BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
maikelK
 maikelK - maandag 20 februari 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt helemaal, het wangedrag wat hij vertoont heeft echt belachelijke vormen aangenomen en is een flinke smet op de uitermate goede voetballer die hij is..
jij hebt belachelijke vormen aangenomen!!!!
maikelK
 maikelK - maandag 20 februari 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt helemaal, het wangedrag wat hij vertoont heeft echt belachelijke vormen aangenomen en is een flinke smet op de uitermate goede voetballer die hij is..
[/quot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door maikelK --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 20 februari 2012 - 10:57   quote  deeplink  
Zit in het uitvak Donderdag ;)
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 20 februari 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 10:57 schreef Booya4Afca het volgende:
Ik zal hem hartelijk begroeten...

zin in ManU uit.. thuis was ook kicken.. en gekickt en kickze..
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 10:57 schreef Booya4Afca het volgende:
Weet niet hoe groot je bent, maar toen ik er was hadden ze net een staanvak verbouwd tot zitvak, waardoor je echt 0,0 beenruimte hebt. Vond het een ongelooflijk kutstadion. In de stad is genoeg te beleven/drinken.
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 10:54 schreef maikelK het volgende:

[..]

jij hebt belachelijke vormen aangenomen!!!!
Inderdaad, het is heel normaal wat ie allemaal heeft gedaan. Vooral dat bijten, god wat was het leuk dat ie er 8 wesdtrijden schorsing voor kreeg, de club echt totaal niet benadeeld..
maikelK
 maikelK - maandag 20 februari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, het is heel normaal wat ie allemaal heeft gedaan. Vooral dat bijten, god wat was het leuk dat ie er 8 wesdtrijden schorsing voor kreeg, de club echt totaal niet benadeeld..
Luis heeft zijn streken en dat ontkent niemand maar hou is op over dat gelul!! Suarez heeft er gewoon alles voor over om een wedstrijd te winnen en daarbij gaat hij soms over het randje. Hij is een type speler die bij elke club inmens populair zal zijn, door zijn winnaars mentaliteit. Dat hij zo nu en dan over het randje gaat dat moet je maar voor koop nemen!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 20 februari 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 18:20 schreef maikelK het volgende:

[..]

Luis heeft zijn streken en dat ontkent niemand maar hou is op over dat gelul!! Suarez heeft er gewoon alles voor over om een wedstrijd te winnen en daarbij gaat hij soms over het randje. Hij is een type speler die bij elke club inmens populair zal zijn, door zijn winnaars mentaliteit. Dat hij zo nu en dan over het randje gaat dat moet je maar voor koop nemen!!!
Ben ik het helemaal mee eens! Ik zou nog 2 of 3 van die gasten in het Ajax shirt willen zien. Wat een ophef om in mijn ogen niets. Rijkaard heeft ook gespuugd naar Vuller, Koeman die met het duitse shirt zijn reet afveegde. Dit hoort erbij en ik mag Suarez wel. Die Evra is gewoon een jankertje en de pers blaast het zo op. Geloof me dat die Evra hem ook uitlokt, net als Bakal deed.

Suarez je bent en blijft een held!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 20 februari 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 18:20 schreef maikelK het volgende:

[..]

Helemaal eens man, superspeler! Wilde dat Ajax er een aantal van had rondlopen! Voetballers die wel weten hoe ze strijd moeten leveren en daarbij soms over het randje gaan!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 februari 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

+1..
Dat soort streken horen niet bij het voetbal.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 20 februari 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Er is een verschil tussen "soms over het randje" en "ontoerekeningsvatbaar" zijn. Zaken als iemand bijten reken ik tot het laatste.
maikelK
 maikelK - maandag 20 februari 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 22:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Er is een verschil tussen "soms over het randje" en "ontoerekeningsvatbaar" zijn. Zaken als iemand bijten reken ik tot het laatste.
[/

Jij maakt het helemaal spannend haha!!! Je doet net of hij een psyschopaat is ofzo met je ontoerekeningvatbaar, volgens mij ben jezelf niet helemaal lekker!!!! En over dat bijt incident, hij werd geprovoceerd door bakkal die op zijn voet ging staan. Hij had zich misschien beter moeten beheersen en hem later terug moeten pakken op een wat slimmere manier. Hij is nou eenmaal een jongen van de straat die niet met zich laat sollen!! We kunnen niet allemaal de ideale schoonzoon zijn zoals jou(om te kotsen trouwens)....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door maikelK --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 februari 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 22:52 schreef maikelK het volgende:
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 22:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:
[/

Jij maakt het helemaal spannend haha!!! Je doet net of hij een psyschopaat is ofzo met je ontoerekeningvatbaar, volgens mij ben jezelf niet helemaal lekker!!!! En over dat bijt incident, hij werd geprovoceerd door bakkal die op zijn voet ging staan. Hij had zich misschien beter moeten beheersen en hem later terug moeten pakken op een wat slimmere manier. Hij is nou eenmaal een jongen van de straat die niet met zich laat sollen!! We kunnen niet allemaal de ideale schoonzoon zijn zoals jou(om te kotsen trouwens)....
Ow, dus als iemand een ander persoon provoceert, mag die hem terugpakken op wat voor wijze dan ook?
Als iedereen dat zou doen, blijft er nog maar 1 persoon op de aarde over.. Degene die het het langst heeft volgehouden.
maikelK
 maikelK - maandag 20 februari 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 23:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow, dus als iemand een ander persoon provoceert, mag die hem terugpakken op wat voor wijze dan ook?
Als iedereen dat zou doen, blijft er nog maar 1 persoon op de aarde over.. Degene die het het langst heeft volgehouden.
haha wat ben jij een drama queen hey of je kijkt te veel films!!!
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Whahahahahahahah, iemand op zijn voeten staan zien we nu al als provocerend?? Ook dat hoort niet in het voetbal natuurlijk, maar dit gebeurt echt 100 keer per wedstrijd en leert men al bij wijze van spreke bij de Dtjes..

