BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Pffffffffffffffffffffffff tja, actie op reactie inderdaad! Jij plaatst een actie en daarop krijg je een reactie!
en daarop krijg jij weer een reactie en zo gaan we verder... Welkom in de wondere wereld van het forum..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Jij kroelt,draait,glijd,liegt en bedriegt en laat je inpakken slome......leverd zelfs je Avatar in om dat je maatjes niet tegen je plaatje kunnen......ga toch weg Remco K......je bent zo ongeloofwaardig als de kolere......ik zou dat never maar dan ook nooit doen...........lul
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

en daarop krijg jij weer een reactie en zo gaan we verder... Welkom in de wondere wereld van het forum..
Stoer man, maar hoe vaak ben jij nu eigenlijk naar het stadion geweest dit seizoen??? Of moet je wachten tot ze je een keer vrijlaten!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Jij kroelt,draait,glijd,liegt en bedriegt en laat je inpakken slome......leverd zelfs je Avatar in om dat je maatjes niet tegen je plaatje kunnen......ga toch weg Remco K......je bent zo ongeloofwaardig als de kolere......ik zou dat never maar dan ook nooit doen...........lul
Pffffffffffffffff jezus, korte samenvatting van Remco! Whahahahahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 22:43   quote  deeplink  
FUCK UNITED, FUCK EVRA!!!

SUAREZ///////////HELD!!!!!!
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Nee inderdaad, lekker overal tegenaan blijven schoppen brengt je ver in je leven, daar ben jij echt het sprekende voorbeeld van..
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Stoer man, maar hoe vaak ben jij nu eigenlijk naar het stadion geweest dit seizoen??? Of moet je wachten tot ze je een keer vrijlaten!
Ben eigenlijk heel benieuwd naar je punt??
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Oja.. en WEER schelden..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben eigenlijk heel benieuwd naar je punt??
Precies zoals het er staat!
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Precies zoals het er staat!
Dat is je punt niet, dat is je vraag.. Zijn verschillende dingen he, dat snap zelfs jij nog wel toch..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee inderdaad, lekker overal tegenaan blijven schoppen brengt je ver in je leven, daar ben jij echt het sprekende voorbeeld van..
Niets is wat het is.......dacht jou ook te kennen.....tot dat,ik heb me nooit geprofileerd als een voorbeeld.....integendeel,niemand moet mij als een voorbeeld nemen....maar ben wel eerlijk.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is je punt niet, dat is je vraag.. Zijn verschillende dingen he, dat snap zelfs jij nog wel toch..
Nou als jij het dus denkt te snappen, kan je de vraag dus beantwoorden!

Maar blijf jij lekker kritisch over liederen die de supporters in het stadion zingen!! Is namelijk niet de eerste keer dat jij dit doet. Maar deze mensen komen tenminste naar het stadion!
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niets is wat het is.......dacht jou ook te kennen.....tot dat,ik heb me nooit geprofileerd als een voorbeeld.....integendeel,niemand moet mij als een voorbeeld nemen....maar ben wel eerlijk.
En zoals gewoonlijk ga je weer aan het hele punt voorbij..

Ik ben ook eerlijk, heb hier online over een ding gelogen en de reden waarom sta ik nog steeds achter.. Dat heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met iemand denken te kennen.. Als je vrienden door het niet erom liegen in gevaar kunnen komen is dat gewoon gerechtvaardigd..

Wat veel zieliger is, is het iedere keer in iedere confrontatie te gebruiken..
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar blijf jij lekker kritisch over liederen die de supporters in het stadion zingen!! Is namelijk niet de eerste keer dat jij dit doet. Maar deze mensen komen tenminste naar het stadion!
Dus ben je dan meer supporter?? Of mag je dan niet tegen iets zijn?? Whahahaha, lekker hypocriet is dat zeg. Had zelfs van jou wel wat meer verstand verwacht..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe jij toch ook man.....is ook een stokpaardje van je

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Er komen trouwens ook heel veel mensen naar het stadion die het helemaal niks vinden...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus ben je dan meer supporter?? Of mag je dan niet tegen iets zijn?? Whahahaha, lekker hypocriet is dat zeg. Had zelfs van jou wel wat meer verstand verwacht..
Roep nergens dat je dan meer supporter bent, maar een beetje meer respect voor deze supporters die week in week uit overal ter wereld onze club steunen mag je wel hebben! Jij bent kritisch op het forum over spelers en bestuurders, hun uiten hun ongenoegen in het stadion! Is exact hetzelfde! Alleen jouw kritiek is stil en die van hen hoor je en wordt gehoord!
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe jij toch ook man.....is ook een stokpaardje van je
Whahaha hoe naïef kun je zijn... Er zit een wezenlijk verschil tussen op voetbalgebied op een forum en in het "echte" leven je gevoel en mening doordrammen, of in het "echte" leven overal tegen aan schoppen omdat het je niet zint..

