|
|
Mous
|
|
|
Hij zit zonder club en wilde graag een keer met een groot voetballand op een ek/wk verschijnen.
Wat denken jullie hiervan? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Zou kunnen, wilt hij zelf ook graag, Alleen willen ze zelf een Engelsman heh.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Dan kan hij Blind ook meenemen? |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: Ja ho even, betaal jij dat inpakpapier maar. |
|
|
|
|
Mous
|
|
|
quote: Lijkt me geen slechte assistent, maar het zal Redknapp wel worden. |
|
|
|
|
webster-1
|
|
|
donder op met van gaal ! en danny blind ,wordt engeland net als nederland toen louise nederland onder zijn hoede had laatste hahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahhahahahah |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 12:25 schreef webster-1 het volgende:donder op met van gaal ! en danny blind ,wordt engeland net als nederland toen louise nederland onder zijn hoede had laatste hahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahhahahahah ...
je eerste en laatste post op dit forum |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Albert de forum polizei. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Van mij mag het....groot engeland fan |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 18:57 schreef Mous het volgende:Hij zit zonder club en wilde graag een keer met een groot voetballand op een ek/wk verschijnen. Wat denken jullie hiervan? zou zomaar kunnen mr of ze er beide wijzer van worden... met de Engelse nationale ploeg valt weinig te winnen want is een matig elftal zonder creativiteit en na Rooney is er bijna geen goeie spits meer te vinden.. niet voor niets zijn de buitenlandse spelers in Engeland vaak de sterren van hun team |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 14:19 schreef infamous psv het volgende:[..] zou zomaar kunnen mr of ze er beide wijzer van worden... met de Engelse nationale ploeg valt weinig te winnen want is een matig elftal zonder creativiteit en na Rooney is er bijna geen goeie spits meer te vinden.. niet voor niets zijn de buitenlandse spelers in Engeland vaak de sterren van hun team Onzin...daar kan ik kort over zijn... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Carrick, lampard, gerrard, young, johnson, milner, parker.... Zal ik nog ff doorgaan....? Allemaal zeer creatieve spelers van hoog niveau |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 17:30 schreef hippy het volgende:[..] Carrick, lampard, gerrard, young, johnson, milner, parker.... Zal ik nog ff doorgaan....? Allemaal zeer creatieve spelers van hoog niveau ga mr door want op Gerrard na allemaal matige spelers |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja joh....klopt...;))... |
|
|
|
|
Maus27
|
|
|
quote: Haha, als dat matige spelers zijn hoe zou je de spelers van PSV dan willen omschrijven? ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 23:46 schreef Maus27 het volgende:[..] Haha, als dat matige spelers zijn hoe zou je de spelers van PSV dan willen omschrijven? ;) vind jij Engeland zo goed dan... fysiek zijn zijn ze top mr thats it... ze mogen Manolev zijn veters nog niet strikken! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 02:08 schreef infamous psv het volgende:[..] vind jij Engeland zo goed dan... fysiek zijn zijn ze top mr thats it... ze mogen Manolev zijn veters nog niet strikken! Je begint nu echt door te draaien vriend....manolev...pfffff |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: je dacht toch ook niet dat dat serieus was want ik begin nu toch echt te twijfelen aan je.... lol |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 09:12 schreef infamous psv het volgende:[..] je dacht toch ook niet dat dat serieus was want ik begin nu toch echt te twijfelen aan je.... lol Fioe...ik dacht dat je gek aan het worden was...;)) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Manolev for President........ |
|
|
|