BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 11:34   quote  deeplink  
Pffff tip van Ikke: houd je ongelooflijk stomme bek een keer dicht idioot.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 07:37 schreef joduh het volgende:
Pffff tip van Joduh : steek geen tijd in de judassen van het forum gappies!!
Bedankt voor je tip gap! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 11:34 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Nee, geen goede tip voor Joduh! Bedankt dat je meedenkt, maar gaat hem niet worden! ;-)

JODUH, gewoon je bekkie opentrekken man!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - zaterdag 18 februari 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 11:53 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee, geen goede tip voor Joduh! Bedankt dat je meedenkt, maar gaat hem niet worden! ;-)

JODUH, gewoon je bekkie opentrekken man!!
Weet ik gap! Hahaha, ik hou voor niemand mijn smoel man! Weet je toch? Maar aan NSBers besteed ik geen tijd gap! Zonde van mijn spaarzame vrije tijd........
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:02 schreef joduh het volgende:

[..]

Weet ik gap! Hahaha, ik hou voor niemand mijn smoel man! Weet je toch? Maar aan NSBers besteed ik geen tijd gap! Zonde van mijn spaarzame vrije tijd........
Weet ik pik! En Suarez blijft onze held!!! Fuck them who hate him!!
joduh
 joduh - zaterdag 18 februari 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:11 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Weet ik pik! En Suarez blijft onze held!!! Fuck them who hate him!!
Pecies ouwe!!!! En fuck die wereldverbeteraars met hun scheinheilige voorbeeldgedrag!!!!
maikelK
 maikelK - zaterdag 18 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Whahahahahaha.......... Maikel K en Remco K........broeder moord?????......hehehehehe ik hou wel van mijn broertje hoor.......sorry ben al weer weg
hoezo broeder moord? Ik heb helemaal niks met die remco, vind die gast helemaal niks!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:16 schreef joduh het volgende:

[..]

Pecies ouwe!!!! En fuck die wereldverbeteraars met hun scheinheilige voorbeeldgedrag!!!!
Helemaal eens gap! En fuck die burgemeester van PvdA uit Amsterdam! O wacht, dat is ook zo'n wereldverbeteraar met zijn scheinheilige gedrag!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door amsterdammer113 --
maikelK
 maikelK - zaterdag 18 februari 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg.. Wel lekker gezongen voor Suarez..
dit bedoel ik nou, je bent gewoon een dikke vette sukkel!! wat wil je nou bereiken dan met zo n posts, dat mensen nog meer een hekel aan jou krijgen!
maikelK
 maikelK - zaterdag 18 februari 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:16 schreef joduh het volgende:

[..]

Precies ophoeren!!!
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 11:34 schreef Ikke_tikkie het volgende:
+1
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:02 schreef joduh het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan dagelijk sin de spiegel..
joduh
 joduh - zaterdag 18 februari 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 17:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaap!!!!!!!
maikelK
 maikelK - zaterdag 18 februari 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 17:37 schreef remco k het volgende:

[..]

haha te simpel!!!
maikelK
 maikelK - zaterdag 18 februari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Whahahahahaha.......... Maikel K en Remco K........broeder moord?????......hehehehehe ik hou wel van mijn broertje hoor.......sorry ben al weer weg
haha ik zie het nu pas!!! maar neem maar van mij aan dat we geen familie zijn!!!;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 18:38 schreef joduh het volgende:

[..]

Gaap!!!!!!!
Hehehehehehehehehehe..........
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 19:02 schreef maikelK het volgende:

[..]

haha ik zie het nu pas!!! maar neem maar van mij aan dat we geen familie zijn!!!;)
Geeft niet man,was maar een geintje
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 19:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehehehehehehe..........
Wel een condoom gebruiken he...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee man Joduh is vertrouwd.......is net mijn broer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oh ja vergat ik ff.............lul
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 17:36 schreef remco k het volgende:

[..]

