BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:13 schreef Tatabanya het volgende:
Je staat 10 minuten voor tijd 1-0 voor en je spits moet er af met een rode kaart......nou en! Lekker boeiend!
Probleem was dat Feyenoord onnodig achteruit ging voetballen en Koeman deed er nog een schep bovenop met het inbrengen van Swerts, die zorgt alleen maar voor meer gepruts en onzekerheid.
swerts zou ik nog niet inbrengen in dws het zesde elftal!mits hij in de spits staat!mowhahahahaha lulllllllllllllllllllllllll swertsssssssssssssssssssssssss
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:15 schreef TheMenace het volgende:

[..]

al gedaan.....
Goed zo,nie meer doen he? :)
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2012 - 00:17   quote  deeplink  
schaken mag ook wel ns scoren
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:13 schreef Tatabanya het volgende:
Je staat 10 minuten voor tijd 1-0 voor en je spits moet er af met een rode kaart......nou en! Lekker boeiend!
Probleem was dat Feyenoord onnodig achteruit ging voetballen en Koeman deed er nog een schep bovenop met het inbrengen van Swerts, die zorgt alleen maar voor meer gepruts en onzekerheid.
Ook eens,wat een f.cking drama met Swerts zeg.antivoetbal....
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:16 schreef tomson het volgende:

[..]

Goed zo,nie meer doen he? :)
als feyenoord gewoon normaal doet niet nee!naja dan kan je miss nog wat verwachten.....haha uhum
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:18 schreef TheMenace het volgende:

[..]

als feyenoord gewoon normaal doet niet nee!naja dan kan je miss nog wat verwachten.....haha uhum
Nee gewoon respect houden,ook als je een keer terecht gewezen wordt door iemand
die een wat serieuzere manier van posten heeft dan jij(of ik) ongeacht wat Feyenoord gedaan heeft....
Blij dat je je excuses aangeboden hebt. Tof...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 februari 2012 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 22:48 schreef TheMenace het volgende:

[..]

weet je wat ook GEWELDIG is?zo iemand als fr henk!tering je bent beter als menigeen en dat heb je laten zien en meneer zegt nog dat ik een smtype ben haha...
Hoho Menace, je overdrijft man.
Bedankt evengoed, pb-tje is niet nodig.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 19 februari 2012 - 09:04   quote  deeplink  
stomme kut-actie van Guidetti, gozert benadeelt zijn team gisteren en volgende week! Snap niet dat als je al op scherp staat je zoiets doet.... het is je beroep man!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 19 februari 2012 - 09:05   quote  deeplink  
ik heb behalve een ongelooflijk slechte pot voetbal toch nog iets positiefs gevonden: vorig seizoen hadden we dit sowieso verloren....
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 19 februari 2012 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:05 schreef FR-Roel het volgende:
ik heb behalve een ongelooflijk slechte pot voetbal toch nog iets positiefs gevonden: vorig seizoen hadden we dit sowieso verloren....
vind ik knap dat iets positief heb gevonden. alleen slaat het nergens op.

koetjeboe begint trouwens steeds meer been trekjes te vertonen. we worden weggespeeld door vitesse en rkc in eigen huis en hij lijkt het wel normaal te vinden. en dan heb ik het niet eens over die schandalig slechte wissel van hem.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:34 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

vind ik knap dat iets positief heb gevonden. alleen slaat het nergens op.

koetjeboe begint trouwens steeds meer been trekjes te vertonen. we worden weggespeeld door vitesse en rkc in eigen huis en hij lijkt het wel normaal te vinden. en dan heb ik het niet eens over die schandalig slechte wissel van hem.
gelul, weggespeeld, ga toch fietsen.
RKC stond gewoon als een verdedigend blok, lekker op de counter te spelen. Wij moeten het spel maken dus geven dan ook ruimte weg.
Tempo was gewoon veel te traag, komt simpel door het middenveld. Zonder Clasie is dat te beperkt. Dat zegt in mijn optiek heel veel over El Ahmadi, Bakkal en zeker Mokotjo. Maar het zegt vooral een hoop over Clasie.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 19 februari 2012 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:34 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

vind ik knap dat iets positief heb gevonden. alleen slaat het nergens op.
Hoezo niet?

