|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:55 schreef baco74 het volgende:[..] Precies. NAC trekt zich bij balbezit van Ajax helemaal terug op eigen helft en laat ons het spel bepalen. Aissati doet het wel goed hoor, dat zeker. Ohw!!!...wat een bal van Buly...shit, weer niet......kansen genoeg.....goal moet een keer vallen. Hopelijk gaat niet die oude sportwet gelden! Pfffffffffffff wil nu wel weer eens een keer echt juichen!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Bulykin is echt een versterking in de spits hoor |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
och och och wat een drama bal |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
geen goede Vrije Trap van Siem De Jong |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
balbezit 30%-70% heb je niks aan met 0-0 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
die 0-1 kan toch nooit lang meer duren.... |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: idd speelt echt een goeie wedstrijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Snap jullie waarom de Boer Bulykin buiten de opstelling hield in de eerste helft van de competitie ????? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:50 schreef baco74 het volgende:[..] Maar als je onder druk komt heb je meer aan Enoh. Bij veel balbezit van ons en druk op de tegenstander meer aan Aissati. Zijn gewoon twee heel verschillende spelers. Door Enoh kom je juist meer onder druk ,omdat hij veel overtredingen maakt. En bij balbezit slecht is daarddor kom je nooit lekker opbouwen (elke tegenstander laat hem vrij in balbezit) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Man je maakt me depri met je posts, probeer wat positiever te zijn. We hebben het meeste balbezit en vele kansen maar daar hebben we volgens jou nix aan en zodra NAC een kans krijgt dan was het bijna 1-0. Heb je gelijk in maar was ook bijna 6x 0-1. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 22:08 schreef sebas79 het volgende:[..] Door Enoh kom je juist meer onder druk ,omdat hij veel overtredingen maakt. En bij balbezit slecht is daarddor kom je nooit lekker opbouwen (elke tegenstander laat hem vrij in balbezit) Zit ook een kern van waarheid in, maar toch zijn een hoop van die overtredingen nodig zodra de aanvallend-ingestelde middenvelders balverlies lijden. Is vandaag (dankzij oa NAC) niet zo nodig omdat er ver vooruit gespeeld wordt. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Subaru, nu je smoel houden!!! We staan voor man! Dat negatieve gelul de hele tijd!! Ga eens achter je ploeg staan!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
wel slecht ingeschoten trouwens |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Sorry voor mijn taal Subaru, maar word dat negatieve gelul gewoon zat! Van wie dan ook!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 22:13 schreef amsterdammer113 het volgende:Subaru, nu je smoel houden!!! We staan voor man! Dat negatieve gelul de hele tijd!! Ga eens achter je ploeg staan!!! heb toch al sorry gezegd haha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
BULYKIN IS DE HELD VAN AMSTERDAM!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zie je wel,vriend.......alles komt goed.......hoop ik :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij 65+. Kop op Grumpy, je kan ook zeggen dat ie goed doordrukt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is goed man, maar kwam even een hoop frustratie bij me uit! We draaien niet lekker en dit voelt even als een opluchting! En elke keer dat negatieve gelul ben ik gewoon even zat! De ploeg heeft juist nu onze steun nodig!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Hij is wel echt slim in die spits hoor, prima wedstrijd Wil niet negatief doen ,maar hij bewijst toch (weer) een beetje het ongelijk van De Boer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door sebas79 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 22:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is goed man, maar kwam even een hoop frustratie bij me uit! We draaien niet lekker en dit voelt even als een opluchting! En elke keer dat negatieve gelul ben ik gewoon even zat! De ploeg heeft juist nu onze steun nodig!! ik erger me al weken kapot aan dit spel en al die blessures ik betaal gvd elke wedstijd hoop centen en krijg geen fatsoenlijk voetbal te zien |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 22:17 schreef Subaru het volgende:[..] ik erger me al weken kapot aan dit spel en al die blessures ik betaal gvd elke wedstijd hoop centen en krijg geen fatsoenlijk voetbal te zien Je kan gewoon op dit moment niet meer verwachten man! Probeer toch positief te blijven! Dit hebben de spelers nodig! Als wij kritisch blijven schieten zij er ook weinig mee op!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
wtf is dit voor wissel eriksen eraf en blind erin? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 22:17 schreef Subaru het volgende:[..] ik erger me al weken kapot aan dit spel en al die blessures ik betaal gvd elke wedstijd hoop centen en krijg geen fatsoenlijk voetbal te zien Tsja je kan betalen om een wedstrijd te zien maar de garantie voor mooi voetbal heb je nooit. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
speelt er trouwens ook iemand hier fifa 12 online op xbox? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nee sorry, niet mijn ding. |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Goeie counter Lodeiro. Punten zijn binnen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
blind, wat een prutser is dat pffffffffff |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Bulykin en Lodeiro zijn mijn helden hahahah.. toch mooi jongens !! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ooh ohohoh ooh ohoho ajax amsterdam zei het toch.Bully kanjerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ben jij ook zo opgelucht???? |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: De wissel pakte wel goed uit...aissati mijn held....verbannen en dan zo een pot spelen heerlijk...ik zeg janssen en enoh op de bank...aissati en buly in de basis |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Voor elke ajacied een top weekend.. eerst een overwinning op niet sportief gebied en vandaag op sportief gebied! Boys gefeliciteerd en drink er nog een paar op ajax vanavond! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Vergeet aissati niet...die jongen heeft een wereldkarakter...kan el hammadingens nog wat van leren... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zoiezo schat jij ook?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Al was het nog niet denderend...vermeer ook goed vandaag... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Echt wel, na al dat klotegezeik van de afgelopen weken voelt dit als een grote opluchting!! |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
|
|