BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 00:12   quote  deeplink  
En ikkie......met je poten van mijn kind afblijven.....heb ik je al vaker gezegd......kwaaier kan je me niet krijgen schijnheilige lamlul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Nenam_tiL --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En dat vind ik dus jammer......wat ik in pb's naar jou gestuurd heb is oprecht....en gemeend.......het feit dat je daar aan twijveld......tsja dan weet ik hoe over je mij denkt......en houd het voor mij op
Je gedrag maakt dat ik twijfel, het heeft geen zier te maken met hoe ik over jou denk. Het ligt bij jou. En houd alstjeblieft toch eens op over oorlog man... da's nou precies wat ik eerder bedoel.

En @113: Met een cluppie constant op dezelfde personen instampen vind ik terreur. Al moet ik daarbij wel opmerken dat jij de enige bent uit datzelfde cluppie met wie ik normaal over Ajax en voetbal kan steggelen. Die credits behoor ik je wel te geven. Respect daarvoor, maar dat heb ik je al eens eerder gemeld.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:12 schreef Nenam_tiL het volgende:
En ikkie......met je poten van mijn kind afblijven.....heb ik je al vaker gezegd......kwaaier kan je me niet krijgen schijnheilige lamlul
Kijk, nu ga je iemands woorden anders uitleggen en ze gebruiken om je eigen frustraties recht te breien. Ieder normaal mens die meegelezen heeft zal kunnen bevestigen dat je kind niet "aangeraakt" wordt. JIJ wordt aangesproken!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:14 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Je gedrag maakt dat ik twijfel, het heeft geen zier te maken met hoe ik over jou denk. Het ligt bij jou. En houd alstjeblieft toch eens op over oorlog man... da's nou precies wat ik eerder bedoel.

En @113: Met een cluppie constant op dezelfde personen instampen vind ik terreur. Al moet ik daarbij wel opmerken dat jij de enige bent uit datzelfde cluppie met wie ik normaal over Ajax en voetbal kan steggelen. Die credits behoor ik je wel te geven. Respect daarvoor, maar dat heb ik je al eens eerder gemeld.
De gasten waarop wordt ingestampt hebben dit volledig aan zichzelf te wijten! Als ik normaal over voetbal kan lullen doe ik dat, maar wanneer 1 van mijn maatjes word aangevallen door diezelfde personen sta ik als een blok achter hem!! Dat is mijn mentaliteit en ga ik niet aan tornen!! Ik gedraag mij op het forum precies hetzelfde als in het echte leven! Vrienden bescherm ik en zal ik altijd steunen! Door dik en dun!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

De gasten waarop wordt ingestampt hebben dit volledig aan zichzelf te wijten!
Bullshit... en dat weet je. De joduhs en APIKS hebben via PB diverse mensen uit jullie groepje opgeroepen te ageren tegen bepaalde mensen hier. En als beloning zouden ze dan hier weer gaan posten.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Bullshit... en dat weet je. De joduhs en APIKS hebben via PB diverse mensen uit jullie groepje opgeroepen te ageren tegen bepaalde mensen hier. En als beloning zouden ze dan hier weer gaan posten.
Das pas de grootste bullshit! En dat weet ik 100% zeker! Maar als jij dat denkt, moet je dat helemaal zelf weten hoor! Maar ik weet beter!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door amsterdammer113 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat een gelul man.....hoe ver kan je zakken.......ik nodig je uit,jij mag mijn pb's nalezen......alles......je snapt er werkelijk geen ene hol van slome........ik sloop je im mijn eentje als het moet.......zelfde geldt voor mijn maatjes
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik sloop je im mijn eentje als het moet.......zelfde geldt voor mijn maatjes
Wat zeg je?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat zeg je?
Hij bedoelt het niet letterlijk en in echte leven, maar op het forum! Dat wij dus nooit onderling afspraken hebben gemaakt om bepaalde personen aan te vallen, maar dat wij dat allemaal wel alleen aankunnen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat zeg je?
dat ik niemand nodig heb.......en ik het alleen an kan
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