Bij voetbal is alles gebaseerd op gevoel, vind je iemand goed of niet, vind je iemand leuk spelen of niet, vind je de trainer goed of niet, vind je het elftal goed of niet.. Een aantal dingen zijn gewoon leuk om mensen aan het denken te zetten.

Neem nu het voorbeeld met dat iedereen nieuwe buitenspelers wilt hebben omdat ze zo weinig rendement hebben.. Als je dan feitelijk aantoont dat onze grote held Overmars een lager rendement heeft dan een Sulejmani is het heel erg leuk om de reacties te zien, veel mensen weten niet hoe dan te reageren en dat vind ik leuk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

En zoals gewoonlijk ga je weer aan het hele punt voorbij..

Ik ben ook eerlijk, heb hier online over een ding gelogen en de reden waarom sta ik nog steeds achter.. Dat heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met iemand denken te kennen.. Als je vrienden door het niet erom liegen in gevaar kunnen komen is dat gewoon gerechtvaardigd..

Wat veel zieliger is, is het iedere keer in iedere confrontatie te gebruiken..
Wat verwacht jij dan......dat ik het allemaal vergeet en vergeef,zo werkt het niet gap.....heb godverdomme letterlijk mijn cv naar jou gestuurd,zeg maar open op het forum waar je zit en wie je bent.....daarna praat ik verdermet je.

Weet je bij mij is niks gelogen....loop het cafe door en je weet wie ik ben,stuur een pb,ook prima je krijgt antwoord......jij lult je alleen maar klemmer
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Roep nergens dat je dan meer supporter bent, maar een beetje meer respect voor deze supporters die week in week uit overal ter wereld onze club steunen mag je wel hebben! Jij bent kritisch op het forum over spelers en bestuurders, hun uiten hun ongenoegen in het stadion! Is exact hetzelfde! Alleen jouw kritiek is stil en die van hen hoor je en wordt gehoord!
Dat het gehoord wordt ben ik niet met je eens, ik kan me niet heugen dat er iets gebeurt omdat het publiek dat zingt.. En heel veel dingen is wel leuk wat ze doen en zingen, daar heb ik zelfs groots respect voor. Maar dat betekend niet dat ik niet iets mag afkeuren wat er gezongen of gedaan wordt.

Ik kijk trouwens ook naar die jongens die de boel in de stad weer verneuken met rellen en het slopen van van alles en nog wat ( niet specifiek tegen Manutd) Ook die gasten komen veelal uit dezelfde groep..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat het gehoord wordt ben ik niet met je eens, ik kan me niet heugen dat er iets gebeurt omdat het publiek dat zingt.. En heel veel dingen is wel leuk wat ze doen en zingen, daar heb ik zelfs groots respect voor. Maar dat betekend niet dat ik niet iets mag afkeuren wat er gezongen of gedaan wordt.

Ik kijk trouwens ook naar die jongens die de boel in de stad weer verneuken met rellen en het slopen van van alles en nog wat ( niet specifiek tegen Manutd) Ook die gasten komen veelal uit dezelfde groep..
Ach, weet jij wat er de afgelopen 2 dagen in Amsterdam is gebeurd! Heb jij letterlijke verhalen gehoord van mensen of enkel berichten uit de media opgepikt??? Daar ligt namelijk een wezelijk verschil!
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan......dat ik het allemaal vergeet en vergeef,zo werkt het niet gap.....heb godverdomme letterlijk mijn cv naar jou gestuurd,zeg maar open op het forum waar je zit en wie je bent.....daarna praat ik verdermet je.

Weet je bij mij is niks gelogen....loop het cafe door en je weet wie ik ben,stuur een pb,ook prima je krijgt antwoord......jij lult je alleen maar klemmer
Er valt voor jou ook niks te vergeven, zeker op dat vlak niet, daar heb jij namelijk helemaal geen fluit mee te maken. je hebt je CV naar mij gestuurd en daar heb ik mee gedaan wat ik zei dat ik er mee zou gaan doen. Heb je dat CV hier op het forum gezien??? Heb je daar iemand over gehoord die het zou hebben gezien van mij?? NEE NEE en nogmaals NEE. Ik heb je destijds GVD bijna een gesprek bezorgd, uiteindelijk ging dat niet door om de reden die je in je PBs destijds hebt gehad.