+1
Whahahahahahaha en dan noemt hij anderen schandknaapjes! Pffffffffffffffff
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Even nog wat anders....jij loopt weer te stoken,je moet gewoon even die muil drukken van je en optyfen....bij anderen lukt het je mischien......maar bij mij niet pik
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zeker zelf vergeten toen je Ikke of 1 van je kakkerlakkenvriendjes in de reet bonkte?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zeker zelf vergeten toen je Ikke of 1 van je kakkerlakkenvriendjes in de reet bonkte?
Whahahahahahahahahaha.....mijn maatje
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahaha.....mijn maatje
Vind je het grappig droplul?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Jij blijkbaar niet!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ja best wel....maar er is meer
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja best wel....maar er is meer
Ja joh, schijnheilige wauwelaar?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Slechte dronk ouwe
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Is dat een vraag?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:08 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Is dat een vraag?
Meer een constatering
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Zal ik ook eens iets constateren?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:
ja hoor.....vindt het best
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Dat het bier op is???
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ja hoor.....vindt het best
Dat jij een ongelofelijke lamlul bent die z'n nietige leven vult met hier de held uit te hangen, huilie huilie te doen over je dochter die je niet mag zien en het ene moment de populaire pik loopt uit te hangen en dan ineens weer gaat lopen janken om een ban. Ga wat doen met je leven man. Zorg dat die dochter van je eens trots op je kan zijn.

Oh, maar even erbij melden voordat je weer ontploft: ik spreek JOU aan en niet je dochter... dus doe niet alsof iemand aan je kind komt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 18 februari 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Dat jij een ongelofelijke lamlul bent die z'n nietige leven vult met hier de held uit te hangen, huilie huilie te doen over je dochter die je niet mag zien en het ene moment de populaire pik loopt uit te hangen en dan ineens weer gaat lopen janken om een ban. Ga wat doen met je leven man. Zorg dat die dochter van je eens trots op je kan zijn.

Oh, maar even erbij melden voordat je weer ontploft: ik spreek JOU aan en niet je dochter... dus doe niet alsof iemand aan je kind komt.
Ik heb het al weken niet over mijn dochter gehad.......althans niet op het forum.....het is ook heel makkelijk om mij daar op te pakken.....ik ga niet los....en ik begrijp dat jij nu trekkend achter je schermpje je gelijk probeerd te halen....hoe triest ben jij man...............grootvader???..........rot toch op man
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Je komt niet aan zijn kind, je hebt het over zijn kind! Een kind dat hier niet eens kan reageren en kan laten weten of ze trots is op haar vader! Je weet half niet waarover je praat! Dus eigenlijk ben jij de zogenaamde held die probeert middels feiten iemand aan te spreken, terwijl deze feiten vermoedelijk niet eens kloppen!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb het al weken niet over mijn dochter gehad.......althans niet op het forum.....het is ook heel makkelijk om mij daar op te pakken.....ik ga niet los....en ik begrijp dat jij nu trekkend achter je schermpje je gelijk probeerd te halen....hoe triest ben jij man...............grootvader???..........rot toch op man
Deze grootvader staat zowel voor zijn kinderen als zijn kleinkind, ieder uur van de dag dat gevraagd wordt. Ik hoef mijn gelijk niet te halen, maar kan JOU slechts adviseren je leven eindelijk eens een keer op te pakken. 48 is niet te oud om te veranderen, zelfs in jouw geval niet. Bovendien "pak" ik je er niet op, maar duid ik slechts hoe triest je eigenlijk bent. Het enige wat jou nog op de been houdt is hier avond aan avond de stoere bink uit lopen hangen. Hoe ledig kan je bestaan zijn?

En laat ik dan maar zwijgen over de vele gezichten die je hier toont en de rolletjes die je speelt. Als het niet zo triest was, kon ik er nog wel om lachen. Maar eigenlijk heb ik alleen maar ongelofelijk veel medelijden met je.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Je komt niet aan zijn kind, je hebt het over zijn kind! Een kind dat hier niet eens kan reageren en kan laten weten of ze trots is op haar vader! Je weet half niet waarover je praat!
Laat haar eens lezen wat haar paps hier zoal te melden heeft op een gemiddelde doordeweekse avond. En zullen we het dan nog eens over trots zijn hebben, gappie (yuk).
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Laat haar eens lezen wat haar paps hier zoal te melden heeft op een gemiddelde doordeweekse avond. En zullen we het dan nog eens over trots zijn hebben, gappie (yuk).
Pfffffffffffff zeker je eigen posts nog niet nagelezen?? Weet je, Nenam is een gouwe gozer! Dat jij een andere mening bent toegedaan is wat mij betreft volkomen legitiem, echter is het zinloos te roepen dat jij wel zou weten of zijn dochter wel of niet trots op hem is! Dat kan jij namelijk evenmin weten!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:39 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Pfffffffffffff zeker je eigen posts nog niet nagelezen?? Weet je, Nenam is een gouwe gozer! Dat jij een andere mening bent toegedaan is wat mij betreft volkomen legitiem, echter is het zinloos te roepen dat jij wel zou weten of zijn dochter wel of niet trots op hem is! Dat kan jij namelijk evenmin weten!
Ik geloof dat er in ieder mens iets goeds schuilt, dus zelfs in Nenam. Maar dat ik dat vind weet hij zelf drommels goed. Ik word alleen een tikkie kotsmisselijk van die rare toneelstukjes van 'm. Zijn spijt blijkt mij net iets te vaak wat de koe schijt.