dat ik niemand nodig heb.......en ik het alleen an kan
Juist jij hebt hulp nodig kerel. En rap ook...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:44 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Juist jij hebt hulp nodig kerel. En rap ook...
Waarom? Omdat hij zegt dat hij je ook alleen kan bashen zonder hulp van anderen? Kan ik ook en volgens mij de meeste op dit forum wel! Moeten die nu ook allemaal hulp zoeken?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hij bedoelt het niet letterlijk en in echte leven, maar op het forum! Dat wij dus nooit onderling afspraken hebben gemaakt om bepaalde personen aan te vallen, maar dat wij dat allemaal wel alleen aankunnen!
Dat eerste mag ik hopen. En die code ligt er wel 113... ik herinner maar aan joduhs vaste quote "is het schoon hier". En buiten dat weet ik van anderen dat ze bewerkt worden jullie lijntje te volgen. Maakt verder niet uit hoor, want ook zij komen er ooit achter dat jullie wil geen wet is of keren zich af van walgelijke opmerkingen.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Waarom? Omdat hij zegt dat hij je ook alleen kan bashen zonder hulp van anderen? Kan ik ook en volgens mij de meeste op dit forum wel! Moeten die nu ook allemaal hulp zoeken?
Nee. Da's niet wat ik bedoel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Nee. Da's niet wat ik bedoel.
Zo leg je het hier wel neer!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:52 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zo leg je het hier wel neer!
Nee, want ik spreek Nenam aan. En die weet exact wat ik bedoel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Dat eerste mag ik hopen. En die code ligt er wel 113... ik herinner maar aan joduhs vaste quote "is het schoon hier". En buiten dat weet ik van anderen dat ze bewerkt worden jullie lijntje te volgen. Maakt verder niet uit hoor, want ook zij komen er ooit achter dat jullie wil geen wet is of keren zich af van walgelijke opmerkingen.
Ik vind het knap dat jij roept dat die code er dus wel degelijk ligt! Weet er namelijk persoonlijk niets vanaf! Dus zolang dit feitelijk niet is aangetoond vind ik het een volkomen bullshit verhaal! Maar ik nodig eenieder die zich bewerkt voelt te reageren middels een PB naar mij toe! En als het inderdaad waarheid blijkt te zijn zal ik de eerste zijn die dit toegeeft!

En wat betreft Joduhs quote! Tja, als jij dit ziet al bewerken van mensen dan snap je zijn achterliggende reden en motief niet! En snap je dus niet dat dit werkelijk niet het opstoken van mensen is!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Jij moet eens afleren....om over de rug van mijn kind je gelijk te halen.......zolang jij dat blijft doen ben je voor mij niet geloofwaardig......sterker nog ben je de grootste lamlul die ik tegen ben gekomen..........en tik die knop maar aan,intereseerd me geen ene reet ouwe.....kom maar met die ban...........er is er één die van begin af aan altijd oprecht en eerlijk naar mij geweest is en dat is........inderdaad JODUH......van begin af aan is hij er voor me....hoefde maar te kikken,en hij was er...kan jij niet eens aan tippen...en elke grove opmerking wat Joduh betreft,dan heb je mij............
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:57 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En snap je dus niet dat dit werkelijk niet het opstoken van mensen is!
Gaat er niet om of ik het snap, maar dat ik het niet anders kan zien als opstoken. Mocht jij dat kunnen ontzenuwen, stuur je mij maar eens een PB.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij moet eens afleren....om over de rug van mijn kind je gelijk te halen.......zolang jij dat blijft doen ben je voor mij niet geloofwaardig......sterker nog ben je de grootste lamlul die ik tegen ben gekomen..........en tik die knop maar aan,intereseerd me geen ene reet ouwe.....kom maar met die ban...........er is er één die van begin af aan altijd oprecht en eerlijk naar mij geweest is en dat is........inderdaad JODUH......van begin af aan is hij er voor me....hoefde maar te kikken,en hij was er...kan jij niet eens aan tippen...en elke grove opmerking wat Joduh betreft,dan heb je mij............
Steek je kop maar weer in het zand Peet.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:59 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Gaat er niet om of ik het snap, maar dat ik het niet anders kan zien als opstoken. Mocht jij dat kunnen ontzenuwen, stuur je mij maar eens een PB.
Ik ga jouw helemaal geen PB sturen om het te ontzenuwen! Pffffffffff als jij het zo ziet, moet je dat helemaal zelf weten! Ik weet beter en wat jij er verder van vind zal ik geen minuut wakker van liggen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 01:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Steek je kop maar weer in het zand Peet.
Whahahahahahahaha...hoe zo dan?????...is mijn maatje me lust en mijn leven,,,,,hij geeft me op mijn klote....en advies.....wat lul je nou man??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 februari 2012 - 02:03   quote  deeplink  
JODUH......Blues brother van me,laat ze maar lullen gappie,jij bent mijn hootchy gootchy man........love you gappie

