BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:02 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
NEP!
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:12 schreef FR-Han het volgende:

[..]

nu beschuldig je weer een eigen speler!! jij bent een jood! nu weet ik het zeker
ik beschuldig iedereen als er niet gewonnen wordt!ik beschuldig die lamlul boven ook als die bestaat voor het k weer dat tie gisteren weer bezorgde die lul!
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:02 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
Geen recht om in de eredivisie te spelen terwijl je vierde!!!! staat? Wat ga je dan met die andere 14 clubs doen die onder Feyenoord staan? Denk jij wel eens na voordat je gaat typen?
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:07 schreef TheMenace het volgende:

[..]

precies dan maar lekker dom!past bij het land en bij guidetti!P:
Past bij jou. Guidetti zou ik eerder onder het kopje verstandig zetten.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:17 schreef Els het volgende:

[..]

Geen recht om in de eredivisie te spelen terwijl je vierde!!!! staat? Wat ga je dan met die andere 14 clubs doen die onder Feyenoord staan? Denk jij wel eens na voordat je gaat typen?
die gaan we NE-UK-EN!haha
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:09 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik maak nooit een fout!
Pleur dan ook maar op met je onoprechte excuses. Die zijn net zoveel waard als ik al dacht, helemaal niets.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:19 schreef Els het volgende:

[..]

Past bij jou. Guidetti zou ik eerder onder het kopje verstandig zetten.
daarom doet tie zo dom???????stom varken!
maja het blijft wel een goede voetballer dat efe buiten kijf natuurlijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:19 schreef Els het volgende:

[..]

Pleur dan ook maar op met je onoprechte excuses. Die zijn net zoveel waard als ik al dacht, helemaal niets.
tuurlij ik meen alles wat ik zeg!maja das pure EMOTIE!
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

die gaan we NE-UK-EN!haha
Je hebt echt heel erg veel last van je pubertijd he? Het gaat wel over, maar ik ga steeds meer twijfelen of bij jou het verstand wel met de jaren zal komen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:23   quote  deeplink  
we weten je punt... tenminste... wat jij blijft herhalen... je slaat door, en dat stoort man... ga naar je neuzenvrienden ofzo. slappe sukkel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 februari 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gelul, weggespeeld, ga toch fietsen.
RKC stond gewoon als een verdedigend blok, lekker op de counter te spelen. Wij moeten het spel maken dus geven dan ook ruimte weg.
Tempo was gewoon veel te traag, komt simpel door het middenveld. Zonder Clasie is dat te beperkt. Dat zegt in mijn optiek heel veel over El Ahmadi, Bakkal en zeker Mokotjo. Maar het zegt vooral een hoop over Clasie.
Eens. Aantekening dat alle fantasie van El Ahmadi moest komen, de enige middenvelder die een voldoende haalde.
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:19 schreef TheMenace het volgende:

[..]

daarom doet tie zo dom???????stom varken!
maja het blijft wel een goede voetballer dat efe buiten kijf natuurlijk!
Iedereen heeft het recht om stomme acties. Daar is het hele principe van menselijke ontwikkeling op gebaseerd. Dus ook Guidetti. Als hij leert van z'n fouten, en daar lijkt het wel op, dan is het prima. Dat is ook de reden van zijn huurperiode bij Feyenoord. Als hij foutloos was, had hij in het 1e van City gestaan.
Hij blijft, ondanks alles een goede voetballer, ben ik met je eens. Maar of jij nou ondanks alles een redelijke tot matige poster blijft? Ik heb hele grote twijfels. Goed is inmiddels uitgesloten.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:23 schreef FR-Han het volgende:
we weten je punt... tenminste... wat jij blijft herhalen... je slaat door, en dat stoort man... ga naar je neuzenvrienden ofzo. slappe sukkel
ik heb geen vrienden gelukkig!haha me myself and i!

ik en doorslaan?wheheh maak je daar maar niet druk over!ik weet wel beter.....P:
de enige keer dat ik door zal slaan ben ik net als guidetti wereldnieuws en als ik levensmoe ben en dat is als ik met een bom de aarsena in ren!ofhet KNJB kantoor haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:25 schreef Els het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht om stomme acties. Daar is het hele principe van menselijke ontwikkeling op gebaseerd. Dus ook Guidetti. Als hij leert van z'n fouten, en daar lijkt het wel op, dan is het prima. Dat is ook de reden van zijn huurperiode bij Feyenoord. Als hij foutloos was, had hij in het 1e van City gestaan.
Hij blijft, ondanks alles een goede voetballer, ben ik met je eens. Maar of jij nou ondanks alles een redelijke tot matige poster blijft? Ik heb hele grote twijfels. Goed is inmiddels uitgesloten.
waarom gebeuren dat soort domme dingen dan nooit bij andere clubs?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 februari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 09:34 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

vind ik knap dat iets positief heb gevonden. alleen slaat het nergens op.

