BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
maikelK
 maikelK - zaterdag 11 februari 2012 - 19:24   quote  deeplink  
Laten we Suarez een hart onder de riem steken en laten zien dat we hem nog niet vergeten zijn!!! En altijd leuk om de tegenstander te provoceren!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 11 februari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
hahahahahahah ik wou hetzelfde al gaan posten... ben het met je eens. Of natuurlijk tegen Evra zingen.
thomASS
 thomASS - zaterdag 11 februari 2012 - 19:34   quote  deeplink  
Haha geweldig idee! Hopen dat vak410 ermee zal beginnen, dan kan ik mee doen :)
maikelK
 maikelK - zaterdag 11 februari 2012 - 19:36   quote  deeplink  
hey grasmaaier zijn we iedergeval al met z´n tweeen die voor suarez gaan zingen, de rest volgt wel;)!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door maikelK --
maikelK
 maikelK - zaterdag 11 februari 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:34 schreef thomASS het volgende:
Haha geweldig idee! Hopen dat vak410 ermee zal beginnen, dan kan ik mee doen :)
nou gappie vertel het door in je vakkie en dan komt het vast wel goed!!!
ajaxboy2
 ajaxboy2 - zaterdag 11 februari 2012 - 19:40   quote  deeplink  
Zullen ze het denk je merken als we Ebecilio vervangen door Suarez?
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 11 februari 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:40 schreef ajaxboy2 het volgende:
Zullen ze het denk je merken als we Ebecilio vervangen door Suarez?
hahaha nee man.. Ebecilio is een wereldspeler
maikelK
 maikelK - zaterdag 11 februari 2012 - 19:43   quote  deeplink  
misschien niet als we suarez naar de zelfde kapper sturen als van ebecillio!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 11 februari 2012 - 19:43   quote  deeplink  
Hanni Hanna heet die
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 11 februari 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Evraaaaaaa, you look like shit thanks to your mamaaaa.. zoiets?
ajaxboy2
 ajaxboy2 - zaterdag 11 februari 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Maar effe serieus die Suarez moet zo snel mogelijk weg uit Engeland hij wordt gehaat door iedereen, dat gun je zon jongen niet.
maikelK
 maikelK - zaterdag 11 februari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
dat is toch diezelde gast die speciaal naar zuid afrika ging om een paar van die jongens van het nederlands elftal te knippen?
maikelK
 maikelK - zaterdag 11 februari 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:45 schreef Grasmaaier het volgende:
Evraaaaaaa, you look like shit thanks to your mamaaaa.. zoiets?
haha die is goed!!!
maikelK
 maikelK - zaterdag 11 februari 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:46 schreef ajaxboy2 het volgende:
Maar effe serieus die Suarez moet zo snel mogelijk weg uit Engeland hij wordt gehaat door iedereen, dat gun je zon jongen niet.
Ik denk niet dat hij dat zo heel erg vindt, hij is typisch zo´n speler die daar beter van wordt!!!
anti010
 anti010 - zondag 12 februari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Die provocerende KUT evra, na de wedstrijd heb je dat gezien. Je zag hem voor suarez langs lopen en het publiek opjutten, suarez deed net of z'n neus bloedde en werd onder beveiliging van het veld gehaald. Je mag Evra ook hier voor schorsen. Laten we hem een WARM amsterdams welkom geven . Veel uitfluiten dus.

On topic: Wat suarez deed met handjes schudden kan ook niet maar ja, dat is suarez.
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Zullen we ons anders eerste concentreren op Ajax i.p.v. het uitfluiten van een speler die mot heeft met een speler die niet eens bij Ajax speelt..
Barman
 Barman - zondag 12 februari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Suarez heeft zich genoeg bewezen om hem deze eer te gunnen vergeet dat niet remco K.

Suarez is een ras echte AJACIED.
Barman
 Barman - zondag 12 februari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Suarez heeft zich genoeg bewezen om hem deze eer te gunnen vergeet dat niet remco K.

maikelK
 maikelK - zondag 12 februari 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 11:56 schreef remco k het volgende:
Zullen we ons anders eerste concentreren op Ajax i.p.v. het uitfluiten van een speler die mot heeft met een speler die niet eens bij Ajax speelt..
heb je hem weer haha!!!mzzl
maikelK
 maikelK - zondag 12 februari 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:00 schreef Barman het volgende:

precies!!!=)
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:00 schreef Barman het volgende:

Inderdaad man, dus gaan we Evra lekker uitfluiten... Ooit gehoord van spelers die dat fijn vinden en er juist beter door gaan spelen??? Ojaa, Suarez was er zelf ook zo eentje.. En volgens mij lopen er bij Manutd ook wel een paar rond die daar juist beter en gemotiveerder van gaan spelen.
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:00 schreef maikelK het volgende:

[..]

heb je hem weer haha!!!mzzl
Misschien eens een keer inhoudelijk ergens op reageren i.p.v. de domme kracht uit te hangen.. Zijn er namelijk hier al zat van..
Barman
 Barman - zondag 12 februari 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Volgens mij hadden we het der over om Suarez een hard onder de riem te steken en voor hem te zingen. We hebben het der niet over gehad om evra uit te fluiten daar gaat deze topic niet over.