quote:

koetjeboe begint trouwens steeds meer been trekjes te vertonen. we worden weggespeeld door vitesse en rkc in eigen huis en hij lijkt het wel normaal te vinden. en dan heb ik het niet eens over die schandalig slechte wissel van hem.
niet mee eens, we zijn zeker niet weggespeeld. en Koeman gedraagt zich zoals een trainer hoort te doen, hangt niet iedere week een boehoehoe verhaal op.
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gelul, weggespeeld, ga toch fietsen.
RKC stond gewoon als een verdedigend blok, lekker op de counter te spelen. Wij moeten het spel maken dus geven dan ook ruimte weg.
Tempo was gewoon veel te traag, komt simpel door het middenveld. Zonder Clasie is dat te beperkt. Dat zegt in mijn optiek heel veel over El Ahmadi, Bakkal en zeker Mokotjo. Maar het zegt vooral een hoop over Clasie.
Was vorige week ook al te zien tegen Groningen, daar bleef RKC met 10 man wel georganiseerd
spelen.Het feit dat hier aangevoerd werd, een makkie dankzij de schorsing van Sno (waar ik ook wat in zag)
klopte dus
duidelijk niet.Clasie duidelijk BAAS,zonder hem was Guidetti ook een stuk minder. En misschien
kan Koeman ze ook eens wat meer trainen op ondertal situaties?
Maximus
 Maximus - zondag 19 februari 2012 - 09:59   quote  deeplink  
Als je ziet hoe er gedekt wordt... Iedereen laat zn tegenstander maar gewoon een bal aannemen. Als t voetballend niet gaat moet je met t mes tussen de tanden gaan spelen. In de jeugd leer je al, dat als je als team in balbezit bent, als laatste linie aan moet sluiten! Vlaar en BMI blijven maar wat achterin hangen, en daar kan ik me mateloos aan irriteren. Ze stralen NIET uit dat er in de Kuip niks te halen valt. De neefjes Leerdam en Nelom ook zwaar onvoldoende gisteren. En dan natuurlijk die actie van guiREDti... godver man ben wel tien minuten stil geweest van ongeloof.
Hopen dat het een incident was, en volgende week knallen!!!
MMM
 MMM - zondag 19 februari 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:13 schreef Tatabanya het volgende:
Je staat 10 minuten voor tijd 1-0 voor en je spits moet er af met een rode kaart......nou en! Lekker boeiend!
Probleem was dat Feyenoord onnodig achteruit ging voetballen en Koeman deed er nog een schep bovenop met het inbrengen van Swerts, die zorgt alleen maar voor meer gepruts en onzekerheid.
Eens.
MMM
 MMM - zondag 19 februari 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Ben er nog ziek van.. Pfff