koetjeboe begint trouwens steeds meer been trekjes te vertonen. we worden weggespeeld door vitesse en rkc in eigen huis en hij lijkt het wel normaal te vinden. en dan heb ik het niet eens over die schandalig slechte wissel van hem.
'Koetjeboe'... beetje respect mag wel. We zijn helemaal niet weggespeeld door Vitesse en RKC man... Ik vond, zoals ik al eerder heb betoogd, die wissel wel goed. Jammer, dat Swerts die kapitale fout maakt, maar de wissel op zich was in mijn ogen logisch.
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:26 schreef TheMenace het volgende:

[..]

waarom gebeuren dat soort domme dingen dan nooit bij andere clubs?
Daar gebeuren ze ook. Alleen interesseert het ons niet en wordt het dus niet opgeslagen in het collectieve geheugen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 februari 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:35 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ook dat klopt, iemand heeft het hier ook al eerder gezegd maar in de kuip verwacht je een uitstraling dat er niets te halen valt.... helaas dit keer weer door de ondergrens. ook met 10 man moet je tegen RKC 10 minuten de pot dicht kunnen gooien.
Op de 1-1 na hebben we sinds de rode kaart geloof ik geen kans weggegeven. En met 11 man waren we al niet beter.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:28 schreef Els het volgende:

[..]

Daar gebeuren ze ook. Alleen interesseert het ons niet en wordt het dus niet opgeslagen in het collectieve geheugen.
oh ja collectieve geheugen.ik heb nooit iets gemerkt en houdt me in principe ook niet met andere clubs bezig!alhoewel Real Madrid vind ik wel leuk om naar te kijken!Onze koninklijke!hehe
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:33   quote  deeplink  
en me dan een pm sturen met titel: lol... en dan whehehehe. je bent triest man! ga achter je club staan. ipv je joodse idiooten gedrag
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:33 schreef FR-Han het volgende:
en me dan een pm sturen met titel: lol... en dan whehehehe. je bent triest man! ga achter je club staan. ipv je joodse idiooten gedrag
ik sta altijd achter Feyenoord!Maar heb zelf altijd een winnaarsmentaliteit gehad en dat verwacht ik dan ook van overbetaalde voetballers!nelom en leerdam kunnen beter meer gaan poolen (feyenoordtv)want ohohoh wat hebben ze het zwaar met 1 wedstrijd in de week een beetje strijdkracht te tonen!poepoe ze zullen nu wel moe zijn!krijg je volgende week weer als je verliest van psv dat feyenoord van titelkandidaat nummer 1 heeft verloren!altijd smoesjes!

je MOET gewoon presteren als je bij Feyenoord speelt en zeker als het maar 1 fucking keer in de week is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
Gyan010
 Gyan010 - zondag 19 februari 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:33 schreef FR-Han het volgende:
en me dan een pm sturen met titel: lol... en dan whehehehe. je bent triest man! ga achter je club staan. ipv je joodse idiooten gedrag
Ja man.Inderdaad ik krijg ook elke keer van die E&L berichtjes van hem. Zeer storend gedrag manece. ff nokke
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:36 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ik sta altijd achter Feyenoord!Maar heb zelf altijd een winnaarsmentaliteit gehad en dat verwacht ik dan ook van overbetaalde voetballers!nelom en leerdam kunnen beter meer gaan poolen (feyenoordtv)want ohohoh wat hebben ze het zwaar met 1 wedstrijd in de week een beetje strijdkracht te tonen!poepoe ze zullen nu wel moe zijn!krijg je volgende week weer als je verliest van psv dat feyenoord van titelkandidaat nummer 1 heeft verloren!altijd smoesjes!

je MOET gewoon presteren als je bij Feyenoord speelt en zeker als het maar 1 fucking keer in de week is!
beste lijdensweg... je hebt gelijk
FR-D@@N
 FR-D@@N - zondag 19 februari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
Grote blijdschap, diepe droefenis. Oceanische vreugde, oprechte boosheid. Het hoort erbij. Het hoort bij Feyenoord.
De liefde wordt er niet minder om. Integendeel!
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:38 schreef FR-D@@N het volgende:
Grote blijdschap, diepe droefenis. Oceanische vreugde, oprechte boosheid. Het hoort erbij. Het hoort bij Feyenoord.
De liefde wordt er niet minder om. Integendeel!

Het is raar maar waar D@@N.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:38 schreef FR-Han het volgende:

[..]

beste lijdensweg... je hebt gelijk
dat wilde ik effe horen.................. maar lijdensweg ben ik niet maja voel me wel zo af en toe sniksnik!maja ben niet de enige....? ik zal nu stoppen met het gelul en op naar het gloeilampendorp volgende week!

