|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Video El Hamdaoui: 'Ajax is degene die moeilijk doet' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
E-J
|
|
|
Mede forumleden, wat vinden we hier van? Er is heel veel discussie geweest over El Hamdoui, maar op mij komt hij in deze reportage niet onsympathiek over.
Graag jullie mening..... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vieze kloothommel is het en zal die altijd blijven... bah wat een ventje. Je kunt aan zn stem al horen dat hij liegt over die dingen man |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Gesloten boek voor mij! Wie is dat dan??? |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 18:58 schreef Grasmaaier het volgende:Vieze kloothommel is het en zal die altijd blijven... bah wat een ventje. Je kunt aan zn stem al horen dat hij liegt over die dingen man hahahahahah toen hy nog doelpunte maakte was hy de geliefde man dus lul niet zo dom |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:23 schreef amsterdam123 het volgende:[..] hahahahahah toen hIJ nog doelpunteN maakte was hIJ de geliefde man dus lul niet zo dom. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 19:23 schreef amsterdam123 het volgende:[..] hahahahahah toen hy nog doelpunte maakte was hy de geliefde man dus lul niet zo dom Geloof jij nou echt wat die kneus allemaal zegt?
Je hebt het filmpje hoogstwaarschijnlijk niet gezien maar ik zal even iets citeren.
El Hamlap zei dat F. de Boer het volgende zei:
''het boeit me niks dat jij 2 of 3 doelpunten hebt gemaakt bij Ajax''
geloof jij dat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 20:35 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Geloof jij nou echt wat die kneus allemaal zegt? Je hebt het filmpje hoogstwaarschijnlijk niet gezien maar ik zal even iets citeren. El Hamlap zei dat F. de Boer het volgende zei: ''het boeit me niks dat jij 2 of 3 doelpunten hebt gemaakt bij Ajax'' geloof jij dat? In een andere context wel ja..
Als de Boer heeft gezegd "het kan me niet schelen dat je een paar goals hebt gemaakt voor Ajax, niemand is groter dan de club" dan kan ik me dat prima voorstellen..
Trouwens zou dat ook ene terechte opmerking zijn geweest van de Boer.. Mounir heeft het zelf verneukt bij Ajax, ik vind het wel jammer dat de Boer hem niet op het padje heeft kunnen krijgen, een grote smet op zijn nog jonge trainerscarriere.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] In een andere context wel ja.. Als de Boer heeft gezegd "het kan me niet schelen dat je een paar goals hebt gemaakt voor Ajax, niemand is groter dan de club" dan kan ik me dat prima voorstellen.. Trouwens zou dat ook ene terechte opmerking zijn geweest van de Boer.. Mounir heeft het zelf verneukt bij Ajax, ik vind het wel jammer dat de Boer hem niet op het padje heeft kunnen krijgen, een grote smet op zijn nog jonge trainerscarriere.. Ja, maar dat zegt hij dus niet.. zo kun je alles wel verdraaien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Doe nou even lezen, kom op zeg deze is nog wel heel makkelijk |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik denk dat het helemaal niet zo had hoeven escaleren. Dan had hij waarschijnlijk nog gespeelt en waren er niet zulke negatieve reacties als hierboven op hem gekomen.
Maar ben er inderdaad op wel klaar mee! Gauw verkopen a.s. Zomer! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
"Ajax is degene die moeilijk doet". Ja, tuurlijk. Jij hebt je altijd volledig cooperatief opgesteld en altijd 120 % inzet getoond !! Gek hè, dat Ajax zoveel mogelijk van de investering terug wil zien, braadhaan. Ik heb een tip voor je, Mounir: Ga je sportzaak in, is vast wel een spiegel aanwezig. Ga er even voor staan en kijk er in en vraag je dan af wat je zelf allemaal beter had kunnen doen ten opzichte van je werkgever. Zorg wel dat je de sleutel en de alarmcode hebt, want het kon weleens laat worden. Succes !! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Niemand, maar dan ook werkelijk niemand, is hier voldoende ingevoerd om Mounir óf Frank af te serveren, laat staan veroordelen. En dat ligt heel simpel aan het feit dat er rond heel deze kwestie onvoldoende is gecommuniceerd naar de buitenwereld. Alles wat hierboven wordt beweerd is derhalve gebaseerd op aannames en/of geruchten. Ik mag aannemen dat je niet zomaar vijf miljoen Euro aan spelerskapitaal naar het tweede bonjourt... er moet dus meer aan de hand zijn.
