|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geheel Ajax eindelijk weer eens een voldoende, buiten Boulykin vond ik persoonlijk Aissaiti echt een verademing op deze plek, hopelijk zet het de Boer wel wat aan het denken voordat hij Enoh hier weer terug zet. Koppers een dikke voldoende al had ik daar na die eerste actie (gele kaart) flink wat twijfels over..
Positiespel was redelijk tot goed te noemen, enkel moet het tempo bij Ajax echt omhoog wil het wedstrijden blijven winnen.
Complete verdediging stond prima, en Vermeer red een aantal keren heel erg goed, al zat ie er ook een keer of twee flink naast.
In de aanval vond ik vooral Sulejmani niet goed spelen, Ozbiliz speelde redelijk vrijuit en dat was te zien aan een aantal prima acties..
Al met al een tevreden gevoel al zijn we er nog lang niet natuurlijk.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 23:09 schreef remco k het volgende:Geheel Ajax eindelijk weer eens een voldoende, buiten Boulykin vond ik persoonlijk Aissaiti echt een verademing op deze plek, hopelijk zet het de Boer wel wat aan het denken voordat hij Enoh hier weer terug zet. Koppers een dikke voldoende al had ik daar na die eerste actie (gele kaart) flink wat twijfels over.. Positiespel was redelijk tot goed te noemen, enkel moet het tempo bij Ajax echt omhoog wil het wedstrijden blijven winnen. Complete verdediging stond prima, en Vermeer red een aantal keren heel erg goed, al zat ie er ook een keer of twee flink naast. In de aanval vond ik vooral Sulejmani niet goed spelen, Ozbiliz speelde redelijk vrijuit en dat was te zien aan een aantal prima acties.. Al met al een tevreden gevoel al zijn we er nog lang niet natuurlijk.. Vorige keer konden we het niet eens worden, maar ben het nu helemaal met je eens....aissati voor janssen.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
En buly in de basis natuurlijk |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Toch geen officieel wedstrijdtopic ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het ligt dus niet aan Bulykin is maar weer gebleken....hoeveel gaat hij scoren als hij echt goed wordt bediend vanaf de zijkanten want dat was werkelijk dramatisch...dikke onvoldoende voor Sulejmani...Ozbiliz was ook al niet veel beter...toch maar Narsingh en Assaidi of Tadic halen scoren veel hoger aan assists...wil je niet weten hoeveel goals Buly of Siggy gaan maken.... Vanaf de zijkant moet het beter....heel graag zie ik Boerrigter weer komen...Sulejmani snel verkopen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 23:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het ligt dus niet aan Bulykin is maar weer gebleken....hoeveel gaat hij scoren als hij echt goed wordt bediend vanaf de zijkanten want dat was werkelijk dramatisch...dikke onvoldoende voor Sulejmani...Ozbiliz was ook al niet veel beter...toch maar Narsingh en Assaidi of Tadic halen scoren veel hoger aan assists...wil je niet weten hoeveel goals Buly of Siggy gaan maken.... Vanaf de zijkant moet het beter....heel graag zie ik Boerrigter weer komen...Sulejmani snel verkopen... Eens |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:46 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Vond Siem niet heel slecht ofzo.. eerder een beetje ongelukkig! 2e helft ramt hij er wel effe paar in! ha ha dat er nog steeds mensen zijn die vertrouwen in Siem hebben een giller man. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 21:50 schreef baco74 het volgende:[..] Maar als je onder druk komt heb je meer aan Enoh. Bij veel balbezit van ons en druk op de tegenstander meer aan Aissati. Zijn gewoon twee heel verschillende spelers. Aisatti is gewoon een betere middenvelder als Enoh en ook als de Jong.Alleen Enoh is voor de ballen afpakken en Aisatti is gewoon een veel betere opbouwer en gelukkig denkt hij naar voren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Hij doet het hele seizoen al niks goed dus valt niet meer op. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Snap jullie waarom de Boer Bulykin buiten de opstelling hield in de eerste helft van de competitie ????? Nee NOOIT gesnapt hij is de enige spits die we hebben. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik hoop dat van der Wiel en Boilesen snel weer inzetbaar zijn, want wat ik vandaag nog echt miste was de mee opkomende backs. Ik vond Anita en Koppers allebei verdedigend prima, maar aanvallend brachten ze eigenlijk niets. Van der Wiel en Boilesen zullen toch voor meer voorzetten en combinaties met de buitenspelers zorgen. Verder uitermate tevreden over de wedstrijd, al zie je af en toe nog wel dat het aan vertrouwen ontbreekt waardoor soms net een pass niet gegeven wordt of niet nauwkeurig genoeg is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 22:15 schreef sebas79 het volgende:[..] Hij is wel echt slim in die spits hoor, prima wedstrijd Wil niet negatief doen ,maar hij bewijst toch (weer) een beetje het ongelijk van De Boer. Klopt nou alleen nog die zenuwelijer uit het doel en we gaan weer naar boven kijken.Hr Frankie lees de tips van de Ajax fans. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 23:16 schreef hippy het volgende:[..] Vorige keer konden we het niet eens worden, maar ben het nu helemaal met je eens....aissati voor janssen.... Klopt alleen Vermeer blijf ik te nerveus vinden in het doel,rest Aiatti deed het prima eindelijk een techn.middenvelder die naar voren denkt.En uiteraard heeft onze enige spits weer gescoord. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 23:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het ligt dus niet aan Bulykin is maar weer gebleken....hoeveel gaat hij scoren als hij echt goed wordt bediend vanaf de zijkanten want dat was werkelijk dramatisch...dikke onvoldoende voor Sulejmani...Ozbiliz was ook al niet veel beter...toch maar Narsingh en Assaidi of Tadic halen scoren veel hoger aan assists...wil je niet weten hoeveel goals Buly of Siggy gaan maken.... Vanaf de zijkant moet het beter....heel graag zie ik Boerrigter weer komen...Sulejmani snel verkopen... Als ik Sulejmanie zie lopen dan denk ik iedere keer he hij heeft zijn rollator vergeten . |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
yes! Eindelijk weer eens drie punten!
Hulde aan Bulykin want.....pfff al die discussies waari wordt gesteld dat hij niet goed genoeg zou zijn of niet zou kunnen kaatsen en andere onzin... Hij was goed en scoort!!!! gOOOOOAaaaaaaaLllllll van die gast uit Rusland die het team beter laat spelen !!!! |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
hoop dat de boer aissati eens een eerlijke kans op het middeveld geeft want het is echt een hele goeie voetballer met veel techniek en dan nog eens zijn mooie beheersing over het 1x raken die jongen moet gewoon elke week spelen want onder van basten was ie ook goed dus hoop echt dat ze ingaan zien bij ajax dat ze nog heel veel aan plezier aan aissati kunnen hebben want hij is wel instaat om spelers op het juiste manier aantespelen en ericson krijgt op die manier ook wat meer vrijheid opdat middeveld dus ik zeg aissati moet behouden blijven voor ajax |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
en bully was vandaag echt goed ook is ie een heel goed aanspeelpunt voor de ploeg waardoor anderen als ze teminste bewegen ook meer ruimte krijgen dus hoop dat bully een basisplaats krijgt zodat ie zich kan bewijzen |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: ajoh stel je niet aan man, siem is gewoon een PRIMA middenvelder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het is een topic over de wedstrijd, er werd over de wedstrijd gepraat door iedereen, dus was dat het wedstrijd topic.. Officieel??? NIks is hier officieel..
Maar goed, je zeikt zelf tot in het extreme over dubbele topics, dit is er ook 1!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 - 23:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het ligt dus niet aan Bulykin is maar weer gebleken....hoeveel gaat hij scoren als hij echt goed wordt bediend vanaf de zijkanten want dat was werkelijk dramatisch...dikke onvoldoende voor Sulejmani...Ozbiliz was ook al niet veel beter...toch maar Narsingh en Assaidi of Tadic halen scoren veel hoger aan assists...wil je niet weten hoeveel goals Buly of Siggy gaan maken.... Vanaf de zijkant moet het beter....heel graag zie ik Boerrigter weer komen...Sulejmani snel verkopen... Sorry hoor maar dit slaat echt helemaal nergens op.. Kijk voor de grap eens naar 90% van de assists van zowel Narsingh als Tadic. Zowel Groningen als Heerenveen speelt niet met 65% balbezit op de helft van de tegenstander, en beide spelers kunnen dus veel meer gebruik maken van hun snelheid, bij Ajax speel je al tegen de 16 an en is het 100 keer lastiger om je man te passeren aan de buitenkant, ik neem aan dat je dat toch wel snapt, het verschil tussen met ruimte voor je spelen of tegen de 16 aan spelen??
