BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk, dat John Guidetti die "fout" echt nooit meer zal maken! Ik heb hem vannacht (herhaling van de avonduitzending) horen stamelen. Die jongen (19 jaar pas!) had zo verschrikkelijhk veel spijt en bood zijn excuses aan aan supporters en aan zijn teamgenoten. Serieus, ik Ajacied zoals jullie allemaal weten, houd een beetje van hem. Wat een passie, wat een strijdlust wat een super-mentaliteit! En over RKC: Dat is waarachtig geen slechte ploeg, hoor. Vorige week vond ik dat zij zeer onterecht van sc Heerenveen hebben verloren. Feyenoord doet serieus mee voor het kampioenschap en dat had ik eerder hier op dit forum al veel eerder voorspeld. Het gelijke spel van gisteren doet daar niets aan af, omdat de andere clubs die strijden voor het kampioenschap zeker ook nog punten gaan verspelen!
Hoi Pietje,

dank je voor, als altijd, een verstandige beschouwing. Lees ook dat je net jarig bent geweest, gefeliciteerd nog. 25 jaar met 38 jaar ervaring?
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 14:05   quote  deeplink  
Je valt in herhaling..
Edit: reaktie op het bericht van dr.love.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door tomson --
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:30 schreef sevillana het volgende:
kort samengevat denk ik dat Feyenoord als team vanaf het begin van de wedstrijd al niet scherp genoeg was. nadat de keeper van RKC dat schot van John los liet had Feyenoord al op 1-0 moeten komen. en ik heb weer de (on)nodige slordigheidjes voorbij zien komen. voor mij was het hoogtepunt het neerstorten van de scheidsrechter . . . :)
Hahaha, ja dat was wel grappig.
dr love
 dr love - zondag 19 februari 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Volgende week deelt PSV weer een flinke pakslag
Feyenoord 1
PSV. 6
Einde van de rit, 7,8 e plaats zonder Guidetti
Met Guidetti 6,7 e plaats
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:49 schreef TheMenace het volgende:

[..]

whahaha ja dat was zeker een hoogtepunt!lekker voor die belg!
Danny Desmond Makkelie (Dordrecht, 28 januari 1983) is een Nederlands voetbalscheidsrechter die sinds 2009 in de Eredivisie fluit.

Bron: wikipedia

Schei nou eens uit met de hele tijd te bewijzen dat je dom bent.
Wim2
 Wim2 - zondag 19 februari 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:03 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
WAAAAT, tuurlijk mag je als supporter van een trotse nederlandse topclub teleurgesteld zijn als je van een jupilerploeg thuis punten verspeeld. Maar wanneer je doet wat je nu zegt, ben je gewoon een glory hunter die niets om de club geeft.

Ik zou zeggen, wordt maar voor Real Madrid, dan kun je zoveel mogelijk juichen inplaats van je club proberen te steunen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Wim2 --
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:03 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
Al post je dit 10 x, de kwaliteit wordt er niet beter van. De eerste keer posten was al tamelijk bedroevend, nu is het inmiddels dieptriest.
craven
 craven - zondag 19 februari 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:08 schreef dr love het volgende:
Volgende week deelt PSV weer een flinke pakslag
Feyenoord 1
PSV. 6
Einde van de rit, 7,8 e plaats zonder Guidetti
Met Guidetti 6,7 e plaats
gaylord!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 februari 2012 - 14:11   quote  deeplink  
Hmm..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Bosifyable --
Wim2
 Wim2 - zondag 19 februari 2012 - 14:12   quote  deeplink  
En net alsof pisvee zo goed bezig is, staan nu met 3-0 achter tegen groningen.
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Ik weet nog dat ik blij was toen Schapekop Makkelie Feyenoord voor de 1e x moest fluiten. Moesten ze thuis tegen een of andere amateurclub voor de beker. Speelde daar een Gerard Cox mee die schopte na 20 seconden 1 van ons (ik meen dat het Bruins was) uit de wedstrijd. Tegen VVV bracht hij al weinig goeds en gisteren weer puntverlies. De combinatie Makkelie en Feyenoord is tot nog toe niet bijster gelukkig.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 februari 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:08 schreef dr love het volgende:
Volgende week deelt PSV weer een flinke pakslag
Feyenoord 1
PSV. 6
Einde van de rit, 7,8 e plaats zonder Guidetti
Met Guidetti 6,7 e plaats
Zei je vorige week niet dat we kampioen zouden worden?

