|
|
Guyt
|
|
|
Wat een gezeik weer zeg de tering. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 13:35 schreef remco k het volgende:[..] Nee schandknaapje, geen spreekwoord, speciaal voor jou bedacht.. En het is nog waar ook toch?? Ik heb het over mensen zoals jij, en je komt er vrijwel altijd direct aan huppelen.. In dit geval zelfs een feit, dus heeft het niks met zelfreflectie te maken.. jij bent echt een half zacht eitje, wordt alsjeblieft supporter van een korfbal club ofzo!!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 14:21 schreef maikelK het volgende:[..] jij bent echt een half zacht eitje, wordt alsjeblieft supporter van een korfbal club ofzo!!! En ga maar door met zeiken... |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:SUAREZ is HELD! Zeker voor hem zingen ok een prof moet Evra gewoon een hand geven. Maar Suarez word in Engeland helemaal afgemaakt omdat Evra naar buiten bracht dat er in het heetst van de strijd iets geroepen is! Resultaat 8 wedstrijden schorsing. Ik kom niet uit Zuid-Amerika maar ik kan me er wel iets bij voorstellen! Het is maar een spelletje nou op het allerhoogste niveau moet je over lijken gaan! Nogmaals zonde dat ie zich zo kan laten gaan maar wat heb ik genoten van die jongen! SUAREZ=HELD! [ filmpje ] helemaal mee eens!!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote: en ga maar door met janken!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door maikelK -- |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Suarez = HELD Ik ga mijn longen uit mijn lijf schreeuwen voor onze Luis SUAREZ WOOHOO SUAREZ WOOHOO SUAREZ WOOHOO SUAREZ WOOHOO
Een groot spandoek voor Luis zou ook vet zijn |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 14:36 schreef AFCA Montana het volgende:Suarez = HELD Ik ga mijn longen uit mijn lijf schreeuwen voor onze Luis SUAREZ WOOHOO SUAREZ WOOHOO SUAREZ WOOHOO SUAREZ WOOHOO Een groot spandoek voor Luis zou ook vet zijn Schreeuw jij je longen maar lekker uit je lijf . |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Beetje off-topic maar zie deze foto eens:
Luis lijkt wel degelijk een hand te willen geven.
Maar zo zie je maar weer dat 1 foto bedriegelijk kan zijn:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 14:21 schreef maikelK het volgende:[..] jij bent echt een half zacht eitje, wordt alsjeblieft supporter van een korfbal club ofzo!!! Want? Ach, ga jij maar lekker Suarez zingen, als jij dat als lichtpuntje van de avond ziet zegt dat meer over jou dan over mijn persoon als zachtgekookt eitje.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Luis Suarez heeft zondag zijn excuses aangeboden voor het incident met Patrice Evra. De spits van Liverpool zegt op de website van zijn club dat hij fout zat door de hand te weigeren van de verdediger van Manchester United.
Liverpool-trainer Kenny Dalglish heeft Suarez aangesproken op de handweigering, blijkt uit de verklaring van de Uruguayaan. "Ik heb met de trainer gesproken over het incident en ik besef dat ik fout zat. Ik heb niet alleen hem laten zitten, maar ook de club en waar die voor staat. Daar zeg ik sorry voor. Ik heb een fout gemaakt en heb spijt van wat er is gebeurd", aldus Suarez.
De oud-Ajacied gaat in zijn verklaring voor het eerst volledig door het stof. "Ik had de hand van Patrice Evra moeten schudden en ik wil me verontschuldigen voor mijn acties. Nu wil ik alle commotie achter me laten en me concentreren op het spelen van voetbal."
In Engeland was veel commotie ontstaan om de handweigering. Evra provoceerde de Uruguayaanse international na de wedstrijd ook nog, waardoor de gemoederen uiteindelijk weer flink waren opgelaaid. De relatie tussen de kemphanen was al bekoeld, omdat Suarez de verdediger van United in een eerder duel in dit seizoen had uitgescholden voor 'zwarte'. Hij kreeg daar acht wedstrijden schorsing voor.