Overigens gaf de Boer al aan dat men niet gewend is aan het spelen met Boulykin, en dat men zich omdat het de zwakte van NAC was, voornamelijk heeft gericht op het inkaatsen en de inlopende mensen bedienen. Dat ging prima, ook met Ozbiliz en Sulejmani een aantal keer.
Ook waren er een stuk of 3/4 prima voorzetten waarbij Boulykin Erikssen en de Jong compleet verkeerd 1e en tweede paal lopen, je zag tijdens de wedstrijd daar ook de irritatie van de Boer en een keer Ozbiliz.
Vergeet nu allemaal eens een keertje niet dat we pas voor de eerste keer zo speelden, geef dit gewoon even de tijd i.p.v. meteen weer om aandere spelers te gaan roepen..
PS: Toch een belangrijke assist gister van Sulejmani op Lodeiro die de wedstrijd beslist.. Toch niet geheel onbelangrijk aangezien NAC net iets aan het drukken was.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch speelde hij gister echt een dikke voldoende.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 11:49 schreef remco k het volgende:[..] Sorry hoor maar dit slaat echt helemaal nergens op.. Kijk voor de grap eens naar 90% van de assists van zowel Narsingh als Tadic. Zowel Groningen als Heerenveen speelt niet met 65% balbezit op de helft van de tegenstander, en beide spelers kunnen dus veel meer gebruik maken van hun snelheid, bij Ajax speel je al tegen de 16 an en is het 100 keer lastiger om je man te passeren aan de buitenkant, ik neem aan dat je dat toch wel snapt, het verschil tussen met ruimte voor je spelen of tegen de 16 aan spelen?? Overigens gaf de Boer al aan dat men niet gewend is aan het spelen met Boulykin, en dat men zich omdat het de zwakte van NAC was, voornamelijk heeft gericht op het inkaatsen en de inlopende mensen bedienen. Dat ging prima, ook met Ozbiliz en Sulejmani een aantal keer. Ook waren er een stuk of 3/4 prima voorzetten waarbij Boulykin Erikssen en de Jong compleet verkeerd 1e en tweede paal lopen, je zag tijdens de wedstrijd daar ook de irritatie van de Boer en een keer Ozbiliz. Vergeet nu allemaal eens een keertje niet dat we pas voor de eerste keer zo speelden, geef dit gewoon even de tijd i.p.v. meteen weer om aandere spelers te gaan roepen.. PS: Toch een belangrijke assist gister van Sulejmani op Lodeiro die de wedstrijd beslist.. Toch niet geheel onbelangrijk aangezien NAC net iets aan het drukken was.. Beste Remco geef toch is een keer toe dat die Sulejmanie dramatisch was het lijkt wel of hij met een zak kolen van 25 kg op zijn rug loopt,hij is gewoon niet voor uit te branden en dan begin jij over een goeie assist,je lijkt die gasten wel die blijven zeuren dat Siem ons vorig jaar kampioen heeft gemaakt en dan hoeft hij voor de rest nooit meer goed te voetballen .Ik ben een fan van Eriksen maar gisteren was hij dramatisch en uiteraard was Siem ook weer dramatisch maar ja dat is hij elke week.Gelukkig hadden we eindelijk weer een heerlijke voetballer op het middenveld Aisatti. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ik zou ook jou willen adviseren met potlood en papier elke aktie van Siem nakijken en noteren wat hij goed doet en wat hij verkeerd doet en wat hij beter kan doen dan de bal weer terug te spelen.Ik hoop op een eerlijk antwoord als jij een hoop goede dingen kan noteren dan zie ik het gewoon verkeerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 12:02 schreef nora het volgende:[..] Ik zou ook jou willen adviseren met potlood en papier elke aktie van Siem nakijken en noteren wat hij goed doet en wat hij verkeerd doet en wat hij beter kan doen dan de bal weer terug te spelen.Ik hoop op een eerlijk antwoord als jij een hoop goede dingen kan noteren dan zie ik het gewoon verkeerd. Ik adviseer jou hetzelfde te doen, gister was het gewoon prima wat ie deed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 11:59 schreef nora het volgende:[..] Beste Remco geef toch is een keer toe dat die Sulejmanie dramatisch was het lijkt wel of hij met een zak kolen van 25 kg op zijn rug loopt,hij is gewoon niet voor uit te branden en dan begin jij over een goeie assist,je lijkt die gasten wel die blijven zeuren dat Siem ons vorig jaar kampioen heeft gemaakt en dan hoeft hij voor de rest nooit meer goed te voetballen .Ik ben een fan van Eriksen maar gisteren was hij dramatisch en uiteraard was Siem ook weer dramatisch maar ja dat is hij elke week.Gelukkig hadden we eindelijk weer een heerlijke voetballer op het middenveld Aisatti. Je zou eens een keer moeten leren lezen jij, ik zeg helemaal nergens dat ie een geweldige wedstrijd speelde, ik heb het enkel over het rendement, en hoe je het ook went of keert, Sulejmani geeft de assist die de wedstrijd beslist, en is dus zelfs in een van zijn kant slechte wedstrijd wederom heel erg belangrijk..
