|
|
EUMD
|
|
|
Janssen zal naast de andere geblesseerden niet spelen waarschijnlijk en Toby en Jantje komen terug van blessure of schorsing. Hoe gaan we het klusje klaren?
Mijn idee:
Cillessen
Van Rhijn | Alderweireld | Vertonghen | Anita
Enoh
Serero | de Jong
Lukoki | Bulykin | Eriksen
Nu is het tijd om Cillessen eens de kans te geven. Vermeer is een fantastiche lijnkeeper, maar gewoon onzeker met hoge ballen, en voetballend matig. Hij kan in alle rust hieraan blijven werken op de training, maar de kans moet nu aan Cillessen worden gegeven.
Van Rhijn heeft het de laatste keren prima gedaan, en verdiend het om (zeker gezien alle blessures) te blijven staan. Rechtsback moet geen probleem zijn qua positie, en het centrale duo blijft ook intact. Als linksback toch Anita. Koppers heeft het goed gedaan, maar Anita kan ook linksback spelen. Is het ideaal? Nee. Maar het moet nu maar even. De ervaring van Anita geeft hier de doorslag.
Enoh voor de verdediging... Veel balveroveringen, veel ballen weer kwijt raken en domme overtredingen. In een goed draaiend (en blessurevrij) team zou hij buiten de boot vallen, nu "even" onomstreden.
Middenveld met Siem de Jong en Serero. De Jong verzaakt nooit als het op verdedigende taken aankomt, en heeft veel loopvermogen. Kan ook qua kopkracht nog wat betekenen bij corners of als hij bij Bulykin aansluit. Serero verdient een kans. Ik heb die jongen zo vaak op een halve meter bij iemand zien wegdraaien.. daarme creeer je direct een man meer situatie en kan dan met een steekpass (heeft hij ook in huis) prima een snelle jongen als Lukoki in stelling brengen, of de combinatie aangaan. Kijkt veel naar voren, en is iemand met creativiteit.
Voorin Lukoki, ook omdat Serero achter hem staat, en omdat er iemand in de spits staat die een voorzet erin kan koppen... Bulykin verdiend zn kans. Die man kan goals maken en dat hebben we nodig. Eriksen op links is uit nood. Ik vind het de meest talentvolle speler in de Ajax selectie, maar met zoveel geblesseerden is het puzzelen, en hij kan prima hangend op links spelen. Dusdanig slimme speler dat hij met iedereen samen kan spelen, en dus ook het type Bulykin bij kan staan. Maar ideaal zou zijn om hem centraal te hebben, zodat hij het meest aan de bal komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door EUMD -- |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
ik zie liever lodeiro op het middeveld want serero heeft nog weinig laten zien en lodeiro is een harde werker die een goeie steekpaas heeft en van mij mag vertongen weg blijven uit de verdedeging zet hem maar verdedegende middevelder |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
vermeer
van rhijn alderwereld vertongen koppes
anita enoh eriksen
suli de jong ebecilio |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
achterin gewoon 1 op 1 spelen en vertonghen na het middenveld |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hahahaha dan gaan we eindelijk de visie van Cruijff volgen sinds vandaag en dan zet jij ons grootste talent op de verkeerde positie ;)
Eriksen is en blijft voor altijd een '10'. Die moet je never nooit niet als flankspeler posteren. Hij kan zomaar opeens excelleren in een wedstrijd en dat kan dus ook zomaar zaterdag tegen NAC kunnen gebeuren.
