|
|
amsterdam123
|
|
|
ik zit hier nou 2 keer dingen te lezen ik vind dat mensen die hier lopen te roepen dat frank de boer en vermeer weg moet dat zijn geen echte ajax mensen dat is gewoon theaterpubliek dat soort mensen hoort niet by ajax is de mooiste club van nederland en is niet gebaat by dit soort mensen het is gewoon un vervuiling voor de mooiste club van nederland |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ieder zijn mening gappie.....elke Ajax fan is een fan!!!!! Ieder op zijn eigen manier..... Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou mijn ouwe gezegt hebben! AFCA CBS!! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
hij heb ook weer wat gehoord , theaterpubliek , laat me ff lachen |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Volgens mij is dit forum niet om een Poll te plaatsen. Als je dat vind, zeg het dan ook gewoon in die desbetreffende topic en maak niet zo'n onnuttig topic aan. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haha ja wil inderdaad door Ajax vermaakt worden en dan wel op het veld ja. Dus spelers/trainer hoeven niet te funtioneren dan? Hou me hart vast met Vermeer is prima tweede keeper! De Boer is ook niet best bezig eind van het seizoen beoordelen. Dat er veel gezeik bij Ajax is kan hij niks aandoen slechte wissels/tactiek wel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 02:26 schreef amsterdam123 het volgende:ik zit hier nou 2 keer dingen te lezen ik vind dat mensen die hier lopen te roepen dat frank de boer en vermeer weg moet dat zijn geen echte ajax mensen dat is gewoon theaterpubliek dat soort mensen hoort niet by ajax is de mooiste club van nederland en is niet gebaat by dit soort mensen het is gewoon un vervuiling voor de mooiste club van nederland Dat mag jij vinden.
Net als dat mensen mogen vinden dat De Boer weg moet, al vind ik dat de topic-titel Frank de Boer: Inpakken en wegwezen te stellig is. Beter had geweest: Geef hier jullie mening over Boer, daar kan iedereen zijn mening in kwijt. Nu moet men reageren op een mening (zie topic-titel) en niet op een stelling, wat het zou moeten zijn. Dat geldt ook voor de titel van dit topic van jou. Ten eerste te stellig en ten tweede zet jij je mede-forumleden te kak met slechts hun mening. Titel voor jouw topic had bijvoorbeeld kunnen zijn: Ik vind de kritiek op De Boer te overdreven. Een open stelling zonder dat je de mensen die dat niet vinden 'beledigd', misschien dat zij dan nog reageren.
Hier mijn mening betreffende De Boer: Laat ik voorop stellen dat De Boer van mij gewoon mag blijven. Ik vind het moeilijk om De Boer te beoordelen op zijn trainerscapaciteiten omdat hij een beginnend trainer is die in een roerige fase binnen de club is aangesteld als trainer van ons eerste elftal. Daar komt bij kijken dat zijn selectie getroffen wordt door vele blessures en spelers die niet in goede vorm verkeren.
Toch kan ik me de kritiek die sommige supporters op De Boer hebben enigszins voorstellen, er wordt in mijn ogen nu beduidend minder goed gevoetbald dan aan het eind van vorig seizoen. Dat was al geen florisant Ajax-voetbal, maar we werden er tenminste landskampioen mee. Om die kritieken niet te doen toenemen zal De Boer toch moeten gaan werken aan het neerzetten van een elftal waarin er een gesmeed geheel zichbaar moet worden. Als hij er dan ook nog in slaagt om het aantal blessures te doen afnemen dan zal het langzamerhand steeds beter gaan draaien en dan kunnen we De Boer pas beoordelen op zijn capaciteiten. Want ik denk dat vele trainers het moeilijk zouden hebben bij Ajax dat in zo'n roerige fase zit, zelfs de gelouterde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