Must be smokin' crack bitches..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 februari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:12 schreef Henny het volgende:
Ik weet nog dat ik blij was toen Schapekop Makkelie Feyenoord voor de 1e x moest fluiten. Moesten ze thuis tegen een of andere amateurclub voor de beker. Speelde daar een Gerard Cox mee die schopte na 20 seconden 1 van ons (ik meen dat het Bruins was) uit de wedstrijd. Tegen VVV bracht hij al weinig goeds en gisteren weer puntverlies. De combinatie Makkelie en Feyenoord is tot nog toe niet bijster gelukkig.
mwa, die penalty was wel makkelijk gegeven...
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zei je vorige week niet dat we kampioen zouden worden?

Must be smokin' crack bitches..
Denk dat zijn lovedrink uitgewerkt is..
Wim2
 Wim2 - zondag 19 februari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
De schuld is niet in de scheids. Ik vind het gewoon een goede scheidsrechter die zich strikt aan de regels houdt. Gaf ons ook weer een pingel, en rood voor Guidetti was ook gewoon puur volgens de regels, en je zag hem nog aarzelen toen Guidetti zijn shirt uit trok. Maar uiteindelijk moest hij het wel doen.
craven
 craven - zondag 19 februari 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:14 schreef Wim2 het volgende:
De schuld is niet in de scheids. Ik vind het gewoon een goede scheidsrechter die zich strikt aan de regels houdt. Gaf ons ook weer een pingel, en rood voor Guidetti was ook gewoon puur volgens de regels, en je zag hem nog aarzelen toen Guidetti zijn shirt uit trok. Maar uiteindelijk moest hij het wel doen.
in de scheids?? Gaylord...
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, die penalty was wel makkelijk gegeven...
Zeg ook niet dat het aan Makkelie ligt. Swerts(en Koeman vanwege het inbrengen van Swerts) zijn voor mij de voornaamste schuldigen. Verder te afwachtend gespeeld. Bedoelde ook niet dat er ook maar iets aan Makkelie heeft gelegen, is alleen frappant dat hij 2x wedstrijd van ons fluit na winterstop tegen nummer 18 en 14 of zo en dat we 2x punten verliezen.....
craven
 craven - zondag 19 februari 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:14 schreef Henny het volgende:

[..]

Denk dat zijn lovedrink uitgewerkt is..
ja man, pop goes the weasel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door craven --
Wim2
 Wim2 - zondag 19 februari 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:16 schreef craven het volgende:

[..]

in de scheids?? Gaylord...
Ja, ik de schuld in z'n reet geduwt, toen van peppen tegen hem aan boste werd hij geil en daarom ging hij lekker op de grond liggen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 februari 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:17 schreef Henny het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat het aan Makkelie ligt. Swerts(en Koeman vanwege het inbrengen van Swerts) zijn voor mij de voornaamste schuldigen. Verder te afwachtend gespeeld. Bedoelde ook niet dat er ook maar iets aan Makkelie heeft gelegen, is alleen frappant dat hij 2x wedstrijd van ons fluit na winterstop tegen nummer 18 en 14 of zo en dat we 2x punten verliezen.....
De voornaamste reden was het matige positiespel en het uitblijven van kansen. Dan komen we nog met alle mazzel van de wereld op voorsprong en krijgen we meteen met alle pech van de wereld een rode kaart.
craven
 craven - zondag 19 februari 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:18 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ja, ik de schuld in z'n reet geduwt, toen van peppen tegen hem aan boste werd hij geil en daarom ging hij lekker op de grond liggen.
zei het toch: Makkelie//Gaylord!
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De voornaamste reden was het matige positiespel en het uitblijven van kansen. Dan komen we nog met alle mazzel van de wereld op voorsprong en krijgen we meteen met alle pech van de wereld een rode kaart.
Heel de wedstrijd werd er te afwachtend gespeeld. RKC mocht voetballen. We misten Clasie echt heel erg. El Ahmadi is ook minder zonder Clasie.
Wim2
 Wim2 - zondag 19 februari 2012 - 14:42   quote  deeplink  
@#@# TERING!

