BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:53 schreef MMM het volgende:
Die kut Belg staat ook weer lekker te dekken bij de 1-1.. Pfffff
ik word er zo moe van!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:53 schreef FR-Henk het volgende:
Guidetti komt dan wel weer na afloop voor de camera om over z'n domme actie te vertellen.
Dat is dan een held. Hij verschuilt zich niet. En doet boete.
Respect.
yup, zo hoort het.
MMM
 MMM - zaterdag 18 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

waar is ramstein eigenlijk?
Je bent serieus?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahaha vers bloed??je hebt de hele wedstrijd geen fuck gedaan!hoe kun je moe wezen?was zeker weer te koud voor onze jongens?

waar is ramstein eigenlijk?
Dan niet.

Is die laatste vraag serieus?
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:53 schreef FR-Henk het volgende:
Guidetti komt dan wel weer na afloop voor de camera om over z'n domme actie te vertellen.
Dat is dan een held. Hij verschuilt zich niet. En doet boete.
Respect.
whahaha hij zal wel moeten???excuses helpen niet.zeker niet bij mij!en nee ik ben niet van het gedrag van velen van feyenoord dat er wordt gezegd dat het boven verwachting gaat?want das gelul!feyenoord moet altijd winnen en zeker van rkc maar met zo een instelling win je niet eens van dws het zesde elftal!
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 18 februari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Daar heb ik ook wel respect voor.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dan niet.

Is die laatste vraag serieus?
over ramstein ja eigenlijk wel wat dan?heb je iets om me neer te halen nou ja het enige wat ik danz al zeggen sry was een domme fout van me(guidetti)
fer1971
 fer1971 - zaterdag 18 februari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Swerts zat er ook lek bij bij de 1-1
Koeman hoe kan je hem nog in het veld zetten.

Hij springt niet eens mee die looser
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 februari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:57 schreef TheMenace het volgende:

[..]

over ramstein ja eigenlijk wel wat dan?heb je iets om me neer te halen nou ja het enige wat ik danz al zeggen sry was een domme fout van me(guidetti)
Ik heb geen enkele behoefte om jou of iemand anders neer te halen. Maar Ramsteijn is al bijna het hele seizoen geblesseerd....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 februari 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:55 schreef TheMenace het volgende:

[..]

whahaha hij zal wel moeten???excuses helpen niet.zeker niet bij mij!en nee ik ben niet van het gedrag van velen van feyenoord dat er wordt gezegd dat het boven verwachting gaat?want das gelul!feyenoord moet altijd winnen en zeker van rkc maar met zo een instelling win je niet eens van dws het zesde elftal!
Huhuh excuses helpen niet nee. Maar je toont meer ballen als je ze ronduit in het openbaar uit.
Er zijn al teveel stoere kuttekoppen die zich verschuilen.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
tering hea hier word je toch onverschillig cynisch en kwaad tegelijk van?gvd hahahahah wat een onzin allemaal.tegen rkc met alle respect......
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Huhuh excuses helpen niet nee. Maar je toont meer ballen als je ze ronduit in het openbaar uit.
Er zijn al teveel stoere kuttekoppen die zich verschuilen.
ik heb liever dat als die zin shirt uitrekt er een paar tieten op maakt dan kennen we nog ergens naar kijken haha

kut dat het HEM nou juist gebeurd!maja gelukkig ben ik 2 dgn vrij nu dus kan ik rustig in mijn (eentje,inclusief ouders) effe gek gaan wezen in me kamer hahaha
hopelijk kan ik mezelf acclimatiseren.....lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Huhuh excuses helpen niet nee. Maar je toont meer ballen als je ze ronduit in het openbaar uit.
Er zijn al teveel stoere kuttekoppen die zich verschuilen.
volgende keer toon ik me ballen wat denk je daarvan? haha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 februari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Van brons kun je nog steeds geen goud maken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 februari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

volgende keer toon ik me ballen wat denk je daarvan? haha
Op de middenstip dan he! Shirt aanhouden.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op de middenstip dan he! Shirt aanhouden.
uiteraard die buik van mij kan je niet omheen..............hahaha
die zie je op afstand al staan haha
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:
Van brons kun je nog steeds geen goud maken.
(we)staan niet eens op brons!dus wat lul je haha kutlul!laat je borsten zien!whehe uhum
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 februari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:10 schreef TheMenace het volgende:

[..]