Excus voor dubbel topic traag internet daardoor slaat pagina vast :S.
Barman
 Barman - zondag 12 februari 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Volgens mij hadden we het der over om Suarez een hard onder de riem te steken en voor hem te zingen. We hebben het der niet over gehad om evra uit te fluiten daar gaat deze topic niet over.

remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:06 schreef Barman het volgende:

Volgens mij gaat het daar wel degelijk om, of wou je zeggen dat je met het toezingen van Luis Evra al provoceert?? Whahaha, denk niet eens dat ie het hoort..
Barman
 Barman - zondag 12 februari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Heel England hoort het :P daar gaat het om.
Barman
 Barman - zondag 12 februari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
maikelK
 maikelK - zondag 12 februari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Als je nou een keer wat terug leest dan weet je hoe ik erover denk! Ik heb geen zin om elke keer inhoudelijk op jou te reageren wan jij bent zo voorspelbaar en daar word ik nogal moe van.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 12 februari 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien eens een keer inhoudelijk ergens op reageren i.p.v. de domme kracht uit te hangen.. Zijn er namelijk hier al zat van..
Goed dat je dat van jezelf zegt.
Guyt
 Guyt - zondag 12 februari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 11:56 schreef remco k het volgende:
Idd.
maikelK
 maikelK - zondag 12 februari 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het daar wel degelijk om, of wou je zeggen dat je met het toezingen van Luis Evra al provoceert?? Whahaha, denk niet eens dat ie het hoort..
haha nee ik denk dat hij idd niets hoord als er tientallen duizenden mensen voor Luis zingen!!!
maikelK
 maikelK - zondag 12 februari 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:18 schreef Guyt het volgende:

[..]

Idd.
heeeel misschien kun je ook beiden doen, zingen voor luis en concentreren op ajax, ik weet het niet!? Voor sommige mensen is dat blijkbaar te veel gevraagd.
Guyt
 Guyt - zondag 12 februari 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:31 schreef maikelK het volgende:

[..]

heeeel misschien kun je ook beiden doen, zingen voor luis en concentreren op ajax, ik weet het niet!? Voor sommige mensen is dat blijkbaar te veel gevraagd.
Nee hoor maar snap het gewoon niet wat ken mij het verrekke dat gedoe met die speler.Vond het belachelijk dat hij geen hand gaf.
geedeezet
 geedeezet - zondag 12 februari 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Gewoon bij ieder balbezit van Evra Suarez HOHO inzetten...
geedeezet
 geedeezet - zondag 12 februari 2012 - 12:35   quote  deeplink  
Klopt. Belachelijk dat hij geen hand gaf. Maar de reacties van ManUtd daarna waren nog veel triester...

Vooral die Ferguson moet zijn muil eens dicht houden...
"Suarez is a disgrace and should never play for Liverpool again"...

Zeker vergeten wat hij ooit gedaan heeft met die KungFu-eikel van een Cantona...
maikelK
 maikelK - zondag 12 februari 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:33 schreef Guyt het volgende:

[..]

Nee hoor maar snap het gewoon niet wat ken mij het verrekke dat gedoe met die speler.Vond het belachelijk dat hij geen hand gaf.
belachelijk of niet Luis is en blijft een Ajacied en daarom is het mooi om voor hem te zingen en te laten zien dat we hem nog niet vergeten zijn!! Luis is nou een voorbeeld van een echte dappere strijder!!!
Rogier
 Rogier - zondag 12 februari 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Ja, laten we ons lekker verlagen tot dit niveau. Suarez was geweldig bij Ajax, maar is ook iemand die dingen doet die niet op een voetbalveld thuis horen en waarmee hij zijn ploeg telkens weer benadeeld. Beter om gewoon onze club aan te moedigen, we moeten ook nog uit spelen.
Guyt
 Guyt - zondag 12 februari 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Goed daar zijn de meningen over verdeeld.Leuke voetballer maar heb me toch vaak geirriteerd aan zn gedrag.Ook zo dat hij de hand weigerde dat is een smet op wat hij allemaal kan.
Guyt
 Guyt - zondag 12 februari 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:54 schreef Rogier het volgende:
Ja, laten we ons lekker verlagen tot dit niveau. Suarez was geweldig bij Ajax, maar is ook iemand die dingen doet die niet op een voetbalveld thuis horen en waarmee hij zijn ploeg telkens weer benadeeld. Beter om gewoon onze club aan te moedigen, we moeten ook nog uit spelen.
Eens....
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:12 schreef Barman het volgende:
En dan?
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:13 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Goed dat je dat van jezelf zegt.
Wat grappig.. Er wordt over het schaap gepraat, en hij komt direct de schuur uit rennen..
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:35 schreef geedeezet het volgende:
Klopt. Belachelijk dat hij geen hand gaf. Maar de reacties van ManUtd daarna waren nog veel triester...

