|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, dat zou mooi zijn. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De liesblessure van de talentvolle Feyenoorder Jordy Clasie valt relatief mee. De middenvelder (20) heeft volgens de Rotterdamse club last van een verrekking.
Clasie viel zondag in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (3-1) geblesseerd uit. Hij trainde woensdag in de buitenlucht nog niet mee met de A-selectie. Het is twijfelachtig of hij alweer speelklaar is voor de thuiswedstrijd van Feyenoord zaterdag tegen RKC Waalwijk.
Ricky van Haaren trainde wel weer voluit mee met de Kuipbewoners. De middenvelder mist nog wedstrijdritme om tegen de Waalwijkers in actie te kunnen komen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 18:24 schreef RenatoBos het volgende:De liesblessure van de talentvolle Feyenoorder Jordy Clasie valt relatief mee. De middenvelder (20) heeft volgens de Rotterdamse club last van een verrekking. Clasie viel zondag in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (3-1) geblesseerd uit. Hij trainde woensdag in de buitenlucht nog niet mee met de A-selectie. Het is twijfelachtig of hij alweer speelklaar is voor de thuiswedstrijd van Feyenoord zaterdag tegen RKC Waalwijk. Ricky van Haaren mist nog wedstrijdritme om tegen de Waalwijkers in actie te kunnen komen. En loopvermogen, uitstraling, inzicht, werklust, fans en een contract voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ga vannacht aan de jagermeister ben strondverkouden gvd moet morgen middag wel over zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3 truien aan 4 jagermeistertjes en zo je bed in...en zweten maar... Tot morgen! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
oke dat ga ik doen als ik weer thuis ben van mijn werk |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Jordy Clasie en Sekou Cissé zijn er morgen niet bij als Feyenoord het thuis opneemt tegen RKC Waalwijk. Middenvelder Clasie heeft een liesblessure, aanvaller Cissé liep gisteren tijdens de training een enkelkwetsuur op. Op de plaats van Clasie zal Kamohelo Mokotjo spelen, meldt RTV Rijnmond.( bron ad.nl ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liever nu dan over een week. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Cisse.. boeiend.. Clasie.. als je er volgende week maar weer staat ! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Cisse speelde vorige week stukken beter dan Guyon. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: Ik geloof niet in wonderen maarja, op een pountje hopen is ook niet mijn ding! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Winnen we met meer dan 1 doelpunt verschil dan staan we derde... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
pfff ga het niet redden vandaag strondverkouden koorts kopppijn last van de strot |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: klote man! beterschap!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier ook huis vol hoesters en snotters ... Ik zou deze ochtend gaan sporten. Word m ook niet, kan net aan normaal ademhalen |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 08:21 schreef Stylzz het volgende:Hier ook huis vol hoesters en snotters ... Ik zou deze ochtend gaan sporten. Word m ook niet, kan net aan normaal ademhalen beterschap aan jullie daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen tijd voor De kids laten dat niet toe ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahaha, herkenbaar..... wil je niets liever dan gewoon in je bed liggen of zo maar nee....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 09:09 schreef FR-Roel het volgende:[..] hahahahaha, herkenbaar..... wil je niets liever dan gewoon in je bed liggen of zo maar nee....... Maar is wel beter, je voelt je beter actief dan wanneer je zwelgt in ellende |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @OnlyFeyenoord: En LAAAANGGGZAAAAAAMMMM ZINGEN!! #23steminuut #19:08 #MijnFeyenoord
Mooie actie, mooie tijd. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 10:55 schreef Bosifyable het volgende:RT @OnlyFeyenoord: En LAAAANGGGZAAAAAAMMMM ZINGEN!! #23steminuut #19:08 #MijnFeyenoord Mooie actie, mooie tijd. Hier zie ik de schoonheid wel van in;-) |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
in principe moet is feyenoord aan z,n stand verplicht deze wedstrijd te winnen, maar ik ik snap niet waarom het zolang tijd neemt om een elftal goed in te laten spelen terwijl men op hoog competitie spelen en bakken met geld verdienen raar wereld of wij worden gek gehouden, en dit is niet gericht naar alleen feyenoord maar alle voetbalclubs en spelers en trainers, zo zie je maar dat de smerigste mensen de miljoenairs zijn die maken alles kapot vindt je het gek dat er oorlog en vervuiling en gedragsproblemen onstaan en de rijke worden amper aangepakt daar doet de regering niks maar wel de werkenden mensen met een midden en laag inkomen want dat is natuurlijk makkelijker.sorry ik laat mij even gaan want dit maatschappij en aardbol is al 75 procent zwaar vervuild ik vraag mij ook af wanneer zal de vernietigende werking van de planeet gebeuren zodat de mensheid zal verdwijnen voorgoed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beterschap aan de zieken !!!!
Wij gaan winnen !!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben er weer klaar voor,koppie erbij houden jongens Helaas tegen PSV weer aan het werk,dus geef effe een goede wedstrijd aan mij en vele andere fans. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:37 schreef piet de paler het volgende:Ben er weer klaar voor,koppie erbij houden jongens Helaas tegen PSV weer aan het werk,dus geef effe een goede wedstrijd aan mij en vele andere fans. Kom je nog naar Varkenoord Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik moet nog uit breda komen maar de eerstvolgende thuiswedstrijd kom ik een biertje drinken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zeg het nog een keer 3-1.... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Henny - dinsdag 14 februari 2012 - 09:31 edit quote deeplink Wederom 3-1 en een uitstekende Mulder.
Zijn we het weer eens! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 16:55 schreef Henny het volgende:[..] Henny - dinsdag 14 februari 2012 - 09:31 edit quote deeplink Wederom 3-1 en een uitstekende Mulder. Zijn we het weer eens! Heel mooi, nog 1,5 uur, ik heb er zin aan. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Hier nog 1! De kouwe staat klaar en de hollandse groenten gedraaid. Nu rest nog maar 1 ding! FEEEEYENOORD, FEEEEYENOORD, WAT GAAN WIJ DOEN VANDAAAAAG!? |
|
|
|
|
FeyenoordNijmegen
|
|
|
Het wordt een lekkere dikke 8 - 0. Zelfvertrouwen uitstralen. Zorgen dat niemand iets te zoeken heeft in de Kuip! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN!!!!!!
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE OLE.
(kut, nog ff snel naar de groenteboer, goed dat je het ff zegt!) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:WIJ GAAN WINNEN!!!!!! KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE OLE. (kut, nog ff snel naar de groenteboer, goed dat je het ff zegt!) HAHA! Go go, nu kan het nog je hebt nog ruim de tijd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelukt, mooi topje amnesia nu Feyenoord nog d:-) |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Het avondmaal is hier genutigd en de pils staat koud, Junior wordt nu in pyama gehezen en gaat zo te bed , dus ik zit er klaar voor. nog 3 kwartier wachten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tik tok, tik tok, tik tok, tik tok.................... |
|
|
|