Oh ja, en aan jouw adres: vind je het normaal wat je hier een paar posts terug schrijft?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik geloof dat er in ieder mens iets goeds schuilt, dus zelfs in Nenam. Maar dat ik dat vind weet hij zelf drommels goed. Ik word alleen een tikkie kotsmisselijk van die rare toneelstukjes van 'm. Zijn spijt blijkt mij net iets te vaak wat de koe schijt.

Oh ja, en aan jouw adres: vind je het normaal wat je hier een paar posts terug schrijft?
Ach, en zo worden andere mensen weer kotsmisselijk van jouw en andere forumgenoten! Lekker belangrijk!

En welke post moet ik niet normaal vinden dan???

Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Lekker belangrijk!

En welke post moet ik niet normaal vinden dan???
Hmz, 't is maar wat je niet belangrijk vindt. Iemand het ene moment je spijt betuigen en een dag later alweer schaapachtig mee gaan zitten geinen om een "kontenbonk" opmerking vind ik van weinig fatsoen getuigen.

De term kontenbonken is trouwens iets wat jij je kinderen ook bijbrengt in hun vocabulaire?
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 18 februari 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Als mensen een nieuw topic openen, wordt er bijna altijd direct gezegd dat het dubbelop is of onzinnig. Als ik bovenstaande lees, is ieder topic volledig zinloos...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 18 februari 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Hmz, 't is maar wat je niet belangrijk vindt. Iemand het ene moment je spijt betuigen en een dag later alweer schaapachtig mee gaan zitten geinen om een "kontenbonk" opmerking vind ik van weinig fatsoen getuigen.

De term kontenbonken is trouwens iets wat jij je kinderen ook bijbrengt in hun vocabulaire?
Tja, bij een gebeurtenis iemand spijt betuigen is de normaalste zaak van de wereld! Weet niet wat er is gebeurd en zal mij verder een reet roesten! Echter betekent dat niet dat je direct de grootste vrienden bent! Dus mag je dit ook niet aanvoeren als reden dat hij niet achter een bepaalde reactie mag staan of deze grappig mag vinden.

En wat ik mijn kinderen aan vocabulaire meegeef gaat jouw al helemaal geen ene donder aan! Stel je voor dat ik dat hier ga roepen en jij mij daar binnenkort weer mee om de oren gaat slaan! Pfffffffffffff kijk wel uit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door amsterdammer113 --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:55 schreef Oceanu het volgende:
Als ik bovenstaande lees, is ieder topic volledig zinloos...
Heb je volledig gelijk in. Is ook precies de reden waarom ik hier nog zo weinig post. Er lopen er hier een stuk of wat rond die menen dat dit hun persoonlijke poeptrommel is.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Echter betekent dat niet dat je direct de grootste vrienden bent!

Heb geen enkele behoeft aan internet-vrienden, kom hier om over Ajax te praten. Helaas blijkt dat door jullie terreur maar zelden mogelijk.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Heb geen enkele behoeft aan internet-vrienden, kom hier om over Ajax te praten. Helaas blijkt dat door jullie terreur maar zelden mogelijk.
Ach, tuurlijk noem het maar terreur! Luister, je krijgt een reactie als die gewenst of gevraagd word! Dus wil je een onpersoonlijke reactie, dan krijg jij die van mij! Volgens mij ben jij net zo schuldig aan de "terreur" op dit forum, want ook jij kan je handjes niet in onschuld wassen gezien sommige van jouw posts!

Ik kan serieus reageren op berichten als deze feitelijk worden onderbouwd! Echter wanneer personen op de man gaan spelen, krijgen ze van mij net zo lief een reactie! En inderdaad behoeft zo'n reactie niet altijd lief te zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door amsterdammer113 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

En dat vind ik dus jammer......wat ik in pb's naar jou gestuurd heb is oprecht....en gemeend.......het feit dat je daar aan twijveld......tsja dan weet ik hoe over je mij denkt......en houd het voor mij op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Jij wil oorlog....krijg je oorlog,en Boudewijn ik ga niet wijken man.....ze krijgen zoals ze het willen........een ban??....ook goed......geef hem maar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

0.0088498