BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind: Nu Louis niet komt, wil ik ook niet verder

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 09 februari 2012 - 14:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Blind: Nu Louis niet komt, wil ik ook niet verder (Algemeen Dagblad)

46ajaxio
 46ajaxio - donderdag 09 februari 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Ik wil het meemaken hoe Cruijff alles op de rails krijgt.Want daar gaan wij van uit toch als er geen vuil spelletje gespeeld wordt tenminste door Coronel en consorte.Want die Wakkie vertrouw ik voor geen eurocent. Ben toch nog een beetje bang dat de RVC een vinger in de pap krijgt, want zij mogen nieuwe RVC voordragen en dat zullen wij weer vriendje zijn van........Dat is mijn enige angst,tenzij Cruijff zijn werk gedaan heeft en zijn volgelingen klaar staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 februari 2012 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 20:51 schreef amsterdammer113 het volgende:
DANNY BLIND, WIE KENT HEM NIET
DANNY BLIND, DANNY BLIND
IS EEN ECHTE AJACIED!!!!
Iedereen die Danny Blind een hart onder de riem steekt zijn voor mij de echte Ajaxsupporters Die weten namelijk hoe belangrijk Danny voor de club was...op wat voor manier dan ook.
Het is bekend dat Dannij en Louis goede vrienden zijn...heb ze ooit samen op strand zien liggen....Dus is het ergens logisch dat hij de kant van Louis koos niks ten nadele van Danny en zoon Daley....
ijsfijn
 ijsfijn - vrijdag 10 februari 2012 - 09:47   quote  deeplink  
al is Danny een goeie vriend van Louis, wat maakt dat nu uit in het belang van Ajax?

dat is dus wat ik niet begrijp. ik volg niet blindelings Cruijf en niet van Gaal. maar hoe dit allemaal tot stand is gekomen is wel duidelijk wat voor soort mensen als ten have, van gaal en danny zijn.

dit heeft in mijn gevoel niks te maken met Ajaxcied zijn of om Ajax geven, maar puur Ajax misbruiken voor eigenbelang.

en dat is nu het verschil gevoelsmatig voor mij vergeleken met Cruijf. met cruijf heb je echt het gevoel hij doet het voor de club, maar Danny en van gaal doen alles voor eigen belang. en voor mij heeft dat niks te maken met Ajaxied zijn.
Guyt
 Guyt - vrijdag 10 februari 2012 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 09:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Iedereen die Danny Blind een hart onder de riem steekt zijn voor mij de echte Ajaxsupporters Die weten namelijk hoe belangrijk Danny voor de club was...op wat voor manier dan ook.
Het is bekend dat Dannij en Louis goede vrienden zijn...heb ze ooit samen op strand zien liggen....Dus is het ergens logisch dat hij de kant van Louis koos niks ten nadele van Danny en zoon Daley....
Ik heb niet zoveel met vader en zoon Blind.Ben ik nu geen echte AJAX supporter???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 februari 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 09:49 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel met vader en zoon Blind.Ben ik nu geen echte AJAX supporter???
Het is een beetje overdreven geformuleerd...je zal best wel een echte Ajax supporter zijn...ga daar niet over in discussie...ik hoop voor je dat je Danny als voetballer heeft meegemaakt....want dan moet er respect zijn...zoon blind moet zich nog bewijzen...beiden zijn echte Ajacieden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 februari 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 09:47 schreef ijsfijn het volgende:
al is Danny een goeie vriend van Louis, wat maakt dat nu uit in het belang van Ajax?

dat is dus wat ik niet begrijp. ik volg niet blindelings Cruijf en niet van Gaal. maar hoe dit allemaal tot stand is gekomen is wel duidelijk wat voor soort mensen als ten have, van gaal en danny zijn.

dit heeft in mijn gevoel niks te maken met Ajaxcied zijn of om Ajax geven, maar puur Ajax misbruiken voor eigenbelang.