Oja, dat is een feit.
Verder heb ik het helemaal niet specifiek over deze wedstrijd, maar kijk anders dan sommige supporters wat verder dan 1 nachtje.. Gister was de eerste wedstrijd met zowel Aissati en Boulykin in de basis. Met moet aan elkaar wennen, en men moet met elkaar leren spelen, Boulykin doet gister heel veel goed, maar loopt op 1 voorzet na iedere andere voorzet compleet verkeerd weg, en zowel Siem de Jong als Erikssen anticipeerden niet veel beter op die voorzetten..
Ik ga tenminste niet zeggen dat het dan aan de speler ligt die de voorzet geeft, want ondanks dat het nog te weinig was (Ozbiliz wel prima) was het afronden van de voorzetten helemaal dramatisch.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hey nora,
Ik mag ons toch als fervent pleiter van Bulykin in de spits beschouwen. Niet dat we de enige waren, zeker niet maar toch. En eindelijk blijkt dat het huidige Ajax een zware behoefte heeft aan een type Bulykin.
Siem lijkt mij een uitstekende middenvelder achter het type Bulykin, maar voor optimaal rendament moeten ze wel een paar keer samenspelen. Dus kan ik het niet eens zijn met de mening dat hij niet zou voldoen als middenvelder.
Sulemani ben ik wel weer met je eens. Op impuls gaf hij de juiste pass richting Lodeiro en ook op tijd i.v.m. buitenspel. Echter gezien zijn capaciteiten vind ik hem slechts een schim van zijn eigen kunnen. Hoe dit kan is mij een raadsel...
Maar de flitsende en dreigende Sulemani heb ik weinig gezien dit seizoen en als ik daar aan denk, eigenlijk wel heel weinig gedurende zijn gehele contractperiode...
Hoop echt dat ze komend seizoen Elia en narsingh halen... maar dit terzijde. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 12:11 schreef Stanley het volgende:Hey nora, Ik mag ons toch als fervent pleiter van Bulykin in de spits beschouwen. Niet dat we de enige waren, zeker niet maar toch. En eindelijk blijkt dat het huidige Ajax een zware behoefte heeft aan een type Bulykin. Siem lijkt mij een uitstekende middenvelder achter het type Bulykin, maar voor optimaal rendament moeten ze wel een paar keer samenspelen. Dus kan ik het niet eens zijn met de mening dat hij niet zou voldoen als middenvelder. Sulemani ben ik wel weer met je eens. Op impuls gaf hij de juiste pass richting Lodeiro en ook op tijd i.v.m. buitenspel. Echter gezien zijn capaciteiten vind ik hem slechts een schim van zijn eigen kunnen. Hoe dit kan is mij een raadsel... Maar de flitsende en dreigende Sulemani heb ik weinig gezien dit seizoen en als ik daar aan denk, eigenlijk wel heel weinig gedurende zijn gehele contractperiode... Hoop echt dat ze komend seizoen Elia en narsingh halen... maar dit terzijde. 1. eens 2.oneens 3.eens 4.oprotten met debilimani en de jong 5.oprotten met elia
hahahahhahahaa |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 11:49 schreef remco k het volgende:[..] Sorry hoor maar dit slaat echt helemaal nergens op.. Kijk voor de grap eens naar 90% van de assists van zowel Narsingh als Tadic. Zowel Groningen als Heerenveen speelt niet met 65% balbezit op de helft van de tegenstander, en beide spelers kunnen dus veel meer gebruik maken van hun snelheid, bij Ajax speel je al tegen de 16 an en is het 100 keer lastiger om je man te passeren aan de buitenkant, ik neem aan dat je dat toch wel snapt, het verschil tussen met ruimte voor je spelen of tegen de 16 aan spelen?? Overigens gaf de Boer al aan dat men niet gewend is aan het spelen met Boulykin, en dat men zich omdat het de zwakte van NAC was, voornamelijk heeft gericht op het inkaatsen en de inlopende mensen bedienen. Dat ging prima, ook met Ozbiliz en Sulejmani een aantal keer. Ook waren er een stuk of 3/4 prima voorzetten waarbij