet geschikt voor is. Daarom is het ook goed dat hij nu weg is, en voorlopig ook niet meer terug komt. Dat kan nu niet meer na deze veldslag. Maar een Ajacied die het beste met de club voor heeft, hoe slecht zijn beleid ook is.. Ja, dat geloof ik wel!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 09 februari 2012 - 16:53   quote  deeplink  
"Liefde voor Ajax = Blind"

Zal dat spandoek nooit vergeten. Als voetballer niets meer dan lof. Als trainer idemdito, na een ontzettend moeilijke start toch nog europees voetbal weten te halen en de beker weten te winnen.

Daarna heeft het echter niet weten te lukken om een officiele functie met succes te vervullen. Heeft met heel wat winden moeten mee waaien om zijn functie te behouden. Gelukkig is dat nu voorbij.

Wat betreft Daley, Ajax zit in zijn hart dat merk je aan alles. Echter is dat niet voldoende om als voetballer te slagen bij ons aller Ajax.

Aan beide heren,als Ajacieden onder elkaar, respect! Ga vooral zo door, maar het lijkt mij voor beide partijen beter als hier de wegen scheiden. Nu zal Daley nog wel bij Ajax1 betrokken blijven dit seizoen, contract is contract. Maar ik hoop voor hem dat hij een club vindt waar hij wel de kans krijgt om zich te manifesteren als centrale verdediger. Wellicht een niveautje lager, maar dat is aan Blind zelf.
baco74
 baco74 - donderdag 09 februari 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 16:48 schreef EUMD het volgende:
Ik denk dat Danny Blind ECHT dacht dat dit de juiste weg voor Ajax zou zijn. Dat hij (denk ik, en vele anderen met mij) dit helemaal verkeerd ziet doet daar niks aan af. Mensen als Ten Have en andere braakballen, die zitten bij Ajax ALLEEN maar voor de centjes en het aanzien. Die verdienen het om uitgekotst te worden.
Danny Blind heeft daarentegen wel een echt hart voor de club denk ik. Alleen heeft hij momenteel geen juiste visie, laat zich snel ompraten en is met de verkeerde mensen in zee gegaan. Helaas dat hij in die functies terecht is gekomen waar hij duidelijk niet geschikt voor is. Daarom is het ook goed dat hij nu weg is, en voorlopig ook niet meer terug komt. Dat kan nu niet meer na deze veldslag. Maar een Ajacied die het beste met de club voor heeft, hoe slecht zijn beleid ook is.. Ja, dat geloof ik wel!
+14
Mooie woorden en helemaal mee eens.
Danny is een beetje als speelbal gebruikt.
Als eerste door Rik van den Boog, die Danny terug haalde van Sparta en hem teveel beloofde.
Toen al had Danny de eer aan zich zelf moeten houden.
uitnoord
 uitnoord - donderdag 09 februari 2012 - 16:57   quote  deeplink  
met alle respect, maar zo lopen de zaken als je samenspand met de vijand
joduh
 joduh - donderdag 09 februari 2012 - 17:04   quote  deeplink  
DANNY BLIND/////JOOD////HELD
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Daley doet het momenteel prima als vervanger in het centrum, snap ook niet waarom dat hier uberhaubt iets mee te maken heeft.

Danny, goed dat je hier tussen uit stapt. Maar je bent en blijft een echte Ajacied..
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 18:31   quote  deeplink  
Danny moet gaan scouten,
Daley moet verhuurt worden

leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 18:19 schreef remco k het volgende:
Daley doet het momenteel prima als vervanger in het centrum, snap ook niet waarom dat hier uberhaubt iets mee te maken heeft.