Mijn opstelling:
Vermeer - Anita - Vertonghen - Alderweireld - Koppers - Enoh - Eriksen - De Jong - Sulejmani - Bulykin - Özbiliz
(Sulejmani links en Özbiliz rechts)
Anders mag Lodeiro ook wel op rechts en Özbiliz eruit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cilissen (vermeer maar even rust geven)
vanRhijn (ligeon) Alder Jantje Boilesen Anita Eriksen Lodeiro Ozbiliz de Jong Sulejmani |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 17:15 schreef EUMD het volgende:Janssen zal naast de andere geblesseerden niet spelen waarschijnlijk en Toby en Jantje komen terug van blessure of schorsing. Hoe gaan we het klusje klaren? Mijn idee: Cillessen Van Rhijn | Alderweireld | Vertonghen | Anita Enoh Serero | de Jong Lukoki | Bulykin | Eriksen Nu is het tijd om Cillessen eens de kans te geven. Vermeer is een fantastiche lijnkeeper, maar gewoon onzeker met hoge ballen, en voetballend matig. Hij kan in alle rust hieraan blijven werken op de training, maar de kans moet nu aan Cillessen worden gegeven. Van Rhijn heeft het de laatste keren prima gedaan, en verdiend het om (zeker gezien alle blessures) te blijven staan. Rechtsback moet geen probleem zijn qua positie, en het centrale duo blijft ook intact. Als linksback toch Anita. Koppers heeft het goed gedaan, maar Anita kan ook linksback spelen. Is het ideaal? Nee. Maar het moet nu maar even. De ervaring van Anita geeft hier de doorslag. Enoh voor de verdediging... Veel balveroveringen, veel ballen weer kwijt raken en domme overtredingen. In een goed draaiend (en blessurevrij) team zou hij buiten de boot vallen, nu "even" onomstreden. Middenveld met Siem de Jong en Serero. De Jong verzaakt nooit als het op verdedigende taken aankomt, en heeft veel loopvermogen. Kan ook qua kopkracht nog wat betekenen bij corners of als hij bij Bulykin aansluit. Serero verdient een kans. Ik heb die jongen zo vaak op een halve meter bij iemand zien wegdraaien.. daarme creeer je direct een man meer situatie en kan dan met een steekpass (heeft hij ook in huis) prima een snelle jongen als Lukoki in stelling brengen, of de combinatie aangaan. Kijkt veel naar voren, en is iemand met creativiteit. Voorin Lukoki, ook omdat Serero achter hem staat, en omdat er iemand in de spits staat die een voorzet erin kan koppen... Bulykin verdiend zn kans. Die man kan goals maken en dat hebben we nodig. Eriksen op links is uit nood. Ik vind het de meest talentvolle speler in de Ajax selectie, maar met zoveel geblesseerden is het puzzelen, en hij kan prima hangend op links spelen. Dusdanig slimme speler dat hij met iedereen samen kan spelen, en dus ook het type Bulykin bij kan staan. Maar ideaal zou zijn om hem centraal te hebben, zodat hij het meest aan de bal komt. lukoki een goeie zaak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom dan?? Omdat die een voorzet op de tweede ring kan krijgen?? |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
...................Cilessen..................... ...........V Rhijn......Alderweireld... .Ligeon.............................Anita.... ...........Vertonghen....................... ..................................Eriksen....... ...................Klaassen.................... ....... Serero..............Sulejmani... .....................S De Jong.................