BRON |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 15:50 schreef remco k het volgende:Luis Suarez heeft zondag zijn excuses aangeboden voor het incident met Patrice Evra. De spits van Liverpool zegt op de website van zijn club dat hij fout zat door de hand te weigeren van de verdediger van Manchester United. Liverpool-trainer Kenny Dalglish heeft Suarez aangesproken op de handweigering, blijkt uit de verklaring van de Uruguayaan. "Ik heb met de trainer gesproken over het incident en ik besef dat ik fout zat. Ik heb niet alleen hem laten zitten, maar ook de club en waar die voor staat. Daar zeg ik sorry voor. Ik heb een fout gemaakt en heb spijt van wat er is gebeurd", aldus Suarez. De oud-Ajacied gaat in zijn verklaring voor het eerst volledig door het stof. "Ik had de hand van Patrice Evra moeten schudden en ik wil me verontschuldigen voor mijn acties. Nu wil ik alle commotie achter me laten en me concentreren op het spelen van voetbal." In Engeland was veel commotie ontstaan om de handweigering. Evra provoceerde de Uruguayaanse international na de wedstrijd ook nog, waardoor de gemoederen uiteindelijk weer flink waren opgelaaid. De relatie tussen de kemphanen was al bekoeld, omdat Suarez de verdediger van United in een eerder duel in dit seizoen had uitgescholden voor 'zwarte'. Hij kreeg daar acht wedstrijden schorsing voor. BRON Dit zal allemaal wel maar ik wil Luis nog steeds toe zingen en laten weten hoe ik/(wij) over hem denken!! Hand of geen hand kan mij dat schelen. En trouwens deze verklaring is hem gewoon opgelegd, kan hem echt geen moer schelen!! |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 15:21 schreef remco k het volgende:[..] Want? Ach, ga jij maar lekker Suarez zingen, als jij dat als lichtpuntje van de avond ziet zegt dat meer over jou dan over mijn persoon als zachtgekookt eitje.. [/quote Ik heb het al eens vaker tegen je gezegd dat ik moe word van die normen en waarden gelul van jou! Nooit gezegd dat dat het lichtpuntje van de avond is dus wat loop je nou weer te ijlen!! |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
quote: Zal ik ook zeker doen in het stadion . Blijf jij maar lekker stil voor je tv zitten ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 16:13 schreef maikelK het volgende:Ik heb het al eens vaker tegen je gezegd dat ik moe word van die normen en waarden gelul van jou! Nooit gezegd dat dat het lichtpuntje van de avond is dus wat loop je nou weer te ijlen!! Je doet net alsof het me wat boeit wat je van me vind.. Wel erg trouwens he die normen en waarden... Snap overigens niet waar je dat vandaan haalt maar goed.. Ieder zijn ding blijkbaar..
Oja, iets suggereren is echt heel wat anders dan ijlen, ik zou het eens Googelen als ik jou was... Sta je overal zo haatdragend in het leven?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:20 schreef remco k het volgende:[..] Je doet net alsof het me wat boeit wat je van me vind.. Wel erg trouwens he die normen en waarden... Snap overigens niet waar je dat vandaan haalt maar goed.. Ieder zijn ding blijkbaar.. Oja, iets suggereren is echt heel wat anders dan ijlen, ik zou het eens Googelen als ik jou was... Sta je overal zo haatdragend in het leven?? Hoezo haatdragend, ik geef alleen me mening over jou posten. Als mijn mening jou niet aanstaat wil het niet zeggen dat ik haatdragend ben. Suggereren ook goed maakt mij niet uit hoe je het wilt noemen maar misschien moet je dat wat minder doen!! Als je het niet boeit waarom reageer je er dan op, maar ben nu wel klaar met jou! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 16:37 schreef AFCA Montana het volgende:[..] Zal ik ook zeker doen in het stadion . Blijf jij maar lekker stil voor je tv zitten ! Dat doe ik zeker en zet jij je eigen maar lekker voor lul.Waar slaat het op Suarez heb niks met die wedstrijd te maken en dan ga je hem toe zingen.Totale waanzin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 17:48 schreef maikelK het volgende:[..] Hoezo haatdragend, ik geef alleen me mening over jou posten. Als mijn mening jou niet aanstaat wil het niet zeggen dat ik haatdragend ben. Suggereren ook goed maakt mij niet uit hoe je het wilt noemen maar misschien moet je dat wat minder doen!! Als je het niet boeit waarom reageer je er dan op, maar ben nu wel klaar met jou! Dat was je eerder ook al een keer, en toch blijven reageren, jammer dat je niet terug komt op dat normen en waarden verhaal.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
SUAREZ////////AJACIED////////HELD!!!