de enige die wel nu even niet meer op op goal willen zien is vermeer lijkt me ook wel duidelijk waarom gezien zijn prestaties de boer willen we helemaal niet kwijt hij moet alleen eens inzien dat hij eens moet ingrijpen en wat meer spelers het vertrouwen geven want ik blijf erbij bully is een goeie spits voor ajax en dat ebemongolio eens uit de selectie gehouden moet worden want die bakt er nooit wat van is een vleugelsper die nooit speelt als vleuger speler die flapdrol komt nooit met een voortzet en schiet alle ballen de tribune in smerige ego is het in het veld |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Idd hahaha dacht precies hetzelfde. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 09:57 schreef baco74 het volgende:[..] Dat mag jij vinden. Net als dat mensen mogen vinden dat De Boer weg moet, , al vind ik dat de topic-titel Frank de Boer: Inpakken en wegwezen te stellig. Beter had geweest: Geef hier jullie mening over Boer, daar kan iedereen zijn mening in kwijt. Nu moet men reageren op een mening (zie topic-titel) en niet op een stelling, wat het zou moeten zijn. Dat geldt ook voor de titel van dit topic van jou. Ten eerste te stellig en ten tweede zet jij je mede-forumleden te kak met slechts hun mening. Titel voor jouw topic had bijvoorbeeld kunnen zijn: Ik vind de kritiek op De Boer te overdreven. Een open stelling zonder dat je de mensen die dat niet vinden 'beledigd', misschien dat zij dan nog reageren. Hier mijn mening betreffende De Boer: Laat ik voorop stellen dat De Boer van mij gewoon mag blijven. Ik vind het moeilijk om De Boer te beoordelen op zijn trainerscapaciteiten omdat hij een beginnend trainer is die in een roerige fase binnen de club is aangesteld als trainer van ons eerste elftal. Daar komt bij kijken dat zijn selectie getroffen wordt door vele blessures en spelers die niet in goede vorm verkeren. Toch kan ik me de kritiek die sommige supporters op De Boer hebben enigszins voorstellen, er wordt in mijn ogen nu beduidend minder goed gevoetbald dan aan het eind van vorig seizoen. Dat was al geen florisant Ajax-voetbal, maar we werden er tenminste landskampioen mee. Om die kritieken niet te doen toenemen zal De Boer toch moeten gaan werken aan het neerzetten van een elftal waarin er een gesmeed geheel zichbaar moet worden. Als hij er dan ook nog in slaagt om het aantal blessures te doen afnemen dan zal het langzamerhand steeds beter gaan draaien en dan kunnen we De Boer pas beoordelen op zijn capaciteiten. Want ik denk dat vele trainers het moeilijk zouden hebben bij Ajax dat in zo'n roerige fase zit, zelfs de gelouterde. Mooi gesproken Baco.Chapeau. |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote: hard he die kei harde waarheid |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 07:55 schreef joduh het volgende:Ieder zijn mening gappie.....elke Ajax fan is een fan!!!!! Ieder op zijn eigen manier..... Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou mijn ouwe gezegt hebben! AFCA CBS!! hahaha ik gaa niet van die onzin lopen roepen dat de boer en vermeer weg moet want wees heel eerlijk die 2 hebben ajax vorig jaar kampioen gemaakt saamen met de jong |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 02:26 schreef amsterdam123 het volgende:ik zit hier nou 2 keer dingen te lezen ik vind dat mensen die hier lopen te roepen dat frank de boer en vermeer weg moet dat zijn geen echte ajax mensen dat is gewoon theaterpubliek dat soort mensen hoort niet by ajax is de mooiste club van nederland en is niet gebaat by dit soort mensen het is gewoon un vervuiling voor de mooiste club van nederland Correctie: Mooiste club van de wereld! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 09:57 schreef baco74 het volgende:[..] Dat mag jij vinden. Net als dat mensen mogen vinden dat De Boer weg moet, al vind ik dat de topic-titel Frank de Boer: Inpakken en wegwezen te stellig is. Beter had geweest: Geef hier jullie mening over Boer, daar kan iedereen zijn mening in kwijt. Nu moet men reageren op een mening (zie topic-titel) en niet op een stelling, wat het zou moeten zijn. Dat geldt ook voor de titel van dit topic van jou. Ten eerste te stellig en ten tweede zet jij je mede-forumleden te kak met slechts hun mening. Titel voor jouw topic had bijvoorbeeld kunnen zijn: Ik vind de kritiek op De Boer te overdreven. Een open stelling zonder dat je de mensen die dat niet vinden 'beledigd', misschien dat zij dan nog reageren. Hier mijn mening betreffende De Boer: Laat ik voorop stellen dat De Boer van mij gewoon mag blijven. Ik vind het moeilijk om De Boer te beoordelen op zijn trainerscapaciteiten omdat hij een beginnend trainer is die in een roerige fase binnen de club is aangesteld als trainer van ons eerste elftal. Daar komt bij kijken dat zijn selectie getroffen wordt door vele blessures en spelers die niet in goede vorm verkeren. Toch kan ik me de kritiek die sommige supporters op De Boer hebben enigszins voorstellen, er wordt in mijn ogen nu beduidend minder goed gevoetbald dan aan het eind van vorig seizoen. Dat was al geen florisant Ajax-voetbal, maar we werden er tenminste landskampioen mee. Om die kritieken niet te doen toenemen zal De Boer toch moeten gaan werken aan het neerzetten van een elftal waarin er een gesmeed geheel zichbaar moet worden. Als hij er dan ook nog in slaagt om het aantal blessures te doen afnemen dan zal het langzamerhand steeds beter gaan draaien en dan kunnen we De Boer pas beoordelen op zijn capaciteiten. Want ik denk dat vele trainers het moeilijk zouden hebben bij Ajax dat in zo'n roerige fase zit, zelfs de gelouterde. Helemaal mee eens!!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 11:20 schreef amsterdam123 het volgende:[..] hahaha ik gaa niet van die onzin lopen roepen dat de boer en vermeer weg moet want wees heel eerlijk die 2 hebben ajax vorig jaar kampioen gemaakt saamen met de jong Wat een onzin haha ja zij alleen hebben Ajax kampioen gemaakt... |
|
|
|
|
robajax
|
|
|
quote: ff een serieuze vraag ben jij dislecties? want dan vind ik het normaal dat je ZOOOOO veel spelfouten maakt maar anders kan ik jou gewoon niet serieus nemen... maarja met die onzin over "theaterpubliek" kan ik dat eigenlijk al niet meer... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
In mijn ogen als je als keeper niet zeker bent, hoor je gewoon langs de kant te staan, vooral als we ook nog een uiterst betrouwbare doelman langs de kant hebben zitten!
Ben het wel met je eens dat als je vind dat de Boer weg moet dat je niet helemaal helder bent! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ik spreek nu voor mezelf, maar misschien ook voor sommige anderen als ik zeg dat je gewoon je mond moet houden. Er zullen zeker wel teater/succes supporters zijn, maar de oude garde op dit forum is toch een echte supporter, die zijn club niet in de steek laat, maar af en toe wel kritisch is, en een supporter is erg vaak kritisch, hetzij op zo een forum hetzij bijvoorbeeld door te zeiken of de tribune. En als we zeggen dat Vermeer weg moet, dan hebben we gewoon gelijk. Vermeer is geen goede keeper en kan het niveau niet aan, zeker niet in de lucht en blundert gewoon erg vaak! Dat kost ons bergen met punten!
Dat de Boer weg moet, zijn er heel weinig mee eens, want hij is een jonge coach en een echte AJACIED! Er roepen er geloof ik ook erg weinig dat hij weg moet hoor, dus dat valt reuze mee!