Kan iemand me vertellen wanneer Boerrigter en Sigthorson weer terug komen ???? |
|
|
|
|
moatje
|
|
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Cillessen-Ligeon-Alderweireld-Van Rhijn-Anita-Eriksen-Vertonghen-Serero-Lodeiro-De Jong-Sulejmani |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 18:56 schreef leef! het volgende:...................Cilessen..................... ...........V Rhijn......Alderweireld... .Ligeon.............................Anita.... ...........Vertonghen....................... ..................................Eriksen....... ...................Klaassen.................... ....... Serero..............Sulejmani... .....................S De Jong................. Kan iemand me vertellen wanneer Boerrigter en Sigthorson weer terug komen ???? Boerrigter is niet zeker, maar ik denk dat hij over 2 of 3 weken weer inzetbaar zal zijn. Sightorsson midden maart, maar de Boer heeft al aangegeven hem niet te laten spelen, omdat hij wil dat hij topfit aan t volgende seizoen begint. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: omdat het iemand is die met lef en durf speelt , okay nog niet perfect maar dat komt goed |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 17:47 schreef Grasmaaier het volgende:hahahaha dan gaan we eindelijk de visie van Cruijff volgen sinds vandaag en dan zet jij ons grootste talent op de verkeerde positie ;) Eriksen is en blijft voor altijd een '10'. Die moet je never nooit niet als flankspeler posteren. Hij kan zomaar opeens excelleren in een wedstrijd en dat kan dus ook zomaar zaterdag tegen NAC kunnen gebeuren. Mijn opstelling: Vermeer - Anita - Vertonghen - Alderweireld - Koppers - Enoh - Eriksen - De Jong - Sulejmani - Bulykin - Özbiliz (Sulejmani links en Özbiliz rechts) Anders mag Lodeiro ook wel op rechts en Özbiliz eruit. Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat Sulejmani nog niet zou starten, anders had hij op links kunnen spelen ipv Eriksen, en dan Eriksen op de plaats van Serero.. En ik ben ook fan (de grootste!! ;) van Eriksen, dus wil hem ook het liefst centraal zien. Maar gezien de huidige situatie dacht ik dat dit de beste oplossing is. Hopen dat Boerrigter snel weer fit is en dan Eriksen nooit meer van "10" weg halen ;) !! |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
quote: daarom miss als invaller is nog te wisselvallig laat nog maar wat mee doen bij jong ajax zodat die eerst wat aan ze voorzet kan werken :p |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
Vermeer van Rhijn (ligeon) Toby Jantje Anita Enoh Eriksen Lodeiro (de Jong) Ozbiliz de Jong(De Rus) Sulejmani |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke prima, maar er moeten met zijn manier van spelen echt voorzetten aankomen, anders heb je er geen fluit aan.. Zijn lef is wel mooi om te zien.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik laat de opstelling wel over aan Frankie! Die weet ons namelijk elke keer weer te verbazen! ;-) |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Cilissen van Rhijn Alderweireld Vertonghen Koppes Enoh Eriksen De Jong Lodeiro Anita Bulykin Sulejmani |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Cilissen Anita / Alderweireld / Vertonger / Koppers Enoh De Jong / Eriksen Ozbilliz / Bulykin / Sulejmani
Persoonlijk hoop ik weer eens Serero te zien, De Jong in de spits en sulejmani op recht en Lodeiro op links. Die Janssen mag wel geblesseerd blijven, genoeg middenvelders die gemotiveerder zijn en meer toegevoegde waarde hebben. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik denk dat we de RB positie maar eens anders moeten gaan invullen (tijdelijk) evenals de CVM positie. Onderstaand mij favo opstelling voor tegen NAC.
Cillesen Alderweireld/van Rijn/Vertongen/Koppers de Jong/Anita/Eriksen Sulejmani/Bulykin/Lodeiro
Met bovenstaande opstelling gok ik op 1-4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door E-J -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Dmitri Bulykin moest lang geduld hebben. Frank de Boer gaf tot nu toe de voorkeur aan Siem de Jong en Nicolas Lodeiro in de spitspositie. Komende zaterdag zal hij tegen NAC echter starten tegen Dmitri Bulykin in de punt van de aanval. "We hebben een duidelijk aanspeelpunt nodig", zo licht De Boer tijdens de persconferentie zijn besluit toe. "We starten dan ook met Bulykin in de basis." BRON |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Ik denk dat de opstelling er zo uit gaat zien:
Sulejmani---Bulykin---Özbiliz ----------------------------- -----------De Jong----------- --Eriksen-----------Enoh----- ----------------------------- Blind-Vertonghen-Toby-Anita-- ----------------------------- -----------Vermeer----------- |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
ibicileo-bulykin--ozbiliz -------------- -----de jong---- enoh---anita blind vertonghen alderweireld -- ligeon ----------verhoeven----- ps dit is niet serieus |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Mogelijkheid 1:
Sulejmani---Bulykin---Özbiliz ----------------------------- -----------De Jong----------- --Eriksen-----------Enoh----- ----------------------------- Vertonghen-van Rhijn-Toby-Anita-- ----------------------------- -----------Cilissen-----------
Mogelijkheid 2 (verdediging):
Anita--van Rhijn--Vertonghen--Toby
Je hebt in ieder geval bij elke mogelijkheid een ervaren centrale verdediger en geen blind in de basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door thomASS -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Koppers volgens de Boer op RB.. dus dan wordt het dit:
Vermeer
Koppers, Vertonghen, Alderweireld, Anita
Enoh
De Jong, Eriksen
Sulejmani, Bulykin, Ebecilio |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
------------bulykin --------de jong --------------eriksen-----------lukoki ----serero---------------enoh Koppers-------verrhongen--van rhijn--aldeweireld
---------------cillesen
De jong dus als hangende links buiten die dus bij aanvallen over rechts dicht bij bulykin moet komen
En jantje gewoon lekker inschuiven. Serero of enoh mag ook vervangen worden voor anita |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
....................Cilessen..................... ..........V Rhijn........Alderweireld.... ...Ligeon..........................Anita...... .............Vertonghen...................... ...................................Eriksen....... ...................Klaassen..................... ...........Serero.............Sulejmani.... .....................S De Jong...................
Belangrijke wedstrijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer laat weten Bulykin in de spits en de Jong terug naar het middenveld...van der Wiel en Boilesen nog niet inzetbaar...dus dit wordt de vermoedelijke opstelling...mijn hoop is heel erg op Cillessen....
Sulejmani---------Bulykin-----------Özbiliz
-----------De Jong--------Eriksen----------
--------------------Enoh-------------------
Koppers----Vertonghen---Toby Alder----Anita
-------------------Cillessen----------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 15:55 schreef leef! het volgende:....................Cilessen..................... ..........V Rhijn........Alderweireld.... ...Ligeon..........................Anita...... .............Vertonghen...................... ...................................Eriksen....... ...................Klaassen..................... ...........Serero.............Sulejmani.... .....................S De Jong................... Belangrijke wedstrijd Cilessen in de spits? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 16:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer laat weten Bulykin in de spits en de Jong terug naar het middenveld...van der Wiel en Boilesen nog niet inzetbaar...dus dit wordt de vermoedelijke opstelling...mijn hoop is heel erg op Cillessen.... Sulejmani---------Bulykin-----------Özbiliz -----------De Jong--------Eriksen---------- --------------------Enoh------------------- Koppers----Vertonghen---Toby Alder----Anita -------------------Cillessen---------------- Wissels: Anita voor Enoh Op de plaats van Anita, van Rhijn (geen middenvelder als verdediger).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door Ztjes -- |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote: Wees nou een keer inhoudelijk Je ziet toch mijn volorde in de opstelling
Ga je bij elke bericht zo kinderschtig reageren op mij Doe gewoon normaal |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 17:22 schreef leef! het volgende:[..] Wees nou een keer inhoudelijk Je ziet toch mijn volorde in de opstelling Ga je bij elke bericht zo kinderschtig reageren op mij Doe gewoon normaal We zingen OEH!!!! OEH!!!!!
OEH OEH OEH OEHREND HARD!!!!! KWAMEN SIE DOAR AAN GESKEURD!!!! |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik moest toch NORMAAL doen???
jij snapt ook echt niks he?
IGNORE BUTTON IS ON!