COME ON FEYENOORD!
Pietje
 Pietje - zondag 19 februari 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:25 schreef Els het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht om stomme acties. Daar is het hele principe van menselijke ontwikkeling op gebaseerd. Dus ook Guidetti. Als hij leert van z'n fouten, en daar lijkt het wel op, dan is het prima. Dat is ook de reden van zijn huurperiode bij Feyenoord. Als hij foutloos was, had hij in het 1e van City gestaan.
Hij blijft, ondanks alles een goede voetballer, ben ik met je eens. Maar of jij nou ondanks alles een redelijke tot matige poster blijft? Ik heb hele grote twijfels. Goed is inmiddels uitgesloten.
Ik denk, dat John Guidetti die "fout" echt nooit meer zal maken! Ik heb hem vannacht (herhaling van de avonduitzending) horen stamelen. Die jongen (19 jaar pas!) had zo verschrikkelijhk veel spijt en bood zijn excuses aan aan supporters en aan zijn teamgenoten. Serieus, ik Ajacied zoals jullie allemaal weten, houd een beetje van hem. Wat een passie, wat een strijdlust wat een super-mentaliteit! En over RKC: Dat is waarachtig geen slechte ploeg, hoor. Vorige week vond ik dat zij zeer onterecht van sc Heerenveen hebben verloren. Feyenoord doet serieus mee voor het kampioenschap en dat had ik eerder hier op dit forum al veel eerder voorspeld. Het gelijke spel van gisteren doet daar niets aan af, omdat de andere clubs die strijden voor het kampioenschap zeker ook nog punten gaan verspelen!
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 februari 2012 - 12:56   quote  deeplink  
uithuilen en opnieuw beginnen.Guidetti heeft weer wat geleerd (hij speelt niet voor niets bij ons en niet in de premier L) heb nog steeds vertouwen in de trainer en de selectie.En niemand geloofd mij ,maar Fernandez speelt op een hele rare positie (voor de mensen die opletten) ik denk dat hij door het wegvallen van Guidetti.Tegen Psv heel belangrijk kan worden.Hij is en blijft een echte counter spits.
Maar we branden graag iedereen af die geen echte top is.Laten we hier mee leren leven.En besef dat we nog steeds een jong team hebben.Zet dit eens af tegen 020 die zetten sporadisch jeugd in.Waarvan ik vind dat ze nog niet in de schaduw van onze jeugd kunnen staan.Zet de linkerspits (jeugd) van 020 eens af tegen Fernandez ?
Feyenoord het zou nog niet eens slecht kunnen aflopen zonder Guidetti tegen PSV.
En laten we (het sterke) RKC maar vergeten (RKC is feyenoord in het klein)
Omekees
 Omekees - zondag 19 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Als Pisvee,Az,twente en 020 verliezen durf ik er nog in te geloven
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Hee Piet, alles goed?
Goeie, realistische bijdrage weer. Verademing.
Pietje
 Pietje - zondag 19 februari 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:57 schreef FR-Henk het volgende:
Hee Piet, alles goed?
Goeie, realistische bijdrage weer. Verademing.
Ja hoor, Henk, met mij gaat alles goed! Even de PC aan, want straks krijgen we de familie op bezoek. Ik was afgelopen donderdag jarig. 63 jaar... Pffff Met jou ook alles goed?
FR-D@@N
 FR-D@@N - zondag 19 februari 2012 - 13:01   quote  deeplink  
fc grun met 1-0 voor
bjorn
 bjorn - zondag 19 februari 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:01 schreef FR-D@@N het volgende:
fc grun met 1-0 voor
En niet onverdiend.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 februari 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja hoor, Henk, met mij gaat alles goed! Even de PC aan, want straks krijgen we de familie op bezoek. Ik was afgelopen donderdag jarig. 63 jaar... Pffff Met jou ook alles goed?
Prima! Enne...Gefeliciteerd man.
En keep on the good work!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 19 februari 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja hoor, Henk, met mij gaat alles goed! Even de PC aan, want straks krijgen we de familie op bezoek. Ik was afgelopen donderdag jarig. 63 jaar... Pffff Met jou ook alles goed?
nog van harte Pietje!
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja hoor, Henk, met mij gaat alles goed! Even de PC aan, want straks krijgen we de familie op bezoek. Ik was afgelopen donderdag jarig. 63 jaar... Pffff Met jou ook alles goed?
Nog gefeliciteerd Pietje, jij wordt al zo oud, jij verjaert bekant nie meer!
Pietje
 Pietje - zondag 19 februari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Prima! Enne...Gefeliciteerd man.
En keep on the good work!
Haha! Thanks.
Pietje
 Pietje - zondag 19 februari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:07 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

nog van harte Pietje!
Bedankt Roel
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 19 februari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:38 schreef FR-D@@N het volgende:
Grote blijdschap, diepe droefenis. Oceanische vreugde, oprechte boosheid. Het hoort erbij. Het hoort bij Feyenoord.
De liefde wordt er niet minder om. Integendeel!