de kolere met ze heuuy,heeuuy,heeuy,well well...hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Nenam_tiL --
joduh
 joduh - zondag 19 februari 2012 - 06:14   quote  deeplink  
Hahaha kom net thuis en had weer wat te lezen zeg.....pfffffff goh? Ik zit je wel hoog hè lik aan mij n pikkie?
Stop de neutronenbom !!!!!!!!!!! Ouwe geitenwollensokker van me. Zo nu weer naar de orde van de dag: nenam en 113 CBS haha Joduh Joduh Joduh
joduh
 joduh - zondag 19 februari 2012 - 06:15   quote  deeplink  
En advies voor pikkie pikkie! Laat je eens lekker in je kont bonken ouwe!!! Kan je lekker gillen!!!!!!
maikelK
 maikelK - zondag 19 februari 2012 - 10:01   quote  deeplink  
Volgens mij zitten jullie in de verkeerde topic haha!!! Of misschien moeten jullie een nieuwe topic maken zoiets als: nenam&co versus remco&co!!!?
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Jij wil oorlog....krijg je oorlog,en Boudewijn ik ga niet wijken man.....ze krijgen zoals ze het willen........een ban??....ook goed......geef hem maar
Gaat ie weer zielig doen...Pfffffffffffff
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:16 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahahahaha en dan noemt hij anderen schandknaapjes! Pffffffffffffffff
Ja jij bent het nooit met een ander eens.. Jezus wat een niveau zeg
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:12 schreef Nenam_tiL het volgende:
Je snapt het echt niet he, en weer doe je hetzelfde net als destijds bij mij... HIJ ZIT NIET AAN JE KIND BLINDE SLOME>..... Leer eens een keer begrijpend lezen man.. pffffffffffffffff
Pietje
 Pietje - zondag 19 februari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Vandaar dat ik hier niet meer meedoe....
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:24 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Das pas de grootste bullshit! En dat weet ik 100% zeker! Maar als jij dat denkt, moet je dat helemaal zelf weten hoor! Maar ik weet beter!!
Nee hoor, dat is door diverse mensen bevestigd die dezelfde PB's via een van jullie "vrienden" heeft gekregen..
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat een gelul man.....hoe ver kan je zakken.......ik nodig je uit,jij mag mijn pb's nalezen......alles......je snapt er werkelijk geen ene hol van slome........ik sloop je im mijn eentje als het moet.......zelfde geldt voor mijn maatjes
Het enige dat jij sloopt is je eigen zielige leven... En je hebt het niet eens door..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar jongens die het eens zijn met ons zijn schandknaapjes en als het andersom is begin je te lullen dat je het nooit eens mag zijn met iemand??? Pffffffffffff
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vandaar dat ik hier niet meer meedoe....
Sorry hoor kerel, je hebt helemaal gelijk. Probeer er ook zo min mogelijk op te reageren, maar soms ontkom ik er niet aan. Ik vind het jammer dat daardoor mensen als jij en een aantal anderen hier niet meer komen...
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:15 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar jongens die het eens zijn met ons zijn schandknaapjes en als het andersom is begin je te lullen dat je het nooit eens mag zijn met iemand??? Pffffffffffff
Ik post +1 omdat ik het met hem eens was.. daar ging het dus om, niet omwat jij er daarnaar allemaal van maakt of probeert te maken..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik post +1 omdat ik het met hem eens was.. daar ging het dus om, niet omwat jij er daarnaar allemaal van maakt of probeert te maken..
Als anderen dat doen op berichten van Joduh, Nenam of elk ander persoon dat het in een soort ruzie met jouw is zijn het schandknaapjes, maar andersom niet??? Whahahahaha
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Als anderen dat doen op berichten van Joduh, Nenam of elk ander persoon dat het in een soort ruzie met jouw is zijn het schandknaapjes, maar andersom niet??? Whahahahaha
Ik ga het je niet eens uitleggen......Zinloos
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor kerel, je hebt helemaal gelijk. Probeer er ook zo min mogelijk op te reageren, maar soms ontkom ik er niet aan. Ik vind het jammer dat daardoor mensen als jij en een aantal anderen hier niet meer komen...
Whahahahaha zo min mogelijk! Whahahaha jij grijpt elke kans aan om personen omlaag te halen, dus lul nou eens niet zo slap! Jij bent namelijk net zo schuldig als elk ander persoon die hier aan mee doet!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga het je niet eens uitleggen......Zinloos
Whahahahaha denk eerder dat je het niet kan uitleggen! Dus inderdaad zinloos!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is door diverse mensen bevestigd die dezelfde PB's via een van jullie "vrienden" heeft gekregen..
Natuurlijk jongen, dus die gasten durfen dat niet in het openbaar te zeggen, maar wel in PB's naar jullie toe! Whahahahahaha lachwekkend man! Ik nodig eenieder die zo'n PB heeft gekregen zich via PB bij mij te melden! Sinds ik gisterenavond die reactie heb geplaatst heb ik nog 0,0 reacties gekregen, dus het zal wel loslopen denk ik dan!
baco74
 baco74 - zondag 19 februari 2012 - 13:27   quote  deeplink  
regen.jpg
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Natuurlijk jongen, dus die gasten durfen dat niet in het openbaar te zeggen, maar wel in PB's naar jullie toe! Whahahahahaha lachwekkend man! Ik nodig eenieder die zo'n PB heeft gekregen zich via PB bij mij te melden! Sinds ik gisterenavond die reactie heb geplaatst heb ik nog 0,0 reacties gekregen, dus het zal wel loslopen denk ik dan!
Wederom snap je het eens niet.. dat zijn bepaalde gasten waar wij/ik over de normale gang van zaken in het leven PB. Die geven hun mening erover... En die zijn benaderd met bepaalde vragen.... Ik zou ook niet weten waarom ze dat wel bij jou zouden moeten melden...