Bye bye! |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 17:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik moest toch NORMAAL doen??? jij snapt ook echt niks he? IGNORE BUTTON IS ON! Bye bye! Ik vermijd alleen jou vanaf nu Klein kind |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: De slechtste opstelling van dit seizoen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 18:09 schreef remco k het volgende:Cilissen (vermeer maar even rust geven) vanRhijn (ligeon) Alder Jantje Boilesen Anita Eriksen Lodeiro Ozbiliz de Jong Sulejmani Op de Jong na een prima opstelling .de Jong is een subtopper niet voor Ajax.We hebben een spits |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: De Jong schiets ze alleen maar in de tweede ring en die zet jij toch ook gewoon weer in de spits. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 18:56 schreef leef! het volgende:...................Cilessen..................... ...........V Rhijn......Alderweireld... .Ligeon.............................Anita.... ...........Vertonghen....................... ..................................Eriksen....... ...................Klaassen.................... ....... Serero..............Sulejmani... .....................S De Jong................. Kan iemand me vertellen wanneer Boerrigter en Sigthorson weer terug komen ???? Was je misschien nog niet opgevallen maar de Jong kan je thuis laten die scoort namelijk niet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 19:26 schreef p-style het volgende:Vermeer van Rhijn (ligeon) Toby Jantje Anita Enoh Eriksen Lodeiro (de Jong) Ozbiliz de Jong(De Rus) Sulejmani Ha ha Vermeer leuk voor NAC. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 17:54 schreef nora het volgende:[..] Was je misschien nog niet opgevallen maar de Jong kan je thuis laten die scoort namelijk niet. ik heb niet alleen maar vertrouwen in hem Als tie ons kampioen maakt tegen twente Ik ben geen mooiweer supporter |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 14:29 schreef baco74 het volgende:Dmitri Bulykin moest lang geduld hebben. Frank de Boer gaf tot nu toe de voorkeur aan Siem de Jong en Nicolas Lodeiro in de spitspositie. Komende zaterdag zal hij tegen NAC echter starten tegen Dmitri Bulykin in de punt van de aanval. "We hebben een duidelijk aanspeelpunt nodig", zo licht De Boer tijdens de persconferentie zijn besluit toe. "We starten dan ook met Bulykin in de basis." BRON Eindelijk wordt er is wat anders geprobeerd ,Leve Rusland !!!!!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 14:46 schreef Klaas123 het volgende:Ik denk dat de opstelling er zo uit gaat zien: Sulejmani---Bulykin---Özbiliz ----------------------------- -----------De Jong----------- --Eriksen-----------Enoh----- ----------------------------- Blind-Vertonghen-Toby-Anita-- ----------------------------- -----------Vermeer----------- Een redelijke opstelling op Vermeer na ,Die kan echt niet meer. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 15:55 schreef leef! het volgende:....................Cilessen..................... ..........V Rhijn........Alderweireld.... ...Ligeon..........................Anita...... .............Vertonghen...................... ...................................Eriksen....... ...................Klaassen..................... ...........Serero.............Sulejmani.... .....................S De Jong................... Belangrijke wedstrijd Ja dan moet je de Jong in de spits zetten dat is slim !!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 17:57 schreef leef! het volgende:[..] ik heb niet alleen maar vertrouwen in hem Als tie ons kampioen maakt tegen twente Ik ben geen mooiweer supporter Nee je hebt gelijk een wedstrijd per seizoen is genoeg. |
|
|
|
|
leef!
|
|
|
quote: Niet zo flauw Als jij De Jong maar 1 goede wedstrijd heb zien spelen Dan heb je geen seizoendskaart |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 18:09 schreef remco k het volgende:Cilissen (vermeer maar even rust geven) vanRhijn (ligeon) Alder Jantje Boilesen Anita Eriksen Lodeiro Ozbiliz de Jong Sulejmani haha het is 1 van de weinige keren maar ik ben het een keer met je eens! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 - 14:46 schreef Klaas123 het volgende:Ik denk dat de opstelling er zo uit gaat zien: Sulejmani---Bulykin---Özbiliz ----------------------------- -----------De Jong----------- --Eriksen-----------Enoh----- ----------------------------- Blind-Vertonghen-Toby-Anita-- ----------------------------- -----------Vermeer----------- haha wou je nog steeds blind opstellen!!? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik denk dat we zo gaan spelen...het is niet mijn opstelling maar de verwachte opstelling....van Rhijn kan heel goed op rechts toch verwacht ik daar Anita omdat we de afgelopen twee wedstrijden met Anita op rechts hebben gespeeld....we wachten het gewoon af... |
|
|
|