Tenminste een speler die strijd leverde voor elke bal, die zich niet uit het veld liet slaan door tegenslag!! Er zijn in het huidige Ajax maar weinig spelers die met dezelfde passie als Suarez de wedstrijd ingaan!! Maar zoals vaker geroepen, JE HOUDT VAN HEM OF JE VERAFSCHUWT HEM!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
spits
|
|
|
lekker provoceren worden ze nog scherper en gaan ze ajax helemaal slopen om ons te vernederen ik denk 0-9 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Even terug on topic. Het is wel weer Ferguson ten voete uit hoor. Hij is mogelijk de grootste klooyzak van het Britse voetbal en hij gaat hier dan wel even zij mening over geven. Wat een mafkees. Hij kan zich Cantona zeker niet meer herrinneren. Of zo nog wat schrijnende gevalletjes bij ManU.
Tuurlijk zit Suarez hier fout, heel erg fout, maar Ferguson heeft toch ook geen recht van spreken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 22:58 schreef maikelK het volgende:[..] Ik vraag me af hoe je bang voor iemand ken zijn die je alleen maar kent via dit hierro?! Zo bedoel ik het ook niet.....maar is wel een hoop gebeurd hier.......laat maar,is iets van voor jou tijd,en dat bedoel ik niet rot gap |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Remco K en Nenam_tiL Ik dacht dat jullie een poos geleden goed met elkaar konden op schieten? whats happen? het moet weer gezellig en leuk worden op het forum.Ik vond het vorig seizoen leuker op het forum ik hoop dat het weer leuker wordt in plaats van eindeloze discussies wat nergens op slaat. Net als de reacties als je wat typfouten hebt dan krijg je daar weer een discussie over. Maak het forum please weer leuk het is namelijk voor ALLE Ajacieden en willen we met zijn allen niet hetzelfde? Ajax terug aan de top?
Succes allemaal Gr AFCADAVID |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zo bedoel ik het ook niet.....maar is wel een hoop gebeurd hier.......laat maar,is iets van voor jou tijd,en dat bedoel ik niet rot gap geen probleem;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 23:03 schreef afcadavid het volgende:Remco K en Nenam_tiL Ik dacht dat jullie een poos geleden goed met elkaar konden op schieten? whats happen? het moet weer gezellig en leuk worden op het forum.Ik vond het vorig seizoen leuker op het forum ik hoop dat het weer leuker wordt in plaats van eindeloze discussies wat nergens op slaat. Net als de reacties als je wat typfouten hebt dan krijg je daar weer een discussie over. Maak het forum please weer leuk het is namelijk voor ALLE Ajacieden en willen we met zijn allen niet hetzelfde? Ajax terug aan de top? Succes allemaal Gr AFCADAVID Wat ik met Remco heb is puur tussen Remco en mij........het beste is ook dat jullie dat negeren....als je zoals Remco en ik zo vaak post hier dan kan dat fout gaan.....kan je ook zeggen doe dat via pb.....en in principe hebben jullie gelijk. Maar er zijn heel veel mensen hier bij betrokken....zowel voor Remco als voor mij......ik denk dat Remco en ik al zover zijn dat we dit af en toe online kunnen bespreken/uitvechten, zonder ruzie......zodat de meeste weten wat er speelt...en is waarschijnlijk voor jou niet interresant maar voor anderen wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
het gaat me ook niet aan wat er tussen jou en remco is gebeurd en het maakt me verder ook niet uit ik vind het alleen doodzonde dat het ten koste van het forum gaat. probeer het alsjeblieft buiten het forum te laten en respectvol met elkaar om te gaan. Ik vind het trouwens al netjes dat er niet gescholden wordt(A) daarvoor mijn complimenten ik hoop alleen dat het forum er weer een beetje leuker op word.
ik ga nu slapen.