GOED GEKWEKT!!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 19 februari 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:08 schreef Henny het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd Pietje, jij wordt al zo oud, jij verjaert bekant nie meer!
Haha. Bedankt. Nou... ik waag dat wel te betwijfelen... Ik kom niet uit een erg sterk geslacht: mijn moeder overleed op 66-jarige leeftijd, mijn vader werd maar 69 en mijn (enige) broer werd maar 68 jaar...

Overigens, nu gaat de voordeurbel. Visite. Ik spreek jullie nog!
bjorn
 bjorn - zondag 19 februari 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja hoor, Henk, met mij gaat alles goed! Even de PC aan, want straks krijgen we de familie op bezoek. Ik was afgelopen donderdag jarig. 63 jaar... Pffff Met jou ook alles goed?
Nog gefeliciteerd:)
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 februari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Petit poisson Feyenoord deviendra grand.
het kleine visje Feyenoord wordt weer groot.
En wij worden daar getuigen van een soort Feyenoord getuigen.Die elke zondag langs de deuren gaan om mensen te bekeren naar het ware Feyenoord geloof.En zelfs gaan we uitbreiden naar de stad van Sodom en gomorra 020.
Ik geloof dat ik s ochtends maar geen koffie met Calvados moet drinken.
stray
 stray - zondag 19 februari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Bedankt. Nou... ik waag dat wel te betwijfelen... Ik kom niet uit een erg sterk geslacht: mijn moeder overleed op 66-jarige leeftijd, mijn vader werd maar 69 en mijn (enige) broer werd maar 68 jaar...

Overigens, nu gaat de voordeurbel. Visite. Ik spreek jullie nog!
nog gefeliciteerd pietje
dan ben jij toch gewoon de uitzondering op de regel
en word je gewoon 100
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Bedankt. Nou... ik waag dat wel te betwijfelen... Ik kom niet uit een erg sterk geslacht: mijn moeder overleed op 66-jarige leeftijd, mijn vader werd maar 69 en mijn (enige) broer werd maar 68 jaar...

Heb weleens gehoord dat jij het onkruid van je familie bent, dus zie jou nog lang niet vergaan.
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:14 schreef piet de paler het volgende:
Petit poisson Feyenoord deviendra grand.
het kleine visje Feyenoord wordt weer groot.
En wij worden daar getuigen van een soort Feyenoord getuigen.Die elke zondag langs de deuren gaan om mensen te bekeren naar het ware Feyenoord geloof.En zelfs gaan we uitbreiden naar de stad van Sodom en gomorra 020.
Ik geloof dat ik s ochtends maar geen koffie met Calvados moet drinken.
Proost piet! kater bestrijding...
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 februari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:17 schreef tomson het volgende:

[..]

Proost piet! kater bestrijding...
Ja zo kun je het noemen,of lever training.
sevillana
 sevillana - zondag 19 februari 2012 - 13:30   quote  deeplink  
kort samengevat denk ik dat Feyenoord als team vanaf het begin van de wedstrijd al niet scherp genoeg was. nadat de keeper van RKC dat schot van John los liet had Feyenoord al op 1-0 moeten komen. en ik heb weer de (on)nodige slordigheidjes voorbij zien komen. voor mij was het hoogtepunt het neerstorten van de scheidsrechter . . . :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door sevillana --
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2012 - 13:35   quote  deeplink  
schouders eronder,,,,
en weer gaan tegen die lampjes!
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:30 schreef sevillana het volgende:
kort samengevat denk ik dat Feyenoord als team vanaf het begin van de wedstrijd al niet scherp genoeg was. nadat de keeper van RKC dat schot van John los liet had Feyenoord al op 1-0 moeten komen. en ik heb weer de (on)nodige slordigheidjes voorbij zien komen. voor mij was het hoogtepunt het neerstorten van de scheidsrechter . . . :)
whahaha ja dat was zeker een hoogtepunt!lekker voor die belg!
Wim2
 Wim2 - zondag 19 februari 2012 - 13:56   quote  deeplink  
Zonder, Guidetti gaan we het heel moeilijk krijgen in eindhoven. Niet dat de afslachting groter zonder hem, maar wel om een paar doelpuntjes mee te pikken.

We zullen ons in moeten graven en met Guyon er razendsnel uit proberen te komen.
Hopen dat hij een goede dag heeft.
dr love
 dr love - zondag 19 februari 2012 - 14:03   quote  deeplink  
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1









0.0119040