020, gaat ons op 1 puntje afstand naderen gvd.
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
En Az verliest ook.... Wat een raar weekend. Er zijn vanaf vandaag gewoon weer 6 ploegen kandidaat voor de titel en hij hadden 3e moetsn staan op 2 punten van de nummers 1 en 2.....
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 februari 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:56 schreef Henny het volgende:
En Az verliest ook.... Wat een raar weekend. Er zijn vanaf vandaag gewoon weer 6 ploegen kandidaat voor de titel en hij hadden 3e moetsn staan op 2 punten van de nummers 1 en 2.....
Ja als,maar we moeten gaan voor het hoogste,maar beseffen dat het te snel gaat en dat plaats 5,6 ook nog tot de mogelijkheden behoort
DY
 DY - zondag 19 februari 2012 - 16:14   quote  deeplink  
als we 4/5 worden en we plaatsen ons direct voor europees voetbal dan kan bij mij de vlag al uit !!
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 februari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 16:14 schreef DY het volgende:
als we 4/5 worden en we plaatsen ons direct voor europees voetbal dan kan bij mij de vlag al uit !!
ik vlag met je mee
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Alsnog gefeliciteerd Pietje!!!
feyenoord2014kampioe
 feyenoord2014kampioe - zondag 19 februari 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Ach ja, laten we nou met beide pootjes op de grond blijven staan... Feyenoord zit nog steeds in een groeiperiode en zijn als club momenteel een stap verder dan ajax.. It's all in the game dit soort dingen! Laten we guidetti in de wedstrijd tegen Utrecht massaal steunen en die jongen schiet er weer drie voor je in. Die kerel word hier alleen maar sterker van als het legioen achter hem gaat staan. Hij geeft vertrouwen aan de ploeg, laten wij hem nu onvoorwaardelijk steunen!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:03 schreef dr love het volgende:
Potverdomme stelletje waardeloze sporters allemaal ook de trainer dat je zoveeel moeite hebt om kleine clubs te verslaan, sorry voorlopig tien jaar geen recht om in de eredivisie te spelen ik stop er mee gooi al mijn Feyenoord spullen naar roteb toe einde verhaal.
Goed plan voor jouw
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2012 - 16:41   quote  deeplink  
geen enkele ploeg die onder ons staat behoort boven ons te staan...
andersom durf ik dat te betwijfelen...
we zijn veel beter als de meeste denken...ik hou t nog steeds op de derde plaats...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 16:43   quote  deeplink  
Ik geloof ook nog best in een hoge quotering maar dan moet je die wedstrijden van gisteren wel winnend afsluiten geile vriend. Dit zijn dure gemorste punten om die strijd.
van geil
 van geil - zondag 19 februari 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 16:43 schreef RenatoBos het volgende:
Ik geloof ook nog best in een hoge quotering maar dan moet je die wedstrijden van gisteren wel winnend afsluiten geile vriend. Dit zijn dure gemorste punten om die strijd.
dat doen alle ploegen in deze competitie,,,en t wordt nog veel gekker...
alles kruipt dichter naar elkaar..
feyenoord2014kampioe
 feyenoord2014kampioe - zondag 19 februari 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 16:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goed plan voor jouw


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door feyenoord2014kampioe --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 16:45 schreef van geil het volgende:

[..]

dat doen alle ploegen in deze competitie,,,en t wordt nog veel gekker...
alles kruipt dichter naar elkaar..
Okay maar laat die maar punten blijven morsen, das prima, maar waarom maken we het ons zelf dan zo moeilijk. Die voorsprong hadden we niet meer uit handen mogen geven gisteravond. Die hand met hand en tand verdedigt moeten worden.
Zw' 28
 Zw' 28 - zondag 19 februari 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Zat er gisteren ook weer eens bij.. pff wat een klote wedstrijd..

Guidetti is genoeg over gezegd en die jongen weet het zelf ook.. blijft een goede voetballer in ontwikkeling..

Mulder heeft ons een paar keer nog gered / Zoet deed het weer goed aan hun kant.

De rest..

Bakkal? Wie was dat?
Mokotjo? Wie?
Fernandez? Was net een wedstrijd tussen de schildpad en de haas.. de schildpad wint..

Feyenoorders horen aan te kunnen nemen en naar voren te kunnen draaien.. doen ze geen van allen bijna.

tis ook bullshit dat je met 10 tegen 11 machteloos staat..
de centrale verdediger van de partij van 11 blijft toch achterin..

het is allemaal een zielige vertoning.. en teams die zich terug laten vallen kunnen
winnen bij Feyenoord omdat Feyenoord spelers niet goed genoeg zijn om in kleine ruimtes te kunnen combineren.

was meer stond erbij en keek ernaar partijtje.. ze moeten echt op een manier gedwongen worden te presteren...
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 18:19 schreef Zw' 28 het volgende:
Zat er gisteren ook weer eens bij.. pff wat een klote wedstrijd..

Guidetti is genoeg over gezegd en die jongen weet het zelf ook.. blijft een goede voetballer in ontwikkeling..

Mulder heeft ons een paar keer nog gered / Zoet deed het weer goed aan hun kant.

De rest..

Bakkal? Wie was dat?
Mokotjo? Wie?
Fernandez? Was net een wedstrijd tussen de schildpad en de haas.. de schildpad wint..