Verder komt hij in dit filmpje inderdaad over als een buitengewoon aardige kerel, wat dan weer haaks staat op het algemeen geldend beeld van hem. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is een lul,blijft een lul...geen discusssie mogenlijk...opbokken met die gozer |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 00:14 schreef Ikke_tikkie het volgende:Niemand, maar dan ook werkelijk niemand, is hier voldoende ingevoerd om Mounir óf Frank af te serveren, laat staan veroordelen. En dat ligt heel simpel aan het feit dat er rond heel deze kwestie onvoldoende is gecommuniceerd naar de buitenwereld. Alles wat hierboven wordt beweerd is derhalve gebaseerd op aannames en/of geruchten. Ik mag aannemen dat je niet zomaar vijf miljoen Euro aan spelerskapitaal naar het tweede bonjourt... er moet dus meer aan de hand zijn. Verder komt hij in dit filmpje inderdaad over als een buitengewoon aardige kerel, wat dan weer haaks staat op het algemeen geldend beeld van hem. Tuurlijk zijn onze meningen gebasseerd op aannames en geruchten en dus zoals je zelf zegt het algemeen geldend beeld van wat een ieder van hem heeft is hierbij de voedingsbodem. Daar zullen we het mee moeten doen anders kan je het forum wel opdoeken. Iedereen kan dmv van eigen interpetatie zijn of haar eigen mening toch vormen, is nix mis mee lijkt mij. Of het dan in de buurt van de waarheid zit is een tweede, al wijst het algehele beeld en de meningen bij de kwestie Mounir wel erg een kant op. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ik dacht dat ze rond waren met fiorentina ? dat ligt toch in Italië? |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote: Is afgeketst Heb je weleens een boek open gedaan op school |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 00:33 schreef baco74 het volgende:[..] Iedereen kan dmv van eigen interpetatie zijn of haar eigen mening toch vormen, is nix mis mee lijkt mij. Natuurlijk is daar niets mis mee. Ik stel alleen vast dat er ook nog de mogelijkheid is dat je -welke kamp je ook kiest- ernaast kunt zitten. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: ja bijdehand . Ik denk dat ik hoger geschoold ben dan jouw. Alleen ben ik door omstandigheden heel veel kwijt geraakt. Als je het filmpje bekijkt hoor je hem zeggen dat hij in Spanje had kunnen voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje zielige en domme reactie.. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 17:39 schreef swennos het volgende:[..] ja bijdehand . Ik denk dat ik hoger geschoold ben dan jouw. Alleen ben ik door omstandigheden heel veel kwijt geraakt. Als je het filmpje bekijkt hoor je hem zeggen dat hij in Spanje had kunnen voetballen. Hoger geschoold dan jouw?????? Hahahahahah
Sorry hoor, maar als je bijdehand gaat doen over hoe hoog je bent opgeleid en je weet zo veel fouten in een zin te krijgen vraag je er wel een beetje om hahahahahaha |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 22:42 schreef E-J het volgende:[..] Hoger geschoold dan jouw?????? Hahahahahah Sorry hoor, maar als je bijdehand gaat doen over hoe hoog je bent opgeleid en je weet zo veel fouten in een zin te krijgen vraag je er wel een beetje om hahahahahaha Ik heb inderdaad een redelijk hoge opleiding gehad , maar dat doet er niet toe. Ik heb bijna alles op mijn 24 opnieuw moeten leren. En ik ben daar nog steeds mee bezig. Dus als jij je geroepen voelt om mensen te gaan uitlachen omdat ze een taal fout maken moet je dat vooral doen . Ik hoop dat je jezelf er een grote jongen door voelt.
