|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aangezien niemand hem had gemaakt.. maak ik er maar snel eventjes één. ----------------------
Vanavond spelen onze jongens uit in het Rat Verlegh Stadion in Breda tegen NAC. We zijn de laatste weken flink gezakt op de ranglijst en we MOETEN vanavond weer winnen om toch weer enigzins de aansluiting te vinden. Het wordt, afgaande op de laatste resultaten, niet de moeilijkste uit-wedstrijd van het seizoen:
2010-2011 Competitie NAC Breda - Ajax 0-3 2009-2010 Competitie NAC Breda - Ajax 1-1 2008-2009 Competitie NAC Breda - Ajax 0-3 2007-2008 Competitie NAC Breda - Ajax 2-3
Echter moeten we vooral erop letten dat we nu anders gaan spelen. We moeten opportunistischer gaan spelen en meer kansen creëren.
Mijn voorspelling: 1-4
2x Bulykin, 1x Eriksen, 1x de Jong
Opstelling: Vermeer, Anita, Vertonghen, Alderweireld, Koppers, Enoh, Eriksen, de Jong, Özbiliz, Bulykin, Sulejmani |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik hoop niet dat Theo Reitsma de commentator bij NAC-Ajax is.............slaapverwekkend!!! |
|
|
|
|
Smoking-Dutchie
|
|
|
quote: Dan hoop ik dat ze de sterren van de hemel spelen en je je niet verveeld door het spel ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
AJAX AJAX AJAX IK HOU DR VAN.Leuk gedaan grasmaaiertje. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 20:43 schreef Smoking-Dutchie het volgende:[..] Dan hoop ik dat ze de sterren van de hemel spelen en je je niet verveeld door het spel ;-) We zullen zien Smokey, ze trappen bijna af. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ja ff vergeten, mooi werk Grassie. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
ik ben bang dat het een nederlaag word nac is thuis altijd sterk tegen ajax |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goed gedaan graszager! Ben weer trots op je! En als jij ze maakt, moet het goedkomen!! Ik begin er in ieder geval niet meer aan! Anders verliezen we elke keer! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pffffffffffffffffffffff en de volgende blessure! Godver de godver!! Kutzooi!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Blessure 1 van vandaag....pffff....blijft ons dan nix bespaard? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee gap, ben bang dat dit nog wel eens de nekslag gaat wezen! We hebben een sterk elftal, maar door al die blessures is het gewoon drama!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nu enoh weer, spel weer niet hoopvol trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Luisss.. lang niet gezien gap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt man, hoe is het? heb het ff lastig op het moment grassie |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
weer net zo'n drama als vorige week |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
speel je donderdag zo word het 0-7 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
gaat te traag...tikken ok maar dan wat sneller.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Lekker uitgespeeld! Pffffffffffffff had gewoon 0-1 moeten zijn!! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
zelfs dat gaat er al niet in |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
wat een drama mooie actie en dan zo'n schot
1e helft 0-0 2e helft nac naar eigen fanatieke aanhang en het word snel 1-0 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:30 schreef Subaru het volgende:wat een drama mooie actie en dan zo'n schot 1e helft 0-0 2e helft nac naar eigen fanatieke aanhang en het word snel 1-0 Niet zo negatief man, heb je helemaal niets aan! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
het is toch alleen maar negatief wat ze laten zien heb nog niks fatsoenslijk gezien wat goed is gegaan |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Met mij is t goed hoor.. ik dacht al zoiets.. komt allemaal goed vriend!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
T is toch beter dan vorige week |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Voor mij de pluspunten:
- Buly in de spits - Aissati als VM - Eriksen - Özbiliz
Minpunten:
- Sulejmani - Koppers |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Idd 113 goed gezien man.We gaan winnen.Voel het. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
zal me niks verbazen als die straks blind er ineens weer in zet dan kan je er helemaal naar fluiten |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:35 schreef Grasmaaier het volgende:Voor mij de pluspunten: - Buly in de spits - Aissati als VM - Eriksen - Özbiliz Minpunten: - Sulejmani - Koppers Vertonghen ook een heerlijke eerste helft |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zit je ons in mineur te posten of zo? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja ook.. speelt weer met vertrouwen |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Vertongen goed aisatti heel goed zoekt het spel naar voren, zeer slecht SIEM DE JONG de man staat de hele tijd stil en doet helemaal niets goed. schande in het shirt van AJAX. koppers heeft ook last van de zenuwen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd Guyt, natuurlijk had Ajax bepaalde kansen moeten afmaken maar dat negatieve gelul is onnodig! Ajax speelt stukken beter dan afgelopen weekend! We moeten niet gelijk verwachten dat het lek boven is na de afgelopen weken! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Aissati is veel meer een voetballer dan Enoh en dat merk je gewoon erg goed.