Hup Groningen, NEC, Utrecht en Vitesse dan maar vandaag..
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:04 schreef FR-Roel het volgende:
stomme kut-actie van Guidetti, gozert benadeelt zijn team gisteren en volgende week! Snap niet dat als je al op scherp staat je zoiets doet.... het is je beroep man!!!
Tuurlijk, helemaal mee eens, domme actie. Ik neem aan dat hij dat zelf ook wel weet en dat hij het niet meer doet.
Aan de andere kant laat het team Guidetti ook zitten. Ze hebben het laatste kwartier nog slechter gespeeld dan de eerste 5 kwartieren. Als ze het laatste kwartier gevochten hadden voor elke meter, hadden we drie punten aan deze wedstrijd overgehouden. Ik heb de laatste minuten echt een paar keer zitten tellen. Het leek wel of RKC 5 man meer op het veld had staan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 19 februari 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:30 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk, helemaal mee eens, domme actie. Ik neem aan dat hij dat zelf ook wel weet en dat hij het niet meer doet.
Aan de andere kant laat het team Guidetti ook zitten. Ze hebben het laatste kwartier nog slechter gespeeld dan de eerste 5 kwartieren. Als ze het laatste kwartier gevochten hadden voor elke meter, hadden we drie punten aan deze wedstrijd overgehouden. Ik heb de laatste minuten echt een paar keer zitten tellen. Het leek wel of RKC 5 man meer op het veld had staan.
ook dat klopt, iemand heeft het hier ook al eerder gezegd maar in de kuip verwacht je een uitstraling dat er niets te halen valt.... helaas dit keer weer door de ondergrens. ook met 10 man moet je tegen RKC 10 minuten de pot dicht kunnen gooien.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 00:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoho Menace, je overdrijft man.
Bedankt evengoed, pb-tje is niet nodig.
nee ik doe en zeg het ook voor het oog!de volgende keer is het weer raak........ haha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 februari 2012 - 11:42   quote  deeplink  
Gvd er gewoon wakker van gelegen:S
Egt een SUKKEL ben je Guidetti!
Wtf bezielde jou??
Heb je een Iq van een vistick? Was je je gele kaart vergeten?
Wist je ubberhaupt wel dat er een gele kaart voor stond als je je shirt uit doet??
1 ding is zkr kerel,dat je hier ook van gaat leren.
Maar beloof mij 1 ding!
Nooit meer onder de naam van FEYENOORD!
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee ik doe en zeg het ook voor het oog!de volgende keer is het weer raak........ haha
Vrij naar Confucius: De verstandige leert van zijn fouten, de wijze leert van andermans fouten, de domme leert niets, hij weet reeds alles.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 19 februari 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Gvd er gewoon wakker van gelegen:S
Egt een SUKKEL ben je Guidetti!
Wtf bezielde jou??
Heb je een Iq van een vistick? Was je je gele kaart vergeten?
Wist je ubberhaupt wel dat er een gele kaart voor stond als je je shirt uit doet??
1 ding is zkr kerel,dat je hier ook van gaat leren.
Maar beloof mij 1 ding!
Nooit meer onder de naam van FEYENOORD!
we konden hem ook heel de seizoen niet hebben geleend.

Door hem hebben we gisteren 2 punten verspeeld.

Maar zonder hem veel meer..
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:44 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

we konden hem ook heel de seizoen niet hebben geleend.

Door hem hebben we gisteren 2 punten verspeeld.

Maar zonder hem veel meer..
Ik denk eerlijk gezegd dat we zonder hem gisteren ook maar 1 punt hadden gehad, gewoon een bloedeloze 0-0. Op z'n best......
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Gvd er gewoon wakker van gelegen:S
Egt een SUKKEL ben je Guidetti!
Wtf bezielde jou??
Heb je een Iq van een vistick? Was je je gele kaart vergeten?
Wist je ubberhaupt wel dat er een gele kaart voor stond als je je shirt uit doet??
1 ding is zkr kerel,dat je hier ook van gaat leren.
Maar beloof mij 1 ding!
Nooit meer onder de naam van FEYENOORD!
+1!haha

ja sry mensen dat is een reactie van ons gewone mensen das ook emotie hea?!Miss heb guidetti wel geld gehad om dit te doen?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 februari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:44 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

we konden hem ook heel de seizoen niet hebben geleend.

Door hem hebben we gisteren 2 punten verspeeld.

Maar zonder hem veel meer..
kom is op jo.
Hij speelt hier nu, dus dan moet hij nadenken voor dat hij wat doet.
Je bent wel heel erg dom als je dit op je CV heb staan hoor.
Spijt me zeer, maar dit kan gewoon niet.
Daarom ben ik blij dat Koeman de trainer is, en hem goed aanpakt aan komende weken.
Hij is hier nog lang niet klaar mee.
Ik wil egt weten waarom dit gebeurden.
Het gaat mij echt niet om het punten verlies.
Maar om die actie. Wat bezielde hem?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Beempjerotterdam --
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:44 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

we konden hem ook heel de seizoen niet hebben geleend.

Door hem hebben we gisteren 2 punten verspeeld.

Maar zonder hem veel meer..
gelul gelul en nog eens gelul.je moet gewoon een spits hebben die de kansen wel benut want zonder guidetti creer je namelijk over het algemeen ook kansen.alleen scoor je minder.bij andere clubs maken ze de kansen wel af dus wrom niet bij feyenoord??
die andere speler moeten gewoon eens gvd wat doelgerichter spelen want dat doet gudietti namelijk wel dus wrom die anderen niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:47 schreef TheMenace het volgende:

[..]