Voor de rest om maar even on-topic te blijven Mounir had tegen milan al zijn ego aan de kant moeten schuiven. Niemand is groter dan ajax |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 23:21 schreef swennos het volgende:[..] Ik heb inderdaad een redelijk hoge opleiding gehad , maar dat doet er niet toe. Ik heb bijna alles op mijn 24 opnieuw moeten leren. En ik ben daar nog steeds mee bezig. Dus als jij je geroepen voelt om mensen te gaan uitlachen omdat ze een taal fout maken moet je dat vooral doen . Ik hoop dat je jezelf er een grote jongen door voelt. Voor de rest om maar even on-topic te blijven Mounir had tegen milan al zijn ego aan de kant moeten schuiven. Niemand is groter dan ajax Waaarom dan vriend.....op je 24ste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 23:21 schreef swennos het volgende:[..] Ik heb inderdaad een redelijk hoge opleiding gehad , maar dat doet er niet toe. Ik heb bijna alles op mijn 24 opnieuw moeten leren. En ik ben daar nog steeds mee bezig. Dus als jij je geroepen voelt om mensen te gaan uitlachen omdat ze een taal fout maken moet je dat vooral doen . Ik hoop dat je jezelf er een grote jongen door voelt. Voor de rest om maar even on-topic te blijven Mounir had tegen milan al zijn ego aan de kant moeten schuiven. Niemand is groter dan ajax Was een geintje man! Excuus als het verkeerd gevallen is.............
Maar inderdaad, El Hamdoui lijkt me geen onaardige kerel, maar het is beter als hij vertrekt! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Een beetje raar:"Ajax is degene die moeilijk doet.
Als dat zo IS dan IS het triest gesteld met ons aller Ajax. Dat wij allen zo blind geweest zijn voor het verdriet van deze uitermate hoogbegaafde topvoetballer. Door Ajax is hij nu niet de Ronaldo van de Lage Landen. Door Ajax is Marokko nu geen Afrikaans Kampioen maar Zambia Door Ajax is de koppositie misgelopen omdat ze de Grote Verlosser niet in het eerste hebben staan.
Is dat zo Mounir... is dat echt zo? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Nutteloos dit...een trainer zet je niet zomaar aan de kant....als werkelijk zo belangerijk is....ik geloof een topvoetballer en niet iemand die dat wil zijn...met zijn grote smoel.... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik heb tot dusverre nog geen enkele reden mogen vernemen van die trainer waarom hij EH uit de selectie heeft verwijderd. Jij wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik heb tot dusverre nog geen enkele reden mogen vernemen van die trainer waarom hij EH uit de selectie heeft verwijderd. Jij wel? De Boer heeft toch aangegeven dat het mede was omdat Mounir had aangegeven dat hij een moeilijke bank klant zou gaan worden?? Ik dacht dat hij dit heeft aangegeven, maar dat kan ook maar zo een gerucht geweest zijn..
Aan de andere kant is het ook weleens goed dat er in deze roerige tijden waarin zingen centraal staat iemand eens iets binnenkamers houd... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Is dat niet juist wat je van iedere speler zou moeten mogen/kunnen verwachten, dat hij moeite heeft met een bankplaats? Anders kun je de bank net zo goed afvullen met etalagepoppen... toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:42 schreef Ikke_tikkie het volgende:Is dat niet juist wat je van iedere speler zou moeten mogen/kunnen verwachten, dat hij moeite heeft met een bankplaats? Anders kun je de bank net zo goed afvullen met etalagepoppen... toch? Ligt er wel aan hoe je er mee omgaat mocht je er daadwerkelijk op belanden.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik heb niet meer gelezen dan dat Mounir gemeld zou hebben een "moeilijke bankzitter" te zijn. Mocht dát de reden zijn voor een definitieve verbanning uit het eerste, mag de Boer zich nog eens achter de oren krabben en terug denken aan de werkweigering van hem en zijn broer toen ze een transfer er doorheen wilden drukken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik heb niet meer gelezen dan dat Mounir gemeld zou hebben een "moeilijke bankzitter" te zijn. Mocht dát de reden zijn voor een definitieve verbanning uit het eerste, mag de Boer zich nog eens achter de oren krabben en terug denken aan de werkweigering van hem en zijn broer toen ze een transfer er doorheen wilden drukken. Hoe men het ook went of keert.. De Boer heeft hoer hele grove fouten gemaakt. Een speler die deze waarde vertegenwoordigt moet mee gepraat worden, net zo vaak en zolang totdat het is opgelost.. Dat is de Boer niet gelukt om welke reden dan ook , en nu speelt hij niet voor Ajax.