(we)staan niet eens op brons!dus wat lul je haha kutlul!laat je borsten zien!whehe uhum
Nee sappie, jij denkt nog steeds dat een matig team kampioen moet worden. Effe wakker worden en er bij blijven he.
Jannemannetje
 Jannemannetje - zaterdag 18 februari 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Als hij die strafschop gemist had was hij er volgende week gewoon bij geweest
MMM
 MMM - zaterdag 18 februari 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Ja....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 18 februari 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:21 schreef Jannemannetje het volgende:
Als hij die strafschop gemist had was hij er volgende week gewoon bij geweest
tsja, as is verbrande turf. Hij is er niet bij, jammer, dan zal zijn vervanger het moeten doen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 februari 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Ik zeg, mooie kans om te laten zien dat dit team meer is dan alleen Guidetti
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Absoluut, alleen hopelijk niet zonder Clasie tegen Pisvee.
van geil
 van geil - zaterdag 18 februari 2012 - 22:29   quote  deeplink  
wij spelen daar net als rkc tegen ons,,,,
dus kan zomaar n overwinning worden,,,wel is belangrijk dat clasie fit is!
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee sappie, jij denkt nog steeds dat een matig team kampioen moet worden. Effe wakker worden en er bij blijven he.
matig team?je bent niet goed bij je hoofd slappe!
DY
 DY - zaterdag 18 februari 2012 - 22:42   quote  deeplink  
ach ja jongens 1-1 kan gebeuren, ik ga net een rondje langs de voetbalzone fora en daar vinden ze het allemaal alweer geweldig dat we een keer gelijkspelen en 1 van onze sterspelers rood krijgt, is puur een teken van angst.

ik zeg gewoon volgende week die pisveeers zwaar aanpakken en dan vooral ola "ik kijk altijd alsof ik moet huilen" toivonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door DY --
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:42 schreef DY het volgende:
ach ja jongens 1-1 kan gebeuren, ik ga net een rondje langs de voetbalzone fora en daar vinden ze het allemaal alweer geweldig dat we een keer gelijkspelen en 1 van onze sterspelers rood krijgt, is puur een teken van angst.

ik zeg gewoon volgende week die pisveeers zwaar aanpakken en dan vooral ola "ik kijk altijd alsof ik moet huilen" toivonen.
Precies!en by the way!deze zogenaamde sterspeler heb ik vandaag helemaal niet gezien.Dus daar lig ik niet zo wakker van!wel van dat domme gedrag van hem!Was er ook al niet tegen tegen ajax uit want toen was hij ziek en thuis tegen ajaks had hij ook bijna niet meegedaan wegens iets en nu weer geschorst tegen psv.
DY
 DY - zaterdag 18 februari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:45 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Precies!en by the way!deze zogenaamde sterspeler heb ik vandaag helemaal niet gezien.Dus daar lig ik niet zo wakker van!wel van dat domme gedrag van hem!Was er ook al niet tegen tegen ajax uit want toen was hij ziek en thuis tegen ajaks had hij ook bijna niet meegedaan wegens iets en nu weer geschorst tegen psv.
ik lig er sowieso niet wakker van omdat ik ook genoeg vertrouwen heb in de rest van de selectie, en als we gewoon puur op inzet voetballen winnen we het sowieso van die mooiweer-voetballers uit eidnhoven.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:42 schreef DY het volgende:
ach ja jongens 1-1 kan gebeuren, ik ga net een rondje langs de voetbalzone fora en daar vinden ze het allemaal alweer geweldig dat we een keer gelijkspelen en 1 van onze sterspelers rood krijgt, is puur een teken van angst.

ik zeg gewoon volgende week die pisveeers zwaar aanpakken en dan vooral ola "ik kijk altijd alsof ik moet huilen" toivonen.
weet je wat ook triest is?zo iemand als fr henk!tering je bent beter als menigeen kwa elftal en dat heb je laten zien en meneer zegt nog dat het matig team is?neppert!zeker weer zo een smtype haha
Peet Hoek
 Peet Hoek - zaterdag 18 februari 2012 - 23:17   quote  deeplink  
De actie van onze held was misschien dom maar verreweg de domste actie van de avond kwam op naam van onze trainer. Welke idioot wisselt een aanvaller voor een verdediger en geeft zijn team ook nog de opdracht in te zakken nadat men met 18 man komt te staan. Daarmee roep je de onheil over jezelf af. Ook Vlaar liet weer eens duidelijk merken absoluut geen aanvoerderskwalitileiten te bezitten wannee dit nodig was. Het wordt tijd voor BMI en de Vrij in het centrum met Clasie als aanvoeder. Hopelijk maken guidetti koeman zulke kinderlijke fouten niet meer.
Els
 Els - zaterdag 18 februari 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik heb liever dat als die zin shirt uitrekt er een paar tieten op maakt dan kennen we nog ergens naar kijken haha