Slaap lkkr allemaal AFCA |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 13:12 schreef remco k het volgende:[..] Dat hoort er allemaal bij, en eerlijk gezegd kan ik me de uitspraak nog voorstellen ook.. Kijk bijvoorbeeld eens naar de rentree van Suarez, hij geeft daar binnen 5 minuten iemand gewoon zinder reden een doodschop waar die 5 wedstrijden voor behoort te krijgen.in z'n tweede wedstrijd geeft hij die hand niet,er is gewoon altijd wat met Suarez, dat kun je niet ontkennen, en in het conservatie voetballand dat Engeland is, wil men dit soort dingen gewoon niet zien.. Heel naief en hypocriet misschien maar zo is het wel. Overigens altijd en nog steeds een groot fan van Suarez geweest, maar niet van zijn nukken, helaas horen die wel bij hem als voetballer zijnde terwijl hij het niet nodig heeft.. Met alle respect Remco,
maar Evra trok zijn hand terug op het moment dat Suarez langskwam, en toen dacht Suarez "Prima dan loop ik door". Vervolgens gaat Evra een ophef zitten maken, om vervolgens aan het einde van de wedstrijd provocerend te gaan lopen juichen en dergelijke.
Heeft Suarez een steekje los? Jazeker Is het dom van Suarez om die bal de tribunes in te rossen? Jazeker
Is het terrecht dat Ferguson na afloop een triade houdt en aangeeft dat Suarez nooit meer zo mogen spelen? NEEN!
Is het terrecht dat de hele wereld over Suarez valt, terwijl Evra hier zelf schuldig aan is? NEEN!
Dat een fluitconcert of boe geroep in het voordeel van Evra zal werken komende Donderdag zal me een rot zorg wezen. Maar als er een iemand iets te verwijten valt in dezen is het Evra en ik zal dan ook niet raar opkijken als hij daadwerkelijk wordt uitgefloten aankomende Donderdag.
Want in tegenstelling tot de FA maken WIJ geen onderscheidt tussen Engelse en Buitenlanders (Suarez & Terry), en prikken wij door hyporcriete NSB'ers zoals Evra heen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 19:24 schreef maikelK het volgende:Laten we Suarez een hart onder de riem steken en laten zien dat we hem nog niet vergeten zijn!!! En altijd leuk om de tegenstander te provoceren!!! Hahaha
dit is wel geweldig trouwens.
Fok die Ferguson met zijn dubbele moraal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 10:22 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Met alle respect Remco, maar Evra trok zijn hand terug op het moment dat Suarez langskwam, en toen dacht Suarez "Prima dan loop ik door". Vervolgens gaat Evra een ophef zitten maken, om vervolgens aan het einde van de wedstrijd provocerend te gaan lopen juichen en dergelijke. Heeft Suarez een steekje los? Jazeker Is het dom van Suarez om die bal de tribunes in te rossen? Jazeker Is het terrecht dat Ferguson na afloop een triade houdt en aangeeft dat Suarez nooit meer zo mogen spelen? NEEN! Is het terrecht dat de hele wereld over Suarez valt, terwijl Evra hier zelf schuldig aan is? NEEN! Dat een fluitconcert of boe geroep in het voordeel van Evra zal werken komende Donderdag zal me een rot zorg wezen. Maar als er een iemand iets te verwijten valt in dezen is het Evra en ik zal dan ook niet raar opkijken als hij daadwerkelijk wordt uitgefloten aankomende Donderdag. Want in tegenstelling tot de FA maken WIJ geen onderscheidt tussen Engelse en Buitenlanders (Suarez & Terry), en prikken wij door hyporcriete NSB'ers zoals Evra heen. Ik zeg ook niet dat Evra vrijuit moet gaan, zeker niet zelfs, enkel moet je altijd naar jezelf kijken, en wij in dit geval in mijn optiek dus eerst naar Suarez als je al wat wilt vinden van de situatie.. Suarez gaat niet vrijuit en ik zou het dus raar vinden dit te doen..