En ik lul mezelf klemmer?? Waarom?? Omdat het voor sommigen hier persoonlijk is??
Ik praat hier over voetbal en met sommige mensen af en toe over koetjes en kalfjes... Wat ken mij het nou schelen of iemand mij persoonlijk wel of niet zou willen kennen..
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach, weet jij wat er de afgelopen 2 dagen in Amsterdam is gebeurd! Heb jij letterlijke verhalen gehoord van mensen of enkel berichten uit de media opgepikt??? Daar ligt namelijk een wezelijk verschil!
Ben toevallig bij een geveltje wezen kijken voor een collega die niet kon, dus heb een aantal dingen met eigen ogen gezien..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben toevallig bij een geveltje wezen kijken voor een collega die niet kon, dus heb een aantal dingen met eigen ogen gezien..
Wat dinsdagavond is gebeurd is onrechtmatig arrestatie van personen! Is al een keer eerder gebeurd, Ajax-Juventus, en toen zijn de supporters ook in het gelijk gesteld! In de zitting van toen werd duidelijk dat de agenten met valse getuigenissen werkte en ook processen verbaal in elkaar flanste om supporters gestrafd te krijgen.

De politie brengt elke keer naar buiten dat ze een confrontatie net hebben weten te voorkomen om zo het land te laten zien hoe slecht de Ajax-supporters zijn! Natuurlijk gebeurd er wel eens wat, maar dat gebeurd overal! Moet jij in de weekenden eens kijken in het uitgaansleven! Zijn meer aanhoudingen en vechtpartijen dan rond voetbalwedstrijden! Maar altijd zal het beeld blijven staan op dit soort randzaken! En het viel werkelijk waar allemaal wel mee! Het enige waar het even uit de hand liep was op de wallen, waar supporters van beide teams elkaar bekogelden met flessen en bier!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door amsterdammer113 --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 17 februari 2012 - 23:16   quote  deeplink  
Goh, wat een geruzie... En dat allemaal voor een zielige actie voor een voetballer die zijn nare trekjes maar niet onder bedwang kan krijgen? Ik ben een groot fan van de voetballer Suarez, maar niet van hoe hij zich recent manifesteert. Schande voor het voetbal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Er valt voor jou ook niks te vergeven, zeker op dat vlak niet, daar heb jij namelijk helemaal geen fluit mee te maken. je hebt je CV naar mij gestuurd en daar heb ik mee gedaan wat ik zei dat ik er mee zou gaan doen. Heb je dat CV hier op het forum gezien??? Heb je daar iemand over gehoord die het zou hebben gezien van mij?? NEE NEE en nogmaals NEE. Ik heb je destijds GVD bijna een gesprek bezorgd, uiteindelijk ging dat niet door om de reden die je in je PBs destijds hebt gehad.

En ik lul mezelf klemmer?? Waarom?? Omdat het voor sommigen hier persoonlijk is??
Ik praat hier over voetbal en met sommige mensen af en toe over koetjes en kalfjes... Wat ken mij het nou schelen of iemand mij persoonlijk wel of niet zou willen kennen..
Nee je hebt het ook niet openbaar gemaakt,dat zeg ik ook niet.
Van mij mag je het doen.....de meeste kennen me wel hier.

Feit is wel dat ik het naar jou heb opgestuurd,uit vertrouwen uit pb's van jou naar mij toe.

Achteraf is dat dus allemaal bullshit....jij hebt je naarmij toe beter voorgedaan dan dat je was.......en DAT Remco neem ik ik jou ontzettend kwalijk......jij heb misbruik gemaakt van mijn vertrouwen in jou.......ga daar maar eens over nadenken
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wat dinsdagavond is gebeurd is onrechtmatig arrestatie van personen! Is al een keer eerder gebeurd, Ajax-Juventus, en toen zijn de supporters ook in het gelijk gesteld! In de zitting van toen werd duidelijk dat de agenten met valse getuigenissen werkte en ook processen verbaal in elkaar flanste om supporters gestrafd te krijgen.

De politie brengt elke keer naar buiten dat ze een confrontatie net hebben weten te voorkomen om zo het land te laten zien hoe slecht de Ajax-supporters zijn! Natuurlijk gebeurd er wel eens wat, maar dat gebeurd overal! Moet jij in de weekenden eens kijken in het uitgaansleven! Zijn meer aanhoudingen en vechtpartijen dan rond voetbalwedstrijden! Maar altijd zal het beeld blijven staan op dit soort randzaken! En het viel werkelijk waar allemaal wel mee! Het enige waar het even uit de hand liep was op de wallen, waar supporters van beide teams elkaar bekogelden met flessen en bier!
Zal allemaal prima, ik heb het over een winkel eigenaar die wederom nieuwe ruiten kan laten plaatsen, en aangezien de kozijnen ook kapot zijn moet er nog wat meer gebeuren.. De verzekering dekt dit lang niet allemaal.. Ga jij dat betalen???