kut dat het HEM nou juist gebeurd!maja gelukkig ben ik 2 dgn vrij nu dus kan ik rustig in mijn (eentje,inclusief ouders) effe gek gaan wezen in me kamer hahaha
hopelijk kan ik mezelf acclimatiseren.....lol
Misschien moet je die 2 dagen investeren in een cursus 'Manieren voor Dummies'?
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:17 schreef Peet Hoek het volgende:
De actie van onze held was misschien dom maar verreweg de domste actie van de avond kwam op naam van onze trainer. Welke idioot wisselt een aanvaller voor een verdediger en geeft zijn team ook nog de opdracht in te zakken nadat men met 18 man komt te staan. Daarmee roep je de onheil over jezelf af. Ook Vlaar liet weer eens duidelijk merken absoluut geen aanvoerderskwalitileiten te bezitten wannee dit nodig was. Het wordt tijd voor BMI en de Vrij in het centrum met Clasie als aanvoeder. Hopelijk maken guidetti koeman zulke kinderlijke fouten niet meer.
ik snap sowieso niet waarom je swerts inbrengt.je kan nu toch echt zien dat hij alles tekort komt!past gewoon niet bij feyenoord!je had nog beter die andere fernadez in kunnen brengen denk ik.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:18 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien moet je die 2 dagen investeren in een cursus 'Manieren voor Dummies'?
manieren voor dummies?misschien een goede cursus voor jullie vriend guidetti?mij moet je niet aanvallen trut!haha en manieren die is dit land al jaren kwijt!

Come on Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door TheMenace --
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik snap sowieso niet waarom je swerts inbrengt.je kan nu toch echt zien dat hij alles tekort komt!past gewoon niet bij feyenoord!je had nog beter die andere fernadez in kunnen brengen denk ik.
Tekort komt tekort komt, dat is nog een compliment voor die kneus. Ik ben onderhand de grootste kneus in een "FC Bal op 't Dak 25" en die lompe Belg mag echt mijn veters nog niet strikken. Koeman verdient zweepslagen als ie Swerts nog een keer op de bank zet en heel veel als ie Swerts ook nog laat spelen. Kut kut Koeman en Swerts. Kutzooi. Godgodgodverdomme. Ben nog steeds des duivels. HAMAS.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:38 schreef Henny het volgende:

[..]

Tekort komt tekort komt, dat is nog een compliment voor die kneus. Ik ben onderhand de grootste kneus in een "FC Bal op 't Dak 25" en die lompe Belg mag echt mijn veters nog niet strikken. Koeman verdient zweepslagen als ie Swerts nog een keer op de bank zet en heel veel als ie Swerts ook nog laat spelen. Kut kut Koeman en Swerts. Kutzooi. Godgodgodverdomme. Ben nog steeds des duivels. HAMAS.
ik heb precies hetzelfde haha elke keer maar weer.wat een pest zooi!
de pest is ook dat wij ons ei niet kwijt kunnen en hun wel en hun zijn het zo vergeten die lamlullen!zo slecht voor eigen publiek spelen met zo een goed elftal (zeker voor top 3 vind ik) vind ik echt kwalijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door TheMenace --
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Heb al een fles wijn achter mijn kiezen om de ellende te verdringen, maar ik word op de 1 of andere manier steeds nijdiger. Kunnen we Bandewijn niet de schuld geven van het puntverlies?
van geil
 van geil - zaterdag 18 februari 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:42 schreef Henny het volgende:
Heb al een fles wijn achter mijn kiezen om de ellende te verdringen, maar ik word op de 1 of andere manier steeds nijdiger. Kunnen we Bandewijn niet de schuld geven van het puntverlies?
jantje smit,,,die eikel!!!!
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde haha elke keer maar weer.wat een pest zooi!
de pest is ook dat wij ons ei niet kwijt kunnen en hun wel en hun zijn het zo vergeten die lamlullen!zo slecht voor eigen publiek spelen met zo een goed elftal (zeker voor top 3 vind ik) vind ik echt kwalijk!
Heb je gezien op tv hoe kapot Guidetti zat? Zo hoort het ook, ook al was het zijn fout.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:42 schreef Henny het volgende:
Heb al een fles wijn achter mijn kiezen om de ellende te verdringen, maar ik word op de 1 of andere manier steeds nijdiger. Kunnen we Bandewijn niet de schuld geven van het puntverlies?
hahaha maakt mij niet uit want iedereen heeft het bij mij gedaan!das standaard bij mij!iedereen krijgt van mij de schuld!P:
sevillana
 sevillana - zaterdag 18 februari 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:27 schreef Henny het volgende:
Absoluut, alleen hopelijk niet zonder Clasie tegen Pisvee.
denk idd ook dat Clasie gemist is vanavond, maar denk dat ie volgende week wel kan spelen want ik zag hem vanavond in een redelijk tempo de trap oplopen in 't Maasgebouw.
vanwege de domme actie van John volgende week Guyon maar weer eens als diepe spits proberen tegen pisvee lijkt me, die heeft iig wel snelheid voldoende.
Omekees
 Omekees - zaterdag 18 februari 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:43 schreef Henny het volgende:

[..]