Maar goed, ieder zijn ding.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Kan me gewoon niet voorstellen dat mensen er daadwerkelijk aan denken om voor Suarez te gaan zingen ? Je maakt jezelf als club compleet belachelijk vind ik. Suarez heeft in zijn 2e seizoen het echt fantastisch gedaan voor Ajax, maar deze gozer gooit overal izjn eigen ramen in. Ik vind het zelfs onfatsoenlijk naar Lpool toe, om de afgsproken hand niet te geven. Opnieuw brengt hij zijn club ernstig in verlegenheid en diskrediet.
En dit heeft hij gedaan bij Groningen, Ajax en nu Lpool. Tel daarbij op zijn ontelbare schwalbes, gele kaarten voor protesteren, tegenstanders bijten, snuif bewegingen maken, rechtszaak tegen groningen...noem maar op. Nee, Luis heeft echt alles aan zichzelf te danken en vind dat Ajax fans zich daarboven moeten plaatsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Rogier -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Mee eens hoor. Maar luidt de gezegde niet "Eens een Ajacied, altijd een Ajacied".
Natuurlijk gaat Suarez niet vrijuit. Maar hij wordt nu voor de tweede keer genaaid door Evra. Want het was toch echt Evra die zijn hand terug trok. (Kijk beelden maar eens goed na)
@ Rogier :
Overigens zou het vrij hypocriet zijn om hem nu af te rekenen om de arbitrage zaak, snuifbeweging richting Reis, Schwalbes of zijn gele kaarten. Want toen hij nog bij ons speelde vonden we dit allemaal prima. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 14:36 schreef Booya4Afca het volgende:Mee eens hoor. Maar luidt de gezegde niet "Eens een Ajacied, altijd een Ajacied". Natuurlijk gaat Suarez niet vrijuit. Maar hij wordt nu voor de tweede keer genaaid door Evra. Want het was toch echt Evra die zijn hand terug trok. (Kijk beelden maar eens goed na) @ Rogier : Overigens zou het vrij hypocriet zijn om hem nu af te rekenen om de arbitrage zaak, snuifbeweging richting Reis, Schwalbes of zijn gele kaarten. Want toen hij nog bij ons speelde vonden we dit allemaal prima. Ben het niet met je eens Suarez gaf gewoon geen hand.En hoe weet jij dat hij Suarez genaaid werd?? We weten allemaal niet of hij nigger heb gezegd of niet.Luis kennende geloof ik het ook nog dat hij dat toen gezegd heeft.Is een heel opgewonden standje.Nogmaals een smet op hem als voetballer hij hoeft enkel en alleen zn voeten te laten spreken daar is hij goed in.