Danny, goed dat je hier tussen uit stapt. Maar je bent en blijft een echte Ajacied..
300 % mee eens
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 18:31 schreef leef! het volgende:
Danny moet gaan scouten,
Daley moet verhuurt worden
Wat heeft Danny ooit bewezen als scout?
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft Danny ooit bewezen als scout?
kom op zeg meen je dit nu echt

Lange top carriere achter de rug,trainer geweest
Als er iemand kijk op heeft dan is hij het wel

Het zou een goede functie voor hem zijn

Jammerlijk werkte HSV niet mee maar hij had bijna een
Duits top talent binnengehaald,
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Maar was die speler gescout door Danny dan,, nee
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 09 februari 2012 - 18:48   quote  deeplink  
Toch ben ik er nog niet helemaal gerust op dat dit goed gaat aflopen omdat de RVC hun vervangers mogen uitzoeken.Dat boezemt mij angst in.Er worden tegenstrijdige dingen geschreven.Of is de bestuursraad ineens helemaal om en allemaal Cruijff gezind of tovert die Wakkie nog een konijn uit de hoge hoed ingefluisterd door Coronel???Moeten de contacten van Blind Schurkenboom afgekocht worden en wie gaat dat betalen???Laten we hopen dat er eindelijk rust komt en het technisch hart zijn werk kan gan doen,volgens de lijn CRUIJFF.JEUGD HEEFT DE TOEKOMST,ZIE A1
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Het word tijd dat ze eens goeie spitsen gaan opleiden.. gisteren die schoop was ook maar niks de sa overtuigd mij ook niet echt Fischer moet ik ook nog zien is niet echt de snelste voor op de vleugels.. van achter zit het wel goed met die denswil, dijks, ligeon, veltman en sporkslede
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 18:50 schreef p-style het volgende:
Het word tijd dat ze eens goeie spitsen gaan opleiden.. gisteren die schoop was ook maar niks de sa overtuigd mij ook niet echt Fischer moet ik ook nog zien is niet echt de snelste voor op de vleugels.. van achter zit het wel goed met die denswil, dijks, ligeon, veltman en sporkslede
Fisher scoort aan de lopende band, de halve wereld wou hem destijds hebben inclusief Barcelona. Snelheid is vereist voor op de vleugels, en zo langzaam is hij nu ook niet..
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 09 februari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 18:41 schreef leef! het volgende:

[..]

kom op zeg meen je dit nu echt

Lange top carriere achter de rug,trainer geweest
Als er iemand kijk op heeft dan is hij het wel

Het zou een goede functie voor hem zijn

Jammerlijk werkte HSV niet mee maar hij had bijna een
Duits top talent binnengehaald,
Dus Frank de Boer zou ook een goede scout zijn en Guus Hiddink en Louis van Gaal ook? Bullshit wat je zegt man
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Fischer scoort idd veel ben ik het mee eens, ik zeg ook niet dat hij traag is, maar zie bv Bojan scoorde destijds bij Barca in de jeugd ook erg veel, Drm ik wil het eerst eens zien op het hoogste niveau of hij het dan ook kan doorzetten dan pas ben ik er van overtuigd :p
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 09 februari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Als je inderdaad ziet wat er voor verdedigers rondlopen.Dan heb je boveendien van Rhijn nog en Frank maakte al de kanttekening dat het nog te vroeg is voor die jongens om ze al bij het eerste te halen, omdat er divere net terugkomen van belessures.Dijks die te kampen had met een groeispurt.De Sa had het moeilijk tegen die lb van barcelona.Veltman terug van een kruisbandblessure.Dan heb je ook Koppers nog.Fischer is inderdaad niet supersnel maar scoort wel regelmatig en is pas 17.De spits die je had is naar Genk of Gent,ik bedoel Boere.1 verhuurd aan RKC.Taak voor Ronald de Boer die de A1 traint samen met Grim.Maar misschien komt het in een stroomversnelling nu Schurkenboom weg is en ze hun gang kunnen gaan?????
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:03 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Dus Frank de Boer zou ook een goede scout zijn en Guus Hiddink en Louis van Gaal ook? Bullshit wat je zegt man
meteen woorden als bullshit gebruiken doe is wat vriendelijker

De namen die jij opnoemd en Danny
hebben ongelofelijk veel inzicht,weten wat er gevraagd
Word in de top,maken spelers beter dus natuurlijk hebben
Ze kijk op talent en herkennen ze een top talent deze
Namen hoef je op dat gebied weinig bij te leren

