|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: tjsa wat heeft dat me ons te maken niets toch ? met suarez heb je nou eenmaal zo nu en dan een probleem :P maar dan heb je wel een wereldspeler in je selectie ! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: zo snel is ie niet toch? Ben wel van m onder de indruk hoor daar niet van. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Vermeer
v Rhijn Alderweireld Verthongen Boilesen
Anita
De Jong Eriksen
Ozbiliz Lodeiro Sulejmani |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
AARSLIKKER DANNY BESCHUIT.......HEERLIJK BESCHUIT!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Voor beschuit haal ik 'm eruit;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 15:33 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Frankie gaat zo spelen denk ik: Vermeer Anita - Jantje - Toby - Nicolai Aissati Eriksen - Lodeiro Sulejmani - Siem - Özbiliz Hij heeft al aangegeven waarschijnlijk geen basisplaats aan Bulykin te zullen geven Blind wordt nu gebruikt voor de CV positie, en dus als backup voor het centrum, het lijkt erop alsof de Boer wat Blind betreft het licht heeft gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee maar wel het type speler.. Overigens is hij ook niet bepaald langzaam hoor.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 12:21 schreef alibabba het volgende:Ajax speelde slechts 1x een dubbele confrontatie tegen Manchester United en dat was in het seizoen 76'77. Het was een strijd in de 1e ronde van de UEFA-Cup. De 1e wedstrijd was in Amsterdam op 15-09-1976. Onze coach was Tomislav Ivic en dit was zijn opstelling; Piet Schrijvers, Josko Gluic ( Kroaat en 1 seizoen Ajax ), Barry Hulshoff, Johnny Dusbaba ( verdediger en speelde 4 interlands ), Ruud Krol, Pim van Dord, René Notten ( werd slechts 45 jaar ), Hans Erkens ( Limburger ), Dick Schoenaker, Frank Arnesen en Ruud Geels. Ajax zou die match met 1-0 winnen door een doelpunt van Ruud Krol in de 42e minuut. Op 29-09-1976 was de return en in Manchester gingen WE met 2-0 de boot in. We speelde met dezelfde 11, met uitzondering van Tscheu la Ling, die in het veld stond voor Dick Schoenaker. Manchester zou in de 2e ronde uitgeschakeld worden door Juventus en Juventus won uiteindelijk het toernooi. [ filmpje ] Wilt u info?...........Bel Alipedia. Mooi man, die informatie en filmpjes die je weer voor ons beschikbaar stelt. Ali,tis weer helemaal TOP! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
2-1 en ik ben er bij***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Allemaal leuk die opstellingen en tactieken van iedereen. Maar als je de spelers van Ajax tegenover die van United zet kan je niets anders concluderen dat zij toch een maat of 7 te groot zijn.
Is niet erg, integendeel.
Probeer alleen maar aan te geven dat de enige wat wij als Ajax-supporters kunnen doen is zorgen voor een onvergetelijke avond op de tribunes. En ook al verliezen we vanavond met 0-3 of 0-4, dan zorgen we dat Old Trafford ziet wie Ajax is.
Lekker vrij-uit voetballen is het enige wat de spelers moeten doen. Doen ze dat, dan zorgen wij supporters wel voor een feestje op de tribunes. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch is dit ManU niet te vergelijken met Real Madrid en dus verwacht ik wel een Ajax dat meer tegengas kan geven. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 13:31 schreef Eide het volgende:En toch is dit ManU niet te vergelijken met Real Madrid en dus verwacht ik wel een Ajax dat meer tegengas kan geven. Uiteraard. Het grootste verschil tussen beide is de spelopvatting.