Boulykin Erikssen en de Jong compleet verkeerd 1e en tweede paal lopen, je zag tijdens de wedstrijd daar ook de irritatie van de Boer en een keer Ozbiliz. Vergeet nu allemaal eens een keertje niet dat we pas voor de eerste keer zo speelden, geef dit gewoon even de tijd i.p.v. meteen weer om aandere spelers te gaan roepen.. PS: Toch een belangrijke assist gister van Sulejmani op Lodeiro die de wedstrijd beslist.. Toch niet geheel onbelangrijk aangezien NAC net iets aan het drukken was.. Heb jij geen thuiswedstrijden gezien van Heerenveen en Groningen...zij spelen alleen maar op de helft van de tegenstander...vroeger speelde Ajax 65% op de helft van de tegenstander...nu hebben ze 65% balbezit dat is heel iets anders... Leef jij nog in de 80er jaren dat Ajax nog tegen 16 man speelt...niemand is meer bang van Ajax die tijd is echt voorbij...de buitenspelers komen naar binnen...allemaal kort tikken en voor de 16 bal kwijt...gewoon de achterlijn halen en een supervoorzet afgeven zoals Boerrigter of Verhoek dat kan of Tadic zie je niet bij Ajax...en die perfecte voorzetten heeft Bulykin en als voorbeeld Luuk de jong nodig als zijnde spitsen....hoezo een keertje zo spelen...lijkt me sterk dat als er dagelijks getraind wordt in een partijvorm zo niet getraind wordt....nee het is allemaal naar binnen trekken en tikken...we missen van der Wiel aan de rechterkant die de achterlijn haalt en Boerrigter...jammer dat van der Wiel zijn voorzetten bijna nooit aankomen...maar daar is op te trainen.... 1 balletje van Sulejmani waar toevallig en doelpunt uit kwam dat mag toch wel na 90 minuten...jij bent echt een van de weinigen die het zo ziet....ik denk dat wij het hier met zijn allen verkeerd zien...ook tav de Jong en Bulykin....maar gewoon blijven volhouden Remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 13:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb jij geen thuiswedstrijden gezien van Heerenveen en Groningen...zij spelen alleen maar op de helft van de tegenstander...vroeger speelde Ajax 65% op de helft van de tegenstander...nu hebben ze 65% balbezit dat is heel iets anders... Leef jij nog in de 80er jaren dat Ajax nog tegen 16 man speelt...niemand is meer bang van Ajax die tijd is echt voorbij...de buitenspelers komen naar binnen...allemaal kort tikken en voor de 16 bal kwijt...gewoon de achterlijn halen en een supervoorzet afgeven zoals Boerrigter of Verhoek dat kan of Tadic zie je niet bij Ajax...en die perfecte voorzetten heeft Bulykin en als voorbeeld Luuk de jong nodig als zijnde spitsen....hoezo een keertje zo spelen...lijkt me sterk dat als er dagelijks getraind wordt in een partijvorm zo niet getraind wordt....nee het is allemaal naar binnen trekken en tikken...we missen van der Wiel aan de rechterkant die de achterlijn haalt en Boerrigter...jammer dat van der Wiel zijn voorzetten bijna nooit aankomen...maar daar is op te trainen.... 1 balletje van Sulejmani waar toevallig en doelpunt uit kwam dat mag toch wel na 90 minuten...jij bent echt een van de weinigen die het zo ziet....ik denk dat wij het hier met zijn allen verkeerd zien...ook tav de Jong en Bulykin....maar gewoon blijven volhouden Remco... Die kijk ik wel degelijk, en zoals men achteruit loopt tegen Ajax zoals gister gebeurt echt niet zo veel bij Heerenveen of Groningen..
Wat Boulykin betreft heb ik altijd gezegd dat het een goede voetballer is, ik wil dit soort houthakkers enkel liever niet zien in een Ajax shirt, dat is iets anders dan hem niet goed vinden..
Zo'n speler kijk ik geen voetbal voor, dat kan toch, je bent fan van bepaalde spelers of je bent het niet.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
was toch blij dat hij erin stond tegen nac! |
|
|
|