+1!haha

ja sry mensen dat is een reactie van ons gewone mensen das ook emotie hea?!Miss heb guidetti wel geld gehad om dit te doen?
Emotie prima, tot op het bot gefrustreerd begrijpelijk. Maar een eigen speler van omkoping beschuldigen?? Heb je wel fatsoen, een hart en verstand? Laag bij de grondse opmerking, ver onder de gordel. Hier kop je jezelf even helemaal uit.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:49 schreef Els het volgende:

[..]

Emotie prima, tot op het bot gefrustreerd begrijpelijk. Maar een eigen speler van omkoping beschuldigen?? Heb je wel fatsoen, een hart en verstand? Laag bij de grondse opmerking, ver onder de gordel. Hier kop je jezelf even helemaal uit.
nou dan ben ik niet de enige he????haha maar ja ik doe tenminste mijn shirt niet uit!terwijl ik toch een heerlijke body heb!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:52 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nou dan ben ik niet de enige he????haha maar ja ik doe tenminste mijn shirt niet uit!terwijl ik toch een heerlijke body heb!haha
Menace you act like a dumbass...
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:47 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

kom is op jo.
Hij speelt hier nu, dus dan moet hij nadenken voor dat hij wat doet.
Je bent wel heel erg dom als je dit op je CV heb staan hoor.
Spijt me zeer, maar dit kan gewoon niet.
Daarom ben ik blij dat Koeman de trainer is, en hem goed aanpakt aan komende weken.
Hij is hier nog lang niet klaar mee.
Ik wil egt weten waarom dit gebeurden.
Het gaat mij echt niet om het punten verlies.
Maar om die actie. Wat bezielde hem?
Tuurlijk moet hij nadenken en natuurlijk is het een domme actie. En ja, het staat slecht op zijn cv. De scouts van Bayern, Schalke en weet ik welke club zullen de aantekening gemaakt hebben. Je zult nooit weten waarom dit gebeurde, simpelweg vanwege het feit dat dit soort zaken in de emotie gebeuren, en dus onverklaarbaar zijn. Hij is niet, zoals anderen, iemand die continu dat shirtje uit wil trekken. Het is dus een unieke uitglijder. Stom, oerstom, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is.
Een fout, niet meer doen.
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:52 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nou dan ben ik niet de enige he????haha maar ja ik doe tenminste mijn shirt niet uit!terwijl ik toch een heerlijke body heb!haha
Ik heb zwaar de indruk dat ik duizend keer liever het ontblote bovenlijf van Guidetti zie dan die van jou.
Bol.Ron
 Bol.Ron - zondag 19 februari 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Misschien is het goed dat dit gebeurt, hij is 19 jaar, alles gaat perfect maar zijn uitbundig karakter speelt nu tegen hem en hij zal dit nooit meer doen denk ik. Timing is alleen een beetje klote. Ook nu kunnen wij als feyenoord laten zien dat wij ook zonder hem een wedstrijd kunnen domineren. Guidetti blijft een fantastische prof met een gouden toekomst. Foutjes maken wij allemaal.
dr love
 dr love - zondag 19 februari 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 februari 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:55 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk moet hij nadenken en natuurlijk is het een domme actie. En ja, het staat slecht op zijn cv. De scouts van Bayern, Schalke en weet ik welke club zullen de aantekening gemaakt hebben. Je zult nooit weten waarom dit gebeurde, simpelweg vanwege het feit dat dit soort zaken in de emotie gebeuren, en dus onverklaarbaar zijn. Hij is niet, zoals anderen, iemand die continu dat shirtje uit wil trekken. Het is dus een unieke uitglijder. Stom, oerstom, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is.
Een fout, niet meer doen.
Een fout? Ik wil gewoon weten waarom hij die 2de kaart pakte?
Daar is een rede voor?
Of hij is gewoon dom.
Of hij wist niet dat hij die 1e kaart had.
Of hij wist niet dat je een gele kaart krijgt bij het uittrekken van je shirt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 februari 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:02 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
Whahahahaahaha!!!
Frannie
 Frannie - zondag 19 februari 2012 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:04 schreef FR-Roel het volgende:
stomme kut-actie van Guidetti, gozert benadeelt zijn team gisteren en volgende week! Snap niet dat als je al op scherp staat je zoiets doet.... het is je beroep man!!!
Weleens van het woord emotie gehoord hahahahhaha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 februari 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:04 schreef Frannie het volgende:

[..]