Dat vind ik triest.. Dat supporters met elkaar willen vechten?? prima moeten ze lekker zelf weten, maar doe dat dan ergens in een weiland... Maar ga er niet voor zorgen dat gemeente of de club ervoor moet opdraaien..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Goh, wat een geruzie... En dat allemaal voor een zielige actie voor een voetballer die zijn nare trekjes maar niet onder bedwang kan krijgen? Ik ben een groot fan van de voetballer Suarez, maar niet van hoe hij zich recent manifesteert. Schande voor het voetbal.
Bemoei je er ff niet mee....blijf lekker weg....zoals je al deed
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee je hebt het ook niet openbaar gemaakt,dat zeg ik ook niet.
Van mij mag je het doen.....de meeste kennen me wel hier.

Feit is wel dat ik het naar jou heb opgestuurd,uit vertrouwen uit pb's van jou naar mij toe.

Achteraf is dat dus allemaal bullshit....jij hebt je naarmij toe beter voorgedaan dan dat je was.......en DAT Remco neem ik ik jou ontzettend kwalijk......jij heb misbruik gemaakt van mijn vertrouwen in jou.......ga daar maar eens over nadenken
Soms dan denk ik echt dat jij je verstand in de ochtend op je nachtkastje hebt laten liggen..

Ik ben wie ik ben, tussen anders en beter zit een wereld van een verschil, ga jij daar maar eens over nadenken..
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom, hij doet niet anders als jij normaal altijd doet als er wat te "rellen" valt..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal allemaal prima, ik heb het over een winkel eigenaar die wederom nieuwe ruiten kan laten plaatsen, en aangezien de kozijnen ook kapot zijn moet er nog wat meer gebeuren.. De verzekering dekt dit lang niet allemaal.. Ga jij dat betalen???

Dat vind ik triest.. Dat supporters met elkaar willen vechten?? prima moeten ze lekker zelf weten, maar doe dat dan ergens in een weiland... Maar ga er niet voor zorgen dat gemeente of de club ervoor moet opdraaien..
Ik persoonlijk heb niets gehoord over kapot gegooide ramen, maar zoals ik al aangaf gebeurd dat wekelijks in het uitgaansleven! Moet jij eens nadenken wat dit de gemeenschap kost! Dus slap gelul enkel omdat het hier voetbalsupporters betreft! En wat te denken van die buurten, waar politie niet eens meer durft te verschijnen omdat de eenstrepigen het in hun broek doen!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 17 februari 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oh, inhoudelijk reageren is even ondergeschikt aan jullie geschuimbek? Knok dan deze onzin lekker via PB uit en houd de mensen die hier komen om over Ajax te leuten er buiten.
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk heb niets gehoord over kapot gegooide ramen, maar zoals ik al aangaf gebeurd dat wekelijks in het uitgaansleven! Moet jij eens nadenken wat dit de gemeenschap kost! Dus slap gelul enkel omdat het hier voetbalsupporters betreft! En wat te denken van die buurten, waar politie niet eens meer durft te verschijnen omdat de eenstrepigen het in hun broek doen!
Dat praat ik nergens goed, zeg enkel dat ik vind dat dit niet kan, daar hebben we het over, dat de rest ook veel kapot maakt is ook niet goed te praten en kost ook veel geld, maar daar gaat het hier niet over.. ik vind het gewoon schandalig dat een gefrustreerde supporter een raam ingooid...

of vind jij het wel de normaalste zaak van de wereld??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom, hij doet niet anders als jij normaal altijd doet als er wat te "rellen" valt..
Valt me op als jij het op je brood krijgt.....meneer gelijk paraat is,ach zo boeiend is het ook niet
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Oh, inhoudelijk reageren is even ondergeschikt aan jullie geschuimbek? Knok dan deze onzin lekker via PB uit en houd de mensen die hier komen om over Ajax te leuten er buiten.
Mee eens, en mijn excuses. mochten mensen verder willen discussieren dan graag in het cafe.. Dat is namelijk voor onzin bedoeld..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 17 februari 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Hey Calimero, volgens mij spreek ik jullie beiden aan?! Het gaat niet altijd over jou... Nenam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Ikke_tikkie --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat praat ik nergens goed, zeg enkel dat ik vind dat dit niet kan, daar hebben we het over, dat de rest ook veel kapot maakt is ook niet goed te praten en kost ook veel geld, maar daar gaat het hier niet over.. ik vind het gewoon schandalig dat een gefrustreerde supporter een raam ingooid...