P.s. Doe wel echt wat aan je taalgebruik, dat is echt erg slecht! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 09:57 schreef baco74 het volgende:[..] Dat mag jij vinden. Net als dat mensen mogen vinden dat De Boer weg moet, al vind ik dat de topic-titel Frank de Boer: Inpakken en wegwezen te stellig is. Beter had geweest: Geef hier jullie mening over Boer, daar kan iedereen zijn mening in kwijt. Nu moet men reageren op een mening (zie topic-titel) en niet op een stelling, wat het zou moeten zijn. Dat geldt ook voor de titel van dit topic van jou. Ten eerste te stellig en ten tweede zet jij je mede-forumleden te kak met slechts hun mening. Titel voor jouw topic had bijvoorbeeld kunnen zijn: Ik vind de kritiek op De Boer te overdreven. Een open stelling zonder dat je de mensen die dat niet vinden 'beledigd', misschien dat zij dan nog reageren. Hier mijn mening betreffende De Boer: Laat ik voorop stellen dat De Boer van mij gewoon mag blijven. Ik vind het moeilijk om De Boer te beoordelen op zijn trainerscapaciteiten omdat hij een beginnend trainer is die in een roerige fase binnen de club is aangesteld als trainer van ons eerste elftal. Daar komt bij kijken dat zijn selectie getroffen wordt door vele blessures en spelers die niet in goede vorm verkeren. Toch kan ik me de kritiek die sommige supporters op De Boer hebben enigszins voorstellen, er wordt in mijn ogen nu beduidend minder goed gevoetbald dan aan het eind van vorig seizoen. Dat was al geen florisant Ajax-voetbal, maar we werden er tenminste landskampioen mee. Om die kritieken niet te doen toenemen zal De Boer toch moeten gaan werken aan het neerzetten van een elftal waarin er een gesmeed geheel zichbaar moet worden. Als hij er dan ook nog in slaagt om het aantal blessures te doen afnemen dan zal het langzamerhand steeds beter gaan draaien en dan kunnen we De Boer pas beoordelen op zijn capaciteiten. Want ik denk dat vele trainers het moeilijk zouden hebben bij Ajax dat in zo'n roerige fase zit, zelfs de gelouterde. Prachtig verwoord, baco! Ik ben het in grote lijnen met je eens. Wat je Frank de Boer mijns inziens wél kunt verwijten, is zijn stellige eigenwijsheid. De eerste wedstrijden van het seizoen liet hij Theo Janssen (veel) te lang op de verkeerde plaats (controlerend) op het middenveld staan. Verder blijft hij maar volharden om Siem de Jong als centrale aanvaller op te stellen, terwijl die in mijn ogen beslist geen diepe spits is. En dat is vreemd, want we hebben wel een diepe spits (Dimitri Bulykin) op de bank zitten. Tot slot ben ik van mening dat hij Kenneth Vermeer niet te lang de hand boven het hoofd kan houden. Dat Frank de Boer Daley Blind maar blijft opstellen, is geboren uit nood: te veel blessures in de achterhoede. |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
Ik heb nog nooit een trainer meegemaakt die zoveel pech en zo'n enorme druk op zijn schouders gekregen heeft als De Boer. Deze man heeft in 1 jaar meer meegemaakt dan de 10 coaches ervoor bij elkaar opgeteld. Hij komt voor onmogelijk situaties te staan en werd vorig jaar continu voorgelogen. Tuurlijk verkopen we Suarez niet en nee, natuurlijk kopen we een vervanger mocht dat toch gebeuren en ja natuurlijk gebeurd dat ruim op tijd. Ondanks alles werd hij tot 2 maal toe kampioen (zowel met de jeugd als met het eerste).
En nu? Na alles tegen zit, zowel binnen als buiten het veld, zowel binnen als buiten het eerste als noem maar op zijn er een paar gekken die hem dingen gaan verwijten en hem de laan uit willen sturen? Voor mij ben je dan niet helemaal 100%, als er één persoon is die echt NIETS te verwijten valt is het Frank de Boer wel. Dan kun je nog beter de gehele selectie ontslaan op zoiets doms. |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:22 schreef Gewoon iemand het volgende:Ik heb nog nooit een trainer meegemaakt die zoveel pech en zo'n enorme druk op zijn schouders gekregen heeft als De Boer. Deze man heeft in 1 jaar meer meegemaakt dan de 10 coaches ervoor bij elkaar opgeteld. Hij komt voor onmogelijk situaties te staan en werd vorig jaar continu voorgelogen. Tuurlijk verkopen we Suarez niet en nee, natuurlijk kopen we een vervanger mocht dat toch gebeuren en ja natuurlijk gebeurd dat ruim op tijd. Ondanks alles werd hij tot 2 maal toe kampioen (zowel met de jeugd als met het eerste). En