Weleens van het woord emotie gehoord hahahahhaha
Dat kan wel zijn, maar dan moet je nog wel nadenken in je emotie.
Conclusie? Menneke moet nog heeeeeeel veeeeeeeel leren!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 19 februari 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:04 schreef Frannie het volgende:

[..]

Weleens van het woord emotie gehoord hahahahhaha
zeker... en ook van stupiditeit.......
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:47 schreef TheMenace het volgende:

[..]

+1!haha

ja sry mensen dat is een reactie van ons gewone mensen das ook emotie hea?!Miss heb guidetti wel geld gehad om dit te doen?
triest om te denken dat hij hiervoor betaald zou zijn... zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:43 schreef Els het volgende:

[..]

Vrij naar Confucius: De verstandige leert van zijn fouten, de wijze leert van andermans fouten, de domme leert niets, hij weet reeds alles.
precies dan maar lekker dom!past bij het land en bij guidetti!P:
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:56 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb zwaar de indruk dat ik duizend keer liever het ontblote bovenlijf van Guidetti zie dan die van jou.
dat weet jij helemaal niet els!haha
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:59 schreef Bol.Ron het volgende:
Misschien is het goed dat dit gebeurt, hij is 19 jaar, alles gaat perfect maar zijn uitbundig karakter speelt nu tegen hem en hij zal dit nooit meer doen denk ik. Timing is alleen een beetje klote. Ook nu kunnen wij als feyenoord laten zien dat wij ook zonder hem een wedstrijd kunnen domineren. Guidetti blijft een fantastische prof met een gouden toekomst. Foutjes maken wij allemaal.
ik maak nooit een fout!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:02 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
heb je vroegert je schoolboeken (met name de nederlandse les) ook bij de roteb gebracht? je verkondigt hier al heel lang onzin... gooi jezelf in de prullebak! doe je de meeste een plezier mee
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:02 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
kom op dr love laat je EMOTIES niet zo de loop dat doet guidetti ook niet....hahaha
Bol.Ron
 Bol.Ron - zondag 19 februari 2012 - 12:10   quote  deeplink  
Wij voelen ons rot, hoe denk je dat hij zich nu voelt????? Nogmaals 19 jaar, nog een knulletje die in een stadion met 45000 man een kapitale fout maakt....... hij zal niet geslapen hebben en heb echt met hem te doen. Ik ben en blijf een groot fan van dat manneke.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Bol.Ron --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 februari 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:09 schreef FR-Han het volgende:

[..]

heb je vroegert je schoolboeken (met name de nederlandse les) ook bij de roteb gebracht? je verkondigt hier al heel lang onzin... gooi jezelf in de prullebak! doe je de meeste een plezier mee
+1!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:09 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik maak nooit een fout!
je vertoond snavel gedrag man. had ik niet van jou verwacht...
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Het meeste hekel heb ik aan belgen en heel veel nederlanders!swerts en makkelele alletwee onder het bewind van de KNJB!homo's!

ik heb liever een turk als scheidsrechter!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
gewoon een wijze les! het is makkelijk om voorbij te lopen aan het feit, dat guidetti ons er eigelijk steeds door heeft gesleept. iets meer krediet voor john!! guidetti///held!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:11 schreef TheMenace het volgende:
Het meeste hekel heb ik aan belgen en heel veel nederlanders!swerts en makkelele alletwee onder het bewind van de KNJB!homo's!

ik heb liever een turk als scheidsrechter!
nu beschuldig je weer een eigen speler!! jij bent een jood! nu weet ik het zeker

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1









0.0100319