of vind jij het wel de normaalste zaak van de wereld??
Ach tis nooit normaal als dit gebeurd, maar wanneer het om supporters gaat word het breed uitgemeten in de media! Moet jij een weekend uitgaansgeweld en vernielingen eens in een krant vermelden, ben je de hele dag bezig om de berichten door te lezen! Dat is mijn punt!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Sorry heb ik jou even over het hoofd gezien.....waar heb je gereageerd dan?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 17 februari 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry heb ik jou even over het hoofd gezien.....waar heb je gereageerd dan?
Misschien in de post die jij quote om mij tot zwijgen te manen?
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:31   quote  deeplink  
CAFE!!!!!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat punt heb je ook gelijk aan, ik zal dat soort dingen ook niet snel veroordelen als ik het enkel via de pers hoor.. Maar als ik er zelf iets van zie, tsjaa dan heb ik daar een mening over..... Die had ik trouwens voor me gehouden als we hier niet over waren begonnen, maar dat terzijde..
Dat dit hier besproken mag worden, mag gewoon! Echter wordt er vanuit de media en ook politiek enkel continu gewezen naar voetbalrellen en dergelijke! Ik ben wel eens benieuwd wat de kosten van een weekend uitgaansgeweld en vernielingen zijn!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:30 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Misschien in de post die jij quote om mij tot zwijgen te manen?
Wat lul je nou man....ik val je maatje aan......dagen zie ik je niet,en nu voel jij je geroepen???....donder toch op man,zorg dan dat je er bent en mee kan lullen....en dan bedoel ik dagelijks.....niet omdat Remco loopt te janken...daarvoor zie ik je namelijk niet
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat dit hier besproken mag worden, mag gewoon! Echter wordt er vanuit de media en ook politiek enkel continu gewezen naar voetbalrellen en dergelijke! Ik ben wel eens benieuwd wat de kosten van een weekend uitgaansgeweld en vernielingen zijn!
Daar heb ik niet voor geleerd..:-) Ik ben het wel met je eens dat men niet een mening of vooroordeel moet creëren op basis van wat de media roept..
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat lul je nou man....ik val je maatje aan......dagen zie ik je niet,en nu voel jij je geroepen???....donder toch op man,zorg dan dat je er bent en mee kan lullen....en dan bedoel ik dagelijks.....niet omdat Remco loopt te janken...daarvoor zie ik je namelijk niet
CAFFEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 17 februari 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heb ik niet voor geleerd..:-) Ik ben het wel met je eens dat men niet een mening of vooroordeel moet creëren op basis van wat de media roept..
En dat gebeurd dus wel! De arrestaties van woensdag zijn lukraak gedaan om de media op scherp te zetten en een beeld te creeëren dat het donderdag dus allemaal strak is gehouden! En daar zijn meerdere voorbeelden van, niet enkel van dit weekend!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door amsterdammer113 --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 17 februari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet je, er zijn mensen die iets meer te doen hebben dan hier dagelijks rond te hangen. Bovendien ben jij niet in de positie dat je kunt/mag bepalen wanneer iemand hier zou moeten reageren, ook al voelt het wellicht voor jou wel zo. Hoop van harte dat je eens iets gaat doen met je leven in plaats van hier een steeds grotere uitvergroting van je eigen karikatuur te worden. 't Wordt een beetje zielig met je...

Nogmaals: ik vind de actie voor steun aan Suarez dikke onzin, temeer hij en alleen hij verantwoordelijk is voor zijn bespottelijke gedrag en/of uitlatingen.
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:40 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Nogmaals: ik vind de actie voor steun aan Suarez dikke onzin, temeer hij en alleen hij verantwoordelijk is voor zijn bespottelijke gedrag en/of uitlatingen.
100% mee eens..
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En dat gebeurd dus wel! De arrestaties van dinsdag woensdag zijn lukraak gedaan om de media op scherp te zetten en een beeld te creeëren dat het donderdag dus allemaal strak is gehouden! En daar zijn meerdere voorbeelden van, niet enkel van dit weekend!
Tsjaa dat de mens zo naïef is kan ik niets aan veranderen, ik kan daarin enkel voor mezelf oordelen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 17 februari 2012 - 23:45   quote  deeplink  
Ben weg........krijg net 2 pb's en daar valt alles bij in het niets....gegroet
joduh
 joduh - zaterdag 18 februari 2012 - 07:37   quote  deeplink  
Pffff tip van Joduh : steek geen tijd in de judassen van het forum gappies!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

0.0108921