Toen Suarez bij AJAX zat hekelde ik zn gedrag ook.De schwalbes heb me er wat aan geirriteerd dus of hij nou bij AJAX zit of bij Liverpool voetballers met zulke maniertjes hou ik niet zo van.Zo heb je ook Mertens bij PSV begint er ook een handje van te krijgen.Scwalbes en altijd heel theatraal vallen alsof die doodschop krijgt .Terwijl je in de herhaling dan kan zien dat het allemaal mee valt.Btw die Toivonen ken daar ook wat van.Maar goed ieder zn mening blijf zeggen dat die gasten dit soort nukken niet nodig hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Guyt -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 15:20 schreef Guyt het volgende:[..] Ben het niet met je eens Suarez gaf gewoon geen hand.En hoe weet jij dat hij Suarez genaaid werd?? We weten allemaal niet of hij nigger heb gezegd of niet.Luis kennende geloof ik het ook nog dat hij dat toen gezegd heeft.Is een heel opgewonden standje.Nogmaals een smet op hem als voetballer hij hoeft enkel en alleen zn voeten te laten spreken daar is hij goed in. Toen Suarez bij AJAX zat hekelde ik zn gedrag ook.De schwalbes heb me er wat aan geirriteerd dus of hij nou bij AJAX zit of bij Liverpool voetballers met zulke maniertjes hou ik niet zo van.Zo heb je ook Mertens bij PSV begint er ook een handje van te krijgen.Scwalbes en altijd heel theatraal vallen alsof die doodschop krijgt .Terwijl je in de herhaling dan kan zien dat het allemaal mee valt.Btw die Toivonen ken daar ook wat van.Maar goed ieder zn mening blijf zeggen dat die gasten dit soort nukken niet nodig hebben. Hij heeft geen "nigger" gezegd, maar "Negro"... En ik raad je nogmaals de beelden terug te kijken. Wel van de juiste camera, waar je duidelijk kan zien dat Evra zijn hand heel laag houdt op het moment dat Suarez lang komt. Je ziet Suarez kijken, en vervolgens denkt ie " Bekijk 't ff". Vervolgens probeert Evra hem wederom te naaien en wordt in 'bedwang gehouden' door de scheids.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 14:24 schreef Rogier het volgende:Kan me gewoon niet voorstellen dat mensen er daadwerkelijk aan denken om voor Suarez te gaan zingen ? Je maakt jezelf als club compleet belachelijk vind ik. Suarez heeft in zijn 2e seizoen het echt fantastisch gedaan voor Ajax, maar deze gozer gooit overal izjn eigen ramen in. Ik vind het zelfs onfatsoenlijk naar Lpool toe, om de afgsproken hand niet te geven. Opnieuw brengt hij zijn club ernstig in verlegenheid en diskrediet. En dit heeft hij gedaan bij Groningen, Ajax en nu Lpool. Tel daarbij op zijn ontelbare schwalbes, gele kaarten voor protesteren, tegenstanders bijten, snuif bewegingen maken, rechtszaak tegen groningen...noem maar op. Nee, Luis heeft echt alles aan zichzelf te danken en vind dat Ajax fans zich daarboven moeten plaatsen. haha dat zul jij nog weleens zien of er mensen gaan zingen voor Suarez!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 14:36 schreef Booya4Afca het volgende:Mee eens hoor. Maar luidt de gezegde niet "Eens een Ajacied, altijd een Ajacied". Natuurlijk gaat Suarez niet vrijuit. Maar hij wordt nu voor de tweede keer genaaid door Evra. Want het was toch echt Evra die zijn hand terug trok. (Kijk beelden maar eens goed na) @ Rogier : Overigens zou het vrij hypocriet zijn om hem nu af te rekenen om de arbitrage zaak, snuifbeweging richting Reis, Schwalbes of zijn gele kaarten. Want toen hij nog bij ons speelde vonden we dit allemaal prima. Je ziet toch echt iets wat je wilt zien... Evra houd zijn hand wat laag, kijkt Suarez in de ogen die dwars langs hem kijkt en zijn hand in een vloeiende beweging langs Evra haalt om de keeper een hand te geven...