Kansen afmaken en we nemen de punten mee |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Idd Guyt, natuurlijk had Ajax bepaalde kansen moeten afmaken maar dat negatieve gelul is onnodig! Ajax speelt stukken beter dan afgelopen weekend! We moeten niet gelijk verwachten dat het lek boven is na de afgelopen weken! 100% eens |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:38 schreef AFCAKAMPEN het volgende:Vertongen goed aisatti heel goed zoekt het spel naar voren, zeer slecht SIEM DE JONG de man staat de hele tijd stil en doet helemaal niets goed. schande in het shirt van AJAX. koppers heeft ook last van de zenuwen. Vond Siem niet heel slecht ofzo.. eerder een beetje ongelukkig! 2e helft ramt hij er wel effe paar in! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Enoh zijn we de komende weken ook kwijt waarschijnlijk! Ook al een spierblessure!! Pffffffffffffff lekker dan!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hahahahahaha lees net dat Davids de volgende voornaam heeft: '' Edgar Steven Davids ''
Toeval? ;p |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Enoh zijn we de komende weken ook kwijt waarschijnlijk! Ook al een spierblessure!! Pffffffffffffff lekker dan!! maakt niet echt uit.. Aissati doet het beter dan Enoh vind ik
en binnekort vd Wiel weer terug en dan Anita naar VM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:48 schreef Grasmaaier het volgende:[..] maakt niet echt uit.. Aissati doet het beter dan Enoh vind ik en binnekort vd Wiel weer terug en dan Anita naar VM Maar als je onder druk komt heb je meer aan Enoh. Bij veel balbezit van ons en druk op de tegenstander meer aan Aissati. Zijn gewoon twee heel verschillende spelers. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:48 schreef Grasmaaier het volgende:[..] maakt niet echt uit.. Aissati doet het beter dan Enoh vind ik en binnekort vd Wiel weer terug en dan Anita naar VM quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:50 schreef baco74 het volgende:[..] Maar als je onder druk komt heb je meer aan Enoh. Bij veel balbezit van ons en druk op de tegenstander meer aan Aissati. Zijn gewoon twee heel verschillende spelers. Ben het in deze toch eens met BACO! Enoh is nuttig wanneer er afgestopt moet worden, Aissati wanneer er moet worden aangevallen! Kan ze dus niet vergelijken en kan bij elke tegenstander anders uitpakken! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme wat een kans! Kutzooi! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:52 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] [..] Ben het in deze toch eens met BACO! Enoh is nuttig wanneer er afgestopt moet worden, Aissati wanneer er moet worden aangevallen! Kan ze dus niet vergelijken en kan bij elke tegenstander anders uitpakken! Precies. NAC trekt zich bij balbezit van Ajax helemaal terug op eigen helft en laat ons het spel bepalen. Aissati doet het wel goed hoor, dat zeker.
Ohw!!!...wat een bal van Buly...shit, weer niet......kansen genoeg.....goal moet een keer vallen. |
|
|
|