nu? Na alles tegen zit, zowel binnen als buiten het veld, zowel binnen als buiten het eerste als noem maar op zijn er een paar gekken die hem dingen gaan verwijten en hem de laan uit willen sturen? Voor mij ben je dan niet helemaal 100%, als er één persoon is die echt NIETS te verwijten valt is het Frank de Boer wel. Dan kun je nog beter de gehele selectie ontslaan op zoiets doms. hellemaal gelijk |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:22 schreef Gewoon iemand het volgende:Ik heb nog nooit een trainer meegemaakt die zoveel pech en zo'n enorme druk op zijn schouders gekregen heeft als De Boer. Deze man heeft in 1 jaar meer meegemaakt dan de 10 coaches ervoor bij elkaar opgeteld. Hij komt voor onmogelijk situaties te staan en werd vorig jaar continu voorgelogen. Tuurlijk verkopen we Suarez niet en nee, natuurlijk kopen we een vervanger mocht dat toch gebeuren en ja natuurlijk gebeurd dat ruim op tijd. Ondanks alles werd hij tot 2 maal toe kampioen (zowel met de jeugd als met het eerste). En nu? Na alles tegen zit, zowel binnen als buiten het veld, zowel binnen als buiten het eerste als noem maar op zijn er een paar gekken die hem dingen gaan verwijten en hem de laan uit willen sturen? Voor mij ben je dan niet helemaal 100%, als er één persoon is die echt NIETS te verwijten valt is het Frank de Boer wel. Dan kun je nog beter de gehele selectie ontslaan op zoiets doms. gelukkig ben jij maar een gewoon iemand man! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:22 schreef Gewoon iemand het volgende:Ik heb nog nooit een trainer meegemaakt die zoveel pech en zo'n enorme druk op zijn schouders gekregen heeft als De Boer. Deze man heeft in 1 jaar meer meegemaakt dan de 10 coaches ervoor bij elkaar opgeteld. Hij komt voor onmogelijk situaties te staan en werd vorig jaar continu voorgelogen. Tuurlijk verkopen we Suarez niet en nee, natuurlijk kopen we een vervanger mocht dat toch gebeuren en ja natuurlijk gebeurd dat ruim op tijd. Ondanks alles werd hij tot 2 maal toe kampioen (zowel met de jeugd als met het eerste). En nu? Na alles tegen zit, zowel binnen als buiten het veld, zowel binnen als buiten het eerste als noem maar op zijn er een paar gekken die hem dingen gaan verwijten en hem de laan uit willen sturen? Voor mij ben je dan niet helemaal 100%, als er één persoon is die echt NIETS te verwijten valt is het Frank de Boer wel. Dan kun je nog beter de gehele selectie ontslaan op zoiets doms. Was het niet F de Boer die pas geleden nogriep dat versterking niet nodig was omdat de jeugd goed genoeg was??? Wat dus NIET zo is!!! Is het nietF de BOer die keer op keer Daley Blind opstelt terwijl iedereen ziet dat die jongen bagger is!! Zelfde geldt voor Ebecilio! Is het niet F de BOer die te eigenwijs voor woorden is waardoor het weken en weken duurt voordat ie eens ingrijpt in zn bagger opstellingen elke week weer!Iedereen schreeuwde om Bulykin. Iedereen schreeuwde om wat anders en F de Boer bleef maar doorgaan met dezelfde falende spelers opstellen terwijl er wel degelijk opties zijn die beter zijn!!Is het niet f de boer die keer op keer na elke wanvertoning weer riep te bleren dat ie goede dingen zag en tevreden was enz enz. Die man ziet het niet. Hij laat goede spelers op de bank zitten of zelfs op de tribune en haalt er spelers bij die het niveau juist NIET hebben!! Hij laat spelers die elke week falen gewoon steeds staan terwijl anderen dan juist eens dekans moetenkrijgen. Janssen laat zie zwemmen terwijl iedereen kan zien dat zn medespelers hem duidelijk niet helpen in het veld door constant te blijven staan als hij de bal krijgt. Hij ziet het gewoon niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:34 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Was het niet F de Boer die pas geleden nogriep dat versterking niet nodig was omdat de jeugd goed genoeg was??? Wat dus NIET zo is!!! Is het nietF de BOer die keer op keer Daley Blind opstelt terwijl iedereen ziet dat die jongen bagger is!! Zelfde geldt voor Ebecilio! Is het niet F de BOer die te eigenwijs voor woorden is waardoor het weken en weken duurt voordat ie eens ingrijpt in zn bagger opstellingen elke week weer!Iedereen schreeuwde om Bulykin. Iedereen schreeuwde om wat anders en F de Boer bleef maar doorgaan met dezelfde falende spelers opstellen terwijl er wel degelijk opties