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:48 schreef remco k het volgende:[..] Hoe men het ook went of keert.. De Boer heeft hoer hele grove fouten gemaakt. Een speler die deze waarde vertegenwoordigt moet mee gepraat worden, net zo vaak en zolang totdat het is opgelost.. Dat is de Boer niet gelukt om welke reden dan ook , en nu speelt hij niet voor Ajax.. Ben ik het mee oneens! Er wordt al genoeg gepraat, maar als men zich toch blijft misdragen achter de schermen moeten er straffen worden uitgedeeld! Wij weten allen niet de werkelijke reden, maar het lijkt mij toch dat er iets moet zijn gebeurd wat de autoriteit van Frank heeft aangetast! Anders had de directie er wel meer mee gedaan lijkt mij!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ben ik het mee oneens! Er wordt al genoeg gepraat, maar als men zich toch blijft misdragen achter de schermen moeten er straffen worden uitgedeeld! Wij weten allen niet de werkelijke reden, maar het lijkt mij toch dat er iets moet zijn gebeurd wat de autoriteit van Frank heeft aangetast! Anders had de directie er wel meer mee gedaan lijkt mij!! De directie is druk met andere zaken.. Plus dat men in de directie nog steeds vond dat hun de Boer naar voren hebben geschoven, ze hebben hem een beetje gebruikt om hun goede naam te behouden voor zover dat mogelijk was..
Maar dan nog faalt de Boer.. Hij is er verantwoordelijk voor... Ik las laatst trouwens een bericht dat Vink het idee had dat Mounir dit seizoen nog wel voor het eerste zou komen te spelen en dat ze weer in gesprek zouden gaan of iets dergelijks.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hoho, ik zeg niet dat Frank tot een accoord had moeten komen met EH. Hij had duidelijker kunnen/moeten zijn in het hoe en waarom van zijn besluit. Ik vind het nu allemaal maar moeilijk verdedigbaar namelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:59 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hoho, ik zeg niet dat Frank tot een accoord had moeten komen met EH. Hij had duidelijker kunnen/moeten zijn in het hoe en waarom van zijn besluit. Ik vind het nu allemaal maar moeilijk verdedigbaar namelijk. Dat is ook iets wat ik vind.. Dat hij niet alles naar buiten brengt vind ik alleen maar goed, ook van de kant van Mounir tot nog toe.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Stomme kut marrokaan, vreselijk. En nee, hij gaat niet meer spelen voor Ajax, wie dat denkt is niet 100%, want er is veel meer gebeurt dan wij weten! Z.s.m. verkopen en een strik erom! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Stomme kut marrokaan, vreselijk. En nee, hij gaat niet meer spelen voor Ajax, wie dat denkt is niet 100%, want er is veel meer gebeurt dan wij weten! Z.s.m. verkopen en een strik erom! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 18:57 schreef Ajx het volgende:Stomme kut marrokaan, vreselijk. En nee, hij gaat niet meer spelen voor Ajax, wie dat denkt is niet 100%, want er is veel meer gebeurt dan wij weten! Z.s.m. verkopen en een strik erom! Doe eens normaal man, wat heeft zijn Marrokaan zijn hiermee te maken? Ga nou niet doen alsof de Nederlanders allemaal niet lui zijn ofzo.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 19:00 schreef remco k het volgende:[..] Doe eens normaal man, wat heeft zijn Marrokaan zijn hiermee te maken? Ga nou niet doen alsof de Nederlanders allemaal niet lui zijn ofzo.. Hij is toch een marrokaan, dus kan ik toch zeggen dat hij een stomme kut marrokaan is? Of had ik moeten schrijven dat het een Australiër is... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 20:31 schreef Ajx het volgende:[..] Hij is toch een marrokaan, dus kan ik toch zeggen dat hij een stomme kut marrokaan is? Of had ik moeten schrijven dat het een Australiër is... Whahahahahahahahahahaha......+14 ouwe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 20:31 schreef Ajx het volgende:[..] Hij is toch een marrokaan, dus kan ik toch zeggen dat hij een stomme kut marrokaan is? Of had ik moeten schrijven dat het een Australiër is... Tja das logisch! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 20:31 schreef Ajx het volgende:[..] Hij is toch een marrokaan, dus kan ik toch zeggen dat hij een stomme kut marrokaan is? Of had ik moeten schrijven dat het een Australiër is... Nee, maar nu lijkt het alsof je de nadruk op 'marokkaan' legt. En ook het feit dat je het al noemt. Blame me, maar het kwam ook bij in de richting van rascistisch over.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 20:31 schreef Ajx het volgende:[..] Hij is toch een marrokaan, dus kan ik toch zeggen dat hij een stomme kut marrokaan is? Of had ik moeten schrijven dat het een Australiër is... Het is gewoon racistisch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Och moet jij ook weer uit je kraaiennest komen?? Pffffffffffffffff |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 18:57 schreef Ajx het volgende:Stomme kut marrokaan, vreselijk. En nee, hij gaat niet meer spelen voor Ajax, wie dat denkt is niet 100%, want er is veel meer gebeurt dan wij weten! Z.s.m. verkopen en een strik erom! In principe heb je daar gelijk in, maar dat is laugisch.
