BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:04 schreef tomson het volgende:
Gebarentaal
krijg een harde in je kanaal
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:24 schreef TheMenace het volgende:

[..]

lul in je oren
Kind.

Iedereen wil dat Feyenoord presteert. Maar we zijn net pas de weg naar boven weer ingeslagen.
Men vergeet en wil te snel.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 februari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hoe lang blijven we dit gezeik nog aanhoren met altijd maar smoesjes dit en zus en zo (niet stabiel geneog haha)!de rest van die elftallen zijn ook bagger als je het zo wilt bekijken daar hoef je echt niet onder voor te doen!maar als je zonder agressie en druk op de bal speelt en de duels niet aangaat dan win je van niemand!het gaat om kwaliteit en dat heeft feyenoord meer dan menigeen!10 jaar lang heb je dit gezeik al en allemaal smoesjes om je falen in te dekken.

kijk weet je wat jij niet begrijpt?FEYENOORD MOET PRESTEREN!dat ben je de grootste aanhang na 10 jaar toch wel een keertje verplicht of niet?
Tuurlijk moeten ze presteren, Menace. En Het Legioen heeft daar het meeste recht op!
Maar er zit gewoon nog niet voldoende kwaliteit in om de rest achter je te laten.
Ook slap voetbal zegt iets over kwaliteit.

JIJ wil dat ze altijd kampioen worden, ik ook, maar voor nu geloof ik daar nog niet in.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk moeten ze presteren, Menace. En Het Legioen heeft daar het meeste recht op!
Maar er zit gewoon nog niet voldoende kwaliteit in om de rest achter je te laten.
Ook slap voetbal zegt iets over kwaliteit.

JIJ wil dat ze altijd kampioen worden, ik ook, maar voor nu geloof ik daar nog niet in.
sniksniksnik
mwah harder achter een bal aan lopen en jagen noem ik geen kwaliteit ik noem dat instelling en die ontbrak er zaterdag weer eens en dat irriteert!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 februari 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:29 schreef TheMenace het volgende:

[..]

sniksniksnik
mwah harder achter een bal aan lopen en jagen noem ik geen kwaliteit ik noem dat instelling en die ontbrak er zaterdag weer eens en dat irriteert!
Gebrek aan instelling is ook een kwaliteitsnorm.

Neem koffie en doe dur water bij.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gebrek aan instelling is ook een kwaliteitsnorm.

Neem koffie en doe dur water bij.
als ze vroeger naar bed gaan die baby's miss zijn ze dan wat wakkerder en allerter!miss moet koeman ze wel gaan checken dat ze voor de wedstrijd op tijd naar bedje gaan!of ze met ze allen op 1 kamer laten slapen en dan een sprookje voorlezen ofsow lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 februari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
...
fer1971
 fer1971 - zondag 19 februari 2012 - 21:47   quote  deeplink  
actie van Guidetti was dom.
Maar Koeman die wissel om Swerts in te brengen die was goed

Die Swerts verdedigd gewoon niet goed waardoor die rkc er zo in kon koppen.

Het hele team heeft gefaald en jammer dat wij niet op 2 punten komen van de top.

Na de rode kaart moet je vooruit proberen te voetballen en niet RKC laten komen. Dan valt ie gewoon
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:47 schreef fer1971 het volgende:
actie van Guidetti was dom.
Maar Koeman die wissel om Swerts in te brengen die was goed

Die Swerts verdedigd gewoon niet goed waardoor die rkc er zo in kon koppen.

Het hele team heeft gefaald en jammer dat wij niet op 2 punten komen van de top.

Na de rode kaart moet je vooruit proberen te voetballen en niet RKC laten komen. Dan valt ie gewoon
je kon iedereen erin brengen behalve swerts!die heeft al veel meer domme dingen gedaan!en vooruit voetballen tjah dat lukte de hele wedstrijd al moeilijk (omdat je geen wilskracht had en dat notabene thuis voor een volle kuip) dus dan begrijp ik best dat je terug gaat leunen met 10 man alleen niet dat je swerts inbrengt dat was nou de enige die altijd loopt te schutteren.en mulder stond er bij en keer er weer eens na....pfff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 februari 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Oh wacht, Mulder is weer aan de beurt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:56 schreef Bosifyable het volgende:
Oh wacht, Mulder is weer aan de beurt.
Lekker laten blaten
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lekker laten blaten
totdat ik bijt en dan ben je de lul meowhahahaha
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 21:56 schreef Bosifyable het volgende:
Oh wacht, Mulder is weer aan de beurt.
ja je weet toch dat iedereen de schuld krijgt van mij als zoiets gebeurd!het hele elftal was drama alleen mulder krijgt van mij een voldoende dat dan weer wel maar dat doelpunt mwah weer te makkelijk......
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:02 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja je weet toch dat iedereen de schuld krijgt van mij als zoiets gebeurd!het hele elftal was drama alleen mulder krijgt van mij een voldoende dat dan weer wel maar dat doelpunt mwah weer te makkelijk......
Je zou met dat gezever goed bij Studio Voetbal passen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:01 schreef TheMenace het volgende:

[..]

totdat ik bijt en dan ben je de lul meowhahahaha
Doubt it.
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je zou met dat gezever goed bij Studio Voetbal passen.
hahaha ik kijk niet naar dat soort programma's (studio neus en derksen) maar als je er zo over denkt ja je kan ook beter naar mij luisteren dan naar hun geneuzel....haha en het is nog gratis ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 19 februari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Klaar mee.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 februari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:09 schreef Bosifyable het volgende:
Klaar mee.
Al een tijdje.
Alexmem
 Alexmem - zondag 19 februari 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Wie niet.
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 20 februari 2012 - 00:25   quote  deeplink  
knop om en volgende week 3 punten van die lampies
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 20 februari 2012 - 08:54   quote  deeplink  
Wat ik bedoelde ook was dat Feyenoorders altijd moeten spelen met het idee van ik
geef vanavond alles want de punten blijven thuis.. Voor Feyenoord, voor het legioen en voor Rotterdam.. en dat was nou net hetgeen wat ik miste met zo'n janktempo..
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 08:54 schreef Zw' 28 het volgende:
Wat ik bedoelde ook was dat Feyenoorders altijd moeten spelen met het idee van ik
geef vanavond alles want de punten blijven thuis.. Voor Feyenoord, voor het legioen en voor Rotterdam.. en dat was nou net hetgeen wat ik miste met zo'n janktempo..
Was de verdienste van RKC en dus ook de missende kwaliteit aan onze kant.
Rinus
 Rinus - maandag 20 februari 2012 - 09:50   quote  deeplink  
Misschien kan Feyenoord bezwaar indienen voor de eerste gele kaart van onze spits dan zou hij misschien de volgende week tegen PSV wel mee kunnen doen?
tomson
 tomson - maandag 20 februari 2012 - 09:52   quote  deeplink  
Dacht ik ook al aan,maar de knjb kennende?
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Je kan volgens mij geen bezwaar aantekenen tegen een gele kaart, alleen tegen een direct rode.
tomson
 tomson - maandag 20 februari 2012 - 10:10   quote  deeplink  
Ahaa,zit dat zo...okee dan,schorsing gewoon slikken dus.
tomson
 tomson - maandag 20 februari 2012 - 10:12   quote  deeplink  
Trouwens zelden een rode kaart gezien die zo gehyped werd in de media zeg. Je ziet m echt overal.
King - 010
 King - 010 - maandag 20 februari 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Het falen van Feyenoord is geweest dat ze vanaf het begin geen vuist hadden gemaakt tegen RKC. Als 020 de RKC van Europa is, is RKC dan de Ajax van Europa? Misschien dat Feyenoord al te vroeg met het hoofd in de wolken was voor een mogelijke kampioenschap, welke theoretisch nog steeds haalbaar is.

* Guidetti kan niet altijd de pannen van het dak spelen. Daar moeten speler als Schaken, Fernandez, Cabral en Cisse ook iets tegenover zetten maar zie nog te weinig.
* Het middenveld moet zich steviger opstellen en niet te afhankelijk laten worden door het gemis van 1 speler (Clasie of El Ahmadi). Bakkal is redelijk maar nog niet goed genoeg. Te weinig agressie, inzicht en rust.
* Verdediging was niet goed met de komst van Swerts. Als middenvelder bemoeien in de verdediging en dan blunderen is zijn handelsmerk. Nooit opstellen.
* Mulder keepte een uitstekende wedstrijd. Dankzij hem heeft Feyenoord nog een punt behouden.

Volgende week tegen de Lampies gewoon vol op de aanval:

-------------- Mulder ----------------
--------------------------------------
Nelom - De Vrij - Vlaar - Martins Indi
--------------------------------------
--- El Ahmadi -- Clasie -- Bakkal ----
--------------------------------------
-- Schaken --- Fernandez --- Cabral --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 10:52   quote  deeplink  
Kan Nelom ook op de rechtsback positie spelen?
de kromme2
 de kromme2 - maandag 20 februari 2012 - 10:53   quote  deeplink  
ik zou De Vrij RB zetten en Indi centraal.
Indi was gisteren onze beste man - veruit.