zijn die beter zijn!!Is het niet f de boer die keer op keer na elke wanvertoning weer riep te bleren dat ie goede dingen zag en tevreden was enz enz. Die man ziet het niet. Hij laat goede spelers op de bank zitten of zelfde op de tribune en haalt er spelers bij die het niveau juist NIET hebben!! Hij laat spelers die elke week falen gewoon steeds staan terwijl anderen dan juist eens dekans moetenkrijgen. Janssen laat zie zwemmen terwijl iedereen kan zien dat zn medespelers hem duidelijk niet helpen in het veld door constant te blijven staan als hij de bal krijgt. Hij ziet het gewoon niet! wind je nie op ouwe..... iedereen ziet het anders alleen sommigen willen hun gelijk benadrukken door de ander voor nie goed wijs te verklaren..... mijns inziens schiet frank gewoon tekort als coach......een ajaxheld zal hij altijd blijven ,maar een goeie coach ben je nie zo ineens! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:37 schreef joduh het volgende:[..] wind je nie op ouwe..... iedereen ziet het anders alleen sommigen willen hun gelijk benadrukken door de ander voor nie goed wijs te verklaren..... mijns inziens schiet frank gewoon tekort als coach......een ajaxheld zal hij altijd blijven ,maar een goeie coach ben je nie zo ineens! Een geweldige voetballer is nog geen geweldige coach maar ik wordt er gewoon gek van dat mensen constant die man blijven verdedigen alsof hij heilig is. Nu ligt alles aan de blessures en andere dingen. Maar als Jol nu voor de groep zou staan dan waren het diezelfde mensen die zn vertrek zouden eisen en dan was het wel de schuld van de coach. Nu staat de Boer er en die kan niks verkeerds doen terwijl iedereen kan zien dat ie elke week weer de fout in gaat. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Omdat jij dat vindt? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:40 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Een geweldige voetballer is nog geen geweldige coach maar ik wordt er gewoon gek van dat mensen constant die man blijven verdedigen alsof hij heilig is. Nu ligt alles aan de blessures en andere dingen. Maar als Jol nu voor de groep zou staan dan waren het diezelfde mensen die zn vertrek zouden eisen en dan was het wel de schuld van de coach. Nu staat de Boer er en die kan niks verkeerds doen terwijl iedereen kan zien dat ie elke week weer de fout in gaat. precies ouwe.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:40 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Een geweldige voetballer is nog geen geweldige coach maar ik wordt er gewoon gek van dat mensen constant die man blijven verdedigen alsof hij heilig is. Nu ligt alles aan de blessures en andere dingen. Maar als Jol nu voor de groep zou staan dan waren het diezelfde mensen die zn vertrek zouden eisen en dan was het wel de schuld van de coach. Nu staat de Boer er en die kan niks verkeerds doen terwijl iedereen kan zien dat ie elke week weer de fout in gaat. Kan ik goed begrijpen, en de Boer doet zeker niet alles goed, integendeel zelfs hij maakt best veel beginnersfouten.. Enkel moet je het wel met die mensen eens zijn dat het eindelijk eens goed is dat een trainer langdurig blijft/de kans krijgt..
Mijn mening is dat in het verleden de trainers te snel opgaven (vaak onder de druk van supporters) of dat trainers te snel werden ontslagen.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 20:04 schreef remco k het volgende:[..] Kan ik goed begrijpen, en de Boer doet zeker niet alles goed, integendeel zelfs hij maakt best veel beginnersfouten.. Enkel moet je het wel met die mensen eens zijn dat het eindelijk eens goed is dat een trainer langdurig blijft/de kans krijgt.. Mijn mening is dat in het verleden de trainers te snel opgaven (vaak onder de druk van supporters) of dat trainers te snel werden ontslagen.. mee eens, maar hoop wel dat de boer nu inziet dat hij beter met bulykin in de spits kan spelen als met de jong, iedereen geeft zo aan en na enkele dramatische wedstrijden werd de boer ook wakker, nu hopen dat dat zo blijft. maar ik ben het er zeker mee eens dat een trainer wegsturen zekergeen goed iets is, beter laten staan en als het fout gaat en hij gaat op zijn gezicht leert hij er alleen maar van en word alleen maar beter. rust is veel beter, hopenlijk gaat het bestuurlijk nu ook rustiger worden, is iedereen aan toe. |
|
|
|