Suarez is voor mij een held, maar zijn nukken vond ik ook in zijn Ajax tijd niet ok.. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Tering, jullie moeten echt een leven gaan zoeken. Als je je op een internetforum al zó druk gaat maken over de mening van een ander....oeioeioei. En wij maar afvragen waarom we geen vrouw en geen centen hebben ;-) Seriously, laat elkaar gewoon een mening hebben en stop aub met het quasi intellectuele bla bla wat kant noch wal raakt. Als men Suarez wil steunen, LET THEM! |
|
|
|
|
ivodepivo
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: en Giggs, Berbatov ook niet |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Richt al je pijlen dan maar op die smerige bloedhond van een ferguson vanavond. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Waarom? Ik heb alle respect voor wat die man (zeker op die leeftijd) bereikt heeft. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 13:00 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, Ferguson heeft Cantona destijds openlijk zijn excuses laten aanbieden, een fikse geldboete gegeven die naar de betreffende supporter is gegaan.. Wat heeft Liverpool gedaan?? Ik vind het een behoorlijk verschil of je iemand een karatetrap geeft of dat je iemand uitscheld .Is niet vergelijkbaar wij schelden dagelijks mensen uit met Kromme Rooie of ouwelul enz hij heeft nikker gezegd niet goed maar niet te vergelijken met een fysieke karatetrap. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 16:52 schreef nora het volgende:[..] Ik vind het een behoorlijk verschil of je iemand een karatetrap geeft of dat je iemand uitscheld .Is niet vergelijkbaar wij schelden dagelijks mensen uit met Kromme Rooie of ouwelul enz hij heeft nikker gezegd niet goed maar niet te vergelijken met een fysieke karatetrap. Gaat het toch helemaal niet om, kijk eens verder naar was de beste man allemaal gedaan en uitgevreten heeft, of vind jet het hapje uit Bakkal ook normaal?? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Omdat het een ontzettende schijnheil is die erg veel last heeft van selectieve verontwaardiging. Heb 0,0 respect voor hem, wel voor de resultaten en de prestaties. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 14:24 schreef Rogier het volgende:Kan me gewoon niet voorstellen dat mensen er daadwerkelijk aan denken om voor Suarez te gaan zingen ? Je maakt jezelf als club compleet belachelijk vind ik. Suarez heeft in zijn 2e seizoen het echt fantastisch gedaan voor Ajax, maar deze gozer gooit overal izjn eigen ramen in. Ik vind het zelfs onfatsoenlijk naar Lpool toe, om de afgsproken hand niet te geven. Opnieuw brengt hij zijn club ernstig in verlegenheid en diskrediet. En dit heeft hij gedaan bij Groningen, Ajax en nu Lpool. Tel daarbij op zijn ontelbare schwalbes, gele kaarten voor protesteren, tegenstanders bijten, snuif bewegingen maken, rechtszaak tegen groningen...noem maar op. Nee, Luis heeft echt alles aan zichzelf te danken en vind dat Ajax fans zich daarboven moeten plaatsen. &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& Volgens mij heb jij een hekel aan Louis ?? Wij missen hem zeer bij Ajax eentje die een beetje strijd in de wedstrijd gooide nu val ik af en toe in slaap bij onze schooljongens. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 16:59 schreef remco k het volgende:[..] Gaat het toch helemaal niet om, kijk eens verder naar was de beste man allemaal gedaan en uitgevreten heeft, of vind jet het hapje uit Bakkal ook normaal?? Nee is ook niet oke en ook niet van Bakal dat hij op zijn voet gaat staan maar dat vermeld je niet,hij heeft inderdaad zijn nukken en is inderdaad een minder karaktertrekje van hem,maar als Ajacied was hij mijn ster.(sorry) |
|
|
|
|
Zeilinga
|
|
|
Evra is er helemaal niet bij vanavond niet geselecteerd!!! |
|
|
|
|
Zeilinga
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 17:09 schreef nora het volgende:[..] Nee is ook niet oke en ook niet van Bakal dat hij op zijn voet gaat staan maar dat vermeld je niet,hij heeft inderdaad zijn nukken en is inderdaad een minder karaktertrekje van hem,maar als Ajacied was hij mijn ster.(sorry) Dat spelers bij elkaar op de voeten gaan staan gebeurt werkelijk in iedere wedstrijd, zelfs bij de Amateurs. Als iedereen zou gaan bijten als dit gebeurt houden we niet veel over.
Ik vond hem ook geweldig in Ajax shirt, maar het is geen nette speler, wat Evra doet kan ook niet maar staat in geen verhouding tot de dingen die ons Suarez al heeft uitgehaald. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Happy New Year........................................................................ Is al bijna een week bekend.. |
|
|
|