en dat is nu het verschil gevoelsmatig voor mij vergeleken met Cruijf. met cruijf heb je echt het gevoel hij doet het voor de club, maar Danny en van gaal doen alles voor eigen belang. en voor mij heeft dat niks te maken met Ajaxied zijn.
Je moet Danny geen schop na geven want dat verdient hij niet....hij koos voor de verkeerde partij....mooi dat hij partij koos...hij waait niet met alle winden mee...
baco74
 baco74 - vrijdag 10 februari 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 10:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je moet Danny geen schop na geven want dat verdient hij niet....hij koos voor de verkeerde partij....mooi dat hij partij koos...hij waait niet met alle winden mee...
Zit wat in Jack wat je zegt.
Danny heeft de kant van Van Gaal en Ten Have gekozen,
dat zij op een slechte manier zijn begonnen om Ajax weer een gezonde club te maken is jammer,
maar zal zeker met alle goede bedoelingen zijn geweest, hoe naief ook.
Door de slechte manier waar op is begonnen en de pogingen om Johan buiten alle beslissingen te houden
heeft er toe geleid dat zij (vrijwillig) het veld hebben geruimd.
Logisch dat Danny dan ook solidair is met Ten have en co,
dat spreekt tegen dat ie met alle winden mee waait, hooguit een keer met de verkeerde.
Danny het gaat je goed en ik hoop dat je ooit nog wat voor onze clubkan betekenen,
dat je nu vertrekt is mischien wel even beter.

BTW: Het kost een duit maar Sturken boom (25 duizend euro p/m) en Blind (660.000 euro p/j) krijgen,
ondanks hun vrijwillige vertrek nog enige maanden salaris mee.
Laatstgenoemde gun ik het nog wel.

DANNY BLIND BLIJFT (ondanks alles) EEN ECHTE AJACIED!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door baco74 --
ijsfijn
 ijsfijn - vrijdag 10 februari 2012 - 12:47   quote  deeplink  
kan iemand dat tv interview nog herrineren met Danny blind. dat volgens plan Cruijf zijn functie zou komen te vervallen. logisch dat hij toen koos voor plan van Gaal.

ik had het zelfde gedaan voor 660.000 euro per jaar. wat voor functie blind ook zou krijgen kan me moeilijk voorstellen dat het beter zou zijn dan 660.000 euro per jaar.

en dat is nu dus het hele probleem wat zich in Ajax afspeelt. eigenbelang vs belang voor Ajax. en Danny is daar een heel goed voorbeeld van.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 februari 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 15:15 schreef leef! het volgende:

[..]

D.Blind is een echte Ajacied!!!!
Hij wel ja!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 februari 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 februari 2012 - 19:31 schreef leef! het volgende:

[..]

Jij spreekt mijn taal,helemaaaaaaaal mee eens
Zo denk ik er ook over,mensen vergeten snel
En roepen maar wat,ik noem ze theaterpubliek ;-)
Jij spreekt alleen zijn taal niet.....

Joduh is een baas, jij niet ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 februari 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 11:07 schreef baco74 het volgende:

[..]

Zit wat in Jack wat je zegt.
Danny heeft de kant van Van Gaal en Ten Have gekozen,
dat zij op een slechte manier zijn begonnen om Ajax weer een gezonde club te maken is jammer,
maar zal zeker met alle goede bedoelingen zijn geweest, hoe naief ook.
Door de slechte manier waar op is begonnen en de pogingen om Johan buiten alle beslissingen te houden
heeft er toe geleid dat zij (vrijwillig) het veld hebben geruimd.
Logisch dat Danny dan ook solidair is met Ten have en co,
dat spreekt tegen dat ie met alle winden mee waait, hooguit een keer met de verkeerde.
Danny het gaat je goed en ik hoop dat je ooit nog wat voor onze clubkan betekenen,
dat je nu vertrekt is mischien wel even beter.

BTW: Het kost een duit maar Sturken boom (25 duizend euro p/m) en Blind (660.000 euro p/j) krijgen,
ondanks hun vrijwillige vertrek nog enige maanden salaris mee.
Laatstgenoemde gun ik het nog wel.

DANNY BLIND BLIJFT (ondanks alles) EEN ECHTE AJACIED!!!!
Baco74, je hebt een puur Ajaxhart en dus op de juiste plaats!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 februari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Hulde aan Danny Blind...we zullen je niet vergeten....D.BLIND/////AJAX/////HELD

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/De_Boer_over_Blind:_Jammer_voor_mij_en_Ajax.html
romano
 romano - vrijdag 10 februari 2012 - 23:56   quote  deeplink  
Blind is idd een echte Ajacied. Hulde! En Blind heeft meer kwaliteiten als manager dan Jonk en Bergkamp bij elkaar. Die Jonk is echt te dom om te poepen. En Bergkamp gaat het licht ook niet aanmaken. De revolutie van JC wordt een groot fiasco. Alleen zijn vrienden mogen aantreden, maar helaas kunnen zijn vrienden er geen hout van. En wie wordt de dupe: ons aller Ajax!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind: Nu Louis niet komt, wil ik ook niet verder

0.0071020