Dar mensen Suarez als held zien, prima dat kan en zo zie ik hem zelf ook op voetbalgebied, maar een ander mag best iets vinden van zijn nare kwaaltjes..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 20 februari 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 23:39 schreef maikelK het volgende:

[..]

haha wat ben jij een drama queen hey of je kijkt te veel films!!!
Sterke inhoudelijke post..

Dit zou volgens jou kunnen toch?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 21 februari 2012 - 07:50   quote  deeplink  
Wanneer je iemand in z'n hals bijt ben je niet goed snik, zelfs wanneer je een briljante voetballer bent. Of gaat iemand hier zulke streken ook nog als heldengedrag bestempelen?
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 07:50 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Wanneer je iemand in z'n hals bijt ben je niet goed snik, zelfs wanneer je een briljante voetballer bent. Of gaat iemand hier zulke streken ook nog als heldengedrag bestempelen?
+ 1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 februari 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Ga lekker SUAREZ afkraken allemaal!!!!!!!!!!!

Al had ie die neus eraf gebeten van die lamp, SUAREZ = AJAX = INZET = HELD!
maikelK
 maikelK - dinsdag 21 februari 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 23:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Sterke inhoudelijke post..

Dit zou volgens jou kunnen toch?
Ik heb geen zin om mezelf constant te herhalen, als jij mijn posts terug leest dan weet je hoe ik over Luis en mensen als jou inhoudelijk denk!
maikelK
 maikelK - dinsdag 21 februari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 23:40 schreef remco k het volgende:
Whahahahahahahah, iemand op zijn voeten staan zien we nu al als provocerend?? Ook dat hoort niet in het voetbal natuurlijk, maar dit gebeurt echt 100 keer per wedstrijd en leert men al bij wijze van spreke bij de Dtjes..

Dar mensen Suarez als held zien, prima dat kan en zo zie ik hem zelf ook op voetbalgebied, maar een ander mag best iets vinden van zijn nare kwaaltjes..
Remco met deze post bewijs je weer hoe achterlijk je bent!! Als je in een duel op iemands voet gaat staan dan vind ik dat niet provocerend. Als het bewust wordt gedaan terwijl de scheidsrechter al heeft gefloten voor een overtreding en er is geen bal in de buurt dan vind ik dat provoceren jaaaa!! Maar dat begrijp jij natuurlijk weer niet, waarschijnlijk omdat jezelf totaal geen eer gevoel hebt!
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:50 schreef maikelK het volgende:

[..]

Remco met deze post bewijs je weer hoe achterlijk je bent!! Als je in een duel op iemands voet gaat staan dan vind ik dat niet provocerend. Als het bewust wordt gedaan terwijl de scheidsrechter al heeft gefloten voor een overtreding en er is geen bal in de buurt dan vind ik dat provoceren jaaaa!! Maar dat begrijp jij natuurlijk weer niet, waarschijnlijk omdat jezelf totaal geen eer gevoel hebt!
Wat zit je dingen toch persoonlijk te maken kereltje.. Houd het eens gewoon bij het topic man..

Ik heb een mening waar jij met je wanhopige posts zeker geen verandering in gaat brengen..
joduh
 joduh - dinsdag 21 februari 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 14:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

You re my man!!!!!!!!!!!!!!
maikelK
 maikelK - dinsdag 21 februari 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat zit je dingen toch persoonlijk te maken kereltje.. Houd het eens gewoon bij het topic man..

Ik heb een mening waar jij met je wanhopige posts zeker geen verandering in gaat brengen..
Ik houd me altijd aan de topic wat lul je nou!!! Haha ja ik word wanhopig van die zielige posts van jou!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door maikelK --
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:02 schreef maikelK het volgende:

[..]

Ik houd me altijd aan de topic wat lul je nou!!! Haha ja ik word wanhopig van die zielige posts van jou!!!
Jij wordt wanhopig van mijn mening?? Whahahaha, zegt dan toch echt iets over jezelf..
maikelK
 maikelK - dinsdag 21 februari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij wordt wanhopig van mijn mening?? Whahahaha, zegt dan toch echt iets over jezelf..
Wat denk jezelf nou dat ik wanhopig van jou wordt haha you wish!! Met die post wil ik alleen zeggen dat ik jou een slappe ouwehoer vindt, niet meer en niet minder!!
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:16 schreef maikelK het volgende:

[..]

Wat denk jezelf nou dat ik wanhopig van jou wordt haha you wish!! Met die post wil ik alleen zeggen dat ik jou een slappe ouwehoer vindt, niet meer en niet minder!!
Jij zegt het, niet ik he..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 24 februari 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 14:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

+100
Ik heb ook genoten van het Ajax publiek, lekker Suarez zingen op old trafford.. heerlijk!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oproep!!! Zingen voor Suarez tijdens Ajax-Manchester!!!!

0.0143451