Feyenoorders horen aan te kunnen nemen en naar voren te kunnen draaien.. doen ze geen van allen bijna.

tis ook bullshit dat je met 10 tegen 11 machteloos staat..
de centrale verdediger van de partij van 11 blijft toch achterin..

het is allemaal een zielige vertoning.. en teams die zich terug laten vallen kunnen
winnen bij Feyenoord omdat Feyenoord spelers niet goed genoeg zijn om in kleine ruimtes te kunnen combineren.

was meer stond erbij en keek ernaar partijtje.. ze moeten echt op een manier gedwongen worden te presteren...
omdat Feyenoord spelers niet goed genoeg zijn om in kleine ruimtes te kunnen combineren

deze zin is eerste klas gelul van je!
Maximus
 Maximus - zondag 19 februari 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 19:12 schreef TheMenace het volgende:

[..]

omdat Feyenoord spelers niet goed genoeg zijn om in kleine ruimtes te kunnen combineren

deze zin is eerste klas gelul van je!
Altijd nog minder "gelul" dan jou... Verder voor de eerste x eens met jou...
sevillana
 sevillana - zondag 19 februari 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 13:49 schreef TheMenace het volgende:

[..]

whahaha ja dat was zeker een hoogtepunt!lekker voor die belg!
volgens mij is die afkomstig uit Dordrecht?
sevillana
 sevillana - zondag 19 februari 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:17 schreef Els het volgende:

[..]

Geen recht om in de eredivisie te spelen terwijl je vierde!!!! staat? Wat ga je dan met die andere 14 clubs doen die onder Feyenoord staan? Denk jij wel eens na voordat je gaat typen?
ik heb het idee van niet . .
sevillana
 sevillana - zondag 19 februari 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:09 schreef Els het volgende:

[..]

Danny Desmond Makkelie (Dordrecht, 28 januari 1983) is een Nederlands voetbalscheidsrechter die sinds 2009 in de Eredivisie fluit.

Bron: wikipedia

Schei nou eens uit met de hele tijd te bewijzen dat je dom bent.
idd, hèhèhèhè . . .
sevillana
 sevillana - zondag 19 februari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
TheMenace, . . . . . . gestopt met lezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 19:12 schreef TheMenace het volgende:

[..]

omdat Feyenoord spelers niet goed genoeg zijn om in kleine ruimtes te kunnen combineren

deze zin is eerste klas gelul van je!
Ik heb t niet gezien, jij wel?
Feyenoord speelt veel te traag. Vind dan geen opening in de drukte...
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb t niet gezien, jij wel?
Feyenoord speelt veel te traag. Vind dan geen opening in de drukte...
dat klopt maar over het algemeen hebben ze dat juist wel maar nu weer een keer niet.en dat zomaar wer uit het niets!waarschijnljk kwam het weer door het weer of zoiets....wel vreemd dat guidetti staat te bibberen en dan alsnog daarna zijn shirt uittrekt....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 februari 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:28 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat klopt maar over het algemeen hebben ze dat juist wel maar nu weer een keer niet.en dat zomaar wer uit het niets!waarschijnljk kwam het weer door het weer of zoiets....wel vreemd dat guidetti staat te bibberen en dan alsnog daarna zijn shirt uittrekt....
Snap je nou eens een keer dat dit team nog lang niet stabiel genoeg is??? Als ze zich onoverwinnerlijk voelen dan voetballen ze daar naar.
Als het even niet wil lukken dan zijn ze een onzekere middenmoter.
En daar zit Feyenoord nou tussenin: tussen top en middenmoot.
Het zit nog wat tussen de oren. Het is vaak een Spychische factor.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2012 - 21:00   quote  deeplink  
Dovemansoren
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Gebarentaal
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 februari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Gewoon speed.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap je nou eens een keer dat dit team nog lang niet stabiel genoeg is??? Als ze zich onoverwinnerlijk voelen dan voetballen ze daar naar.
Als het even niet wil lukken dan zijn ze een onzekere middenmoter.
En daar zit Feyenoord nou tussenin: tussen top en middenmoot.
Het zit nog wat tussen de oren. Het is vaak een Spychische factor.
hoe lang blijven we dit gezeik nog aanhoren met altijd maar smoesjes dit en zus en zo (niet stabiel geneog haha)!de rest van die elftallen zijn ook bagger als je het zo wilt bekijken daar hoef je echt niet onder voor te doen!maar als je zonder agressie en druk op de bal speelt en de duels niet aangaat dan win je van niemand!het gaat om kwaliteit en dat heeft feyenoord meer dan menigeen!10 jaar lang heb je dit gezeik al en allemaal smoesjes om je falen in te dekken.

kijk weet je wat jij niet begrijpt?FEYENOORD MOET PRESTEREN!dat ben je de grootste aanhang na 10 jaar toch wel een keertje verplicht of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:
Dovemansoren
lul in je oren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1









0.0100028