Waar Real graag leunt op zijn verdediging, tracht United aanvallend en open-voetbal te spelen. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=gPNoEYx7JJs
Keepers of the faith I will defend your name Only true believers remain The blood, the sweat we gave Through all my joys and pains You can't deny the keepers of the faith
Deze mogen ze best ff door de kleedkamer knallen |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 13:39 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Uiteraard. Het grootste verschil tussen beide is de spelopvatting. Waar Real graag leunt op zijn verdediging, tracht United aanvallend en open-voetbal te spelen. kansloos ben je nooit, ook niet tegen united. het is mooi hoe Bergkamp het verwoord: "Het gevaar is dat we teveel respect voor ze tonen. Ons jonge elftal moet vooral met de eigen prestatie bezig zijn in plaats van zich zorgen te maken over die van United. En dan weet je nooit hoe het loopt. Bij een goed thuisresultaat hebben we misschien kans de volgende ronde te bereiken."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/147068/Bergkamp:_We_tonen_teveel_respect#ixzz1mYzxg8ki
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2012 door dege -- |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
Opstelling Ajax: Vermeer, Anita, Alderweireld, Vertonghen, Koppers, De Jong, Aissati, Eriksen, Özbiliz, Bulykin, Sulejmani. Wissels: Cillessen, Van Rhijn, Boilesen, Blind, Serero, Lodeiro, Lukoki.
Opstelling Manchester United: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio, Nani, Carrick, Cleverley, Young, Rooney, Hernández. Wissels: Amos, Smailling, Park, Welbeck, Scholes, Valencia, Pogba. bron: ajax.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2012 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Waarom kunnen ze het nu gvd wel...ik ben bang voor een counter en dat het 0-1 wordt... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wat een rare topic naam voor een verslag over de a1 |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
allebei de doelpunten door de beentjes van vermeer , is dat niet een van de eerste lessen beentjes sluiten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een aantal observaties.
Aanvallend mist Ajax gewoon echt kwaliteit. Het is schrijnend hoe enorm Ajax Derk en Siggie nodig heeft.
Middenveld is eigenlijk best wel heel goed met de Jong erg nuttig en Aissati die gewoon heel goed voetbalt vandaag en iets laat zien wat ik niet van hem wist. Hij speelt namelijk positioneel heel sterk in verdedigend opzicht.
Verdedigend laat Jan vanavond zien echt een topper te zijn. Koppers niet slecht, Anita degelijk, Alderweireld onzichtbaar.
Conclusie: Met Aissati veel meer voetbal, en een veel completer middenveld. Aanvallend moet er echt iets gebeuren. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 20:47 schreef Eide het volgende:Een aantal observaties. Aanvallend mist Ajax gewoon echt kwaliteit. Het is schrijnend hoe enorm Ajax Derk en Siggie nodig heeft. Middenveld is eigenlijk best wel heel goed met de Jong erg nuttig en Aissati die gewoon heel goed voetbalt vandaag en iets laat zien wat ik niet van hem wist. Hij speelt namelijk positioneel heel sterk in verdedigend opzicht. Verdedigend laat Jan vanavond zien echt een topper te zijn. Koppers niet slecht, Anita degelijk, Alderweireld onzichtbaar. Conclusie: Met Aissati veel meer voetbal, en een veel completer middenveld. Aanvallend moet er echt iets gebeuren. Vond vooral Vertonghen, Koppers, van Rhijn, Eriksen erg sterk |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 20:47 schreef Eide het volgende:Een aantal observaties. Aanvallend mist Ajax gewoon echt kwaliteit. Het is schrijnend hoe enorm Ajax Derk en Siggie nodig heeft. Middenveld is eigenlijk best wel heel goed met de Jong erg nuttig en Aissati die gewoon heel goed voetbalt vandaag en iets laat zien wat ik niet van hem wist. Hij speelt namelijk positioneel heel sterk in verdedigend opzicht. Verdedigend laat Jan vanavond zien echt een topper te zijn. Koppers niet slecht, Anita degelijk, Alderweireld onzichtbaar. Conclusie: Met Aissati veel meer voetbal, en een veel completer middenveld. Aanvallend moet er echt iets gebeuren. Als je zo tegen nec speelt is het appeltje eitje... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We moeten alleen eens leren schieten |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Al met al heb ik best genoten maaf man u was gewoon slimmer |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Alleen een andere spits...sigi...en dan zijn we er |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 20:44 schreef Mike¥¥ het volgende:allebei de doelpunten door de beentjes van vermeer , is dat niet een van de eerste lessen beentjes sluiten.. Net als de eerste lessen van een verdediger dat je altijd moet beletten dat er op doel geschoten kan worden. Gast van ManU kan de bal 3x aanleggen en staat vervolgens op 2 meter van Vermeer die 5(?) medespelers om hem heen heeft staan. Ik vind dat Ajax redelijk tot goed partij geboden heeft tegen ManU. Als je ziet hoeveel afwezige er waren en ik denk dat we met een van de jongste elftallen van de EL speelden. Daar hou ik me aan vast, met de hoop dat ze dit spel ook in de eredivisie kunnen laten zien, ga jij je maar druk om Vermeer maken die m.i. een goede wedstrijd heeft gespeeld en Ajax in de eerste helft al voor een achterstand behoedt heeft. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
0-2.. Zoals ik had voorspeld. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Geen idee.. Zie je gelijk waarom ik bovenaan sta bij Sportpooler :) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: De a1 naar old trafford |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Omdat je Ajax-ManU goed voorspeld had? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nou, daaraan kun je zien dat ik 'skills' heb :-) Hehehe! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb het alleen niet kunnen zien.. Moest werken. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha, skills. Oke oke, valt nix tegenin te brengen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: hij kan gewoon goed uitslagen gokken...dat man u zou winnen was duidelijk |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Your argument is invalid :) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
ik zeg het maar weer eens....aissati is een superprof...verbannen en dan zoveel inzet... heerlijk |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Wat ontbreekt er dan nog aan mijn argument? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, had meer in gedachte van áls je een argument tegen me had, dan was hij ongeldig :-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ok, als antwoord dat er niks tegen in te brengen was. Snap 'm nu. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
binnen de mogelijkheden goed gedaan. Inderdaad komen we nog een topspits en een topbuitenspeler tekort om partij te bieden tegen dit soort clubs. Overigens is Anita als back vele malen minder dan op het middenveld en Buly wordt beter met meer wedstrijdritme en wellicht komen we dan nog een heel eind... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En als laatste... We hebben ook helemaal geen mazzel. Anders een penalty gekregen en was de goal niet gevallen. Maar goed.... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Wat een verademing, Aissati ipv Enoh. Straalde enorme rust uit, leed weinig balverlies. Veldbezetting was hierdoor veel beter. Als Enoh speelt, moet veel meer omgeschakeld worden vanwege zijn balverlies. Natuurlijk pakt Enoh veel ballen af, maar wat heb je er aan als je de Arena niet kan raken op 10 meter afstand ?? |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 21:00 schreef baco74 het volgende:[..] Net als de eerste lessen van een verdediger dat je altijd moet beletten dat er op doel geschoten kan worden. Gast van ManU kan de bal 3x aanleggen en staat vervolgens op 2 meter van Vermeer die 5(?) medespelers om hem heen heeft staan. Ik vind dat Ajax redelijk tot goed partij geboden heeft tegen ManU. Als je ziet hoeveel afwezige er waren en ik denk dat we met een van de jongste elftallen van de EL speelden. Daar hou ik me aan vast, met de hoop dat ze dit spel ook in de eredivisie kunnen laten zien, ga jij je maar druk om Vermeer maken die m.i. een goede wedstrijd heeft gespeeld en Ajax in de eerste helft al voor een achterstand behoedt heeft. Ten eerste waar haal jij uit dat ik me druk maak om vermeer en wie zegt dat ik hem niet goed heb vind spelen ? precies nergens staat dat kerel ,beter opletten dus ,ik merk iets op hij heeft idd prima gekeept en als hij na 1 x door de beentjes te zijn gespeelt de 2de keer zn benen dicht had ,was er iets meer mogelijk de return ,verder speelden we prima met de middelen die we hadden |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
ik werd alleen bang als united in de aanval was vermeer keepte slecht hij trilde nog net niet als hij de bal had |
|
|
|