En natuurlijk loopt het allemaal wel los.. Het is namelijk maar een forum waar over voetbal gesproken wordt..
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:27 schreef baco74 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk bij vlagen inderdaad niet...... De laatste tijd is het veelal rustig, en zo af en toe wordt er weer eens flink gediscussieerd over NIKS....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Wederom snap je het eens niet.. dat zijn bepaalde gasten waar wij/ik over de normale gang van zaken in het leven PB. Die geven hun mening erover... En die zijn benaderd met bepaalde vragen.... Ik zou ook niet weten waarom ze dat wel bij jou zouden moeten melden...

En natuurlijk loopt het allemaal wel los.. Het is namelijk maar een forum waar over voetbal gesproken wordt..
Tuurlijk jongen, ik heb ook PB van jouw ontvangen! Man, man wat een kul! Pfffffffffff, maar ik houd erover op want ik kom hier om over Suarez te praten! En dat is voor mij nog steeds een held!!!
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:30 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, ik heb ook PB van jouw ontvangen! Man, man wat een kul! Pfffffffffff, maar ik houd erover op want ik kom hier om over Suarez te praten! En dat is voor mij nog steeds een held!!!
Voetballend zeker een held, wat ie verder me regelmaat laat zien kan gewoon niet door de beugel en hoort niet bij een topspeler aangezien hij met grote regelmaat zijn team dupeert..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 19 februari 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetballend zeker een held, wat ie verder me regelmaat laat zien kan gewoon niet door de beugel en hoort niet bij een topspeler aangezien hij met grote regelmaat zijn team dupeert..
Dat laatste is jouw mening, en ik ben een andere mening toebedaan! Hou van hem als speler, en zou hopen dat er bij Ajax een andere speler opstaat die eens met het vuur van Suarez speelt! Want hij was wel de enige die een wedstrijd met vuur kon openen!

Kan me dan ook vinden in de column op http://www.wijzijnajaxamsterdam.nl/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat laatste is jouw mening, en ik ben een andere mening toebedaan! Hou van hem als speler, en zou hopen dat er bij Ajax een andere speler opstaat die eens met het vuur van Suarez speelt! Want hij was wel de enige die een wedstrijd met vuur kon openen!

Kan me dan ook vinden in de column op http://www.wijzijnajaxamsterdam.nl/
dit ben ik echt 100% met je eens.. Het vuur en de passie waarmee hij echt altijd speelt is van heel hoog niveau.. Dat hebben we nu niet en je ziet het zoiezo niet heel veel in de wereld. Maar bij Ajax mag er zeker weleens wat meer vuur komen..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 19 februari 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Dat vuur en die passie staan los van wangedrag, of horen dat te staan. De voetballer Suarez maakt op mij geen gelukkige indruk bij Liverpool.
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 17:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Dat vuur en die passie staan los van wangedrag, of horen dat te staan. De voetballer Suarez maakt op mij geen gelukkige indruk bij Liverpool.
Klopt helemaal, het wangedrag wat hij vertoont heeft echt belachelijke vormen aangenomen en is een flinke smet op de uitermate goede voetballer die hij is..
maikelK
 maikelK - maandag 20 februari 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Kan mij het nou schelen wat voor rare fratsen hij soms uithaald, Luis is gewoon een winnaar en een echte Ajacied!!! http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=20984

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

0.0104210