Misschien liever Cisse dan Cabral.
Ik hoop wel dat Clasie weer fit is anders zie ik het heel somber in.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 10:53 schreef de kromme2 het volgende:
ik zou De Vrij RB zetten en Indi centraal.
Indi was gisteren onze beste man - veruit.

Misschien liever Cisse dan Cabral.
Ik hoop wel dat Clasie weer fit is anders zie ik het heel somber in.
Juist en dan Nelom naar de LB, en inderdaad hopen dat de lies van Jordy hersteld is en dat ie gewoon mee kan doen
salemi
 salemi - maandag 20 februari 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Feyenoord kon zaterdag met een paar zaken niet omgaan. RKC dwong Feyenoord de opbouw van achteruit via Bruno te doen. Ik vind Bruno een aardige speler die zich verdedigend goed ontwikkelt, alleen in de opbouw schiet hij tekort. Ik vind dat als dat niet in het veld opgelost kan worden dat er dan van de kant ingegrepen moet worden. Tweede probleem is Mokotjo (en ook wel het probleem van Bruno). Doordat Mokotjo op het middenveld onbereikbaar was moest Bruno wel volharden in lang lopen met de bal (veel balverlies) of de lange bal spelen (waar Guidetti weining mee kan, die moet via de grond gelanceerd worden.) Ik verwacht van de meer ervaren middenvelders dat zij initiatief nemen en de rol van Mokotjo overnemen als zij zien dat het met Mokotjo niet lukt. Na de rode kaart moest Koeman Swerts wel inzetten, wie anders? RKC had trouwens al veel eerder een goal kunnen maken. Je kon er op wachten dat de goal van hun zou vallen.
Tegen PSV wordt Koeman door de schorsingen meteen van problemen in de opstelling verlost. Guyon Fernandez in de spits (hij doet het echt niet goed op de vleugel). Cabral kan vanaf links weer laten zien dat het een groot talent is en echt kan voetballen. Nu is die sukkel van Manolev geschorst, dus het is onzeker wie Cabral's tegenstander gaat worden. Stefan de Vrij op rechtsback, dan verstoor je het minst in de oorspronkelijke opstelling. Stefan maakte overigens een goede invalbeurt. Ben blij dat hij er weer bij is. Tegen Mertens kan hij zich helemaal leegknokken.
Pietje
 Pietje - maandag 20 februari 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:05 schreef Els het volgende:

[..]

Hoi Pietje,

dank je voor, als altijd, een verstandige beschouwing. Lees ook dat je net jarig bent geweest, gefeliciteerd nog. 25 jaar met 38 jaar ervaring?
Hahaha. Was die verhouding maar waar ;-)
Dank je wel. Gaat alles goed met je?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 februari 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 09:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Was de verdienste van RKC en dus ook de missende kwaliteit aan onze kant.
Verdedigend speelde RKC prima. Maar kijkend naar wat zij in balbezit deden, hebben zij lang niet hun beste wedstrijd gespeeld.
Marco12345
 Marco12345 - maandag 20 februari 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Is er iemand die de gele kaart van Bakkal begrijpt? Niemand toch? Zelfs de scheids niet, het zal je 2e naar zijn...
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:04 schreef Marco12345 het volgende:
Is er iemand die de gele kaart van Bakkal begrijpt? Niemand toch? Zelfs de scheids niet, het zal je 2e naar zijn...
hahaha ik begrijp die hele knjb scheidsrechter niet.De eerste gele kaart van guidetti was ook geen geel.Het is gewoon een tering belg die feyenoord al meer genaaid heeft.Ondanks uiteraard dat feyenoord zelf waardeloos speelde magoed...
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:08 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahaha ik begrijp die hele knjb scheidsrechter niet.De eerste gele kaart van guidetti was ook geen geel.Het is gewoon een tering belg die feyenoord al meer genaaid heeft.Ondanks uiteraard dat feyenoord zelf waardeloos speelde magoed...
Een belg? Gast..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:08 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahaha ik begrijp die hele knjb scheidsrechter niet.De eerste gele kaart van guidetti was ook geen geel.Het is gewoon een tering belg die feyenoord al meer genaaid heeft.Ondanks uiteraard dat feyenoord zelf waardeloos speelde magoed...
Els heeft het al gezegd TheMenace Makkelie is geen Belg, hij is in Dordrecht geboren. De eerste kaar van Guidetti ging inderdaad nergens over.
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Els heeft het al gezegd TheMenace Makkelie is geen Belg, hij is in Dordrecht geboren. De eerste kaar van Guidetti ging inderdaad nergens over.
hahahaha voor mij blijft het een belg!overigens heb ik geen hekel aan belgen maar het scheld zo lekker weg.....P:iedereen die (ons) nu nog naait noem ik gewoon een jood of een belg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:17 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahaha voor mij blijft het een belg!overigens heb ik geen hekel aan belgen maar het scheld zo lekker weg.....P:iedereen die (ons) nu nog naait noem ik gewoon een jood of een belg!
Belg!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 februari 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:17 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahaha voor mij blijft het een belg!overigens heb ik geen hekel aan belgen maar het scheld zo lekker weg.....P:iedereen die (ons) nu nog naait noem ik gewoon een jood of een belg!
Ik zou 'm gewoon een Menace noemen...Bedreiging weet je...
salemi
 salemi - maandag 20 februari 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:17 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahaha voor mij blijft het een belg!overigens heb ik geen hekel aan belgen maar het scheld zo lekker weg.....P:iedereen die (ons) nu nog naait noem ik gewoon een jood of een belg!
Niemand heeft Feyenoord genaaid in deze wedstrijd. Het puntenverlies heeft Feyenoord helemaal en alleen aan zichzelf te danken.
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:24 schreef salemi het volgende:

[..]

Niemand heeft Feyenoord genaaid in deze wedstrijd. Het puntenverlies heeft Feyenoord helemaal en alleen aan zichzelf te danken.
hahahahaha

1.Feyenoord speelde drama
2.de patatfrietkaaskop scheidsrechter makkellele zonder hangertje.....
3.Guidetti

ga nou eens de hele wedstrijd kijken ipv de samenvatting cq uit de krant lezen haha en kom dan terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:29 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahahaha

1.Feyenoord speelde drama
2.de patatfrietkaaskop scheidsrechter makkellele zonder hangertje.....
3.Guidetti

ga nou eens de hele wedstrijd kijken ipv de samenvatting cq uit de krant lezen haha en kom dan terug.
Penalty was ook volledig terecht natuurlijk. Dankzij de scheids had je nog bijna gewonnen pannekoek.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 februari 2012 - 13:40   quote  deeplink  
PanneNkoek.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:40 schreef Bosifyable het volgende:
PanneNkoek.
Wat is juist: pannekoek of pannenkoek?
Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen. Pannenkoek lijkt tegenwoordig iets gebruikelijker te zijn; de meeste mensen zien het als een 'gewone' samenstelling die 'koek die in een pan wordt gebakken' betekent. Toch zijn er ook veel mensen die de tussen-n hier nog steeds storend vinden, omdat ze duidelijk één pan voor zich zien waarin elke pannekoek wordt gebakken. Pannekoek en pannenkoek zijn allebei prima; er bestaat bij de tussenklanken nu eenmaal variatie. Zo zijn werktuiglijk en werktuigelijk, en landnaam en landennaam eveneens allemaal juist, ook volgens de officiële spelling.
MMM
 MMM - maandag 20 februari 2012 - 13:42   quote  deeplink  
Slotje, dit is geweest. Zondag moeten we er weer voor gaan!
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Penalty was ook volledig terecht natuurlijk. Dankzij de scheids had je nog bijna gewonnen pannekoek.
penalty was ook terecht.shirtje vasthouden/duwen is pingel klaar net zoals shirt uitdoen een tweede gele kaart is LAMME!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat is juist: pannekoek of pannenkoek?
Volgens het Groene Boekje (2005) is alleen pannenkoek juist. Volgens het Witte Boekje (2006) mag pannekoek ook. In het Witte Boekje is het wel of niet schrijven van een tussen-n een vrije kwestie: de taalgebruiker mag dat zelf bepalen. Pannenkoek lijkt tegenwoordig iets gebruikelijker te zijn; de meeste mensen zien het als een 'gewone' samenstelling die 'koek die in een pan wordt gebakken' betekent. Toch zijn er ook veel mensen die de tussen-n hier nog steeds storend vinden, omdat ze duidelijk één pan voor zich zien waarin elke pannekoek wordt gebakken. Pannekoek en pannenkoek zijn allebei prima; er bestaat bij de tussenklanken nu eenmaal variatie. Zo zijn werktuiglijk en werktuigelijk, en landnaam en landennaam eveneens allemaal juist, ook volgens de officiële spelling.
Dus het stoort je?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 februari 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Anywaytjes, zoals MMM aangeeft, doorgaan.

Alleen jammer dat er dan zo'n poster is die denkt er zo'n geweldige kijk op te hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - RKC (zaterdag 18 februari, 18:45 uur): 1-1









0.0108301