Vooral die Ferguson moet zijn muil eens dicht houden...
"Suarez is a disgrace and should never play for Liverpool again"...

Zeker vergeten wat hij ooit gedaan heeft met die KungFu-eikel van een Cantona...
Inderdaad, Ferguson heeft Cantona destijds openlijk zijn excuses laten aanbieden, een fikse geldboete gegeven die naar de betreffende supporter is gegaan..

Wat heeft Liverpool gedaan??
geedeezet
 geedeezet - zondag 12 februari 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Tja, het is gisteren gebeurd he Remco, dus dat weten we nog niet...

Gaat om zijn uitspraak dat hij nooit meer voor Liverpool mag spelen, terwijl hij Cantona zsm er weer bij haalde, terwijl die er zelf mee wilde nokken...
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 13:06 schreef geedeezet het volgende:
Tja, het is gisteren gebeurd he Remco, dus dat weten we nog niet...

Gaat om zijn uitspraak dat hij nooit meer voor Liverpool mag spelen, terwijl hij Cantona zsm er weer bij haalde, terwijl die er zelf mee wilde nokken...
Dat hoort er allemaal bij, en eerlijk gezegd kan ik me de uitspraak nog voorstellen ook.. Kijk bijvoorbeeld eens naar de rentree van Suarez, hij geeft daar binnen 5 minuten iemand gewoon zinder reden een doodschop waar die 5 wedstrijden voor behoort te krijgen.in z'n tweede wedstrijd geeft hij die hand niet,er is gewoon altijd wat met Suarez, dat kun je niet ontkennen, en in het conservatie voetballand dat Engeland is, wil men dit soort dingen gewoon niet zien..

Heel naief en hypocriet misschien maar zo is het wel.

Overigens altijd en nog steeds een groot fan van Suarez geweest, maar niet van zijn nukken, helaas horen die wel bij hem als voetballer zijnde terwijl hij het niet nodig heeft..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 februari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
SUAREZ is HELD! Zeker voor hem zingen ok een prof moet Evra gewoon een hand geven.
Maar Suarez word in Engeland helemaal afgemaakt omdat Evra naar buiten bracht
dat er in het heetst van de strijd iets geroepen is! Resultaat 8 wedstrijden schorsing.
Ik kom niet uit Zuid-Amerika maar ik kan me er wel iets bij voorstellen! Het is maar een spelletje nou op het allerhoogste niveau moet je over lijken gaan! Nogmaals zonde dat ie zich zo kan laten gaan maar wat heb ik genoten van die jongen! SUAREZ=HELD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 februari 2012 - 13:22   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door Hummel10 --
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 12 februari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat grappig.. Er wordt over het schaap gepraat, en hij komt direct de schuur uit rennen..
www.spreekwoorden.nl ? of www.gezegdes.nl ?

Top van je jongen, dat je aan zelfreflectie doet
remco k
 remco k - zondag 12 februari 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 13:31 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

www.spreekwoorden.nl ? of www.gezegdes.nl ?

Top van je jongen, dat je aan zelfreflectie doet
Nee schandknaapje, geen spreekwoord, speciaal voor jou bedacht.. En het is nog waar ook toch?? Ik heb het over mensen zoals jij, en je komt er vrijwel altijd direct aan huppelen..

In dit geval zelfs een feit, dus heeft het niks met zelfreflectie te maken..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 12 februari 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee schandknaapje, geen spreekwoord, speciaal voor jou bedacht.. En het is nog waar ook toch?? Ik heb het over mensen zoals jij, en je komt er vrijwel altijd direct aan huppelen..

In dit geval zelfs een feit, dus heeft het niks met zelfreflectie te maken..
Wat goed van je.. je laat zien dat je toch niet de grootste onbenul op deze aardbol bent. Ik lees gewoon een aantal topics door en dan kom jij altijd met die subtiele 'hints' waar ik dan simpelweg op reageer.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 12 februari 2012 - 13:57   quote  deeplink  
Als de Ajax spelers tegen ManUnited het veld opkomen dan moet Suarez in een Ajax
pakkie aan de hand van Evra het veld opkomen,dat zou pas lachen zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

0.0055470