Dat ik dit moet uitleggen snap ik eigelijk.niet maarjah
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 19:16   quote  deeplink  
Miss dat Gravenberch (gisteren invaller van Schoop) een goeie spits word zag er fysiek sterk uit en had redelijk wat snelheid maar word soms ook als back ingezet dus weet niet wat ze met hem van plan zijn
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 19:17   quote  deeplink  
niet te flaauw hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door p-style --
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 09 februari 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Gravenberch staat inderdaad regelmatig in de spits maar het lijkt of ze hem aan het omturnen zijn voor de RBpositie.Dat heb ik een tijdje terug gelezen. Ik meen dat hij in de c of b ook regelmatig rb heeft gespeeld.Het zou ook kunnen dat ik het in VI gelezen heb.Je moet me daar niet aan ophangen.Ned.elftal speelt hij soms ook in de spits.Hij is in ieder geval fysiek heel sterk.
joduh
 joduh - donderdag 09 februari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
Danny Blind!!! Tokio......tranen........ajacied forever!!!!!!!!
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:26 schreef 46ajaxio het volgende:
Gravenberch staat inderdaad regelmatig in de spits maar het lijkt of ze hem aan het omturnen zijn voor de RBpositie.Dat heb ik een tijdje terug gelezen. Ik meen dat hij in de c of b ook regelmatig rb heeft gespeeld.Het zou ook kunnen dat ik het in VI gelezen heb.Je moet me daar niet aan ophangen.Ned.elftal speelt hij soms ook in de spits.Hij is in ieder geval fysiek heel sterk.
Ik hang niemand op, als je jezelf wil ophangen moet je dat zelf weten ik hou je niet tegen ;p
leef!
 leef! - donderdag 09 februari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:27 schreef joduh het volgende:
Danny Blind!!! Tokio......tranen........ajacied forever!!!!!!!!
Jij spreekt mijn taal,helemaaaaaaaal mee eens
Zo denk ik er ook over,mensen vergeten snel
En roepen maar wat,ik noem ze theaterpubliek ;-)

uitnoord
 uitnoord - donderdag 09 februari 2012 - 19:40   quote  deeplink  
baco je hebt gelijk, mij viel ook op dat Daley afgelopen weekend aardig speelde, maar helaas dit was eenmalig en eerlijk daarvoor speelde hij vaak kut, net als Vermeer, DUMPEN, dat Danny nu met de staart tussen de benen wegloopt heeft meer te maken met het overlopen en heulen met de vijand, om zijn positie te verbeteren was hij in me reet uit me reet met ten Have, nu ten Have niet verder kan ziet hij ineens dat zijn ruggegraat is uitgetrokken en neemt ie de pleiterik, echt ballen heeft ie niet, en in dat geval mag ie zijn zoon meenemen,
remco k
 remco k - donderdag 09 februari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:09 schreef p-style het volgende:
Fischer scoort idd veel ben ik het mee eens, ik zeg ook niet dat hij traag is, maar zie bv Bojan scoorde destijds bij Barca in de jeugd ook erg veel, Drm ik wil het eerst eens zien op het hoogste niveau of hij het dan ook kan doorzetten dan pas ben ik er van overtuigd :p
Bojan zou een held zijn in een Ajax shirt..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 09 februari 2012 - 20:51   quote  deeplink  
DANNY BLIND, WIE KENT HEM NIET
DANNY BLIND, DANNY BLIND
IS EEN ECHTE AJACIED!!!!
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Bojan zou een held zijn in een Ajax shirt..
Eerst zien dan geloven
46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 09 februari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
P-style ik ben blij dat jij me niet ophangt.Ik ben nog niet levensmoe enzal het dus zelf ook niet doen.Wil nog wel even mee als je het niet erg vindt.Maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
p-style
 p-style - donderdag 09 februari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Ja ik begrijp je precies maar gelukkig maar haha zou zonde zijn een ajacied minder

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind: Nu Louis niet komt, wil ik ook niet verder

0.0052268