Ik snap ook weer dat mensen het als racistisch op kunnen vatten. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Het is geen kwestie van racistisch opvatten. Wanneer je "kutmarokkaan" schrijft, zit daar geen andere bedoeling achter dan een bevolkingsgroep af te rekenen op afkomst. Dus gewoon racistisch. Ben dan ook zo eerlijk dat je het zo bedoelt en ga niet liggen draaikonten. |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 23:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik heb tot dusverre nog geen enkele reden mogen vernemen van die trainer waarom hij EH uit de selectie heeft verwijderd. Jij wel? Daar hoef jij ook geen reden voor te krijgen. Ik heb vertrouwen in Frank en zijn keuze om deze wanspeler te boycotten. Meneertje is niet in staat om onder Frank te voetballen. Duidelijk was dat hij alleen de autoriteit van Jol accepteerde en Frank direkt onder druk zette toen hij bij de 1ste wedstrijd van Frankie tegen AC Milan (die we FOKKING WONNEN!!!!) niet opgesteld was. Dat Frank hem dat niet persoonlijk in 4-voud heeft medegedeeld kan je toch gewoon onder beginnersfoutje scharen? Daarna is het volledig ontspoord met een manager van Meneertje die ook een duit in het zakje deed qua publiciteit.
Nee, dit Meneertje mag nooit meer in Ajax1 spelen. Ik zou er een erezaak van maken om met een levensgroot spandoek dit duidelijk te maken dus dan weet je gelijk waar ik zit mocht Meneertje ooit nog in Ajax1 komen te spelen.
Oh en Frank verwijten dat hij met zijn broer toendertijd een transfer afdwong en dat vergelijken met Meneertje is zo bizar kortzichtig gedacht dat ik twijfel of je waanzinnig geworden bent of gewoon pas fan bent sinds 2000 en de geschiedenis van de tweeling de Boer gewoon niet kent of onderkent. Zulke helden vergelijken met Meneertje is niet van toepassing!!!! |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 - 07:56 schreef Ikke_tikkie het volgende:Het is geen kwestie van racistisch opvatten. Wanneer je "kutmarokkaan" schrijft, zit daar geen andere bedoeling achter dan een bevolkingsgroep af te rekenen op afkomst. Dus gewoon racistisch. Ben dan ook zo eerlijk dat je het zo bedoelt en ga niet liggen draaikonten. Kutmarokkaan, pisboer, tyfuskakkerlak, teringmongool, nepduitser, luie neger, domme belg..
Ik kan nog wel een tijdje doorgaan totdat ik de hele wereldbol afgewerkt heb..
Kutmarokkaan is een scheldwoord geworden die niet als een racistische opmerking afgedaan kan worden. Dan zou hij moeten zeggen alle marokkanen zijn kutmarokkanen. Meneertje is gewoon een kutmarokkaan net zoals Bommeltje een pisboer is en Vlaar een tyfuskakkerlak. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 - 08:46 schreef IdiJoods het volgende:[..] Oh en Frank verwijten dat hij met zijn broer toendertijd een transfer afdwong en dat vergelijken met Meneertje is zo bizar kortzichtig gedacht dat ik twijfel of je waanzinnig geworden bent of gewoon pas fan bent sinds 2000 en de geschiedenis van de tweeling de Boer gewoon niet kent of onderkent. Goh, zal je verbazen hoe lang ik al fan ben... Hoe oud ben je zelf eigenlijk? |
|
|
|