Heb je gezien op tv hoe kapot Guidetti zat? Zo hoort het ook, ook al was het zijn fout.
Is volgens mij ook wel een beetje een show, maar die vent is een en al show, dat maakt hem goed, uniek en dom
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 18 februari 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:43 schreef Henny het volgende:

[..]

Heb je gezien op tv hoe kapot Guidetti zat? Zo hoort het ook, ook al was het zijn fout.
ja maja ik wordt er niet warm van van zijn zielige gedrag!Het irriteert mij gewoon zo dom wat hij deed en daar veranderd niemand wat aan!

blijft wel een feit hoe erg ik hem ook (haat) op dit moment en ik hem verfoeilijk
dat het een goede voetballer is.sniksniksnik
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk idd ook dat Clasie gemist is vanavond, maar denk dat ie volgende week wel kan spelen want ik zag hem vanavond in een redelijk tempo de trap oplopen in 't Maasgebouw.
vanwege de domme actie van John volgende week Guyon maar weer eens als diepe spits proberen tegen pisvee lijkt me, die heeft iig wel snelheid voldoende.
En er zal ruimte zijn voor de spitsen. Cisse weer fit, Cabral lijkt weer wat beter in vorm. Heb net ook al gezegd. Blijf bij mijn 2-3 voorspelling.
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:45 schreef Omekees het volgende:

[..]

Is volgens mij ook wel een beetje een show, maar die vent is een en al show, dat maakt hem goed, uniek en dom
Leek me erg oprecht. Is geen toneelspelert!
Omekees
 Omekees - zaterdag 18 februari 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:47 schreef Henny het volgende:

[..]

Leek me erg oprecht. Is geen toneelspelert!
Hij deed anders wel heel zielig....
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:50 schreef Omekees het volgende:

[..]

Hij deed anders wel heel zielig....
Hij zal zich ook wel enorm kut gevoeld hebben. Als ik met mijn "bierteam" punten verspeel ben ik al "doodziek" en helemaal als het ook nog door mij komt. Laat staan hoe hij zich moet voelen. Is 1 van de weinigen die lijkt te begrijpen wat er bij ons leeft!
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

manieren voor dummies?misschien een goede cursus voor jullie vriend guidetti?mij moet je niet aanvallen trut!haha en manieren die is dit land al jaren kwijt!

Come on Feyenoord!
Sorry hoor,kom net thuis en zo ongeveer alles wat in me opkomt zie ik hier
al verwoord. Heb dus weinig toe te voegen. Maar Menace,je wordt aangesproken op
je manier van posten en dan kraam je dit soort shit uit tegen Els? Jongeman,mijn advies:
corrigeer dit en bied je excuses aan (desnoods per pb)
Tatabanya
 Tatabanya - zondag 19 februari 2012 - 00:13   quote  deeplink  
Je staat 10 minuten voor tijd 1-0 voor en je spits moet er af met een rode kaart......nou en! Lekker boeiend!
Probleem was dat Feyenoord onnodig achteruit ging voetballen en Koeman deed er nog een schep bovenop met het inbrengen van Swerts, die zorgt alleen maar voor meer gepruts en onzekerheid.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Sorry hoor,kom net thuis en zo ongeveer alles wat in me opkomt zie ik hier
al verwoord. Heb dus weinig toe te voegen. Maar Menace,je wordt aangesproken op
je manier van posten en dan kraam je dit soort shit uit tegen Els? Jongeman,mijn advies:
corrigeer dit en bied je excuses aan (desnoods per pb)
al gedaan.....
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:13 schreef Tatabanya het volgende:
Je staat 10 minuten voor tijd 1-0 voor en je spits moet er af met een rode kaart......nou en! Lekker boeiend!
Probleem was dat Feyenoord onnodig achteruit ging voetballen en Koeman deed er nog een schep bovenop met het inbrengen van Swerts, die zorgt alleen maar voor meer gepruts en onzekerheid.
eens,,,,als je vooruit voetbalt win je de pot.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1









0.0079190